Global Aviation Academy

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει τίποτε με την σχολή σου, απλώς έτυχε να δω τα ποιο πάνω ποστ και έγραψα εδώ. Φίλε μου αν είχες κάνει όντως το private στην Αμερική ίσως να είχες διαφορετική άποψη. Χάνω μάλλον τον χρόνο μου που γράφτηκα μέλος, να είστε καλά, καλές προσγειώσεις και καλή σταδιοδρομία, να περνάτε καλά.
 
καλησπερα σε ολους τους πιλοτους,ειναι το πρωτο μου ποστ...,εχουμε κανενα νεα απο τη σχολη και την εξελιξη της?ισως καποιος μαθητης απο μεσα η αποφοιτος μπορει να μας δωσει μια εικονα..


(εχω διαβασει και τις προηγουμενες 7-8 σελιδες και γενικα ξεκοκκαλιζω ολο το φορουμ αλλα εχω παρα πολλες απορειες ακομα)
 
γιατι δεν πας απο τη σχολη μια βολτα??
 
φιλε μου θα περασω καποια στιμγη εχω βρεθει πολλες φορες διπλα στο αεροδρομιο αλλα δεν μπηκα μεσα..απλα τωρα εχω εξεταστικη και δεν υπαρχει χρονος,ειπα να ξυπνησω λιγο το θεμα αν γνωριζει καποιος κατι να ενημερωθουμε ;)
 
Προσφέρει ME/IR renewals η σχολή? Και αν ναι, πόσο στοιχίζει?
 
Μπορει καποιος να μου αιτιολογησει το υψηλο κοστος για το hour building της εν λογω σχολης αλλα και των υπολοιπων σε σχεση με αυτες της υπολοιπης ευρωπης? και για να μιλησουμε με νουμερα..

Global Aviation:
90hrs S.E: 17.550 (including Safety pilot) ποιος ειπε οτι το χρειαζομαστε.. απλα για να κανουν παραλληλα buildup ως P2 και πιλοτοι της σχολης

π.χ

Stapleford flight centre
90hrs S.E (solo): 8550 euro (7110GBP)
και dual με -instructor- 177 ευρω την ωρα

η αλλιως: με τα ιδια χρηματα που θα δωσεις στην εν λογω εταιρεια βαζεις 184 ωρες (Παραπανω απ τις διπλασιες)
η 100 ωρες με instructor
η με τα ιδια χρηματα multi engine ιδιες ωρες :p

μην επικαλεστει κανενας τη πτωση της αγγλικης λιρας γιατι θα κλαιω απ τα γελια πανω απ το laptop αφου σας παραπεμψω σε σχολες της ισπανιας

μην πω για το κομματι CPL/IP in ME το οποιο δεν υποκειται σε ΦΠΑ στην ελλαδα.. μιλαμε για τιμες CTC και FTE Jerez και πανω..
καλη η προσπαθεια της Ελλαδας στην αεροπορικη εκπαιδευση αλλα υπερκοστολογημενη.. ακομα και απ το PPL..
 
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι αφορά το κόστος.Και η ειρωνία είναι ότι και να λέμε τίποτα δεν αλλάζει,οι σχολές το βιολί τους και οι μαθητές εγκλωβισμένοι στην αθάνατη
ελληνική πραγματικότητα προσπαθούν να επιβιώσουν στις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες μη μπορώντας να ξεφύγουν παρά μόνο τελειώνοντας κι αναζητώντας ο καθένας τη μοίρα του
στο εξωτερικό ως επαγγελματίας πλέον.Και να φανταστείς ότι η GLOBAL θεωρείται και είναι με βάση μαρτυρίες μαθητών και φίλων μου ένας από τους πλέον αξιόλογους εκπαιδευτικούς φορείς στην
Ελλάδα.Ένας λόγος παραπάνω ώστε να σκεφτούν κάποιοι να αναπροσαρμόσουν τα κόστη τους.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ :cool:
 
Είναι ακριβή η αεροπορική εκπαίδευση στην Ελλάδα? Κατά την άποψή μου καθόλου. Το κόστος της εκπαίδευσης το καθορίζει η μέθοδος και η διαδικασία που θέλει ο μαθητής.
Οταν λες σε κάποιον να κάνει modular με PPL και τις 100 solo ταξίδι σε αερολέσχη και αυτός κάνει integrated σε σχολή, ε, αυτός έχει λεφτά για σερπαντίνα αποκριάτικη!
Οταν του δείχνεις το δρόμο να κάνει φτηνή εκπαίδευση και σου απαντά "Ξέρεις, το modular δεν έχει υπόληψη στην ελληνική αγορά γιατί σε κάνει αερολεσχόβιο και δεν γίνεσαι ποτέ καλός επαγγελματίας κλπ ενώ το integrated σε στρώνει", σημαίνει οτι έχει την αποψάρα του. Τι σημαίνει ρε αδέρφια "σε στρώνει"? Για αεροπόρος πας, δεν πας σε προπονητήριο πάλης για να δείρεις τον Καρπόζηλο! Δηλ στο build up με το PPL στην τσέπη δεν θα κάνεις weight & balance, take off-climb-enroute-landing performance computation κλπ ενώ με το integrated θα κάνεις γιατί θα σε πιέσει ο εκπαιδευτής να του τα δείξεις πριν απογειωθείς? Εάν θες, ως κάτοχος PPL , να απογειωθείς με 42 Κελσίου με το TB9 από τα Μέγαρα φουλ καύσιμα και 4 άτομα, να προσγειωθείς στο Λέχαιο να πιεις καφέ και να απογειωθείς από εκεί και για να μην το κάνεις θέλεις την ύπαρξη εκπαιδευτού (δηλ να είσαι σε integrated course) να δει τα χαρτιά του performance κλπ, καλύτερα άστο, μη συνεχίζεις για επαγγελματίας...
Να μην επεκταθώ σε ζητήματα distance learning, Νight Qualification πριν μετά ή κατα τη διάρκεια του IR, Multi engine complex/IR κπ κλπ.
Υπάρχουν και παιδιά που παίρνουν frozen ATPL/MCC με καμμιά 35αριά χιλιάρικα! Οποιος θέλει δίνει 60 και βάλε...Πάσα δωρεά χιλιαρικοευρώπουλων δεκτή! Αμ, έτσι στέκονται οι υποστεγάρες στα Μέγαρα? Πατάνε σε πολύ δυνατά τούβλα!
 
Δάσκαλε εσύ καλά τα λες,κι έτσι είναι ακριβώς αλλά το θέμα είναι ότι ενώ η πλειοψηφία γνωρίζει την κατάσταση προκλητικά την αγνοεί.Δυστυχώς κι εγώ κάποτε ανήκα στην κατηγορία αυτών που πίστευαν
ότι οι αερολέσχες εκπαιδεύουν ερασιτέχνες.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ,γιατί τελικά ο ερασιτεχνισμός είναι μια ιδιότητα που μπορεί να χαρακτηρίζει ακόμη και ανθρώπους που προσφέρουν εκπαιδευση σε FTO.Δε σκοπεύω να μπώ σε λεπτομέρειες,ούτε θα κρίνω κανέναν με σκληρούς χαρακτηρισμούς.Άλλωστε ο καθένας αυτοπροσδιορίζεται από τα έργα και τις πράξεις του.Όταν υπάρχουν άνθρωποι που σέβονται τον εαυτό τους,τότε είναι απόλυτα βέβαιο ότι και οι αερολέσχες παράγουν επαγγελματίες με αξιώσεις.Κάθε άποψη σεβαστή για διάλογο,όπως και κάθε άποψη λανθασμένη όταν είναι πρόχειρα διατυπωμένη.!!!

ΦΙΛΙΚΑ

ΝΙΚΟΣ

:cool:
 
PapaAlpha":1gscfgjj said:
Βλέποντας το IR course τι περιέχει έχετε την εντύπωση ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε airline standards? Τι μάθατε να τα κάνετε όλα στο sim? Αληθεύει ότι κάνετε γύρω στα 4 κανονικά ILS σε όλο το course γιατί πρέπει να ταξιδέψετε μέχρι Θεσσαλονίκη ή Ρόδο και ΑΝ σας αφήσουν κιόλας? Στην Αμερική κάνεις όσα θες, όποτε θες, προσωπικά 5 σε μιαμιση ώρα. Και σιγά τώρα το traffic που έχει η Ελλάδα, αυτή την χαζοέπαρση και το attitude του "right stuff" θα τα ξαναθυμηθείτε σε ένα καλο emergency στον αέρα. Καλή η ικανοποίηση της πτήσης αλλά ξεχνάτε ότι θα μεταφέρετε επιβάτες και είστε υπεύθυνοι για τις ζωές τους! Όποιος θέλει να γίνει πραγματικός πιλότος πρέπει να πάει Αμερική για να μάθει, όσοι έχουν πάει και γυρίσανε Ελλάδα να πετάξουν ξέρουν... Το αεροπλάνο δεν είναι όλη την ώρα διάβασμα, είναι εκπαίδευση στον αέρα realtime και όχι υποθετικά σενάρια...
Αναρωτιέμαι αν σας έχουν κόψει κανέναν κινητήρα σε instument approach (προφανώς χωρίς προειδοποίηση), αν νιώθεις αυτοπεποίθηση να κάνεις σωστά το οποιοδήποτε approach εν πτήση και όχι στο sim (γιατί είμαστε πραγματικοί πιλότοι και όχι του καναπέ). Ενδεικτικά στο instrument part 141 στην Αμερική βάζεις 10 ώρες στο sim και οι υπόλοιπες 30 στον αέρα, με τον χρόνο να σε πιέζει, να πετάς, να σετάρεις,να σκανάρεις, να κάνεις approach briefing, να σου μιλάει ο ATC μαζί με άλλα 6-8 αεροπλάνα στην συχνότητα και όλα αυτά την ώρα που κάνεις holding... Ειδικά η Florida με full ραδιοβοηθήματα, γεμάτη αεροδρόμια και επαγγελματισμό από τους ΑTC είναι το καλύτερο μέρος για να μάθει κανείς να πετάει safe και σωστά.

Εχω κόψει να γράφω στο φόρουμ αλλά δεν κρατήθηκα...Αγαπητέ φίλε papa alpha, Χωρίς καμμία δόση ειρωνίας είμαι ένας απο τους "πιλότους του καναπέ" που (δεν) έμαθα να πετάω στην Ελλάδα.
Αν ήμουν λοιπόν στη θέση σου θα ήμουν απόλυτα ήσυχος αφού οι ικανότητες μου (τις οποίες απέκτησα στην αμερική) δε θα έχουν καμμία σχέση με τους υπόλοιπους που έμαθαν να πετούν στην Ελλάδα και αυτή η διαφορά θα φαινότανε στα sim checks που θα πέρναγα μαζί με άλλους υποψήφιους για μια θέση. Κ όσο για την χαζοέπαρση που ανέφερες θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Είναι ένα απο τα 5 hazardous attitudes που μαθαίνουμε και λέγεται "Macho"...ριχτου μια ματιά!!!
 
Top