Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3430
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 477

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό aakunz » 14 Ιαν 2019, 20:35

Αν δεν κάνω λάθος, οι ναύλοι εξωτερικού και οι συνοδευτικές με αυτούς υπηρεσίες (τέλη αεροδρομίων, facility charges, service fees, ancillaries κλπ) απαλλάσσονται από ΦΠΑ.
2 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 59
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dtrach » 14 Ιαν 2019, 22:23

εσωτερικου ηθελα να πω...οτι σε πτηση αθηνα θεσσαλονικη πληρώνει 24% φπα ενω σε πτηση αθηνα-τιμισοαρα τίποτα.
1 x

Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 35
Επικοινωνία:

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mimithem » 15 Ιαν 2019, 00:30

george_a έγραψε:Κάποιες σκέψεις....
Η δική μου απάντηση: διότι το επιχειρηματικό πλαίσιο στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της ΕΛλάδας) είναι εξόχως αντι-επιχειρηματικό. Με απαγορευτικά κόστη λειτουργίας (τέλη αεροδρομίων) και άκρως αντιπαραγωγικές δομές. Για παράδειγμα πέστε μου σε ποια χώρα υπάρχει τέλος επιτηδεύματος, τρελλές υποχρεωτικές ασφαλιστικές εισφορές, τέλη για κάθε είδους σφραγίδα που θα χρειαστείς από το τέρας της γραφειοκρατίας κλπ κλπ.



Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (;) Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...

spotterakis έγραψε:Κι αν δεν ειναι πως αποφεύγονται τα φαινόμενα συνωστισμου σε peak times, ειδικα το καλοκαιρι που η κινηση αυξάνεται κατακόρυφα;


Για αυτόν τον λόγο μπαίνουν περιορισμοί το καλοκαίρι σε peak times. Συνήθως περί τα 25 την ώρα.
0 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1661
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό george_a » 15 Ιαν 2019, 04:31

mimithem έγραψε:Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (;) Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...


Το πού κολλάει το ΛΔΕ? Στο ότι το 'επιχειρείν' στην ΛΔΕ (Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας) είναι τόσο ασημαντοελάχιστο, που δεν μπορεί να συγκρατήσει μια κρίσιμη μάζα business travellers ακόμα και στην πιο (θεωρητικά) lucrative γραμμή εσωτερικού.
Κερασάκι στην τούρτα το τείχος διοδίων στις Εθνικές, η πανάκριβη βενζίνη, ο δυσθεώρητος ΦΠΑ, τα αβάστακτα τέλη στο επιχειρείν... Ο τακτικός πελάτης που πετάει για δουλειές είναι σχεδόν απών - και έτσι μένουμε μόνο με τον ευκαιριακό επιβάτη. Δείχνει ακόμα το πόσο δύσκολο είναι να στήσεις μια σωστή αεροπορική εταιρεία.
1 x


jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 17 Ιαν 2019, 17:41

Βλέπω μια πτήση FR14 (που κανονικά ειναι ATH-STN) να προσγειώνεται τώρα από SAW, το flightradar το δείχνει να κάνει πτήσεις εκεί καμιά εβδομάδα, ξέρει κανείς τίποτα;
0 x

Άβαταρ μέλους
jetpipe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 14 Ιαν 2012, 13:12
x 6

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jetpipe » 18 Ιαν 2019, 13:21

Έχει κλείσει maintenance συμβόλαιο με την Turkish στο SAW.
1 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 21 Φεβ 2019, 17:03

Μαδρίτη από 27 Οκτωβρίου Δευτέρα,Τετάρτη,Παρασκευή,Κυριακή

Ath 11:30 ~>14:10 Mad
Mad 06:25~>11:05 Ath
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 06 Μαρ 2019, 22:40

Mετά τη Μαδρίτη έρχεται και η Βαρκελώνη..Από 27 Οκτώβρη ATH-BCN με συχνότητες 1,4,5,6,7! Τρέμε Vueling...Στα μείον ότι αναχωρεί αργα 2135, εκτός ΠΑΡ όπου θα φευγει 1440..
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 37

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 07 Μαρ 2019, 00:01

Θα πεταει απο El Prat ή Girona οπως με Θεσσαλονικη;
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 07 Μαρ 2019, 02:35

Αν ήταν Ζιρονα θαγραφα GRO όχι BCN.. Δυστυχώς της Θεσσαλονίκης παραμένει GRO..
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 07 Μαρ 2019, 21:04

Eπέκταση αλλων 7 θερινών προορισμών στο χειμερινό προγραμμα από SKG-CPH,NYO,BUD,KRK,TLV,MLA,MAN..Από εσωτερικού διατηρούνται τα υπαρχοντα θερινα..ΑΤΗ-JTR, SKG-CHQ
1 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 37

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teris3 » 07 Μαρ 2019, 23:39

Σηκωθηκε το χειμωνιατικο προγραμμα και εξανεμιστηκε οποιαδηποτε περιπτωση επιστροφης του ATH-SKG
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 08 Μαρ 2019, 22:12

Και ΑΤΗ-ΝUE 4,7, από 27 Οκτ. Προφανώς ερχεται να καλυψει το κενο της Germania..(αλλά ισως πάλι να ερχοταν και ας μην είχε φαλιρίσει η τελευταία)
1 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 08 Μαρ 2019, 22:18

teris3 έγραψε:Σηκωθηκε το χειμωνιατικο προγραμμα και εξανεμιστηκε οποιαδηποτε περιπτωση επιστροφης του ATH-SKG


Γιατί, περίμενες οτι θα το αλλάζανε; Απ'την άλλη πάλι, Ryanair είναι αυτη...Και τα Χανιά τα σταμάτησαν και μετα τα ξανάρχισαν..Και δεν το καταλαβαίνω, για να πω την αληθεια, όταν το ATH-SKG είναι πολυ μεγαλύτερη αγορά..Δεν πιστεύω οτι έχει τόσο φοβερά yields με τα Χανια χειμωνιάτικα που δεν εχει με Αθήνα..Τι να πω..Με αυτούς ποτέ δεν ξέρεις αν τα λεγόμενα τους ειναι αληθινά ή κρυβουν άλλο λόγο από πισω..(και τώρα π.χ. που θα πάρουν τα ΜΑΧ που είναι πολύ πιο οικονομικά δεν θα μπορούσανε να το ξαναρχίσουν το δρομολόγιο;)
Στο μεταξλυ οι..παρενέργειες από την διακοπή του δρομολογίου ήδη άρχισαν να φαίνονται στις τιμές της Α3..Πετάνε ήδη...(Τσιμπησαν ελαφρώς και της Ellinair)
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 32

Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 09 Μαρ 2019, 11:19

Προφανώς οι τιμές "πετάνε" γιατί με λιγότερες διαθέσιμες θέσεις πλέον οι φθηνότεροι ναύλοι εξαντλούνται γρηγορότερα. Απλή λογική είναι. Κλείσιμο παρένθεσης.
2 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης