LGAT Athens Hellinikon (closed)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
winlink
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2006, 16:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό winlink » 23 Ιούλ 2018, 13:55

AirNamibia έγραψε:Η μεταφορά των γραφείων του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. και των εκθεμάτων του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας έγιναν.
Δεν μπορώ να βρω πληροφόρηση για τα α/φ, τι θα απογίνουν;

https://polkeoa.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%c ... %ce%b7-12/


Αν μάθεις κάτι γράψε, τα βλέπω κάθε φορά που περνάω από τον δρόμο μεταξύ golf και LGAT και αναρωτιέμαι για την τύχη που θα έχουν
0 x


YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 78

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 03 Σεπ 2018, 08:29

Έχει σκεφτεί / υπολογίσει κανείς αν θα "άντεχε" το Ελληνικό (με τις δομές που είχε όταν έκλεισε) την σημερινή κυκλοφορία; Και αν ήταν ακόμα ανοιχτό, τι πιστεύετε πως θα είχε αλλάξει / προστεθεί μέσα σε αυτά τα 20 περίπου χρόνια;
(Και για το αεροδρόμιο, αλλά και για την γύρω περιοχή).
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5570
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 599
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 03 Σεπ 2018, 14:04

Δεν νομίζω ότι έχει σκεφτεί κανείς τον προβληματισμό σου.
Πρώτον γιατί ένας από τους πολύ βασικούς λόγους που έκλεισε το Ελληνικό ήταν ότι πλέον δεν μπορούσε (ακόμα και τότε) να διαχειριστεί την ολοένα αυξανόμενη κίνηση και δεύτερον ότι μπορούσε να προστεθεί στο ήδη υπάρχον αεροδρόμιο είχε προστεθεί και μάλιστα με μεγάλη προχειρότητα λόγω ακριβώς της έλλειψης χώρου. Βλέπε charter terminal, πρόσθετος χώρος αναχωρήσεων μεταξύ των δύο κτιρίων του Ανατολικού, επέκταση του Δυτικού κλπ. Και να ήθελαν να προσθέσουν το οτιδήποτε δεν υπήρχε ούτε χώρος ούτε υποδομές.
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

YCNZ
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 78

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 03 Σεπ 2018, 17:16

Ρώτησα κυρίως γιατί δεν το πρόλαβα τόσο ωστε να έχω μια πιο πλήρη άποψη. Λογικό είναι φυσικά το ότι δεν ξεκινάς να φτιάξεις κάτι καινούριο αν σου κάνει ακόμα το παλιό, αν και απο κάπου είχα την εντύπωση πως το κύριο πρόβλημα του αεροδρομίου με τα δεδομένα της εποχής δεν ήταν τόσο ηοι δυνατότητές του αλλά η τοποθεσία του. Αναρωτήθηκα για το τι άλλο θα μπορούσε να γίνει και γιατί σκέφτηκα πως ίσως άφησαν το Ελληνικό "στην τύχη" του απο άποψη οποιασδήποτε παρέμβασης απο την στιγμή που ξεκίνησε η κατασκευή του καινούριου.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5570
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 599
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 04 Σεπ 2018, 13:07

Σίγουρα ένα από τα θέματα της μεταφοράς αεροδρομίου ήταν η τοποθεσία του με γύρω γύρω πυκνοκατοικημένες περιοχές. Αλλά αυτό ακριβώς ήταν και το πρόβλημα μη δυνατότητας επέκτασης του. Η αλλαγή αεροδρομίου ήταν μονόδρομος ακόμα και μια δεκαετία πριν το κλείσιμο του LGAT
1 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 143

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 04 Σεπ 2018, 17:08

Η περιοχή κατοικήθηκε πολύ αργότερα από την κατασκευή του αεροδρομίου. Ως εκ τούτου θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί κάποια επέκτασή του πριν κατοικηθεί ή να κατασκευαστεί διάδρομος μέσα στην θάλασσα. Θα μπορούσε όμως να παραμείνει σε λειτουργία για όλα τα ελικοφόρα και για τα α/φη Γενικής Αεροπορίας και πτητικά μέσα Κοινής Ωφελείας. Μην ξεχνάμε όμως και επιμένω ότι κάποια μέρα θα δούμε ξανά αεροπλάνα στο Ελληνικό. Πρόσφατα δημοσιεύθηκε και το Π.Δ. που αφορά την Μαρίνα Καλαμακίου όπου προβλέπετε και η δημιουργία Ελικοδρομίου.
0 x

geo13pao
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 88

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 27 Ιούλ 2019, 00:41

Μιας και το Ελληνικό είναι έτοιμο σε λίγο καιρό να αλλάξει όψη. Η Lamda development θα δημιουργήσει και μουσείο αεροπορίας :D στην περιοχή του εργοστασίου αεροσκαφών. Όπως χαρακτηρίστηκα αναφέρει:
"Η περιοχή Εργοστασίου Αεροσκαφών, ένα πολιτιστικό σύμβολο και σημαντικός πόλος αναψυχής του Πάρκου, στην οποία τα ιστορικά υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών θα στεγάσουν μεταξύ άλλων και το Μουσείο Αεροπορίας."


πηγή: https://thehellinikon.com/το-μητροπολιτ ... ιαστάσεων/
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1282
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 238

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 27 Ιούλ 2019, 16:41

Τελικά έχουν ή δεν έχουν χαρακτηριστεί σύγχρονα κινητά μνημεία τα 3 α/φ της πΟΑ; :?: με το κόμπλεξ που υπάρχει για την πΟΑ δεν θα εκπλαγώ εάν τα κάνουν κατσαρόλες το γρηγορότερο ώστε να χαθούν και άλλα ίχνη της εταιρείας.

....Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον να δει κανείς και το σκεπτικό της εισήγησης της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού για τα τρία ιστορικά αεροσκάφη (BOEING 727-284 "Mount Olympus" SX-CBA, BOEING 747-284B "Olympic Eagle" SX-OAB και BOEING 737-284 ADVANCED "Apollo" SX-BCA) υπέρ του χαρακτηρισμού τους ως νεότερων κινητών μνημείων, σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ. 1ε΄ του Ν.3028/2002: «λόγω της ιδιαίτερης ιστορικής αξίας τους, καθώς συνδέονται με την ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών και ειδικώς με την Ολυμπιακή Αεροπορία, την εταιρία δηλαδή που, καλύπτοντας το αναγκαίο μεταφορικό έργο, συνέβαλε τόσο στην διαμόρφωση και προβολή της τουριστικής εικόνας της χώρας, όσο και στη σύνδεση των απόδημων Ελλήνων με τη χώρα.....

https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/20 ... _rJsj_obzE
0 x

Άβαταρ μέλους
convair
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 22 Αύγ 2006, 12:49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
Τοποθεσία: Athens
x 20
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό convair » 06 Νοέμ 2019, 04:07

0 x
_____________________
design with beauty in mind

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 33

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 28 Ιουν 2020, 18:19

Θέλω να ενημερώσω ότι σήμερα Κυριακή 28/6 οι μπουλντόζες άρχισαν το έργο τους στον πρώην Δυτικό αεροσταθμό και ήδη το γνωστό υπόστεγο Ζώτου (ΤΑΕ) που υποτίθεται ότι ήταν ανάμεσα στα διατηρητέα κτίρια αποτελεί παρελθόν. Και έπεται συνέχεια.....
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 553
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 136

Re: LGAT memories

Δημοσίευσηαπό AGV » 28 Ιουν 2020, 21:31

Δυστυχώς τα υπόστεγα αυτά δεν εντάχθηκαν ποτέ, παρά τις επίμονες προσπάθειες, μεταξύ των διατηρητέων. Το περίφημο υπόστεγο "παγόδα" που κατάφερε να ενταχθεί βρισκόταν σε άλλη περιοχή (αν θυμάμαι καλά προς την αμερικάνικη βάση).
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5570
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 599
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 29 Ιουν 2020, 17:18

Απορίας άξιο σε αυτή τη χώρα πως ένα υπόστεγο κατασκευασμένο στις αρχές του 20ου αιώνα στην Κέρκυρα δεν αποτέλεσε διατηρητέο κτίριο και αποτέλεσε ένα "άσχετο" κτίριο που σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει, μόνο και μόνο λόγω του ιδιόμορφου σχήματος του (και καλά από αρχιτεκτονικής ιδιαιτερότητας).
Κρίμα.
Τα εκθέματα του ΠΟΛΚΕΟΑ από το Δυτικό έχουν αφαιρεθεί;
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 553
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 136

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό AGV » 29 Ιουν 2020, 18:12

Το πρώτο υπόστεγο της ΤΑΕ, αν θυμάμαι καλά φτιάχτηκε το 1924 για τεχνική βάση υδροπλάνων στην Κέρκυρα (ενδιάμεσος σταθμός).
Από αρχιτεκτονικής άποψης δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο αλλά σίγουρα δεν συναντάς εύκολα υπόστεγα αεροσκαφών που να κοντεύουν έναν αιώνα ζωής. Τα εκθέματα του ΠΟΛΚΕΟΑ από όσο γνωρίζω, έχουν όλα μεταφερθεί στα νέα γραφεία τους στη Βουλιαγμένης, πάνω από τα ΚΑΠΗ. Με τα αεροπλάνα όμως τα βλέπω να τα τρώει και αυτά η μπουλντόζα!
Το θέμα είναι ότι και στην ΥΠΑ υπάρχει σημαντικό ιστορικό υλικό και θα μπορούσε να γίνει ένα συνολικό μουσείο αλλά ποτέ δεν μπόρεσε να υπάρξει κάποια συμφωνία!
0 x


gioannis13
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 16 Ιουν 2015, 10:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό gioannis13 » 03 Ιούλ 2020, 07:59

Τελικά ίσως υπάρχει ελπίδα για την διάσωση μέρους της αεροπορικής κληρονομιάς της Ελλάδας .......https://www.newsit.gr/ellada/elliniko-i ... n/3060498/ ........και ελπίζω και πρόγραμμα !
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5570
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 599
Επικοινωνία:

Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Δημοσίευσηαπό GP707 » 03 Ιούλ 2020, 09:14

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρο το άρθρο αφού ο Air Greece είπε ότι το υπόστεγο αποτελεί ήδη παρελθόν. Αν ισχύει αυτό, τότε ο δημοσιογράφος έκανε copy paste παλιότερα άρθρα προηγούμενων ετών που ανέφεραν τα ίδια. 'Οσο για τα αεροσκάφη που "υπολογίζεται" ότι θα κοσμούν την έκταση, το αφήνω ασχολίαστο.
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 

 

cron