DUS - LHR - LAX - LHR - DUS με ΒΑ και VS

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.138
Likes
392
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Μετά από την σχετική βοήθεια που είχα ζητήσει από εσάς για την επιλογή εταιρίες για ένα ταξίδι προς το Λος Άντζελες έκλεισα το ταξίδι μου με την ΒΑ και την VS. Το πρόγραμμα πτήσεων λοιπόν:

13FEB BA0937 DUS 1050 - 1120 LHR, B767-300
13FEB VS023 LHR 1500 - 1850 LAX, A340-300
21FEB VS008 LAX 1715 - 1145 LHR, A340-600
22FEB BA0942 LHR 1500 - 1720 DUS, A320


Τιμές εισιτήρίων: ΒΑ: 133 EUR και VS στις 297,80 £ (περ. 450 EUR)

Το παρακάτω trip report θα το χωρίσω, μιας και θα ακολουθήσουν και εντυπώσεις από το Λος Άντζελες σαν πόλη αλλά επίσης και μερικές φωτογραφίες από LAX και BUR. Ζητώ συγνώμη αν σε μερικά σημεία υπάρχουν ελλείψεις, απλά ξέχασα μετά από τόσες μέρες και τόσες εντυπώσεις και έχω το κακό συνήθειο να ΜΗΝ κρατάω σημειώσεις.

1η πτήση: DUS - LHR | BA 937 | STD: 1050 STA: 1120 | EQP: B767-336ER (G-BZHA) | Seat 19J

Σχετικά νωρίς φτάσαμε στο αεροδρόμιο και πήγαμε στο check-in. Για να μου φύγει η περιέργεια είχα μια μέρα πριν κάνει online ckeck-in αλλά το σύστημα μου έδωσε για μένα την 12Α και για τον φίλο μου την 33J. Οπότε πήγαμε στο drop off counter και παρακάλεσα την κυρία να μας αλλάξει και τις θέσεις μας, κάτι που έκανε άμεσα και έτσι καταλήξαμε στην 19J και H.

Μετά από έναν πρωινό καφέ περάσαμε το security check χαλαρά και μετά τον έλεγχο διαβατηρίων. Το αεροσκάφος μας ήταν το G-BZHA, ένα 767-336ER με „airborne“ την 14/05/1998. Στις 1050 άρχισε το boarding των λιγοστών (σχετικό) επιβατών (πληρώτητα ούτε καν 30%).

Απογείωση λίγο αργότερα και μια πτήση σαν τις άλλες, οπότε δεν γράφω και πολλά. Το πλήρωμα σχετικά αδιάφορο. Τυπικό σε όλα του με ούτε ένα χαμόγελο. Φαγητό δεν υπάρχει σε αυτό το δρομολόγιο, μόνο ένα πακεταρισμένο κομματάκι κέικ και ένα αναψυκτικό. Διάρκεια πτήσεις, περίπου μια ώρα.

Φωτογραφία της σχετικά άδειας καμπίνας και φωτογραφία της μεσαίας γραμμής θέσεων για να δείτε και το seatpich.

H προσγείωση ήρθε αρκετά γρήγορα παρόλο που ήμασταν στο LHR. Μερικές ομορφιές που υπήρχαν στο αεροδρόμιο: Air New Zealand 744, Concorde.

Στάση σε κάποιο stand αφού περιμέναμε περίπου 5 λεπτά μέχρι να αδειάσει το σχετικό stand από άλλο αεροσκάφος της ΒΑ και αποβίβαση από φυσούνα ( τι άλλο; ). Κάπου εδώ τελειώνει το πρώτο από τα τέσσερα ταξίδια.

Επίλογος πρώτος:
Τίποτε το ιδιαίτερο η ΒΑ. Έχω κάνει το ίδιο δρομολόγιο και με Lufthansa και μπορώ να πω, ότι μαζί βαδίζουν οι εταιρίες. Καμιά δεν προσφέρει τίποτε παραπάνω ή λιγότερο από την άλλη. Φυσικά άλλο να πετάς με 767 της BA και άλλο με CRJ της Lufthansa (εγώ προτιμώ πάντως το τελευταίο).

++ Online booking της εταιρίας (ένα από τα καλύτερα για μένα)
+ Ontine
+ Τιμή
± Πλήρωμα
- launch (επίπεδο no frills [όχι το μέλος])

Βαθμολογία: 7/10

Συνέχεια:
Με Virgin καθ΄ οδών για LAX
 
2η πτήση: LHR - LAX | VS 023 | STD: 1500 STA: 1850 | EQP: A340-313X (G-VELD) | Seat 53A

Έτσι, λοιπόν, φτάσαμε στο Terminal 1 του αεροδρομίου του Λονδίνου. Η Virgin πετάει από το terminal 3. Είχαμε όμως 3 ώρες στη διάθεσή μας, οπότε περάσαμε τον έλεγχο διαβατηρίων (με τον κλασικό Έλληνα επιβάτη (η ΟΑ είχε φτάσει μαζί μας βλέπεις) μπροστά από εμάς να μιλάει στο κινητό του την ώρα που είναι στον έλεγχο διαβατηρίων) και πήραμε τις βαλίτσες μας.

Βασικά το Heathrow είναι το πιο σπαστικό αεροδρόμιο. Για spotting είναι παράδεισος, αλλά όχι ρε συ και για αεροδρόμιο μεγάλης ευρωπαϊκής πρωτεύουσας!!! Τέλος πάντων, ξεπερνάμε τις ατέλειες του αεροδρομίου και μετά από αρκετό περπάτημα φτάνουμε στο terminal 3. Ο ΧΑΜΟΣ στα counter. Το check-in δεν γίνετε χωριστά για κάθε πτήση, αλλά όλα τα counters είναι για όλες τις πτήσεις. Μόνο η πτήση για JFK είχε δικό της counter, κι αυτό επειδή είχε ακυρωθεί λόγω των καιρικών συνθηκών στην Νέα Υόρκη.

Επειδή δεν θέλαμε να μπούμε κι εμείς στην σειρά, περπατήσαμε λίγα βήματα και βρήκαμε τα DIY Check-In (ερώτηση: γνωρίζει κανείς τι σημαίνουν τα γράμματα DIY???). Εκεί λιγότερη κίνηση και έτσι πήγαμε άμεσα σε ένα αυτόματο. Το check in χρονοβόρο, μιας και πρέπει να δώσεις και τα στοιχεία του διαβατηρίου σου. Έχει ένα σύστημα με το οποίο μπορείς να διαβάσεις το διαβατήριο, αλλά το δικό μου δεν το διάβαζε και έβραζε λάθος. Οπότε έδωσα όλα τα στοιχεία με το χέρι και μετά μας τύπωσε το boarding pass, με το οποίο πήγαμε στο drop off counter. Εκεί η υπάλληλος ήταν κατσουφιασμένη. Την ερώτηση «Do you have any hand luggage?» την έκανε με ένα υφάκι μου νόμιζες ότι θα σε φάι αν πεις ναι!!! Τελικά δεν μας έφαγε όμως (παρόλο είχαμε hand luggage).

Οι επόμενες ώρες πέρασαν βασανιστικά αργά με μας να καθόμαστε σε μια άκρη του T3 και να βλέπουμε τον κόσμο που περνούσε. Boarding time έδιναν 1345!!! Στις 1330 πήγαμε να περάσουμε το security check. Μια τεράστια ουρά μας περίμενε. Εμ, πως να μην είναι τεράστια η ουρά όταν οι υπάλληλοι κάνουν τη δουλειά τους βασανιστικά αργά! Ο φίλος είχε μαζί το laptop του. Κάπου στην μέση της ουράς του έδωσαν μια σακούλα και του είπαν να βγάλει τον φορητό από την ειδική του τσάντα και να τον βάλει εκεί μέσα. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πω, ότι η προηγούμενη πτήση για αυτόν ήταν και η πρώτη του πτήση και μια έτρεμε μέσα στο 767 της ΒΑ και μια κρατιόταν σφιχτά στην θέση του (foto to coming soon).

Μετά από αρκετή ώρα έφτασε η ώρα μας για check και ο φορητός είχε την τιμητική του. Πέραν του ότι πέρασε από το μηχάνημα ακτίνων Χ, «του» πήραν δακτυλικά αποτυπώματα τα οποία τα διάβασαν σε ένα άλλο μηχάνημα και μετά μας άφησαν να φύγουμε!!! Όποιος γνωρίζει τι ακριβώς ήλεγξαν εδώ, ας το πει και σε μένα παρακαλώ.

Πήγαμε λοιπόν στο gate και με χαρά έβλεπα ότι σίγουρα το Α343 θα έχει αρκετές κενές θέσεις. Ευχάριστο για μένα σαν επιβάτη...

Βασικά δε θυμάμαι τι ώρα ακριβώς άρχισε το boarding, αλλά θυμάμαι ότι το πλήρωμα καμπίνας ήταν όχι μόνο πάνω από όλα ευγενέστατο και χαμογελαστό, αλλά και πανέμορφο επί τον πλείστον :)

H αρχική μου θέση ήταν η 54Α, αλλά για να ήμαστε πιο άνετα πήγα στην 53Α! Το αεροσκάφος σε καλή κατάσταση με την ονομασία «Arfican Queen» και «airborne» στις 16/3/1998. Με άλλα λόγια, είχε τα παλιά καθίσματα της Virgin και το παλιό IFE (βλ. http://www.planepictures.net/netshow.php?id=159930).

Η επιβίβαση τελείωσε σύντομα και περίπου στις 1450 ήρθε και το pushback. Χωρίς λόγια μερικές φωτογραφίες εν ώρα taxi:

Δευτερόλεπτα πριν το pushback
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6537

Tower LHR
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6539

4 engines 4 long haul
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6538

Biman Bangladesh
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6540

Οθόνες και safety video
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6541

Απογείωση στις 1511 (μη ρωτάτε διάδρομο) και η διαδρομή ήταν να μας πάει από Ρέικιαβικ, Γροιλανδία, Καναδά και μετά ΗΠΑ. Ώρα πτήσεις, περίπου 10:45 ώρες. Για να δούμε λοιπόν, πως θα περάσουμε τόσες ώρες μέσα σε αυτόν τον σωλήνα. Το πρώτο φυσικά ήταν να δούμε τι παίζει με τo IFE. Στη διάρκεια τις πτήσεις υπήρξαν τρεις προβολές ταινιών, σε κάθε προβολή μπορούσες να επιλέξεις από περίπου 20 ταινίες. Υπήρχαν περίπου 15 μουσικά κανάλια, αρκετά από αυτά σε στιλ ραδιοφώνου, αρκετά παιχνίδια (τάβλι, who wants to win a million, tetris κ.ά.) και φυσικά τον κλασικό χάρτη. Δυστυχώς (κι αυτό ένα αρνητικό) δεν μπορείς να κάνεις επιλογή του χάρτη και να ακούς ταυτόχρονα κάποιο μουσικό κανάλι. Περισσότερα για το IFE στο ταξίδι της επιστροφής, μιας και το Α340-600 της επιστροφής είχε άλλο IFE. More to come, λοιπόν.

Μετά από λίγη ώρα πέρασε το πρώτο bar service, με pretzels και αναψυκτικό ή ποτό. Γύρω στις 1640 ήρθε το φαγητό μας το οποίο ήταν το παρακάτω (υπήρχαν δύο επιλογές πάντα):

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6542

Αρκετά γευστικό και χορταστικό. Πέραν του νερού που υπήρχε σταθερά στο δίσκο, μπορούσες να πάρεις αναψυκτικό και ότι άλλο ποτό ήθελες (μάλιστα σε ρωτούσαν αν θέλεις και κάποιο κρασί). Φάγαμε λοιπόν, μας μάζεψαν τους δίσκους και έιπα να ρίξω μια ματιά στο «kit πρώτων αναγκών». Περιείχε: ένα στυλό, μια οδοντόβουρτσα και (φυσικά) οδοντόκρεμα, ωτοασπίδες, eyeshades (πως τα λένε στα ελληνικά αλήθεια;), ένα φάκελο (για το onboard charity, Change for Children) και κάλτσες. Όλα τα παραπάνω σε χρώμα κίτρινο.

Φάγαμε, λοιπόν, και άρχισαν οι πρώτες σκέψεις πως θα περάσουμε τις επόμενες περίπου 7 ώρες. Πέρασαν μεν, αλλά αρκετά αργά. Σε κάποια φάση το μισό αεροσκάφος κοιμόταν και κάπου-κάπου έβγαιναν οι κοπελιές και σέρβιραν χυμό ή νερό σε όσους ήθελαν και είχαν μείνει ξύπνιοι. Επίσης στα galley υπήρχε και ένας δίσκος με αναψυκτικά!

Περίπου 5 ώρες πριν την άφιξη άρχισαν να περνούν οι f/a ανά ώρα και να μοιράζουν διάφορα πραγματάκια. Ακριβώς δεν τα θυμάμαι πλέον, αλλά μια ήταν παγωτό κεράσι, μια ήταν ένα muffin κ.ά.

Περίπου 1,5 ώρα πριν την προσγείωση άρχισε να ξυπνάει σιγά-σιγά η καμπίνα και να «ανοίγουν» τα παράθυρα και λίγο αργότερα ήρθε και το «βραδινό». Ήταν ένας μικρός δίσκος με έναν χυμό μια σακουλίτσα με φρούτα (σταφύλι, μύλο) και κάτι ακόμη που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει...

Προσγείωση στις 1746 τοπική ώρα (ώρα Γερμανίας 0246) από τον 25L αφού περάσαμε πάνω από την πόλη του Λος Άντζελες. Δυστυχώς οι σχετικές φωτογραφίες δεν βγήκαν καλές, διότι είχε πάρει ήδη τα βραδιάζει. Σχετικά γρήγορο taxi προς το Terminal 2 και στάθμευση δίπλα από το 744 της Air Newzealand (ναι αυτό που είχαμε δει παραπάνω στο LHR) περίπου στις 1800 (με άλλα λόγια ... αρκετά ontime, μιας και προγραμματισμένη άφιξη ήταν στις 1850).

Αποβίβαση και μετά ο δρόμος από το imigration. Ευτυχώς δεν υπήρχαν μεγάλες ουρές, έλεγχος διαβατηρίου και visas, δακτυλικά αποτυπώματα, φωτογραφία, απάντηση σε μερικές ερωτησούλες και ... welcome in LA!!!

Το αεροδρόμιο του LAX δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά είναι αρκετά λειτουργικό. Με το που βγαίνεις από το security area, βρίσκεσαι ήδη πέντε μέτρα από την πόρτα! Είχαμε νοικιάσει αμάξι από το αεροδρόμιο. Αλλά τα γραφεία των εταιριών δεν βρίσκονται μέσα στις κτιριακές εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, αλλά μπροστά από τα terminal περνούν λεωφορεία των εταιριών (Alamo, National, dollars.com, Herzt, Avis κτλ) που σε μεταφέρουν περίπου 4-5 χλμ. έξω από το αεροδρόμιο στα γραφεία της εταιρίας.

Κι αυτό χωρίς πρόβλημα λοιπόν και έτσι ήδη στις 1920 ήμασταν καθ΄ οδών για το ξενοδοχείο μας.

Next to come on airliners.gr:
LA sightseeing tour …
 
Πολύ ωραία! Περιμένουμε πληροφορίες για το Λ.Α. και...για τον dtrach που τον έχουμε χάσει τελευταία :D

Χμμμ, ίσως να σημαίνει Do It Yourself...

Μετά από αρκετή ώρα έφτασε η ώρα μας για check και ο φορητός είχε την τιμητική του. Πέραν του ότι πέρασε από το μηχάνημα ακτίνων Χ, «του» πήραν δακτυλικά αποτυπώματα τα οποία τα διάβασαν σε ένα άλλο μηχάνημα και μετά μας άφησαν να φύγουμε!!! Όποιος γνωρίζει τι ακριβώς ήλεγξαν εδώ, ας το πει και σε μένα παρακαλώ.
Μάλλον ήθελαν να τσεκάρουν...τα όρια της υπομονής σας. :D
 
Good boys. :D
Τί ερωτησούλες σας έκαναν δηλαδή στο LAX? Έτσι γιατί είμαι περίεργος.
Πώς ήταν η συνολική εμπειρία Virgin και τί πληρώτητα είχε περίπου?
 
captainjumbo":3h4gdte3 said:
Τί ερωτησούλες σας έκαναν δηλαδή στο LAX? Έτσι γιατί είμαι περίεργος.

Εδώ που τα λέμε δεν τις θυμάμαι και τόσο καλά, αλλά δεν ήταν πολλές και ούτε φοβερές. Η όλη διαδικασία κράτησε περ. 2 λεπτά μαζί με δακτυλικά αποτυπώματα και φωτογραφία. Οι ερωτήσεις: Γιατί έρχεσαι ΗΠΑ, πόσο θα κάτσεις, θα μείνεις μόνο ΛΑ ή θα πας και αλλού και ίσως και μερικές ερωτησούλες που ξεχνάω αυτή τη στιγμή. Πάντως αρκετά χαλαρά τα πράγματα.

captainjumbo":3h4gdte3 said:
Πώς ήταν η συνολική εμπειρία Virgin και τί πληρώτητα είχε περίπου?
Μη βιάζεσαι ντε ... έχουμε και μια επιστροφή ;) Πληρότητα περίπου στο 30-40%. Ένας επιβάτης στην Upper Class και αρκετοί στην Premium Economy
 
an stin epistrofi epithimoune jumpseat, an to vradyno tous fanike ligo kai an oi aerosynodoi eixan kali ...opisthogwnia!!

epi tou thematos, NEED MORE PICTURES!!!!!

kai perimenoume tin synexeia!!!
 
Ξέρω, άργησα. Ζητώ συγγνώμη, λοιπόν, μιας και πέρασαν μερικές βδομαδούλες από το ταξιδάκι μου αυτό. Δεν το ξέχασα το ρεπορτάκι όμως, οπότε σιγά-σιγά συνεχίζουμε.

Πάμε λοιπόν να δούμε λίγο την πόλη του Λος Άντζελες, το Hollywood, το Rodeo Drive, το Staples Center και ότι άλλο βρω σε φωτογραφικό υλικό ;)

Το ξενοδοχείο μας ήταν στο κέντρο της πόλης, μόλις 200 μέτρα από το Staples Center, την πατρίδα των LA Lakers (για τους NBA fans). H τιμή ήταν εξαιρετική. Μόλις 28 EUR το άτομο/βραδιά. Οπότε δεν περιμέναμε και πολλά. Τελικά αποδείχθηκε σαν ένα καλό ξενοδοχείο, τίποτε το ιδιαίτερο. Πάρτε και δυο φωτογραφίες:

Δωμάτιο, θέα από το παράθυρο.

Όπως ανάφερα είχαμε αυτοκίνητο, ένα Chevrolet Cobalt 2.2 LT Coupe (με 145 άλογα), με το οποίο κάναμε περίπου 800 μίλια (1300 χλμ.). Το οδήγημα στο ΛΑ είναι αρκετά οκ, δίχως άγχος. Πρέπει να συνηθίσεις ότι τα φανάρια βρίσκονται στην απέναντι πλευρά της διασταύρωσης, και ότι όταν θέλεις να στρίψεις δεξιά και έχεις κόκκινο, μπορείς να το κάνεις αν ο δρόμος είναι ελεύθερος (πολύ καλό αυτό). Το πρώτο μας ταξίδι μας πήγε στο Hollywood Bl. (που αλλού) και στο Hooters (ναι αυτό που έχει σχέση με την Hooters Air). To «όμορφο» στοιχείο σε αυτό το μαγαζί είναι οι κοπέλες που δουλεύουν μέσα, οι οποίες όλες είναι έτσι «ντυμένες».

Βασικά το Hollywood Bl. δεν είναι και κάτι το εξαιρετικό. Τα αστέρια έχουν χάσει την αίγλη τους, λόγω του αριθμού τους. Έτσι λοιπόν, συνεχίζουμε με δύο φωτο από το Hollywoodκαι από το Chinese Theatre.

Έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο, πάρτε και μια φωτό από μένα σε στιλ Jamaica και από ένα αμερικάνικο περιπολικό. ;)

Ένα εξαιρετικό φαγάδικο που μπορώ να σας συστήσω είναι το Saddle Ranch στο Sunset Boulevard.

Συνεχίζουμε λοιπόν με το Rodeo Drive -Beverly Hills, την (μάλλον) πιο ακριβή γειτονιά του ΛΑ, όπου θα βρεις τα «μαγαζάκια» των πιο γνωστών οίκων (Boss, Versace, Gucci κτλ κτλ.). Μερικές φωτογραφίες, χωρίς πολλά λόγια:

Rodeo Drive, Rodeo Drive2, Versace, Bulgari.

Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην πάω και σε ένα παιχνίδι των LA Lakers στο Staples Center. Δυστυχώς η παρέα μου δεν ήθελε να πάει, αλλά εγώ δεν έχασα την ευκαιρία. Έτσι λοιπόν παρακολούθησα το παιχνίδι ενάντια τον Atlanta Hawks. Μερικές φωτογραφίες από το πανέμορφο Staples Center:

Staples Center, Laker Girls, Καλάθι

Δυστυχώς οι Lakers έχασαν με 4 πόντους διαφορά (110-114).

Κάπου εδώ τελειώνω την περιήγησή σας στο Λος Άντζελες με μια φωτογραφία από το Long Beach.


Next to come on airliners.gr:
Virgin Atlantic flight: LAX - LHR on A346
 
gash!! ayta einai! para poly wraio!! Hard Rock Cafe den vlepw omws :shock:

to aytokinito rent-a-car? poso pige? venzini?

genika entypwseis apo tin poli?

keep up!
 
Νοικιασμένο το αυτοκίνητο σαφώς. Για 9 μέρες 190 EUR (πολύ λογική τιμή) από την εταιρία alamo. Επίσης η βενζίνη είναι στην ΗΠΑ πάμφτηνη. Ένα γαλόνι (3.785 λ) κοστίζει περ. 2.50 USD (με άλλα λόγια, το λίτρο περ. 0.55 EUR). Για βενζίνη συνολικά λιγότερο από 80 USD αφήσαμε. Και δεν κάναμε και λίγα χιλιόμετρα. ;)

Βασικά η πόλη είναι οκ. Για περισσότερες από 6-7 μέρες δεν αξίζει όμως, μιας και δεν έχει και τόσα τουριστικά σημεία για να δεις. Πάντως καθαρή και ο κόσμος ευγενέστατος. Σίγουρα όμως για τουρισμό περισσότερο από μία επίσκεψη δεν αξίζει.
 
Τί route κάνατε με το αυτοκίνητο? Είναι ιδανικό start pint για εξερευνήσεις. :cool:
 
Top