Boeing Corporate News

Δεν συνδέεται απευθείας με την Boeing αλλά μιας που αναφέρθηκε : η μεγάλη μπίζνα τώρα είναι τα μαχητικά της Ινδίας. Που αν δεν παζαρέψουν εξευτελιστικά οι Ινδοί την τιμή (κάτι που συνηθίζουν και οι Αμερικάνοι αποφεύγουν), αυτά θα είναι αμερικάνικα. Έως ότου προχτές διάβασα ότι οι Ευρωπαίοι έχουν έτοιμη πρόταση συμπαραγωγής του Eurofighter...
 
Άλλη μία παραγγελία ανακοινώθηκε χθές. Η Saudi, που βρίσκεται μάλιστα σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης, πρόσθεσε στο στόλο της 12 (+10 option) 773ER και 8 787 :cool: ...
:arrow: Reuters
 
Η Boeing καλύπτει θέματα ασφαλείας

Σύμφωνα με το Al Jazeera η Boeing χρησιμοποιούσε εν γνώσει της ακατάλληλα υλικά κατά την κατασκευή των 737NG την περίοδο 1996-2004 που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα. Μάλιστα στο ρεπορτάζ αναφέρεται πως τρία πρόσφατα συμβάντα ίσως σχετίζονται με αυτές τις καταγγελίες. Το αραβικό δίκτυο βασίζεται σε στοιχεία που του έχουν δώσει πληροφοριοδότες εντός της αμερικάνικης εταιρείας.

Περισσότερα στο σχετικό ρεπορτάζ και βίντεο (στα Αγγλικά): http://english.aljazeera.net//video/ame ... 79770.html
 
Kινέζικος μποναμάς

Καθυστερημένος πρωτοχρονιάτικος μποναμάς για την Boeing καθώς η επίσκεψη του κινέζου προέδρου στις ΗΠΑ συνοδεύτηκε απ' την παραγγελία 200 α/φών :thx: :shock: με παραδόσεις απο το '11 έως το '13. Επίσης, για το γόητρο και μόνο, η πρόσφατη πρωτειά της Airbus (τα 180 α/φη των Ινδών) πέρασε πλέον τον Ατλαντικό...
:arrow: Reuters

Οπότε, αναμένουμε πλέον τους τύπους των α/φών και το allocation στις αεροπορικές.

ΥΓ
Μike_, σε βλέπω που κρυφογελάς!!! :mrgreen:
 
Οικονομολόγος δεν είμαι αλλά απ' αυτά που διάβασα στο press release τους μιά χαρά τα πάνε κι ας τραβάνε τα ζόρια με 787 και 747. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι τα προσδοκώμενα πρώτα έσοδα απ' το 787 έχουν πάει 3 χρόνια πίσω, τότε η εικόνα θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο.


Στο site της Boeing ανέβηκε ένα ωραίο βιντεάκι απ' την παράδοση του πρώτου 772LR της Ethiopian όπου επιγραμματικά μας παρουσιάζουν τί προηγείται και τί ακολουθεί μίας παράδοσης ενός ολοκαίνουριου α/φους.
:arrow: http://www.boeing.com/Features/2011/01/bca_777_delivery_01_24_11.html
 
Ναι, αυτά είναι εξαίσια νέα, αλλά ας μην ξεχνάμε πως η Κίνα ζητά σημαντική ανταλλαγή τεχνογνωσίας κάτι που Ευρωπαικές σιδηροδρομικές εταιρίες (Alstom κ.α.) έχουν πληρώσει αντιμετωπίζοντας κινεζικές ως ανταγωνιστές σε τρίτες αγορές και κάτι που η General Electric διακινδυνεύσει με την τωρινή της συνεργασία με την Κίνα.

Η Boeing θα είναι σίγουρα προσεχτική στις προοπτικές συνεργασίας με την Κίνα και θα είστε βέβαιοι πως η συγκεκριμένη αγορά ανήκει 100% στην εταιρία με την Airbus να μην έχει πιθανότητες εισόδου.

- Όσον αφορά τα οικονομικά της εταιρίας, αυτά ΔΕΝ είναι καλά και αν βάλουμε και στην εξίσωση το γεγονός πως η EADS θα κερδίσει το συμβόλαιο για τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού της Αμερικανικης Π.Α. το Commercial Division της εταιρίας θα πρέπει να καλύψει την χασούρα του Integrated Defense Systems division.
 
Χεχ. Αυτό που έγινε σήμερα δεν το περίμενα ούτε εγώ!
 
Ποιο???
 
Top