Hellenic Imperial Airways

Απο τις συνεντευξεις που εγιναν εδω και 1 μηνα δεν υπαρχουν εξελιξεις?
Απο οτι εχω καταλαβει δεν εχει ειδοποιηθει κανεις ακομα.
 
Το ειδαμε και αυτο...! :thx: :thx:
Απο την αλλη, ειδα οτι αλλαξε αρκετα η σελιδα τους, εβαλαν και το online booking και "υποσχονται" και νεους προορισμους... Για να δουμε...

Αν και για να λεμε την αληθεια, τα εχουμε δει ολα με την ΗΙΑ.. :shock:

Edit...
Και κατι που δε μπορω να μη σχολιασω απο το αρθρο...
Hellenic Imperial Airways promises the best services and punctuality and we hope their triumph of being nominated European's Best Charter Airline for 2010 spurs them to further success in the future.
Εγω δεν ειδα κανενα "punctuality" στις πτησεις για Jeddah, Birmingham κλπ...
 
Επίσης κάτι που είναι χαρακτηριστικά off side και άτοπο είναι ο όρος "Charter airline"... οι εταιρείες ανεξάρτητα με το είδος των πτήσεων που εκτελούν δεν διαχωρίζονται σε Charter και σε scheduled... δηλαδή άλλου τύπου AOC κρατάει η ΒΑ και άλλου τύπου AOC η ΗΙΑ... και όσες εταιρείες εκτελούν προγραμματισμένα δρομολόγια δεν μπορούν να εκτελέσουν και ναυλωμένες πτήσεις;;;;!!!! - αδύνατο.
Και για να μην παρεξηγηθώ, χαίρομαι που μια εταιρεία με Ελληνική σημαία κερδίζει βραβείο αλλά είναι άσχετο το ένα με το άλλο.
 
Εγω παλι απορω πως το κερδισε χωρις να πεταει. Γιατι μη μου πειτε οτι το hadjj και 4-5 rescue/football charters (για τοσα μιλαμε, πραγματικα) ειναι αρκετα για να παρει το οποιο βραβειο. (ΒΡΑΒΕΙΟ! LOL!)
 
Η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας είναι πολύ ωραία και δεν θυμίζει σε τίποτα την παλιά!! Εύχομαι τα καλύτερα στην μοναδική ελληνική εταιρεία με long haul πτήσεις. :great:
A!! Στο δελτίο τύπου αναφέρει πως η εταιρεία θα παραλάβει μέχρι τέλος Μαίου 737classics για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού! :great:
 
Για δείτε και αυτό:
http://www.express.gr/news/business/293280oz_20100421293280.php3

..."Επίσης αιτήματα κατέθεσαν και οι εταιρίες Hellenic Imperial και Sky Wings, oι οποίες όμως αποκλείστηκαν καθώς δεν είχαν τον προβλεπόμενο από τον εθνικό και κοινοτικό κανονισμό φάκελο δικαιολογητικών και στοιχείων απαραίτητων για την αξιολόγησή τους....."
 
Επισης στο "about us" στη νεα σελιδα τους γραφουν:
Preparation of all new operations and the programming of all the new destinations has started since January 2010, not only to the 3 destinations given by the civil aviation, but to many more destinations globally, aiming to establish a constantly growing network that will cover more than 40 destinations by 2012.

In phase 1, Hellenic Imperial Airways will be connecting Greece with non-stop flights to and from South Africa (Johannesburg), USA (New York), Syria (Damascus), Romania (Bucharest), U.A.E (Dubai), Morocco (Casablanca), Saudi Arabia (Jeddah), United Kingdom(London), France(Paris).

Δηλαδη αρχιζει και Νεα Υορκη?? Και συνολικα 40 προορισμους??? Να το δω και να μη το πιστευω!!
Επισης, θα συναγωνιστει την ΕΚ στο ΑΤΗ-DXB...Με Β734...?Κομματακι δυσκολο... Το ιδιο πιστευω και για Λονδινο και Παρισι που ηδη υπερ-εξυπηρετουνται απο τις ηδη υπαρχουσες εταιριες.. Θα πρεπει να προσφερει κατι πραγματικα καλο σα προϊον για να την επιλεξει καποιος.
Το μονο που πιστευω οτι μπορει να κανει ειναι να προωθει επιβατες Νεα Υορκη απο Μ. Ανατολη (εκτος DXB) ΑΝ εχει καλα connections.

ΑΛΛΑ...
Ολα αυτα απο μια εταιρια που πεταει αραια και που... Πως θα πανε απο την απραξια (αντε μερικη απραξια) στη πραγματοποιηση 40 διαφορετικων δρομολογιων?? Τι να πω... God Knows what else were gonna see from HIA!..
 
NFEEFE":2phk9mvs said:
Θα πρεπει να προσφερει κατι πραγματικα καλο σα προϊον για να την επιλεξει καποιος.

Μεταξύ αστείου και σοβαρού:
Μα τι άλλο από πτήσεις με 734 & 742!!!! :banana: :banana:
Ιδιαίτερα με το τελευταίο που είναι εξαιρετικά σπάνιο στην ευρώπη ως επιβατικό. {δεν ξέρω αν εξακολουθεί να τα χρησιμοποιεί για Αθήνα η Air Pullmantur}

Μήπως είναι εύκολο να βρουν και 727; Μιλάμε θα έχουμε ιπτάμενη επιστροφή στα '80s early 90s!!!! Θα είναι εμπειρία!
 
Για Λονδίνο Παρίσι θα έχει να ανταγωνιστεί Olympic και EasyJet στη καλλίτερη.Την αιγαίου την ξεχνάω γιατί με τη συγχώνευση η νέα Olympic θα κόψει σίγουρα συχνότητα δρομολογίων. Βέβαια δε μπορώ να ξέρω την τιμολογιακή πολιτική που θα κρατήσει. Εάν σου ζητάει 200Ε για 20 μέρες πριν κράτηση ε δε νομίζω να κάνει και τίποτα,αλλά με κάνα 130Ε κάτι γίνεται.

Για Αμερική 95% θα βγάλουν χρήματα...Όπως και να το κάνουμε οι Έλληνες θα το προτιμήσουν από της άλλες non-stop υποθέτοντας ότι βέβαια θα βρει slot.Χρήμα θα παίξει και για Dubai αλλά σίγουρα όχι τόσο(Emirates-Etihad με Ελληνόφωνο προσωπικό).

Είναι η μόνη Ελληνική εταιρία η οποία θα κάνει από Ελλάδα Long haul :great: πτήσεις.Η Olympic δεν υπάρχει πιθανότητα να κάνει κάτι τέτοιο ούτε με σφαίρες λόγο της STAR.Φυσικά δε μιλάμε για μεγάλη συχνότητα πτήσεων αλλά ένα ικανοποιητικό επίπεδο.Εγώ πιστεύω ότι στοχεύει αλλού.Θέλει να αναπτυχθεί και να φτιάξει όνομα στη πιάτσα ώστε σιγά σιγά να μαζέψει συμμάχους. Εάν φτιάξεις όνομα και πελάτες θα έχεις και συμμάχους θα βρείς και χρήματα θα πάρεις.Έτσι και αλλιώς η ιστορία έδειξε πως η Ελλάδα μπορεί να σηκώσει και 2 και 3 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, αρκεί βέβαια να ξέρουν τι κάνουνε.

Όσο για τη παλαιότητα όταν θές να επεκτείνεις ραγδαία το στόλο σου με περιορισμένα κεφάλαια και σε σφιχτό χρονοδιάγραμμα παίρνεις παλαιότερα αεροσκάφη. Βέβαια από 734 να φάνε και οι κότες, αλλά για ποίο λόγο να δώσει τζάμπα εκατομμύρια να πάρει 737-8-9-ng αφού και με αυτά κάνει τη δουλεία της.Όσο για Airbus δε το νομίζω να πάρει.Μου φαίνεται πως η πολιτική της εταιρίας είναι στόλος Boeing και καθόλου προπέλα(Βλέπε Αιγαίου 2000-2007).Ε καλύτερα να βλέπουμε και κάτι το διαφορετικό.
 
Top