Boeing Corporate News

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κορυφαίοι αναλυτές της αεροπορικής βιομηχανίας "τσουρούφλισαν" την Boeing σε μια συζήτηση για την ανταγωνιστικότητα του κλάδου.

Συνοπτικά, αναλυτές όπως ο Aboulafia, o Kevin Michaels και άλλοι, ανέφεραν:
-Τι είδους όραμα έχει η εταιρεία όταν ο CEO της δηλώνει «Κανένα νέο αεροσκάφος πριν το 2035»;
-Η διοίκηση πασχίζει να κρατά ευχαριστημένους κάτι 24χρονους hedge fund managers της Wall Street, παρά να φτιάχνει αεροπλάνα.
-Η απόφαση της Boeing σημαίνει πως θα κλείσει 30 χρόνια χωρίς να έχει αναπτύξει κάποιο νέο αεροσκάφος (το 787 ξεκίνησε το 2003). «Κανείς δεν θα θυμάται πώς γίνεται», είπαν. Θα ατροφήσει το σχεδιαστικό ταλέντο.
-Οι καλύτεροι μηχανικοί και σχεδιαστές της φεύγουν για αεροδιαστημικές όπως η Blue Origin και η Eviation.
-H αγορά των single aisle πάει ολοταχώς για 70-30 υπέρ της Airbus.
-Όλοι οι ομιλητές ανέφεραν ότι υπάρχει πρόβλημα διοίκησης και κουλτούρας, ουσιαστικά δείχνοντας τον Calhoun.

Ολόκληρο το πολύ ενδιαφέρον άρθρο εδώ:
 
Το όπιο δεν είναι και ψέμα.
Και στο παρελθόν που ήταν πάλι στα πράγματα ο Calhoun, απέφυγε να πάρει ρίσκα και πρωτοβουλίες και η εταιρεία συζητούσε πώς θα κάνει re-engine το 767..go figure
 
Πέσαν κεφάλια τελικά στην Boeing και σήμερα ανακοινώθηκε οτι ο CEO θα φύγει τέλη του χρόνου και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και ο επικεφαλής του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών άμεσα.

Mένει να δούμε αν τα νέα πρόσωπα μπορέσουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα.

 
Να ρωτήσω κάτι για όσους γνωρίζουν γενικά τη νοοτροπία της Boeing; Αρχικά έχω καταλάβει ότι ως αμερικανική εταιρία βλέπει ίσως τον εαυτό της ως "παράγοντα σταθερότητας", σωστά; Δυσκολεύομαι λίγο να κατανοήσω γιατί μία πρωτοπόρος σε πολλά επιχείρηση αντιστέκεται σθεναρά στην πρόοδο και νεοτερισμούς. Από τη στιγμή που οι ίδιοι κάποτε υπήρξαν καινοτόμοι, γιατί όχι και τώρα; Η ανάρτηση του Ovelix (#122 στις 09.02.2023) αν και είναι παλιότερη με ξαφνιάζει, όχι απαραίτητα με θετικό τρόπο. Τι σημαίνει κανένα νέο αεροσκάφος μέχρι το 2035; Αν αυτό ζητάει ο πελάτης σου εσύ θα του σερβίρεις επίμονα ξαναζεσταμένο φαγητό; Τα 737 ήταν άψογα για την εποχή τους, αν δεν τα εξελίξεις ή εφεύρεις κάτι νέο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και επιθυμίες της αγοράς σου, δεν επιβιώνεις. Αντ' αυτού προτιμούν να πληρώνουν εκατομμύρια σε αποζημιώσεις; Δεν τους καταλαβαίνω. Ενώ παράλληλα διώχνουν νέα ταλέντα και ανθρώπους γεμάτους ενέργεια και όρεξη για δουλειά; Μπορεί να εξηγήσει κάποιος το σκεπτικό τους; Προφανώς είναι πεπεισμένοι για την ποιότητα των προϊόντων τους. Γιατί διστάζουν να επενδύσουν σε ανθρώπινο δυναμικό και καλύτερα υλικά, καύσιμα, τεχνολογίες; Είναι καλύτερο τα χρήματα να πηγαίνουν σε αποζημιώσεις;
 
Η Boeing 'μεγάλωσε' πολύ και έχει τεράστιο κομμάτι military που παέι πολύ καλά! Και το ξεχνάμε γιατι κοιταζουμε τα προβλήματα των MAX.

Δεν νομίζω ότι διώχνει νέους μηχανικούς και νέες ιδέες (τεχνολογικά), απλά οι μεγάλοι Οργανισμοί είναι δυσκίνητοι.
 
Μπορεί να έχεις δίκαιο, δεν ξέρω... Πάντως ο κοινός επισκέπτης της ιστοσελίδας τους βλέπει σε πρώτη θέση το commercial και σε δεύτερη το defense. Ίσως πάλι να βρίσκονται σε φάση επαναπροσδιορισμού ταυτότητας. Λογικό είναι το τμήμα των Max να έχει πεσμένο ηθικό, αλλά μια αποτυχία δε σημαίνει και τον όλεθρο. Δεν ξέρω καν αν είναι αποτυχία, ίσως είναι προσωρινή αδυναμία...
Συμφωνώ πάντως ότι είναι δυσκίνητοι, γι' αυτό λέω μήπως πρέπει να επενδύσουν λίγο περισσότερο στους νέους.
 
Το "παραμύθι" με τους νέους μου θυμιζει κάτι σαν brain gain.... δε παίζουνε αυτά το 2024....
 
Γενικά η Boeing πάντα έπαιζε σε όλα τα ταμπλώ. Πάντα το στρατιωτικό κομμάτι έπαιζε έντονα στην Αμερική, και παλαιότερα και το διαστημικό. Στο εμπορικό γενικά η Boeing άρχισε να χάνει το παιχνίδι από τη δεκαετία του '90 οπότε και ένας αριθμός από σημαντικά στελέχη της εταιρείας αυτομόλησαν στην Airbus. Τώρα όμως γενικά έχουν δυσκολέψει τα πράγματα. Για τον λόγο αυτό και η Airbus τα έχει βρει σκούρα και διώχνει στελέχη της. Δεν νομίζω ότι η Boeing ενδιαφέρεται πλέον για καινοτομίες στο εμπορικό κομμάτι. Θεωρώ ότι απλώς θα συντηρήσει το εμπορικό κομμάτι όσο έχει θαυμαστές. Συνεπώς για αρκετές δεκαετίες ακόμα.
 
Top