Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μιλάω για κλιματιστικό που θα μπει σε γραφείο τρία επί τρία, δε μιλάω για ντουλάπα.
 
george 150":2ich40cp said:
Πέραν της υποχρεωτικής περιοδικής αξιολόγησης, σύμφωνα πάλι με τους Ευρωπαικούς κανονισμούς, υπάρχει η καθημερινή αξιολόγηση από τους χρήστες του εναερίου χώρου: χειριστές, αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικοί οργανισμοί ( είναι πλέον ετήσιες οι δημόσιες ευχαριστίες του οργανισμού της TUI, σχετικά με την ασφαλή, ομαλή και ταχεία διαχείρηση του συνόλου της εναέριας κυκλοφορίας του Ελληνικού εναερίου χώρου).
Έχουν ολόκληρη την προσωπική ευθύνη του οποιαδήποτε συμβάντος, αφού ως γνωστόν τα πάντα καταγράφονται και το πλαίσιο των διερευνήσεων συμβάντων/ατυχημάτων εδώ και πολλά χρόνια είναι ιδιαίτερα αυστηρό.

Επιτέλους και κάποιος που καταλαβαίνει πώς εργάζονται οι ΥΠΑτζήδες και δή όσοι είναι στην αεροναυτιλία... Σημειωτέον οτι η αξιολόγηση του Δημοσίου δεν "πιάνει μία" μπροστά στην ετήσια αξιολόγηση που περνούν απο τα ευρωπαϊκά όργανα όπως το Eurocontrol και η EASA ... Επίσης, φύλλα αξιολόγησης σε αντίθεση με άλλους φορείς συμπληρώνονται ανελλιπως εδώ και 10-15 χρόνια τουλάχιστον...ΚΑΝΕΙΣ απο αυτό το forum δεν έχει τη δικαιοδοσία να κρίνει αυτούς οι οποίοι με ολο και μειούμενο προσωπικό- λόγω συνταξιοδοτήσεων και μη προσλήψεων - βγάζουν πέρα τη δουλειά... Απο το 2014 μέχρι σήμερα που έχω πρόχειρα στατιστικά η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά περίπου 3 εκ ΜΟΝΟ στα περιφφερειακά α/δ, ενώ για τις υπερπτήσεις υπάρχει και εκεί θεαματική αύξηση χωρίς να έχω πρόχειρα στοιχεία. Αντί λοιπόν να βρίζουν , ας καθήσουν μια φορά και να σκεφτούν πρίν γράφουν αηδίες. Οσον αφορά τα μέτρα ασφαλείας που επικαλέστηκε κάποιος αήθης, αυτά προ Fraport ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, έχοντας περάσει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ προβλημα ακόμα και τους συχνούς ελέγχους της EL-AL (Αλλοι τεμπέληδες δημόσιοι υπαλληλοι απο εκεί !!!)

Σε ότι αφορά τους πλην Αεροναυτιλίας υπαλλήλους ΥΠΑ, εξακολουθείς να μην απαντάς στο γιατί φταίνε αυτοί για την κατάσταση των αεροδρομίων ( το ότι η μισθοδοσία τους έφταιξε που δεν γίνονταν οι επισκευές αντιλαμβάνεσαι ότι είναι εντελώς γελοίο επιχείρημα, αφού η ΥΠΑ όπως έχει αναφερθεί και πριν, δεν είχε ποτέ οικονομική αυτοτέλεια = τα έσοδα πήγαιναν στον γενικό.. κορβανά και τα έξοδα έβγαιναν από τον γενικό κορβανά επίσης . Ακόμη και κανέναν υπάλληλο να μην είχε η ΥΠΑ δηλαδή ( το γράφω για τους λοιπούς συμφορουμίστες, για εσένα δεν έχω ελπίδες να σου αλλάγω απόψεις...) , η ίδια διαδικασία θα έπρεπε να γίνει σε ότι αφορά τις δαπάνες, δεν υπήρχει ποτέ περίπτωση να έλεγε κανείς δηλαδή ότι "αα απολύσαμε φέτος 200 υπαλλήλους, άρα μας περισεύουν χ χρήματα, ας φτιάξουμε την τάδε βλάβη".

Εχει γραφτεί τόσες φορές αλλά δυστυχώς πολλοί δεν διαβάζουν, μόνο τη δική τους άποψη επιμένουν να γράφουν, η ΥΠΑ δεν διαχειριζόταν τα έσοδά της... ο διάδρομος στο Μακεδονία, τη κατασκευή κτρίων στα αεροδρόμια, η μισοτελειωμένη επέκταση πίστας στην Κέρκυρα, κοινώς τα μεγάλα έργα, ήταν και είναι ευθύνη της ΕΥΔΕ , νομίζω ανήκει στο παλιό ΥΠΕΧΩΔΕ, νύν Ανάπτυξης..
Το θέμα είναι οτι σήμερα η Fraport βγάζει Δελτία Τύπου για το παραμικρό, πολλοί πιστεύουν τα όσα γράφουν χωρίς κανένα ενδοιασμό... Αλήθεια, τα απανωτά Δελτία Τύπου , που έλεγαν οτι ηταν έτοιμοι να αναλάβουν τέλος του 2016 και τελικά με Δελτίο Τύπου και όχι φήμες, "παραδέχτηκαν" οτι βρήκαν λεφτά στις 5 Μαρτίου, δεν προκαλεί σε κανέναν απορία ??? Γιατί τους πιστεύετε σε οτι γράφουν ,ακόμα και για τον αριθμό των A/C και των λαμπτήρων που λενε οτι άλλαξαν ?? και αν έλεγαν οτι άλλαξαν 50000 λάμπες, γιατί θα το δεχόσαστε αδιαμαρτύρητα ??? Στο προηγούμενο Post μου ανέφερα ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα της κοστολόγησης των 70εκ που ζητούν... Κανείς δεν απόρησε πώς κατέληξαν στα 750 ευρώ ως αξία ενός απλού PC, χωρίς να υπολογίσουμε καν οτι αυτό βρισκόταν στην διπλανή θέση ?? αν εγώ τιμολογούσα ενα απλό παλίο πληκτρολόγιο για 50-100 ευρώ τί θα λέγατε ???
Η Fraport εκανε την προσφορά της μετά απο ενδελεχείς ελεγχους απο δικά της στελέχη αλλά και υπεργολάβων της. Αφού πήρε το διαγωνισμό κατέγραψε και έλαβε stιckers με barcode σε οτι δεν "κινούνταν" μέσα στα αεροδρόμια ...Οπως πολύ σωστά γράφτηκε απο άλλο μέλος, η κατάσταση του κάθε μηχανήματος και συστήματος ήταν γνωστή και ΚΑΤΑΓΡΑΦΤΗKE...Να έρχονται σήμερα και να ζητούν αυθαίρετα ( με ολη τη σημασία της λέξης) τα 70 εκατομυριάκια , νομίζω οτι προκαλούν και επιβαρύνουν τη θέση τους... Μη ξεχνάμε οτι μονο και μόνο απο την επιβατική αύξηση, που δεν οφείλεται σε αυτους αλλά σε συγκυρίες, εβγαλαν ενα σεβαστό επιπλέον κέρδος κάποιων εκατομυρίων !
Και κλείνω : αλήθεια πιστεύει κανείς οτι θα έκλεινε η δεύτερη αξιολόγηση αν δεν διασφαλιζόταν η παραχώρηση των α/δ ??? Η σύμβαση με την Πυροσβεστική γιατί ειναι απόρρητη ? με το ΕΚΑΒ, τί πληρώθηκε για την παροχή των υπηρεσιών που για πρώτη φορά υπάρχει γιατρός σε 24ωρη βάση έστω και αγροτικός, ενώ πρίν δεν μπορούσε να καλυφθεί και γινόμαστε "ρόμπα" ??
 
Σπίρτζης: Η Ν.Δ. πίσω από το θέμα Fraport – Μας χτυπούν βάσει σχεδίου.

Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως το ποσό δεν είναι 74 εκατ. ευρώ, αλλά μόλις μερικές χιλιάδες ευρώ.

http://tvxs.gr/news/ellada/spirtzis-i-n ... a-fraport-–-mas-xtypoyn-basei-

Ο Στ. Πιτσιόρλας δήλωσε πως η κυβέρνηση είναι έτοιμη να πληρώσει, σύμφωνα με τη σύμβαση, αν επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες της Fraport

http://www.iskra.gr/fraport-η-κυβέρνηση-των-υπαλλήλωνε/
 
Εχω την εντύπωση πως το παρακάτω άρθρο του Press Project, είναι πολύ πιό "ψαγμένο" απο την πλειοψηφία των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, που απλά αναπαράγουν το ενα το άλλο και δημοσιεύουν αυτούσια τα Δελτία Τύπου της Fraport
https://www.thepressproject.gr/article/ ... to-Dimosio

Πολύ θα ήθελα αλήθεια να δημοσιοποιούνταν οι απαντητικές εκθέσεις της ΥΠΑ που συντάχτηκαν για κάθε μια απαίτηση της Fraport, μονο και μόνο για να διαπιστώσω αν καποιοι απο εδω μέσα θα διακινδύνευαν ενα σχόλιο. Ελπίζω να υπάρξει καποια "διαρροή" για να "γελάσει και το παρδαλό κατσίκι" !!
 
Καραμήτρος Air":2gugkni8 said:
george 150":2gugkni8 said:
Συνεχίζεις να τσουβαλιάζεις αδιακρίτως, χωρίς να ξέρεις ή κάνοντας πως δεν ξέρεις. Υπάρχουν ορισμένοι δημόσιοι που το κερδίζουν επάξια το ψωμί τους και" ιδρώνουν την φανέλα" κάθε μερα, ακόμη και μέσα στην μισητή σου ΥΠΑ.
Το ποσοι στους 100 ειναι όντως ευσυνείδητοι υπάλληλοι ειναι αδιάφορο. Και είναι αδιάφορο επειδή το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ δεν διαμορφώνεται απο αυτούς. Διαμορφώνεται απο τον τρόπο λειτουργίας μιας υπηρεσίας που ειναι δομημένη ετσι ώστε να συνεχίζεται απρόσκοπτα και κυρίως ατιμώρητα το ξύσιμο και η εγκληματική αμέλεια.
Το τελικό αποτέλεσμα λοιπόν μας αφορά, οχι το ποιος χώνει ποιον στις υπηρεσίες.

Και για αυτο βγαίνει το συμπέρασμα πως όσο λιγότερα αεροδρόμια βρίσκονται στα χερια μιας τέτοιας (αντιπροσωπευτικής του ευρύτερου δημοσίου) υπηρεσίας τοσο το καλύτερα για τις συγκοινωνίες, τους επιβάτες και την οικονομία.

!

Δες εδώ το .. "αδιάφορο" ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ του φετινού Αυγούστου, για το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών. Μέσος όρος 3250 πτήσεις ημερησίως. Όπως καταλαβαίνεις, όχι για ξύσιμο, αλλά ούτε για κατούρημα υπάρχει περιθώριο.
Aug_zpslrf4i1dq.jpg


Τα περί εγκληματικής αμέλειας που γράφεις, αρχίζουν να αγγίζουν πια τα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης, αν έχεις στοιχειωδώς ιδέα τι γράφεις δηλαδή..

Αναφορικά με την τελευταία πρότασή σου, το αν είναι καλύτερα για τις συγκοινωνίες και τους επιβάτες, θα πρέπει να αφήσεις να το κρίνουν οι χρήστες, δηλαδή οι επιβάτες και οι εταιρείες .Για φέτος, θεωρώ ότι λόγω σαιζόν προσαρμογής, είναι νωρίς να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, αν και ορισμένες ενδείξεις γραφής υπήρξαν ( σε παραπέμπω σε διάφορες ανακοινώσεις ανεξάρτητων φορέων - όπως επιμελητηρίων-, με παράπονα, αλλά ΟΚ μαζί σου, είναι νωρίς ακόμη και αναμένονται πολλές βελτιωτικές επεμβάσεις) . Για την οικονομία, πάλι πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα εισπράξει τελικά το δημόσιο, αν δηλαδή πληρώσει, η αναγκαστεί δικαστικά να πληρώσει τις αποζημιώσεις που θα διεκδικεί ο ιδιώτης, εκμεταλευόμενος την υπογεγραμμένη σύμβαση ( δεν την υπέγραψαν υπάλληλοι).
 
george 150 αν δεν προλαβαίνετε να κατουρήσετε όσοι εργάζεστε πραγματικά να απαιτήσετε η υπηρεσία σας να βάλει στις βάρδιες τους εξαφανισμένους, τους αποσπασμένους και τους ξυνόμενους σε θέσεις- ευθύνης όπως κηπουροί, γυμναστές, ξυλουργοί κλπ χρησιμότατες στις μεταφορές ειδικότητες.
Αν είναι ανίκανοι να κάνουν τη δουλειά αυτοί να απολυθούν και να μπουν στη θέση τους άλλοι!
Απλό? Κατανοητό?

Αν το να έχουν 14 αεροδρόμια 1200+ πυροσβεστηρες άχρηστους δεν είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΉ ΑΜΕΛΕΙΑ τότε τι είναι?
Που τα παίρνεις στο κρανίο κιόλας και εξανίστασαι επειδή ανακοινώθηκε αντί να κουκουλωθεί όπως γινόταν προ ιδιωτικοποίησης.
Το οτι μια ανταγωνιστικη υπηρεσία όπως είναι οι μεταφορές είναι πολύ καλύτερες για τους χρήστες της και την εθνική οικονομία όταν βρίσκεται στα χέρια ιδιωτών είναι πλέον δεδομένο.
Η παγκόσμια αλλά κυρίως η Ελληνική εμπειρία μας το εχει δείξει.
Και οχι μόνο στις μεταφορές, στα πάντα.

Εσύ βέβαια μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στη κοσμάρα σου παρέα με τον Corfu και να πιστεύετε τι σας λένε τα Συριζικότερα μέσα και από την Αύγη ακομα όπως το Press project, o Βαξεβάνης, το Χωνί και σίγουρα ο Κουρής και ο Ιβαν Σαββιδης.
Το κόμμα εχει ζόρια και τα πρόβατα χρειάζονται σανό.
 
Παλι βαζεις στο πληκτρολογιο μου λογια που δεν ειπα, δεν συμφωνησαμε να μη;; :rolleyes:
Απλως σου διαμαρτυρηθηκα για το τσουβαλιασμα που εκανες στον κλαδο μου μαζι με τους αλλους( χαιρομαι που αναγνωρισες τη δουλεια μας).Δεν κανω τον συνηγορο κανενος αλλου. Ορισμενα σχολια τα οποια θεωρω αδικα και για αλλους κλαδους, στα επεσημανα, ηρεμα και με επιχειρηματα. Απο κει και περα, ο καθενας εχει τη γνωμη του και εδω ειμαστε ολοι να τη λεμε .
 
Ηρθε η ανάπτυξη αγαπητοί συμφορμίτες... περίμενα αρκετές μέρες να δώ αντιδράσεις μετά την περίφημη φωτογραφία που δείχνει ενα λευκό πίνακα με τις πτήσεις γραμμένες με μαρκαδόρο στο "Μακεδονία"... σιγή, όχι μόνο εδώ αλλά και στα μεγάλα ΜΜΕ...μάλλον δεν είναι "politically correct" να δημοσιοποιούνται τέτοια πράγματα.. επι Δημοσίου, μπορούσε ο καθένας να λέει οτι θέλει , να κράζει όσο θέλει, δεν υπήρχε γραφείο Δημοσίων Σχέσεων( στα χαρτιά ίσως), οπότε τα πάντα ακόμα και μικρά εβγαιναν στη φόρα... τα μπουκάλια στον ξεχειλισμένο κάδο όταν άλλαξε ο εργολάβος καθαρισμού, λύματα οταν εφραξε η αποχέτευση κλπ κλπ..

http://www.gazzetta.gr/plus/article/114 ... -viral-pic

Παράλληλα, αναμένουμε εξελίξεις μετά την εξαγγελία της Feaport για κλείσιμο των α/δ της το βράδυ εκτός του Μακεδονία.. Αν διαβάζει κάποιο στέλεχος του PR, καλό θα είναι να αποφασίσουν τί θα λένε : έχει οικονομικό όφελος απο το κλείσιμο για κάποιες ώρες ? θα υπάρξουν εργαζόμενοι της Fraport και των Handling που θα μειωθούν οi αποδοχές τους ? γιατί αν επιμένουν στο οχι, τότε γιατί να μπουν στον κόπο ??
 
Επειδή μάλλον δε μπορείς να καταλάβεις κάποια βασικά πράγματα ή μας παίζεις ότι δεν καταλαβαίνεις: Είναι δυνατόν η Fraport τον Ιούνιο (γιατί τον Ιούνιο τραβήχτηκε η φώτο) μετά από 2 μήνες λειτουργίας της να είπε ας τα χαλάσω όλα και για να μην ξοδεύω ρεύμα, ας τα γράψω όλα στο χέρι; Ξέρεις ότι μέχρι σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα της αδιαφορίας του δημοσίου και της άθλιας κατάστασης που την άφησαν οι φίλοι σου ; Ε λοιπόν δες το παρακάτω άρθρο :

Fraport Greece:Προ τεσσάρων μηνών η φωτογραφία με τον πίνακα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

http://www.thessnews.gr/article/54563/f ... makedonia-

Για τις ώρες: Σε όλο τον κόσμο τα αεροδρόμια που έχουν ελάχιστες πτήσεις ανοίγουν 1 ώρα πριν την πτήση και μετά κλείνουν αν δεν έχουν άλλη ή ανοίγουν ξανά μισή ώρα πριν την επόμενη! Είχα ταξιδέψει από Σαραγόσα για Βρυξέλλες και το άνοιξαν το αεροδρόμιο μισή ώρα (μόλις) πριν την πτήση -άσχετα αν ήμασταν αρκετοί εκεί 2 ώρες πριν- και κατευθείαν μπήκαμε στο αεροπλάνο περιμένοντας μόνο 10-15' στην πύλη. Η μοναδική πτήση ήταν η δική μας στις 09.00 και η επόμενη στις 17.00.

Εμείς εδώ τόσα χρόνια για να δικαιολογήσουμε την πρόσληψη ή κάποιους άχρηστους να μένουν εκεί, τα είχαμε ανοιχτά. Πχ στη Σάμο (όπως και σε πολλά νησιά το χειμώνα αν δεις τα προγράμματα) όλες οι πτήσεις γίνονται το πολύ μέχρι τις 18.00 αλλά το αεροδρόμιο μένει μέχρι τις 22.00 ανοιχτό! Ποιος είναι αυτός ο λόγος? Πες μας τι θα προσφέρει κάτι να παραμείνει ανοιχτό; Πιστεύεις ότι αν είχαν (ή έχουν στο μέλλον) ζήτηση για 30 πτήσεις από τις 06.00 έως τις 20.00 μέσα στο χειμώνα θα τους πει η Φραπορτ πηγαίνετε σε άλλο αεροδρόμιο?
 
1-2 χρόνια πρίν, πάντως με τις φωτογραφίες των γεμισμένων κάδων στο α/δ της Κέρκυρας που κυκλοφορούσαν επί μήνες , σαν να ήταν επαναλαμβανόμενο, ενώ ηταν ενα συγκεκριμένο συμβάν που κράτησε 8 ώρες σε αλλαγή εργολάβου, δεν είδα την ιδια ευαισθησία..σε καθε ευκαιρία, όλοι έκραζαν την κατάσταση, χωρίς να μπαίνουν στο κόπο να δικαιολογήσουν, όπως κάνεις εσύ τώρα....
Οπως και να έχει, ΠΟΤΕ δεν κατέφυγαν οι κακοί ΥΠατζήδες σε λύσεις όπως αυτή στη φωτογραφία, με ενα σύστημα FIDS που μπήκε εδώ και 20 ακριβώς χρόνια (1997).
Οσον αφορά το χειμερινό ωράριο, αφορά ουσιαστικά Κέρκυρα, Ρόδο, Κω και Χανιά( αν δεν κάνω λάθος) τα υπόλοιπα έκλειναν έτσι και αλλιώς..
ΤΑ α/δ που έμεναν ανοικτά 24ωρο ήταν 6 , ενώ με την πρόταση της Fraport θα μείνουν 3, Αθήνα, Ηράκλειο- που δεν της ανήκουν- και Θεσσαλονίκη... Ενας άξονας δηλαδή βορρά- νότου, κανένα α/δ στη δυτική και ανατολική Ελλάδα... Τα 24ωρου α/δ δεν παραμένουν ανοικτά για πλάκα τόσα χρόνια.. Θυμίζω μόνο την περίπτωση του Βενιζέλου που έκλεισε απο τα χιόνια και ξαφνικά γέμισαν ολα τα περιφερειακά απο αεροπλάνα μέσα σε λίγα λεπτά !!! Αν στο βωμό του κερδους, θέλουμε να περιορίσουμε και αυτό το μέτρο ασφαλείας με γειά μας... ακόμα και ώς εναλλακτικά α/δ σε σχέδια πτήσης , για όσους γνωρίζουν !!
Καποια πράγματα δεν μετριούνται ΜΟΝΟ με οικονομικούς όρους...

Εγώ πάντως για άλλο πράγμα αναρωτήθηκα, εκπρόσωπος Τύπου της Fraport υποστήριξε σε ραδιοφωνική συνέντευξη οτι δεν χάνει κανεις τη δουλειά του- σίγουρα δεν απολύεται αλλά του μειώνονται οι αποδοχές σε σχέση με αυτές του καλοκαιριού- ούτε τελικα μειώνονται τα λειτουργικά(φώτα, θέρμανση, security κλπ). Τότε γιατί το κάνει ?
Τα προηγούμενα χρόνια, οι εγκαταστάσεις που παρέμεναν ανοικτές το χειμώνα ηταν περιορισμένες, σητν Κέρκυρα το κτίριο εξωτερικού ηταν κλειστό, με φωτισμό ασφαλείας μόνο ,χωρίς θέρμανση και στο υπόλοιπο κτίριο , το βράδυ μειωνόταν ο φωτισμός στο ελάχιστο.. υπήρχε όμως ηλεκτρολόγος αν χρειαζόταν να επαναφέρει τα φώτα, κλπ.

Υπάρχουν άλλωστε και κάποιες πτήσεις που επιλέγουν να κατεβούν σε α/δ που είναι ανοικτό το βράδυ, να ανεφοδιαστούν, να ξεκουραστεί το πλήρωμα... αν κλείνει το α/δ, βγεί ΝΟΤΑΜ για τις ώρες λειτουργίας, δεν θα μπορεί καν να υποβληθεί σχεδιο πτήσης για άφιξη μετά τις 22:00. Προφανώς τα έσοδα είναι λιγότερα απο τα έξοδα, αλλα ας μας πεί η Fraport ποιά είναι τα έξοδα που υπολογίζει ? Θα ήθελα να ήξερα τί θα κερδίσει απο το κλείσιμο της Ρόδου για 4-5 ώρες (νομίζω είναι 23:00- 04:45 που έχουν προτείνει κλείσιμο)
Αλλωστε είναι τόσος ο αριθμός των ambulance πτήσεων, που τελικά αν κλείνει το κάθε α/δ απο τα μεγάλα που περέμεναν ανοικτά και χρειάζεται ενεργοποίηση, αυτό θα είναι πολύ συχνό...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top