Αεροπυρόσβεση

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την γενική αεροπορία στην Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 20 Αύγ 2017, 18:18

Ως προς το τελευταίο, τα CL-215/CL-415 όταν μπορούν να κάνουν ρίψη σωστά είναι αποτελεσματικότερα από τα ελικόπτερα.

Τα ελικόπτερα όμως μπορούν να επέμβουν σε σημεία που λόγω εμποδίων το αεροπλάνο δεν μπορεί να πετάξει αρκετά χαμηλά. Επίσης μπορούν να κάνουν ρίψεις ακριβείας κοντά σε κτίρια με μικρότερο κίνδυνο πρόκλησης ζημιών.

Επομένως τα δυο μέσα δεν είναι ανταγωγνιστικά αλλά αλληλοσυμπληρώνονται.

Για το θέμα της έλλειψης ανταλλακτικών τώρα, το θέμα είναι οι προτεραιότητες των πολιτικών μας (διορισμοί, οκταμηνίτες κλπ) που φέρνουν ψήφους, καθώς και ορισμένα δημόσια έργα μεσαίου μεγέθους.
2 x


ckabi
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 05 Οκτ 2006, 10:00
x 12
Επικοινωνία:

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό ckabi » 21 Αύγ 2017, 10:14

Προσπαθώ να βρω πληροφορίες πόσα Canadair έχουμε αγοράσει και πότε (και πόσα έχουμε χάσει)

https://el.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-215
για τα 215 από εδώ μαθαίνω λοιπόν ότι "Από το 1969 κατασκευάστηκαν 125 αεροσκάφη, τα οποία πουλήθηκαν σε πελάτες σε 11 χώρες." "Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία άρχισε να παραλαμβάνει τα πρώτα CL-215 τον Δεκέμβριο του 1975"

και έχει μία λίστα 9 ατυχημάτων (δεν ξέρω βέβαια αν καταστράφηκαν ή επισκευάστηκαν σε κάποιες περιπτώσεις)

εδώ http://www.redstar.gr/Foto_red/GR_AirF/Air_Power_CL215.html μαθαίνω ότι
"Τα πρώτα αεροσκάφη παραλήφθηκαν την περίοδο 1972 – 1975 (και το τελευταίο αποκτήθηκε το 1983) "
"Συνολικά η Π.Α. απόκτησε 20 Α/φη, από τα όποια σήμερα είναι ενεργά 13 Α/φη ενώ τα τέσσερα αεροσκάφη συνετρίβησαν στο καθήκον"

εδώ http://www.ellinikos-stratos.com/aeroporia/cl-415.asp εδώ αντίθετα λέει
"ενώ από τις πρώτες χώρες στις οποίες εξήχθηκε υπήρξε και η Ελλάδα που παρέλαβε σε διαδοχικές παραγγελίες 16 συνολικά αεροπλάνα. H χώρα μας υπήρξε και ο αποδέκτης του τελευταίου CL-215 παραγωγής, το Μάιο του 1990."

επίσης πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία
https://en.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-215
"Yugoslav Air Force: five CL-215s in service with the 676th Fire Fighting Squadron from 1981, until four sold to Greece in 1995"
Άρα να υποθέσω πως αγοράσαμε 16 και πήραμε και 4 από τη Γιουγκοσλαβία;

για τα 415
http://www.ellinikos-stratos.com/aeroporia/cl-415.asp
"Την 1η Φεβρουαρίου 1999 έγινε στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας (στην 112 ΠM, στο υπόστεγο συντήρησης της 355 MTM), η τελετή ένταξης του πρώτου πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair CL-415GR. Η Ελλάδα έχει παραλάβει μέχρι σήμερα 10 πυροσβεστικά αεροσκάφη του ίδου τύπου, αξίας περίπου 250.000.000 δολαρίων, με optiοn για πέντε επιπλέον. "

https://el.wikipedia.org/wiki/Canadair_CL-415
στη λίστα με τα ατυχήματα φαίνεται να έχουν χαθεί 3 ελληνικά αεροπλάνα
"Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία άρχισε να παραλαμβάνει τα πρώτα CL-415 τον Ιανουάριο του 1999." αλλά αναφέρεται πως σε χρήση είναι 10 (8 CL-415GR και 2 CL-415MP). Αλλά αν πήραμε 10 και χάσαμε 3 πώς έχουμε πάλι 10; "Από τα 95 που έχουν κατασκευαστεί..."

ενώ όλα τα πρόσφατα άρθρα (όπως αυτό http://www.protothema.gr/greece/article/705182/sta-oria-tous-oi-dunameis-aeropurosvesis/ ) αναφέρουν πώς αυτή τη στιγμή έχουμε 11+7=18
"από το στόλο των 18 πυροσβεστικών αεροσκαφών (11 CL-215 και 7 CL-415) ..."

παρόλες τις πληροφορίες το αρχικό μου ερώτημα δεν έχει απαντηθεί. Ποιες χρονιές έγιναν οι προμήθειες (οι συμφωνίες, όχι οι παραλαβές)
0 x
Ταξιδεύω άρα υπάρχω!

Blog με τα ταξίδια μου και όχι μόνο: http://www.taxidiaris.gr/

nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 17

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό nikmech » 24 Ιούλ 2018, 18:22

Πάλι τα ίδια - σε σχέση με πέρυσι - και πάλι δεν άκουσα κανένα σχόλιο από τους ανευθυνουπεύθυνους - Π.χ. Υπουργείο Εθνικής Άμυνας - για την υπερβολικά μικρή διαθεσιμότητα των πυροσβεστικών αεροσκαφών ιδίως CL-215 και δευτερευόντως CL-415. Βέβαια και οι δύο πυρκαγιές ήταν πολύ κοντά στην θάλασσα και τα ελικόπερα κάλυψαν το κενό !
2 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 210

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 25 Ιούλ 2018, 14:43

Από ότι ακούω εντός του Αυγούστου 2 CL θα παραδοθούν στην Π.Α. από την ΕΑΒ και θα παραμείνουν άλλα 3 για προγραμματισμένη συντήρηση.
Υπάρχει 1 CL καθηλομένο εκτός Ελευσίνας.
Λογικά τα υπόλοιπα είναι επιχειρησιακά. Τώρα πόσα είναι; Το Wikipedia αναφέρει ότι η Π.Α. έχει 7 CL415 και 11 CL215, :?: αλλά νομίζω ότι 1 έχει πέσει και ότι η Π.Α. δεν έχει τώρα ποια τόσα πολλά CL215. :?:

Πάντως η Ιταλία μας έστειλε 2 CL και η Κροατία άλλα 2CL.
Ελικόπτερα μας στέλνουν οι: Γερμανία, Ισπανία, Κύπρο, Λιθουανία, Πορτογαλία.
1 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 210

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 26 Ιούλ 2018, 09:01

Για να αποποιηθούν τις ευθύνες τους για την μεγάλη καταστροφή και τον θάνατο τόσων ανθρώπων, άρχισαν να πετούν λάσπη όπου μπορούν:

https://www.militaire.gr/quot-kampanaki ... aeroskafi/

για να αμυνθεί των θέσεων της ΕΑΒ ο σύλλογος Μηχανικών Αεροσκαφών έβγαλε ανακοίνωση.

ΣΕΜΑ1 (Copy).jpg
ΣΕΜΑ2 (Copy).jpg


Καλύτερα όμως να μας πούνε πότε έδωσαν στην ΕΑΒ το 1 εκατομμύριο € που απαιτείται για την αγορά ανταλλακτικών των CL του 2018;

Αυτό με την εργασία τα Σαββατοκύριακα στην ΕΑΒ που του ήλθε και τα αναφέρει; Αφού το αναφέρει να μας εξηγήσει γιατί βάσει του Ενιαίου Μισθολογίου πληρώνεται ο εργαζόμενος στην ΕΑΒ το Σάββατο €2,50 κάθε εργατοώρα.
Δεν μπορεί να θεωρείς τους εργαζόμενους στην βιομηχανία το ίδιο με τους εργαζόμενους στα Υπουργεία. Εάν ενστερνίζεσαι αυτή την άποψη τότε θα πρέπει να δέχεσαι / αναμένεις και ανάλογη παραγωγικότητα.
1 x

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 68

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 26 Ιούλ 2018, 15:12

Δείτε στο παρακάτω βίντεο μια αεροπυρόσβεση στον Καναδά.
9 ρίψεις από 9 canadair.

https://www.youtube.com/watch?v=Jodn7FPBLdI
1 x

Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα
x 96

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό mrk » 26 Ιούλ 2018, 15:26

Είναι στη Γαλλία - όχι στον Καναδά.
0 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.


arxontas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 12:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
x 2

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό arxontas » 29 Ιούλ 2018, 15:59

Συμφωνα με το Βloomberg, η Ελλάδα ενδιαφέρεται για γιαπωνέζικα πυροσβεστικά αεροσκάφη ShinMaywa US-2.
Φαινονται οντως καλη επιλογη.
Ας σχολιασουν κατι οι γνωστες.
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Αγορά ShinMaywa US-2 ?

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 29 Ιούλ 2018, 16:02

Στον ημερήσιο τύπο αναπαράγεται δημοσίευμα της Ιαπωνικής εφημερίδας Nikkei, το οποίο αναμεταδόθηκε από το Bloomberg και στην συνέχεια από το ΑΠΕ, σύμφωνα με το οποίο η Ελληνική κυβέρνηση είναι σε διαπραγματεύσεις με την ιαπωνική ShinMaywa για αγορά αριθμού αμφιβίων US-2 με εξοπλισμό αεροπυρόσβεσης. Το αεροσκάφος θυμίζει ένα μεγάλο CL-415 με 4 κινητήρες turboprop και μέχρι στιγμής έχει επιτύχει ελάχιστες πωλήσεις.
0 x

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 38

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό spinal » 29 Ιούλ 2018, 17:29

4 turboprop. Το πρώτο μεγάλο μειονέκτημα πριν πάμε στα πιο βαθιά...
1 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 29 Ιούλ 2018, 18:14

Μάλλον δεν πάμε ούτε στα ρηχά :evil: , και οι πιθανότητες για μια τέτοια αγορά είναι αμελητέες, εκτός αν χρηματοδοτηθεί κατά 95% από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πιστεύω ότι η είδηση είναι μούφα (red herring).
1 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2043
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 197

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό flesland » 30 Ιούλ 2018, 02:37

Βασικά ποιος θα ήταν ο λόγος για να μην πάρει 415, αν υπάρχει τέτοιο κονδύλι;
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 226
Επικοινωνία:

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 30 Ιούλ 2018, 04:21

Η Viking Air που έχει το type certificate δεν παράγει πλέον το CL-415. εκτός αν γίνει μια σχετικά μεγάλη παραγγελία που να δικαιολογεί το άνοιγμα της γραμμής παραγωγής.
0 x


Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 16
Επικοινωνία:

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό convair » 30 Ιούλ 2018, 17:50

arxontas έγραψε:Συμφωνα με το Βloomberg, η Ελλάδα ενδιαφέρεται για γιαπωνέζικα πυροσβεστικά αεροσκάφη ShinMaywa US-2.
Φαινονται οντως καλη επιλογη.
Ας σχολιασουν κατι οι γνωστες.



Καλή επιλογή δεν είναι για πυρόσβεση αλλά σίγουρα σαν Έλληνες μπορούμε και πάλι να "πρωτοτυπήσουμε"!. . . η Ελλάδα (η Ολυμπιακή δηλαδή) πριν 48 χρόνια ήταν ο μόνος αγοραστής γιαπωνέζικων YS-11 στην Ευρώπη. Εκείνα βέβαια ήταν εξαιρετική επιλογή!..
0 x
_____________________
design with beauty in mind

pavloscpl
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 05 Αύγ 2016, 23:46
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgtt
x 14

Re: Αεροπυρόσβεση

Δημοσίευσηαπό pavloscpl » 31 Ιούλ 2018, 15:18

Η Καναδική Coulson Aviation διαθέτει αεροσκάφη για πυρόσβεση, μεταξύ των οποίων και μετασκευασμένο 737 (πρώην SouthWest) με δεξαμενές χωρητικότητας 4000 USG, το οποιο πρόσφατα(τελη Ιουνίου) βρισκόταν σε διαδικασία certification από την FAA.

Ρίξτε μια ματιά!

https://www.dailynews.com/2018/06/22/73 ... ification/

https://www.facebook.com/Coulson-Aviati ... 434840624/
0 x



Επιστροφή σε “Γενική Αεροπορία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες