Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Akis » 21 Ιαν 2015, 23:34

Μόλις ανέβηκαν τα στοιχεία επιβατικής κίνησης του Δεκεμβρίου 2014 στις σελίδες των αεροδρομίων. Μετά από την παραπάνω προσθήκη, πλέον έχουμε και την συνολική επιβατική κίνηση του έτους 2014.

Μερικά ενδιαφέρον στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 44.664.747 επιβάτες (38.457.321 επιβάτες το 2013, δηλ. +16,14%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με +72,42%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Σύρου με -37,00%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 15.131.804 επιβάτες.
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Κοζάνης με 2707 επιβάτες.

Καλή περιήγηση και ό,τι άλλο ερωτήσεις, απορίες υπάρχουν... το σημειώνετε εδώ.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Ιαν 2015, 13:38

Απλά και μόνο για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης και για να "προσγειωθούμε" λίγο, απλά παραθέτω το εξής, μιάς και βγήκαν τα στοιχεία του '14.

Στην Ισπανία, ένας από τους πιό γνωστούς και δημοφιλείς προορισμούς, είναι οι Βαλεαρίδες. Δηλαδή τα νησιά Μαγιόρκα, Ίμπιζα και Μινόρκα. Και τα τρία έχουν αεροδρόμια.

>Από θέμα έκτασης, η Μαγιόρκα είναι όση η Εύβοια, η Ίμπιζα όσο η Κέρκυρα, και η Μινόρκα λίγο πιό μεγάλη από την Κέρκυρα.

>Και τα τρία νησιά μαζί, έχουν την έκταση του 60% της Κρήτης.

>Και τα τρία νησιά, έχουν 32 εκ. επιβάτες το χρόνο.

>Όλη η Κρήτη (HER, CHQ, JSH), έχει 8.5 εκ, επιβάτες το χρόνο

> Οι Βαλεαρίδες και η Κρήτη έχουν ίδιες μέσες θερμοκρασίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

> Η Μαγιόρκα μόνη της, έχει 30% περισσότερους επιβάτες από το Ελ. Βενιζέλος, το αεροδρόμιο της Αθήνας των μοναδικών αρχαιολογικών θησαυρών.

> Και τα τρία νησιά μαζί, έχουν τα 3/4 της επιβατικής κίνησης που έχει ΟΛΗ η Ελλάδα.

Μιλάμε μόνο για τρία μικρά νησιά. Δεν βάζουμε τα παράλια της Ισπανίας, Κανάρια κλπ, γιατί θα ήταν άδικο. Τρία νησάκια μόνο.

Αυτό, απλά για να έχουμε το μέτρο. Πολύ ευχάριστη η αύξηση των τελευταίων ετών όμως η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα, σαν τουριστικό προιόν, είναι ιδιαίτερα ανεκμετάλλευτο. Θα μπορούσε εύκολα να έχει τον διπλάσιο τουρισμό τουλάχιστον. Για αυτούς που "πανηγυρίζουν" ενώ θα έπρεπε να κλαίνε και κυρίως να κάνουν κάτι γι'αυτό.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Ιαν 2015, 14:11

Επειδή μας προσγείωσε ο φίλος μας ο gonso, να παραθέσω και εγώ την 'ίδια' εικόνα, με μερικά ακόμα παραδείγματα (πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_th ... _in_Europe) από 'δυνατούς' τουριστικούς προορισμούς, από τους οποίους κανένας δεν είναι hub κάποιας εταιρείας.

Το Venice (Marco Polo), με 8,403,790 επιβάτες το 2013 είναι μόλις το 6ο στη γείτονα Ιταλία.
Το Antalya, με 28,341,063 επιβάτες το 2014, είναι 2ο στην επίσης γείτονα Τουρκία.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό OA701 » 22 Ιαν 2015, 15:52

Oι Βαλεαρίδες έχουν 2χ πληθυσμό απ' την Κρήτη, ενώ στις κλίνες η διαφορά είναι μεγαλύτερη (~410.000 έναντι ~165.000). Επίσης, η Πάλμα διαθέτει πολυ οργανωμένο homeporting (δείτε ας πούμε εδώ αναχωρήσεις) που στην ουσία προσθέτει αφιξαναχώρησεις χωρίς απαραίτητα την παραμονή στο νησί. Επίσης, λόγω εγγύτητας με Γερμανία και UK έχουν πολλούς repeaters όπως έχουν και πολύ ανεπτυγμένη την τουριστική κατοικία. Ακόμη, μια σημαντική διαφορά, εκεί δουλεύουν οργανωμένα και ανεξάρτητα, δεν περιμένουν πότε η Μαδρίτη θα κουνήσει το ένα αχνάρι για να γίνει κάτι. Ένα πρόσφατο παράδειγμα, εδώ.

Στην ουσία δεν διαφωνώ, η Κρήτη όσο και οι υπόλοιπες περιοχές θα μπορούσαν να έχουν πολύ περισσότερες αφίξεις. Αν μιλήσω για τον τόπο μου, ναί, σίγουρα θέλουμε περισσότερες αφίξεις αλλά πρώτα θα πρέπει να τις αναζητήσουμε γεμίζοντας ικανοποιητικά τα ξενοδοχεία τουλάχιστον ένα 6μηνο και έπειτα συζητάμε για επιπλέον κλίνες. Το να φτιάχνουμε παλατάρες που βγάζουν κέρδος ένα 2μηνο το χρόνο είναι έγκλημα και πρέπει να σταματήσει.

ΥΓ
Στην Πάλμα πήγα απο περιέργεια πριν καμιά 10ριά χρόνια Νοέμβριο μήνα, περιττό να αναφέρω ότι κόντεψα να βάλω τα κλάμματα συγκρίνοντας τη με τη Ρόδο ή το Ηράκλειο.
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό gonso » 22 Ιαν 2015, 16:35

Σωστά ΟΑ701 βάζεις το θέμα της κρουαζιέρας, το οποίο δεν ήθελα να το βάλω εγώ. Δεν ήθελα να το θέσω γιατί έτσι θα έδειχνε ακόμα περισσότερο τη γύμνια. Πιστεύω πχ ότι τουλάχιστον το 30% των αφίξεων στην Κέρκυρα, είναι για κρουαζιέρα. Πολύ λιγότερο (αλλά όχι ανύπαρκτο) ειναι και το ποσοστό στην Κρήτη.

Επίσης όμως και για να είμαστε σωστοί, ο επιβάτης κρουαζιέρας επισκέπτεται ΚΑΙ τον προορισμό της πτήσης. Απλά είναι για κάποιες ώρες.

Το θέμα γειτνίασης στον ευρωπαϊκό βορρά νομίζω ειναι σχετικά αμελητέο, ειδικά για τα Επτάνησα και τη Χαλκιδική.

Είναι γιά μένα ξεκάθαρο. Ας είχαμε τις υποδομές (σωστή χρήση κονδυλίων) και ο τουρισμός θα ήταν εδώ χειμώνα-καλοκαίρι. Η Μινόρκα έχει 12 θέςεις για μεγάλα τζετ, 8 για μικρά τζετ και ελικοφόρα και 32 για ελαφρά! Επίσης, ILS και από τις δυό μεριές. Ας είχε και η Κεφαλονιά τέτοιο αεροδρόμιο , και θα βλέπαμε πόση κίνηση θα είχε. Δεν κάνουν οι επιβάτες το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο κάνει τους επιβάτες, σε ένα τέτοιο νησί.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό george_a » 22 Ιαν 2015, 18:14

Ας ελπίσουμε ότι η 'προβλεπόμενη' (εύχομαι να μην ακυρωθεί) παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων σε επενδυτές να οδηγήσει στην πολυπόθητη αναβάθμισή τους. Αρκεί να μην ακολουθήσουν κοντόφθαλμες εισπρακτικές πρακτικές όπως αυτές εφαρμόστηκαν στο LGAV.
0 x

tailwind@40000ft
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 13 Ιαν 2015, 00:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 4

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό tailwind@40000ft » 22 Ιαν 2015, 18:15

'Ολα τα παραπάνω είναι σωστά και πέρα κάθε αμφιβολίας. Όμως γίνεται σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, νομίζω. 'Οσο κι αν το γεωγραφικό εμβαδό είναι περίπου όσο των ελληνικών νησιών που αναφέρθηκαν ή η σύγκριση που γίνεται με την Κρήτη.

Η Ισπάνια έχει πολύ πιο μεγάλη και πολύ πιο δυναμική οικονομία από την Ελλάδα, σ'όλα τα επίπεδα, πλην ίσως ναυτιλίας. Για να μην μιλήσουμε για brand name, αναγνωρισημότητα, διεθνή προβολή, μοντέρνα πολιτισμική επιρροή (όλα καλά με το αρχαίο παρελθόν μας αλλά τα ισπανικά έχουν 500 εκ. native speakers) κλπ κλπ.. Και φυσικά την αντιμετώπιση του τουριστικού προϊόντος από τους ισπανούς ως, προϊόν!
Οι Βαλεαρίδες, χωρίς να προσθέσουμε την "ισπανηκότητα" είναι διεθνής προορισμός εδώ και δεκαετίες. Το ίδιο και η Μύκονος θα (μου) πείτε. Σωστό. Αλλά και ο Εργοτέλης (απλά σαν αναφορά και μόνο!) πάιζει μπάλα, το ίδιο και η Ρεάλ (ή η Μαγιόρκα!). Καταλαβαίνουμε όλοι μας τι εννοώ.

Μια σύγκριση με την Πορτογαλία και τους προορισμούς της ίσως να ήταν πιο "δίκαιη" (αμφιβάλω βέβαια, απλά το αναφέρω ως food for thought).
0 x


seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5127
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Re: Επιβατική κίνηση 2014

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 22 Ιαν 2015, 18:21

Παίδες, απόλυτο δίκιο σε αυτα που λέτε, αλλα αν δεν αλλαξει η νοοτροπία της συντριπτικής πλειοψηφίας των εγχώριων τουριστικών επιχειρήσεων ( ---> δουλεύω 4 μήνες και 8 μήνες αράζω και τρώω τα έτοιμα), προκοπή στον τουρισμό δεν θα δούμε ποτε. Π Ο Τ Ε . Βάλτε και στην εξίσωση τα αεροδρόμια-κοτέτσια (η Σαντορίνη μου έρχεται πρώτη πρώτη στο μυαλό), τα οποία οι τοπικοί φορείς δεν θέλουν να αποκρατικοποιηθουν (και άρα να απο-κοτετσο-ποιηθουν), και έχετε την Ελλαδα τη χώρα του ήλιου, με τουρισμό Απρίλιο-Σεπτέμβριο.
0 x
SX-787

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Akis » 25 Φεβ 2015, 20:51

Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Ιανουαρίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 1.618.218 επιβάτες (1.230.939 επιβάτες το Ιανουάριο 2014, δηλ. +31,5%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο της Κάσου με +105,7%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καστοριάς με -34,3%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 972.093 επιβάτες (+28,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο Αράξου με 0 επιβάτες.

Καλή περιήγηση και όποιες άλλες ερωτήσεις ή απορίες υπάρχουν... τις γράφετε εδώ.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Akis » 28 Μαρ 2015, 13:53

Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Φεβρουαρίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 1.486.263 επιβάτες (1.173.190 επιβάτες το Ιανουάριο 2014, δηλ. +26,7%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο Χανίων με +94,4%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με -39,7%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 901.786 επιβάτες (+28,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησαν τα αεροδρόμιο Αράξου και Νέας Αγχιάλου με 0 επιβάτες.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5022
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 192
Επικοινωνία:

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Akis » 27 Μάιος 2015, 20:18

Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Απριλίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 2.799.690 επιβάτες (2.416.027 επιβάτες το Απρίλιο 2014, δηλ. +15,9%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο Κάσου με +85,8%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου με -62,5%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 1.451.522 επιβάτες (+21,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Κοζάνης με 302 επιβάτες.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airzena » 10 Σεπ 2015, 07:55

Συνολικά 34,2 εκατομμύρια επιβάτες διακινήθηκαν μέσω των ελληνικών αεροδρομίων το πρώτο οκτάμηνο του 2015, αριθμός αυξημένος κατά 9,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500024329

Η Υ.Π.Α. είναι ένα μήνα πίσω, στον Ιούλιο. Μάλλον στις 10 Σεπτ. θα ανακοινώσει επίσημα τα στοιχεία.

http://www.ypa.gr/news/ypa-aeroporikh-k ... mhnoy-2015
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA701 » 04 Ιαν 2016, 11:14

:idea: Πολυ ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Κου Υφαντή στο euro2day για το πώς εξελίχθηκε η κόντρα κυρίως Α3-FR -χωρίς να παραβλέπονται EL, V7- στις γραμμές εσωτερικού από/προς ATH. Η Α3 δείχνει να βαστάει, σε SKG και CHQ που η πίεση είναι εντονότερη year round διατηρεί έστω και οριακά μεγαλύτερο μερίδιο. Εντύπωση μου προκαλεί η υποχώρηση της Ρόδου έναντι των Χανιών, το νησί πληθυσμιακά κινείται στα επίπεδα του νομού Χανίων, μια εξήγηση είναι σίγουρα οι παραπάνω θέσεις των Ιρλανδών ενώ ίσως και οι Ρεθυμνιώτες λόγω FR να προτιμούν τα Χανιά; Anyway, το θέμα είναι αν τα παρακάτω νούμερα μεταφράζονται και σε κέρδη για τις αεροπορικές, ειδικά εκεί που υπάρχει έντονος συναγωνισμός...

ΑΤΗ-SKG
Eπιβάτες: 1,470,644 - avg lf: 84.2%
1. Α3 51.9%
2. FR 47.5%
3. ΕL 0.6%

ATH-JTR
Eπιβάτες: 694,944 - avg lf: 82.7%
1. Α3 78.0%
2. FR 19.1%
3. EL 1.5%
4. V7 1.4%

ATH-CHQ
Eπιβάτες: 622,924 - avg lf: 84.4%
1. Α3 51.7%
2. FR 48.3%

ATH-RHO
Eπιβάτες: 529,998 - avg lf: 79.8%
1. Α3 77.5%
2. FR 22.5%

ATH-JMK
Eπιβάτες: 282.749 - avg lf: 74.8%
1. Α3 98.3%
2. EL 1.7%

:idea: Με βάση τα νεότερα στοιχεία του ΣΕΤΕ, ας δούμε και την κίνηση των σημαντικότερων ελληνικών α/δ
Αφίξεις Εσωτερικού Iαν-Νοε
1. SKG.....1,102,111 (802,825) ... +37.3%
2. ΗΕR..... 456,482 (372.921) ... +22.4%
3. CHQ..... 402,365 (259.330) ... +55.2%
4. RHO..... 351,371 (316,173) ... +11.1%
5. JTR........ 338,992 (247,088) ... +37.2%

Aφίξεις Εξωτερικού Ιαν-Νοε
1. ΗER.....2,559,805 (2,595,702) ... -1.4%
2. RHO....1,926,356 (1,926,356) ... -1.3%
3. SKG.....1,479,244 (1,479,696) ... 0
4. CFU.....1,092,486 (1,074,263) ... +1.7%
5. KGS..... 970,777 (1,011,363) ... -4%
2 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
solro
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 570
Εγγραφή: 04 Μαρ 2011, 23:05
x 91

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό solro » 04 Ιαν 2016, 16:21

OA701 έγραψε:οι Ρεθυμνιώτες λόγω FR να προτιμούν τα Χανιά;

Oι Ρεθυμνιώτες δεν ξέρω οι φοιτητές του Ρεθύμνου σίγουρα.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό OA701 » 07 Ιαν 2016, 10:19

Συνέχεια του προηγούμενου ρεπορτάζ του Κου Υφαντή, ποία η εικόνα του ανταγωνισμού στις κύριες συνδέσεις εξωτερικού της ΑΤΗ
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... rikoy.html
1 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης