2019-01-04:
* RYR5082 (
EI-GDI, Πάφος - Θεσσαλονίκη) diversion στο Ηράκλειο, όπου ζητήθηκε η συνδρομή της αστυνομίας γιατί στην καμπίνα τα πράγματα είχαν βγει εκτός ελέγχου. 20:30 αναχώρηση, 22:35 στο ηράκλειο και έφυγε 01:46 πίσω για Πάφο ως RYR50, άφιξη 02:40, τοπικές ώρες. Ενδιαφέρον ότι αρχικά ζητήσανε takeoff από τον 090, χωρίς να έχουν ρωτήσει προηγουμένως αέρα. Υποθέτω τον διαλέξανε για να μην κάνουν τον κύκλο και κάψουν παραπάνω. Ενημερώθηκαν για τον αέρα (220/06), το δέχτηκαν, αλλά μετά το ξανασκέφτηκαν και το αλλάξανε στον 27.
* RYR9974 (
EI-EVF, Μπολόνια - Θεσσαλονίκη) diversion στο Ηράκλειο, και φύγανε για Θεσσαλονίκη την άλλη μέρα 14:20 local (γιατί τόσο αργά;) ως RYR99.
2019-01-05:
* SEH100 (
SX-EIT, Ηράκλειο - Ρόδος) μετά την απογείωση έβγαλε ένα warning για τα ηλεκτρικά και επιστρέψαν για maintenance check. Έφυγαν σύντομα, με το ίδιο αεροσκάφος ως SEH100A.
* Κάτι με callsign "Swiss Air Force 520", δεν το βρήκα σε tracker.