Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την παρουσία της Ryanair στην Ελλάδα
jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 11 Απρ 2018, 17:58

Μα οι πτήσεις που κοβει είναι για θερινούς μήνες και σε προορισμό που έχει φουλ κίνηση το καλοκαίρι!
0 x


Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 55
Επικοινωνία:

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Απρ 2018, 18:36

Το οποίο δίνει ακόμη περισσότερο εκβιαστικό χαρακτήρα στην κίνηση της εταιρείας. Το ξαναλέω, ας μην πέφτουμε από τα σύννεφα.

Δεν της βγήκαν τα καλοκαιρινά σχέδια με τις μέχρι στιγμής κρατήσεις και αποφάσισε να δοκιμάσει αλλού, έτσι απλά και λιτά ρίχνοντας το φταίξιμο κάπου αλλού.
1 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 52

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 11 Απρ 2018, 19:05

Αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχει η αγορά της Γερμανίας. Μετά το κλείσιμο/πώληση της Air Berlin η αγορά αυτή είναι ορθάνοιχτη και είναι μια τεράστια αγορά που έχει κίνηση όλο το χρόνο. Η Ryanair έχει πολύ χαμηλότερα ποσοστά διείσδυσης σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές αγορές, άρα και πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Τα εσωτερικά δρομολόγια της Ελλάδας δεν μπορούν να συγκριθούν.
3 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airport123 » 11 Απρ 2018, 19:11

Γιατί η εταιρία είναι η ΜΟΝΗ που διαμαρτύρεται για τα τέλη στα ελληνικά αεροδρόμια???

Επίσης, να παραθέσω τα παρακάτω άρθρα. Την μία διαμαρτύρεται, την άλλη ανοίγει δρομολόγια και σήμερα ξανα-διαμαρτύρεται!

Πυρά Ryanair για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»


http://www.euro2day.gr/specials/intervi ... zelos.html

H Ryanair Ανακοινωνει 13 Νεα Δρομολογια Απο Αθηνα (31 Συνολικα)

Επειτα Απο Μειωση Των Τελων Του Αεροδρομιου Αθηνας


https://corporate.ryanair.com/news/h-ry ... α-απο-αθη/

Επίσης, να σημειώσουμε ότι τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν πολύ λιγότερα τέλη! Στο Βενιζέλος ο επιβάτης πληρώνει 30-33 € και στα αεροδρόμια της Φραπορτ 14 €. Ίδια πάνω κάτω είναι η διαφορά στα τέλη αεροσκαφών (πχ στάθμευσης)
1 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2115
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 62
Επικοινωνία:

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό dtrach » 11 Απρ 2018, 20:15

Μετά τα περσινά με τους πιλότους η εταιρία είχε αφήσει να εννοηθεί ότι θα κόψει τις βάσεις με 1-2 αεροσκάφη, οπότε τα Χανιά λογικο...τώρα γιατί καλοκαιριάτικα είναι άλλο θέμα.
2 x

jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14
x 34

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 11 Απρ 2018, 21:39

Τώρα εμφανίζει πτήσεις από Ηράκλειο προς Tegel,Dus και Ζυρίχη. Επίσης από Κω προς τους δύο πρώτους προορισμούς.
Να φανταστώ είναι τα δρομολόγια της Lauda Air?
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airfan » 11 Απρ 2018, 22:43

δεν πολυενδιαφέρει μια αεροπορική εταιρεία πόσο πληρώνει σε φόρους ο επιβάτης, αλλά πόσο χρεώνεται το δικό της αεροπλάνο, προσγείωση, πάρκινγκ, ground handling, καύσιμα κλπ..... Η Ryanair "έφαγε" 90 ευρώ τέλος refueling while boarding απο 1η Απριλίου, που μέχρι τότε ηταν δωρεάν. Σημειωτέον οτι η Fraport βάζει και 1 πυροσβεστικό σε 2 α/φ ταυτόχρονα και παίρνει απο το καθένα το 90αρι !!!
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2287
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 141

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 11 Απρ 2018, 23:10

Ειναι πρακτικη της σε όλα τα αεροδρόμια που...κατεχει ή μονο εδω;
0 x

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό Cross » 12 Απρ 2018, 00:18

Κάπου πρέπει να βρεθούν οκτώ αεροπλάνα που θα εκτελέσουν πτήσεις της Laudamotion αυτό το καλοκαίρι, οι οποίες προφανώς θα είναι πιο προσοδοφόρες από αυτές των Αθηνών και των Χανίων που θα κοπούν. Τέσσερα για το Βερολίνο-Τέγκελ, δύο για το Ντύσσελντορφ και δύο για τη Ζυρίχη.
2 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airfan » 12 Απρ 2018, 10:07

Εβγαλε και επίσημη ανακοίνωση η Ryanair για το θέμα της μείωσης των δρομολογίων και επιρρίπτει ευθύνες στις χρεώσεις της Fraport. εδω να υπενθυμίσω οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι φόροι των επιβατών που επικαλείται και λανθασμένα αναφέρονται μερικοί, αλλά οι χρεώσεις για τα α/φ, που παρκάρουν ως βάση - εκτοξεύτηκαν απο 1η Απρίλη - και οι άλλες πρόσθετες χρεώσεις που δεν υπήρχαν προ Fraport, οι οποίες ανεβάζουν το κόστος μιας πτήσης... εννοείται οτι η Ryanair που "βγάζει απο τη μυγα ξύγκι", θα κοιτάξει να δρομολογήσει τα α/φ της σε πτήσεις με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους... ποιά άλλωστε δεν το κάνει ? γιατί απο την πώληση της κρατικής ΟΑ και μετά, δεν είδαμε καμμιά εταιρεία να κάνει πτήσεις για κοινωνικούς σκοπούς

Η Ryanair, η Νο 1 αεροπορική εταιρία, σήμερα (11 Απριλίου) ανακοίνωσε την μείωση των δρομολογίων εσωτερικού στην Ελλάδα μεταφέροντας αεροσκάφη από την Αθήνα (1) και τα Χανιά (1) σε βάσεις της στη Γερμανία από την 1η Ιουνίου, όπου και επεκτείνει τις υπηρεσίες της.
Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης απόφασης, η βάση της Ryanair στα Χανιά θα κλείσει, με συνέπεια την ακύρωση τεσσάρων πτήσεων χαμηλής συχνότητας από τα Χανιά προς το Κατόβιτσε, το Μεμινγκέν, τη Βενετία Τρεβίσο και το Βίλνιους.
Η Ryanair θα συνεχίσει τις υπηρεσίες της από Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι. Όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα θα ακυρωθούν από 1η Ιουνίου.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Ryanair για την Ανατολική Μεσόγειο Νικόλαος Λάρδης δήλωσε:
“Δυστυχώς, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων, στην πλειοψηφία τους, ενθαρρύνουν τα δρομολόγια μόνο το καλοκαίρι και μόνο σε διεθνείς προορισμούς, τα οποία απαιτούν λιγότερα αεροσκάφη στην Ελλάδα. Συνεπώς, δύο αεροσκάφη θα μεταφερθούν από την Ελλάδα στη Γερμανία, όπου μπορούν να επιτύχουν υψηλότερη απόδοση σε ετήσια βάση.
Η Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για την δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ’όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια. ”


Πηγή : Η επίσημη ανακοίνωση της Ryanair για τη μείωση δρομολογίων στην Ελλάδα | Η ΡΟΔΙΑΚΗ http://www.rodiaki.gr/article/388033/h- ... z5CRHSWCjs
1 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airport123 » 12 Απρ 2018, 12:36

Ένα πολύ ωραίο άρθρο που θα βοηθήσει όσους δεν ξέρουν πολλά από τις πρακτικές της "εταιρίας" και απλά κατηγορούν τον έναν και τον άλλον!

Σαφώς και δε χαίρεται κανείς που μας φεύγει, αλλά ξαφνικά τώρα είδε τις αυξήσεις της φραπορτ κι ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο γιατί ακύρωσε τώρα τις πτήσεις της? Οι άλλες low cost εταιρίες γιατί δεν έφυγαν κι αυτές ακόμη και από τα υπόλοιπα αεροδρόμια της φραπορτ που έχουν τα ίδια ακριβώς τέλη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, σε άλλα αεροδρόμια νέα δρομολόγια?

Στο αεροδρόμιο της Girona έφερε το 2008 αύξηση 173% και είχε δημιουργήσει βάση με 11 αεροπλάνα που μετέφεραν 5,5 εκατ. επιβάτες. Τα νούμερα αυτά επιτεύχθηκαν από χρηματοδότηση των τοπικών κυβερνήσεων για «τουριστική προβολή» η οποία ουσιαστικά ήταν χρηματοδότηση εισιτηρίων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τα ποσά αυτά ανέρχονταν σε 7 εκατ. ευρώ ανά έτος.

Όταν η Ryanair ανδρώθηκε στην Ισπανία άρχισε να πιέζει τις τοπικές κυβερνήσεις για μεγαλύτερες επιδοτήσεις. Το 2010 και ενώ είχαν ανακοινώσει ότι θα αυξήσουν τις πτήσεις σε Girona ξαφνικά και χωρίς προειδοποιήση τον επόμενο Ιούλιο ανακοίνωσαν το κόψιμο στο μισό των πτήσεων σε Girona.

«Δεν καταφέραμε να έρθουμε σε συμφωνία με την τοπική κυβέρνηση» ανέφερε ο αναπληρωτής CEO της Ryanair για να περάσει στο παρασύνθημα «υπάρχουν πολλά αεροδρόμια στην Ευρώπη, αλλά υπάρχει μόνο μία αεροπορική εταιρεία η οποία είναι σε θέση να λειτουργήσει εκτός Girona: Εμείς».


Πριν 2 χρόνια η Ryanair εκβίαζε την ιταλική κυβέρνηση με το κλείσιμο δύο βάσεων τις οποίες σκόπευε να φέρει στην Ελλάδα. Η υπουργός Τουρισμού και η άρνηση της να δεχτεί να συνομιλήσει μαζί τους ήταν ο κύριος λόγος σύμφωνα με την Ryanair που το 2016 μείωσε το φθινοπωρινό της πρόγραμμα, το αεροδρόμιο της Αθήνας - που σήμερα δοξάζει και ανοίγει 13 νέα δρομολόγια - ήταν μέχρι πριν από λίγα χρόνια απογορευτικό και επιζήμιο για τον τουρισμό της Αθήνας και πάει λέγοντας.


http://www.news247.gr/epixeiriseis/ryan ... 00504.html
2 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airfan » 12 Απρ 2018, 12:51

airport123 έγραψε:Σαφώς και δε χαίρεται κανείς που μας φεύγει, αλλά ξαφνικά τώρα είδε τις αυξήσεις της φραπορτ κι ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο γιατί ακύρωσε τώρα τις πτήσεις της? Οι άλλες low cost εταιρίες γιατί δεν έφυγαν κι αυτές ακόμη και από τα υπόλοιπα αεροδρόμια της φραπορτ που έχουν τα ίδια ακριβώς τέλη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, σε άλλα αεροδρόμια νέα δρομολόγια?


Αν διάβαζες το προηγούμενο σχόλιό μου που αναφέρεται στις χρεώσεις parking κάτι που αφορά ΜΟΝΟ αεροπλάνα που παραμένουν στην πίστα για πάνω απο 5 ώρες, θα καταλάβαινες οτι αφορά μόνο τη ryanair και όχι τις άλλες εταιρείες, που έρχονται και φεύγουν. Εβγαλε λοιπόν 1 απο τη βάση στην Αθήνα και 1 απο τη βάση στα Χανιά.. τωρα αν άλλες εταιρείες, όπως η Ellinair συνεχίσουν να έχουν βάσεις σε αεροδρόμια της fraport, αυτές μπορεί να το κάνουν με μετακύλιση του κόστους στο εισιτήριο.. μένει να το δούμε !
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airport123 » 12 Απρ 2018, 18:21

Μια χαρά το διάβασα το σχόλιό σου! Για απάντησε λίγο και στα παρακάτω:

Ξαφνικά στις 11/4 είδε τις αυξήσεις της φραπορτ, ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο? Γιατί ενώ αυξήθηκαν όλα τα τέλη (πχ στην προσγείωση) η ίδια δεν έφυγε εντελώς από τα Χανιά καθώς και σε άλλα αεροδρόμια της φραπορτ, ακόμη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, κρατάει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη? Για 90 € για το πυροσβεστικό + 176 € Τέλη Προσγείωσης (για 80 τόνους) + 400 € για Τέλη Στάθμευσης (αν έχουν βάρος 80 τόνους τα αεροπλάνα της και σταθμεύουν από 10 έως 24 ώρες ), δηλαδή σύνολο για 670€ φεύγει??? Γιατί δεν πουλούσε πριν τα εισιτήριά της +4.5€ στον κάθε επιβάτη? (670/189 επιβάτες στο αεροπλάνο =3,5 αλλά έστω ότι έχει 80% πληρότητα -που πάντα έχουν πάνω από 90%-). Πάλι φθηνότερη θα ήταν ακόμη με τα +4.5€

Πηγή οικονομικών -> http://www.fraport-greece.com/uploads/p ... -Greek.pdf
2 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 15

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airfan » 12 Απρ 2018, 18:43

Αγαπητέ airport123, κοίταξε λίγο καλύτερα τις χρεώσεις
http://www.fraport-greece.com/uploads/p ... lish_1.pdf
το Β737-800 είναι περίπου 70-75 τονοι ΜΤOW
to parking απο 5-10 ώρες πάει περίπου 175 , μετά ώς τις 24 ώρες πάει στα 350-370 ευρώ...
Οπως έγραψα ήδη 2 φορες, εβγαλε 2 αεροπλάνα απο αεροδρόμια που χρησιμοποιεί ώς βάση, ως γνωστόν δεν έχει βάση στη Μύκονο και τη Σαντορίνη.. απο την Αθήνα βγάζει το 1 απο τα 2, και πιθανόν ( γιατί δεν ανηκω στο Δ.Σ της εταιρείας για να έχω εκ των έσω πληροφόρηση) να κρατάει τις πιό επικερδείς πτήσεις με αυτό το ενα...
Ξέχασες επίσης τη χρέωση για τα φώτα αν κάνει νυκτερινή πτήση, στα 30,76
Μια εταιρεία σαν τη Ryanair τα υπολογίζει όλα αυτά.,.. εδώ δεν παρέχουν νερό στο πλήρωμα, απο την άλλη ολοι μας τρέχουμε να πάρουμε τα φτηνά εισιτήρια , ετσι δεν είναι ?
1 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δημοσίευσηαπό airport123 » 12 Απρ 2018, 18:55

Εγώ σου έβαλα πιο πάνω -80 τόνους - (οπότε αφαίρεσε κιόλας)

Γιατί πάνω από 24 ώρες??? Ένα αεροπλάνο που φτάνει στις 22.00 και φεύγει στις 06.00 την επόμενη μέρα (όπως συνήθως κάνει) είναι λιγότερο και από 10! Δε θα παρατήσει κάποιο αεροπλάνο της για μια ζωή στα Χανιά.

Δεν είπα ότι έχει βάση στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη (πάλι δεν διάβασες προσεκτικά τα όσα έγραψα). Είπα ότι εκεί έχει δρομολόγια που και πάλι αυξήθηκαν όλα της τα τέλη του αεροδρομίου.

Και 30.76 σου βάζω. Εκεί θα κολλήσουμε? Θες να το κάνουμε 5€ ανά επιβάτη?

Με αυτό "Μια εταιρεία σαν τη Ryanair τα υπολογίζει όλα αυτά.,.. εδώ δεν παρέχουν νερό στο πλήρωμα" έρχεσαι στα λόγια μου. Ότι όλα τα υπολόγισε και όλα τα σκέφτηκε, αλλά ήθελε εξ' αρχής να πάει τα αεροπλάνα της στη Laudamotion και απλά βρήκε ευκαιρία να φύγει τώρα. Δες και τι έχει γίνει σε άλλα αεροδρόμια ανά την Ευρώπη όπως στο αεροδρόμιο της Χιρόνα

Μετά από αυτά δεν νομίζω ότι πολύς κόσμος θα την ξανα-προτιμήσει. Σκέψου λίγο αυτούς που τους ακυρώθηκε η πτήση (είτε τώρα είτε τον Οκτώβριο του 17). Αν σου χαλούσε κι εσένα τις διακοπές/το επαγγελματικό ταξίδι ξαφνικά, θα σκεφτόσουν την επόμενη φορά να δεις τους ανταγωνιστές της....

Συνοψίζοντας, προφανώς και όλες οι εταιρίες θα κοιτάξουν το κέρδος τους και καλά κάνει που φεύγει αν βλέπει ότι αλλού το ίδιο αεροπλάνο θα της έδινε περισσότερα κέρδη. Αλλά πρέπει λίγο να καταλαβαίνουμε αν μας κοροϊδεύει ή όχι λέγοντας τη μία φταίει η Φραπορτ στα Χανιά, στην Αθήνα οι ιδιώτες και στην Ισπανία το ισπανικό κράτος που δεν τις δίνει πάνω από 7 μύρια επιδότηση, όπως θα δεις εδώ -> http://www.news247.gr/epixeiriseis/ryan ... 00504.html
2 x



Επιστροφή σε “Ryanair στην Ελλάδα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης