george 150":2ich40cp said:
Πέραν της υποχρεωτικής περιοδικής αξιολόγησης, σύμφωνα πάλι με τους Ευρωπαικούς κανονισμούς, υπάρχει η καθημερινή αξιολόγηση από τους χρήστες του εναερίου χώρου: χειριστές, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικοί οργανισμοί ( είναι πλέον ετήσιες οι δημόσιες ευχαριστίες του οργανισμού της TUI, σχετικά με την ασφαλή, ομαλή και ταχεία διαχείρηση του συνόλου της εναέριας κυκλοφορίας του Ελληνικού εναερίου χώρου).
Έχουν ολόκληρη την προσωπική ευθύνη του οποιαδήποτε συμβάντος, αφού ως γνωστόν τα πάντα καταγράφονται και το πλαίσιο των διερευνήσεων συμβάντων/ατυχημάτων εδώ και πολλά χρόνια είναι ιδιαίτερα αυστηρό.
Επιτέλους και κάποιος που καταλαβαίνει πώς εργάζονται οι ΥΠΑτζήδες και δή όσοι είναι στην αεροναυτιλία... Σημειωτέον οτι η αξιολόγηση του Δημοσίου δεν "πιάνει μία" μπροστά στην ετήσια αξιολόγηση που περνούν απο τα ευρωπαϊκά όργανα όπως το Eurocontrol και η EASA ... Επίσης, φύλλα αξιολόγησης σε αντίθεση με άλλους φορείς συμπληρώνονται ανελλιπως εδώ και 10-15 χρόνια τουλάχιστον...ΚΑΝΕΙΣ απο αυτό το forum δεν έχει τη δικαιοδοσία να κρίνει αυτούς οι οποίοι με ολο και μειούμενο προσωπικό- λόγω συνταξιοδοτήσεων και μη προσλήψεων - βγάζουν πέρα τη δουλειά... Απο το 2014 μέχρι σήμερα που έχω πρόχειρα στατιστικά η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά περίπου 3 εκ ΜΟΝΟ στα περιφφερειακά α/δ, ενώ για τις υπερπτήσεις υπάρχει και εκεί θεαματική αύξηση χωρίς να έχω πρόχειρα στοιχεία. Αντί λοιπόν να βρίζουν , ας καθήσουν μια φορά και να σκεφτούν πρίν γράφουν αηδίες. Οσον αφορά τα μέτρα ασφαλείας που επικαλέστηκε κάποιος αήθης, αυτά προ Fraport ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, έχοντας περάσει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ προβλημα ακόμα και τους συχνούς ελέγχους της EL-AL (Αλλοι τεμπέληδες δημόσιοι υπαλληλοι απο εκεί !!!)
Σε ότι αφορά τους πλην Αεροναυτιλίας υπαλλήλους ΥΠΑ, εξακολουθείς να μην απαντάς στο γιατί φταίνε αυτοί για την κατάσταση των αεροδρομίων ( το ότι η μισθοδοσία τους έφταιξε που δεν γίνονταν οι επισκευές αντιλαμβάνεσαι ότι είναι εντελώς γελοίο επιχείρημα, αφού η ΥΠΑ όπως έχει αναφερθεί και πριν, δεν είχε ποτέ οικονομική αυτοτέλεια = τα έσοδα πήγαιναν στον γενικό.. κορβανά και τα έξοδα έβγαιναν από τον γενικό κορβανά επίσης . Ακόμη και κανέναν υπάλληλο να μην είχε η ΥΠΑ δηλαδή ( το γράφω για τους λοιπούς συμφορουμίστες, για εσένα δεν έχω ελπίδες να σου αλλάγω απόψεις...) , η ίδια διαδικασία θα έπρεπε να γίνει σε ότι αφορά τις δαπάνες, δεν υπήρχει ποτέ περίπτωση να έλεγε κανείς δηλαδή ότι "αα απολύσαμε φέτος 200 υπαλλήλους, άρα μας περισεύουν χ χρήματα, ας φτιάξουμε την τάδε βλάβη".
Εχει γραφτεί τόσες φορές αλλά δυστυχώς πολλοί δεν διαβάζουν, μόνο τη δική τους άποψη επιμένουν να γράφουν, η ΥΠΑ δεν διαχειριζόταν τα έσοδά της... ο διάδρομος στο Μακεδονία, τη κατασκευή κτρίων στα αεροδρόμια, η μισοτελειωμένη επέκταση πίστας στην Κέρκυρα, κοινώς τα μεγάλα έργα, ήταν και είναι ευθύνη της ΕΥΔΕ , νομίζω ανήκει στο παλιό ΥΠΕΧΩΔΕ, νύν Ανάπτυξης..
Το θέμα είναι οτι σήμερα η Fraport βγάζει Δελτία Τύπου για το παραμικρό, πολλοί πιστεύουν τα όσα γράφουν χωρίς κανένα ενδοιασμό... Αλήθεια, τα απανωτά Δελτία Τύπου , που έλεγαν οτι ηταν έτοιμοι να αναλάβουν τέλος του 2016 και τελικά με Δελτίο Τύπου και όχι φήμες, "παραδέχτηκαν" οτι βρήκαν λεφτά στις 5 Μαρτίου, δεν προκαλεί σε κανέναν απορία ??? Γιατί τους πιστεύετε σε οτι γράφουν ,ακόμα και για τον αριθμό των A/C και των λαμπτήρων που λενε οτι άλλαξαν ?? και αν έλεγαν οτι άλλαξαν 50000 λάμπες, γιατί θα το δεχόσαστε αδιαμαρτύρητα ??? Στο προηγούμενο Post μου ανέφερα ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα της κοστολόγησης των 70εκ που ζητούν... Κανείς δεν απόρησε πώς κατέληξαν στα 750 ευρώ ως αξία ενός απλού PC, χωρίς να υπολογίσουμε καν οτι αυτό βρισκόταν στην διπλανή θέση ?? αν εγώ τιμολογούσα ενα απλό παλίο πληκτρολόγιο για 50-100 ευρώ τί θα λέγατε ???
Η Fraport εκανε την προσφορά της μετά απο ενδελεχείς ελεγχους απο δικά της στελέχη αλλά και υπεργολάβων της. Αφού πήρε το διαγωνισμό κατέγραψε και έλαβε stιckers με barcode σε οτι δεν "κινούνταν" μέσα στα αεροδρόμια ...Οπως πολύ σωστά γράφτηκε απο άλλο μέλος, η κατάσταση του κάθε μηχανήματος και συστήματος ήταν γνωστή και ΚΑΤΑΓΡΑΦΤΗKE...Να έρχονται σήμερα και να ζητούν αυθαίρετα ( με ολη τη σημασία της λέξης) τα 70 εκατομυριάκια , νομίζω οτι προκαλούν και επιβαρύνουν τη θέση τους... Μη ξεχνάμε οτι μονο και μόνο απο την επιβατική αύξηση, που δεν οφείλεται σε αυτους αλλά σε συγκυρίες, εβγαλαν ενα σεβαστό επιπλέον κέρδος κάποιων εκατομυρίων !
Και κλείνω : αλήθεια πιστεύει κανείς οτι θα έκλεινε η δεύτερη αξιολόγηση αν δεν διασφαλιζόταν η παραχώρηση των α/δ ??? Η σύμβαση με την Πυροσβεστική γιατί ειναι απόρρητη ? με το ΕΚΑΒ, τί πληρώθηκε για την παροχή των υπηρεσιών που για πρώτη φορά υπάρχει γιατρός σε 24ωρη βάση έστω και αγροτικός, ενώ πρίν δεν μπορούσε να καλυφθεί και γινόμαστε "ρόμπα" ??