george_a έγραψε:Κάποιες σκέψεις....
Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ.
spotterakis έγραψε:Κι αν δεν ειναι πως αποφεύγονται τα φαινόμενα συνωστισμου σε peak times, ειδικα το καλοκαιρι που η κινηση αυξάνεται κατακόρυφα;
mimithem έγραψε:Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (;) Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...
teris3 έγραψε:Σηκωθηκε το χειμωνιατικο προγραμμα και εξανεμιστηκε οποιαδηποτε περιπτωση επιστροφης του ATH-SKG
Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης