Air Mediterranean

wolfsburger":8cseji53 said:
Αν είναι αυτός τότε μιλάμε για φτωχαδάκι In May 2015, Hamad purchased Picasso's Les Femmes d'Alger (Version O) for $179.4 million including fees, a record price for a painting at auction

seven4seven":8cseji53 said:
Ας ρίξω και το κλισέ: Μακάρι να παει καλα!
Για να πάει καλά πρέπει να εξαγγείλει υπερατλαντικές για ΝΥ, Τσικάγο, ΛΑ, Γουισκόνσιν, Νεμπράσκα και Κάτω Καρολάινα με 2 -όχι 1- ιδιόκτητα 767...

Στο ch. aviation υπάρχει και μια απεικόνιση ενός Α320 με livery, λέτε να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα; Το πουλί μοιάζει με γλάρο ή μου φαίνεται; :mrgreen:

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σημεία 5(θ) και 5(ι) στην περίληψη του καταστατικού. Σουβλατζίδικα δεν αναφέρει αλλά πάει για μεγάλες μπίζνες :?: :!: :?:
 
Τωρα, αν εγω ημουν η Air Méditerranée θα τους ξεσκιζα για το ονομα.. :banana:
 
Τελικά υπάρχει αυτή η εταιρεία ή ξεχάσανε μια ταμπέλα κάπου εκεί στην Βουλιαγμένης; Πέρασε ήδη ένας χρόνος από τότε που πρωτοακούστηκε αυτό το όνομα. Ακόμη βρίσκονται στο στάδιο της οργάνωσης;
 
Αφού στελεχώθηκαν οι θέσεις,ξεκίνησαν conversion . Οι χειριστές πάνε περίπου στα μέσα του μήνα simulators και τo αεροπλάνο έρχεται (χονδρικά) στο τέλος του μήνα .Καλή τους επιτυχία!!!
 
Γνωρίζουμε κάποιο business plan? Να φανταστώ θα ξεκινήσει με 1-2 second hand A320 (sic) κάνοντας ACMI?
 
737/400 για το AOC και μετά λένε για NG,τώρα για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να ξέρω.
 
Τι σημαίνει B737-400 για το AOC? Μπερδεύομαι λίγο. Δηλαδή θα πάρει ένα classic για το AOC να πάρει την άδεια και μέτα εχει παραγκειλει NG? Δεν θα κάνει operate to classic?
 
Δεν ξέρω "επιχειρησιακά" τι έχουν στο μυαλό τους ώστε να σου πω για ποιο λόγο δεν πήγαν απ΄ ευθείας σε NG. Επίσης δεν γνωρίζω πως έχουν σκοπό να διαχειριστούν το χρήμα που έχουν στη διάθεση τους.Όπως και αν έχει όμως γράφω ότι μαθαίνω με το "ρίσκο" να πέσω κι εγώ έξω....
 
Ναι βρε δεν αντιλέγω καταλαβαίνω απλά μου έκανε εντύπωση αν τέλος πάντων ετσι γινει.
 
Top