LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Μάλιστα, ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Για τα τυπικά να πω ότι την OA115 την έκανε το SX-DGB, που είχε εκτελέσει την επόμενη προγραμματισμένη πτήση για SKG, την OA116. To αεροσκάφος που πήγε εκτάκτως στην SKG, το SX-DVR, έκανε την OA117.
Λογικά αυτό το έκαναν για να προλάβει η OA115 να φτάσει ATH πριν συμπληρωθούν 2 ώρες καθυστέρησης και μπλέξει η εταιρεία με ενδεχόμενες αποζημιώσεις προς τους επιβάτες.
 
34q76uw.jpg
 
Ακριβώς αυτή τη εικόνα είδα κι εγώ χθες φεύγοντας με τη Swiss στις 10.30. Είχα ήδη κάνει online check in και δεν είχα βαλίτσα να παραδώσω. Έφτασα στο αεροδρόμιο γύρω στις 9.00, πήγαινα απευθείας στον έλεγχο χειραποσκευών – με την κατάσταση εκεί να ήτανε χειρότερη από πέρσι τον Αύγουστο.

Η αλήθεια είναι ότι με τις υποδομές που υπάρχουν μάλλον δεν μπορούν να κάνουν πολύ. Ήτανε ανοιχτές όλες οι σειρές ελέγχων χειραποσκευών, και οι υπάλληλοι έκαναν ότι μπορούσαν. Και η Fraport δεν μπορεί εντός λίγων εβδομάδων να διπλασιάσει τα σημεία ελέγχου κλπ. Πραγματικά απορώ τί θα γίνει τον Ιούλιο κι Αύγουστο…

Για μένα αυτή η κατάσταση είναι και θέμα κακού σχεδιασμού. Με τέτοιες ελλιπείς υποδομές δεν είναι δυνατόν να έχουν πάνω από 10 πτήσεις εντός μίας ώρας (όπως γίνεται – μεταξύ άλλων – Κυριακές πρωί) . Θα έπρεπε να τις μοιράζουν καλύτερα ανά όλη τη μέρα (Κυριακή μεσημέρι / απόγευμα η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη). Και το πρόγραμμα πτήσεων / η διανομή των σλοτς μάλλον δεν έγινε από τη Fraport, που έχουν την διαχείριση εδώ κι ένα μήνα…
 
Ulrike":2cycsy8t said:
[...] Και η Fraport δεν μπορεί εντός λίγων εβδομάδων να διπλασιάσει τα σημεία ελέγχου κλπ. […]

Θα σταθω σε αυτο το σημειο. Ακριβως ετσι. Δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση τα κακως κειμενα, στραβα και παραλειψεις δεκαετιων να εξαλειφθουν μεσα σε λιγες εβδομαδες, επειδη απλα ανελαβε νεα διαχειριση/διοικηση. Επισης θα δωσω δικιο για τα slots, γιατι αυτα προγραμματιζονται απο καιρο (και το ενδιαφερον της Fraport δεν εκδηλωθηκε τον Μαρτιο του 2017!), ακομη και στην Ελλαδα. Εκτος και αν θες να τους την φερεις γιατι εχασες την θεση σου, οποτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να προετοιμασεις μια κατασταση. Και δεν θα με εξεπλησσε εαν η τωρινη κατασταση "προετοιμαστηκε" και "φτιαχτηκε", για να "υποδεχτουν" την Fraport (γιατι ο Ελληνας ειναι γνωστο πως ειναι κουτοπονηρος) με το καλοκαιρι προ των πυλων, ωστε να εχουν πατημα οι λιγοι να ανοιξουν το στομα τους (ειναι επισης γνωστο πως στην Ελλαδα για τους λιγους πρεπει να δεινοπαθησουν οι πολλοι).

Φιλικα
Στεφος
 
Ulrike":3mp5clhh said:
Και το πρόγραμμα πτήσεων / η διανομή των σλοτς μάλλον δεν έγινε από τη Fraport, που έχουν την διαχείριση εδώ κι ένα μήνα…

Δεν είναι δουλειά των airport operators να κατανέμουν slots.

Τα slots διαχειρίζονται από την ανεξάρτητη Αρχή Συντονισμού Πτήσεων.
 
Μήπως γνωρίζςι κανείς εάν μπορούμε να δούμε φέτος wide-body στην Θεσσαλονίκη μέχρι να ολοκληρωθεί ο «υπερδιάδρομος» μας και δούμε «υπερατλαντικές πτήσεις» (Κούνια που σας κούναγε ....) αλλά IL-96 Aeroflot και διάφορα Boeing 767 που έχουμε δει παλαιότερα ;;;
 
Ναι, φετος πεταει η VIM 4 φορές την εβδομάδα για DME με Α332, τις μερες 3,5,6,7.
 
Μηπως δεν ειναι seasonal scheduled ή ειναι op by...καποια αλλη γιατι στο σάιτ της Vim avia δεν εχει την Θεσσαλονικη, ουτε στο Αμαντέους βγαζει κατι... Που μπορει να δει κανεις ωράρια κτλ;
 
είναι από Μουζενίδης τραβελ όπως και παλαιότερα. Απλά παλιά πουλούσε και η VIM, Τώρα πια όχι.
 
skg2012":1crrgyn8 said:
Δεν είναι δουλειά των airport operators να κατανέμουν slots.

Τα slots διαχειρίζονται από την ανεξάρτητη Αρχή Συντονισμού Πτήσεων.

Δηλ. μάλλον υπάρχει και θέμα έλλειψης συντονισμού/ ολοκληρωμένου σχεδιασμού. Δίνει η αρμόδια αρχή τα σλοτς ανάλογα με το πόσα αεροπλάνα μπορούν να προσγειώνουν/ απογειώνουν εντός μιας ώρας, χωρίς να σκεφτούν τις άλλες υποδομές :?:

Και δεν είναι μόνο το θέμα του ελέγχου χειραποσκευών. Θυμάμαι περιπτώσεις, που έψαξαν απεγνωσμένα ελεύθερη πύλη, γιατί στην προβλεπόμενη δεν έκλεισε εγκαίρως η προηγούμενη (προφανώς γιατί οι μισοί επιβάτες ήτανε ακόμα κάπου στις ουρές…) και δεν βρήκαν άλλη. Να μην μιλάω για το χαμός που γίνεται με τις σκάλες (κάτω προς τα λεωφορεία), που στην ουσία υπάρχει μία για 2-3 πύλες, έτσι ώστε αναγκαστικά να χρησιμοποιούν τη μία για 2 πτήσεις (αριστερά/ δεξιά από το κάγκελο στη μέση, με τους υπαλλήλους να προσέξουν να μην πάει κανείς σε λανθασμένο λεωφορείο...) κλπ.

Από πέρσι αυτές τις καταστάσεις τις θυμάμαι από κάποιες μέρες τον Ιούλιο κι Αύγουστο, όχι όμως ήδη από τον ΜαΪο (με αρκετές εποχιακές πτήσεις να αρχίζουν από τον Ιούλιο). Ή έχουμε όντως τόσο πολύ περισσότερες πτήσεις / άρχισαν νωρίτερα από πέρσι;
 
Top