Βλέποντας το IR course τι περιέχει έχετε την εντύπωση ότι μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε airline standards? Τι μάθατε να τα κάνετε όλα στο sim? Αληθεύει ότι κάνετε γύρω στα 4 κανονικά ILS σε όλο το course γιατί πρέπει να ταξιδέψετε μέχρι Θεσσαλονίκη ή Ρόδο και ΑΝ σας αφήσουν κιόλας? Στην Αμερική κάνεις όσα θες, όποτε θες, προσωπικά 5 σε μιαμιση ώρα. Και σιγά τώρα το traffic που έχει η Ελλάδα, αυτή την χαζοέπαρση και το attitude του "right stuff" θα τα ξαναθυμηθείτε σε ένα καλο emergency στον αέρα. Καλή η ικανοποίηση της πτήσης αλλά ξεχνάτε ότι θα μεταφέρετε επιβάτες και είστε υπεύθυνοι για τις ζωές τους! Όποιος θέλει να γίνει πραγματικός πιλότος πρέπει να πάει Αμερική για να μάθει, όσοι έχουν πάει και γυρίσανε Ελλάδα να πετάξουν ξέρουν... Το αεροπλάνο δεν είναι όλη την ώρα διάβασμα, είναι εκπαίδευση στον αέρα realtime και όχι υποθετικά σενάρια...
Αναρωτιέμαι αν σας έχουν κόψει κανέναν κινητήρα σε instument approach (προφανώς χωρίς προειδοποίηση), αν νιώθεις αυτοπεποίθηση να κάνεις σωστά το οποιοδήποτε approach εν πτήση και όχι στο sim (γιατί είμαστε πραγματικοί πιλότοι και όχι του καναπέ). Ενδεικτικά στο instrument part 141 στην Αμερική βάζεις 10 ώρες στο sim και οι υπόλοιπες 30 στον αέρα, με τον χρόνο να σε πιέζει, να πετάς, να σετάρεις,να σκανάρεις, να κάνεις approach briefing, να σου μιλάει ο ATC μαζί με άλλα 6-8 αεροπλάνα στην συχνότητα και όλα αυτά την ώρα που κάνεις holding... Ειδικά η Florida με full ραδιοβοηθήματα, γεμάτη αεροδρόμια και επαγγελματισμό από τους ΑTC είναι το καλύτερο μέρος για να μάθει κανείς να πετάει safe και σωστά.