Olympic Air A319/A320

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
eagle21":1tcpxdz6 said:
Εχεις δικιο αλλα παρα πολυς κοσμος δν του αρεσει να πεταει με αυτα, οπως κ εγω γιατι ειναι φτερο στον ανεμο

Είναι αλήθεια ότι αυτή η λάθος αντίληψη είναι ...δημοφιλής. Ορισμένοι μπερδεύουν την ασφάλεια ενός αεροσκάφους με το μέγεθός του.

eagle21":1tcpxdz6 said:
κ για αυτο θα πηγαινω με aegean,

διάλεξε προορισμούς: Αστυπάλαια, Ικαρία, Γιάννενα, Καβάλα, Κάρπαθος, Λήμνος, Χίος, Κεφαλλονιά, Σάμος, Λέρος, Μήλος, ....

eagle21":1tcpxdz6 said:
γιατι φιλε μου αλλες εταιριες δν εχουν κυριο στολο αυτα τα πραγματα?

δεν ήξερα ότι η ΟΑ είναι η μοναδική που τα έχει. Μαθαίνω... ;) (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bo ... _operators)

eagle21":1tcpxdz6 said:
γιατι αεροπλανα εγω δν τα κανω οσο καινουργια κ να ειναι ολες η εταιριες εχουν θεματα

μία λέξη: Boeing787. Και μία πρόταση "δεν υπάρχει τύπος αεροσκάφους χωρίς 'θέματα'"
 
Εχετε καταλαβει οτι ειμαστε η μοναδικη χωρα χωρις εθνικο αερομεταφορεα η οχι? επειδη εχω φαει τα αεροπλανα με το τσουβαλι κ δν ειμαι κανας τυχαιος, βαλε ενα Q400 με 8 9 μποφορ, κ βαλε ενα αεροσκαφος τυπου boeing airbus να δουμε που θα το παει, αρα μην λες οτι μπερδευω το μεγεθος η lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος μην πειτε μονο για χωρητικοτητα αλλο το αεροσκαφος κ αλλο το ελικοφορο αλλο επιπεδο η προπελες πεθαναν!!!!!!
 
Η Σλοβακία δε έχει εθνικό αερομεταφορέα, η Λιθουανία, η Ουγγαρία (εκτός και αν πούμε την WizzAir σαν Εθνικό)...
 
Κ αυτο Θαναση μας τιμα σαν εθνος να κανουμε με τετοιες χωρες συγκριση σαν Ελλαδα? οκ παω πασο ξερω τι εστι Ελλαδα, οχι κρατος γιατι ποτε δν υπηρχε χωρα, εννοω εμενα σαν Ελληνα να μην εχουμε αερομεταφορεα να κανει υπερατλαντικα ταξιδια με θλιβει!!!!!!!! κ οτι καναν μια ολυμπιακη των 5 ηπειρων τρολευ αθηνα κολιατσου, δν μου αρεσει τιποτα αλλο παιδες δν το συνεχιζω, θελετε τα Q400 σαν κυριο στολο εσεις που μου την ειπατε δικαιωμα σας οπως κ εμενα, να μην γουσταρω να ειναι κυριος στολος μια εταιριας αυτα
 
Το τίμιο και ειλικρινές θα ήταν να παραδεχθείς ότι φοβάσαι.
Α,όταν θα δεις κάτι κίτρινα με κόκκινες ρίγες αεροπλάνα να ρίχνουν νερό για να σβήσουν φωτιά,πες στους τριγύρω σου ότι αυτά δεν είναι καλά και ότι αυτοί που είναι μέσα σε αυτά δε ξέρουν.Εσύ όμως,ξέρεις!
 
H 'ιδέα' του 'εθνικού αερομεταφορέα' έχει ταφεί μετά πολλών τιμών και επαίνων προ πολλού. Διατηρείται μόνο σε δικτατορίες, φυλαρχίες, και θεοκρατικά καθεστώτα. Και σε ορισμένα παρωχημένα μυαλά.

Στη σύγχρονη εποχή μιλάμε για αποτελεσματικές, ρεαλιστικές, και βιώσιμες αεροπορικές εταιρείες. Μονοπώλια, κρατικές παρεμβάσεις (και διορισμούς και μίζες...) με τις οποίες το ποιος πετά και με τι και πόσο συχνά καθορίζεται από διακρατικές συμφωνίες, (πρέπει να) έχουν εκλείψει στις σύγχρονες οικονομίες.

Το ότι συμβαίνει στον Ευρωπαϊκό χώρο αυτή η εταιρεία να είναι μία κύρια σε κάθε χώρα (ανεξάρτητα αν το εταιρικό σχήμα είναι πολυεθνές ή διεθνές, βλέπε AF-KLM, IAG (BA, IBeria), Lufthansa (Swiss, Austrian, Brussells...)) είναι μια ιδιαιτερότητα. Εθνικός αερομεταφορέας όμως, ως χαρακτηρισμός, δεν υφίσταται.
 
καλησπερα
αν οπως λες εχεισ φαει τα αεροπλανα με το κουταλι θα ηξερες οτι η πλειοψηφια των regional εταιρειων χρησιμοποιυν ελικοφορα (τα οποια ουτε παλια ειναι ουτε απο τον πολεμο οπως πολλοι ασχετοι νομιζουν)ειδικα το Q 400 ειναι απο τα πλεον μοντερνα αεροσκαφη της κατηγοριας του
Οι "ασχετοι "αγγλοι της flybe παραδειγμα το χρησιμοποιουσαν κατα κορο σε πτησεις εξωτερικουπ.χΜαντσεστερ -Ρωμη.
Αλλα ειπαμε αυτοι δεν ξερουν :D :D και δεν ειναι καλομαθημενοι γιαπηδες να πετανε μονο με airbus
Ενας λογος που θα γελασω με πιθανη συγχωνευση των δυο εταιρειων ειναι οταν γυρισουνε ολαμα ολα τα δρομολογια εωτερικου με το Q
Τοτε οποιος δεν θελει να πεταξει π.χ Αθηνα -Θεσσαλονικη με ελικοφορο προτεινω το τρενο :mrgreen:
Και οσο για καταναλωση ενδεικτικα το Q σε πτηση 50 λεπτων εχει 700-950 κιλα ενω το Airbus 1700-2000
αυτα

ιδη εχω φαει τα αεροπλανα με το τσουβαλι κ δν ειμαι κανας τυχαιος, βαλε ενα Q400 με 8 9 μποφορ, κ βαλε ενα αεροσκαφος τυπου boeing airbus να δουμε που θα το παει, αρα μην λες οτι μπερδευω το μεγεθος η lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος μην πειτε μονο για χωρητικοτητα αλλο το αεροσκαφος κ αλλο το ελικοφορο αλλο επιπεδο η προπελες πεθαναν!!!!!![/quote]
 
Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).
Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;
Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.
Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.
 
george_a εδωσες ακριβως την απαντηση που θα εδινα κι εγω...
eagle21":1vjlw3qq said:
lufthansa alitalia swiss british air france γιατι δν μας στελνουν τετοια στο Βενιζελος
Ξερεις ποσο μακρια μπορει να φτασει ενα ελικοφορο?
http://q400nextgen.com/en/#/q400/flexibility/superiorairfieldperformance/europe/europemajorhub/athens/
Τωρα ξερεις...

ΥΓ: Δε μπορω να πιστεψω οτι το 2013 σε αεροπορικο Forum ερχεται ανθρωπος και γραφει οτι τα ελικοφορα δεν ειναι αεροπλανα... μαλλον μας troll-αρουν! :rolleyes:
eagle21":1vjlw3qq said:
η προπελες πεθαναναν!!!!
:thx:
 
ανεφερα την flybe γιατι μπορει να εχει και τζετ οπως λες αλλα πετουσε και νομιζω πεταειακομα το ελικοφορο σε προορισμους εξωτερικου,η Ρωμη δεν ειναι τυχαιο παραδειγμα το συναντησα.
τωρα οσον αφορα τον αριθμοπ τως επιβατων απλα να σου ανφερω οτι το Q μετα τον 15 επιβατη βγαζει το λειτουργικο του κερδος ενω το airbus ακομα και φουλ γεματο σε ορισμενα δρομολογια ειναι "μεσα"
οσον αφορα το σκελος αθ-θεσ,μην εκπλαγεις αν το δεις .
αυτο βεβαια προυποθετει την απαραιτητη συγχωνευση(η οποια πηρε 90 μερες ακομα παραταση!!!)
STAVROS_ATH":18vzpkiu said:
Να πούμε αρχικά ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.Μπορεί το Q400 να έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα A320 πχ, αλλά συνήθως αποφέρει και ένα διαφορετικό έσοδο(έως 78 θέσεις το ένα, από 160 και πάνω το άλλο).Τώρα η flybe είναι ένα ατυχές παράδειγμα,γιατί δε διαθέτει στόλο μόνο με ελικοφόρα, αλλά έχει και πολλά jet αεροσκάφη(Embraer).
Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με Λιθουανία, Σλοβακία και Ουγγαρία λόγω έκτασης και κυρίως λόγω γεωγραφίας.Υπάρχουν νησιά, απομακρυσμένες περιοχές, όπου η σύνδεση με αεροπλάνο πολλές φορές είναι ο μόνος εφικτός τρόπος μεταφοράς.Άραγε τι δρομολόγια εσωτερικού υπάρχουν στις παραπάνω χώρες;
Όσο για την αίσθηση που βγάζει η πτήση με ελικοφόρο είναι άλλο θέμα.Σαφώς και είναι ασφαλέστατα, σαφώς και είναι τα μόνα κατάλληλα να πετούν σε συγκεκριμένα αεροδρόμια, αλλά είναι θορυβώδη και στενάχωρα, τουλάχιστον έτσι τα αντιλαμβάνεται ο περισσότερος κόσμος και φυσικά έχει δίκιο.Πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί που θα δώσουν 10 και 20 ευρώ παραπάνω-ή ακόμα και περισσότερα-για να πετάξουν με jet παρά με ελικοφόρο, σε προορισμούς βέβαια που υπάρχει η δυνατότητα επιλογής.Δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στο τι γουστάρει ο καθένας και τι πληρώνει από την τσέπη του.
Και βεβαίως έχουμε πολύ να διανύσουμε ακόμα ώστε να δούμε πχ το ATH-SKG να εκτελείται αποκλειστικά με ελικοφόρα.Είναι ακόμα σενάριο επιστημονικής φαντασίας.Δε σημαίνει ότι επειδή το δρομολόγιο είναι σύντομο το ελικοφόρο είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος για αυτό το ταξίδι.
 
Top