HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τo Planespotting-Monitoring
Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 224

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό aris320 » 06 Ιαν 2019, 02:31

Η Ryanair για Μπολόνια που λες ότι καθυστέρησε τόσο να φύγει σήμερα, έγινε γιατί υπήρχαν δυσμενείς καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο Μακεδονία μέχρι το μεσημέρι.

Το callsing "Swiss Air Force 520" μάλλον θα αφορά Pilatus PC-7 της Ελβετικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Με εκτίμηση.
1 x


pstratos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 15 Απρ 2010, 15:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό pstratos » 06 Ιαν 2019, 20:18

Καλή χρονια καταρχάς.
Καταπληκτική η δουλεια και τα αποσπάσματα, Θεός ο κ. Βαγγέλης.
Αυτή η μη standard φρασεολογία του είναι αποδεκτή? Η στο κλιμα των ημερών ήθελε (ας πούμε) να κάνει λίγο πλάκα? πχ ανέφερε "ανεβείτε όπου θέλετε, πηγαίνετε όπου θέλετε" αντι για "own navigation" Αυτό δε θα δημιουργήσει σύγχηση σε άλλα πληρώματα (ιδίως μη ελληνόγλωσσα??)
0 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 07 Ιαν 2019, 01:20

Να σαι καλά Στράτο.

Όσον αφορά τη χρήση της ελληνικής, έχω παρατηρήσει ότι αποφεύγεται όταν υπάρχει κίνηση και είναι καλό να ενημερώνονται όλοι για τις οδηγίες (πχ είχα ακούσει το καλοκαίρι αεροσκάφος να ξεκινάει στα ελληνικά, και ο ελεγκτής λέει, "switch to english", και το αντίστροφο). Τα στρατιωτικά σπάνια μιλάνε αγγλικά, και δυστυχώς η φρασεολογία που χρησιμοποιούν κάποιες φορές είναι... η απλή καθομιλουμένη!

Για την άτυπη φρασεολογία συμφωνώ ότι μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που ορίστικαν τα standard! Το "φιλικό" κλίμα, νομίζω είναι καλοδεχούμενο όσο δεν επηρεάζει την ασφάλεια (πχ άσχετη συζήτηση στη συχνότητα του πύργου, την ώρα που προσγειώνεται άλλο αεροσκάφος). Ο "kennedy steve", που φημίζεται για το φιλικό κλίμα, σε μια πρόσφατη συνέντευξη έλεγε ότι δε ήταν ποτέ αυτό η αιτία για πρόβλημα.
0 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 10 Ιαν 2019, 19:23

ATC clips:

  • 2019-01-08: SEH152 για Αθήνα aborted takeoff & engine test.
  • 2019-01-10: OAL571 περιμένει να πέσουν οι ριπές ανέμου κάτω των 25 κόμβων λόγο πολιτικής της εταιρίας. Στην προκειμένη ήταν από 190 μοίρες, οπότε για τον διάδρομο 27 ήταν πλάγιος.

Ενδιαφέρουσες επισκέψεις:

  • 2019-01-06: C-FTGX (DC-3, fr24, photos) Όπως γράφεται εδώ, είναι ένα πολύ ενδιαφέρον αεροσκάφος. Πέρα από την ιστορία που κουβαλάει, είναι ένα από τα λίγα που χρησιμοποιούνται για γεωλογικές μετρήσεις σε γεωτρήσεις για υδρογονάνθρακες. Η πτήση πάνω από την περιοχή γίνεται στα 80 μέτρα υψόμετρο, σε πολύ μικρή ακτίνα.
  • 2019-01-10: D-CURE (photos) & D-CSIM της Aero-Dienst υποθέτω air ambulance mission για λογαργιασμό της ADAC, ήρθαν ζευγάρι απο Nuremberg και σύντομα φύγανε για Munich.
  • 2019-01-10: F-RBAD: (planespotters) Airbus A400M french air force, δεν προσγειώθηκε αλλά μας μίλησε και συνέχισε χαμηλά προς Σούδα.
Συνημμένα
2019-01-08 - SEH152 aborts takeoff.mp3
(224.23 KiB) Μεταφορτώθηκε 101 φορές
2019-01-10 - OAL571 - we wait for gusts < 25.mp3
(341.23 KiB) Μεταφορτώθηκε 106 φορές
2 x


Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 12 Ιαν 2019, 15:56

SVA239 (fr24, HZ-ASA, Riyadh - Geneva) 12:00 τοπική diversion στο Ηράκλειο, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Συνημμένο το ATC clip. Στην αρχή είναι η ELB030 που προσπαθεί να βρει τρόπο να φύγει πριν τo emergency και να αποφύγει το delay. Δεν γνωρίζω τι ορίζουν οι επίσημες διαδικασίες, αλλά συμφωνώ με τους ελεγκτές. Αν η Elinair έμπαινε στο διάδρομο για απογείωση αλλά έβγαζε και αυτή τεχνικό πρόβλημα και δε μπορούσε να κουνήσει, τι θα έκανε το emergency στον αέρα;
2019-01-11 - SVA239 diversion to LGIR.mp3
(487.69 KiB) Μεταφορτώθηκε 112 φορές

Ενδιαφέρον επίσης ότι οι ελεγκτές την αναφέρουν ως Sierra Victor Alpha, το ICAO code της εταιρίας, και όχι SAUDIA, το ICAO callsign. Υποθέτω γιατί δεν το γνωρίζουν αφού δεν έρχεται εδώ;
2019-01-12 - SVA239 diversion to LGIR.jpg

Έχουν βάλει σκάλες μπρος πίσω, αλλά πίσω είναι κλειστά. Σε κάποια φάση είχε έρθει και λεωφορείο, και αστυνομικό όχημα, αλλά έφυγαν άδεια. Έχει και αυτά τα γιαταγάνια στην ουρά, λες και ξαναήρθαν οι Σαρακηνοί πειρατές είναι.
Αν μάθω κάτι νεότερο θα ενημερώσω.

Ενδιαφέρουσες επισκέψεις:

2019-01-11:
  • : HB-LYC (Havilland Twin Otter, flightaware (& η μοναδική φώτο που βρήκα που ανέβηκε κατά τύχη (;) πριν 22 ώρες)): με ωραίο σχέδιο, της Four Seasons luxury resorts. Δεν έχει φύγει ακόμη.
2019-01-12:
  • 15:30 HB-HWA & HB-HWB: Ζευγάρι Pilatus PC21 από Bari, ωραία trainer.
  • 15:30 HZ-A24 (planespotters) φρέσκο ATR72-600 από Toulouse για την Alpha Star (στην Σαουδική Αραβία και αυτή. Θα τα πούνε με την Saudia!)
1 x

gioannis13
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 16 Ιουν 2015, 10:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lech
x 7

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό gioannis13 » 12 Ιαν 2019, 17:37

Τωρα 1730 κατεβηκε το HZ-ASD απο Καιρο προφανως για την συνεχεια της SVA239 για Γενευη μετα την αναγκαστικη προσγειωση στο Ηρακλειο το μεσημερι. https://www.flightradar24.com/SVA9603/1f28bc35
1 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 13 Ιαν 2019, 12:29

Έφυγε μόλις και ο τελευταίος πειρατής HZ-ASA ως SVA9061 για Riyadh.
0 x


Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 19 Ιαν 2019, 00:12

Μερικά καλά από το ATC τελευταία:


Η SkyExpress 156 ζητάει έγκριση για εκκίνηση κινητήρων, και ωστόσο ξεκινάει τον ένα κινητήρα σε mode-H για APU. Το αεροσκάφος είναι σταθμευμένο στη θέση κάτω από τον πύργο, οπότε ακούγεται η φασαρία, και η ελεγκτής έχει μια δυσαρέσκεια που εκκίνησαν πριν δώσει την έγκριση, οπότε εξηγούν ότι το mode-H δεν μετράει σαν εκκίνηση κινητήρων.
2019-01-15 - SEH156 - engine mode H.mp3
(193.36 KiB) Μεταφορτώθηκε 138 φορές

Φωτιά κοντά στο αεροδρόμιο από κάψιμο κλαδιών, που παρεμπιπτόντως πέρα από τον κίνδυνο πυρκαγιάς είναι επιβλαβές για το περιβάλλον και, εάν δεν κάνω λάθος, από του χρόνου, δε θα επιτρέπεται η καύση και προτείνεται ο θρυμματισμός.

2019-01-17 - fire near the airport.mp3
(102.3 KiB) Μεταφορτώθηκε 75 φορές

Αναφορά για σκάλες που αφήνονται επανειλημμένα κοντά στα αεροσκάφη.
2019-01-17 - SEH110 - handler stairs near engines.mp3
(179.51 KiB) Μεταφορτώθηκε 96 φορές


Αεροσκάφος του ελληνικού στρατού απογειώνεται από το Καστέλι και διασχίζει το TMA του ηρακλείου χωρίς συντονισμό με ATC.
2019-01-17 - 1500Z - HAF crosses airspace without contact.mp3
(153 KiB) Μεταφορτώθηκε 97 φορές


Μικρή ασυνεννοησία μεταξύ ηλεκτρολόγων που επισκευάζουν φώτα και ATC, για το αν είναι εντός του διαδρόμου ή όχι και αν εμποδίζουν. Ευτυχώς η ελεγκτής το.. έλεγξε δια οφθαλμού και διαπίστωσε ότι είναι μετά το holding point του διαδρόμου.


F16 του ελληνικού στρατού (assos papa) σε χαμηλή πτήση χαιρετάει την Ολυμπιακή 304.
2019-01-18 - 0800Z - OAL304 meets HAF F16.mp3
(136.34 KiB) Μεταφορτώθηκε 182 φορές


Το G-GNSS συνεχίζει το calibration των VOR. Δεν καταλαβαίνω τη μετάδοσή του που λέει σε ποιο VOR θα πάει. (Κάρπαθος;) Και separation instruction με το SX-CCA.
2019-01-18 - 0900Z - VOR7 - refuel at LGST.mp3
(257.41 KiB) Μεταφορτώθηκε 37 φορές

Και δύο αστεία:

Γιάννης love story.
2019-01-18 - 1600Z - SEH101 giannis.mp3
(37.45 KiB) Μεταφορτώθηκε 180 φορές


Και το αγαπημένο μου... το ακούω και μου φτιάχνει τη διάθεση!
2019-01-14 - 09.00 - ELB03 kati.mp3
(59.7 KiB) Μεταφορτώθηκε 235 φορές


Καλές ακροάσεις!
3 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 24 Ιαν 2019, 01:19

ATC clips:

  • Καινούριο λογότυπο της Cyprus Airways κινεί τα βλέμματα. Τώρα, ποιο είναι το παλιό και ποιο το καινούριο δεν ξέρω. Εγώ μόνο αυτό με την ελιά βρήκα.
    2019-01-04 - CYP460 new logo.mp3
    (99.14 KiB) Μεταφορτώθηκε 133 φορές
  • Θάμνοι crossάρουν (atc greeklish?) και κυνηγάνε την OAL31H.
    2019-01-20 1200Z - tumbleweed.mp3
    (260.37 KiB) Μεταφορτώθηκε 62 φορές
  • ELB031 και μια άλλη Ellinair πάνε για καφέ μαζί με 94 επιβάτες :) (στην αρχή μπερδεύει το callsign με το διάδρομο).
    2019-01-21 0800Z elinair 031 kernas kafe.mp3
    (84.73 KiB) Μεταφορτώθηκε 108 φορές
  • ELB033 θέλει να κάνει προπόνηση (!) το VOR approach.
    2019-01-22 1200Z ELB033 VOR approach training.mp3
    (144.35 KiB) Μεταφορτώθηκε 77 φορές
  • Σχολική εκδρομή στον πύργο!!! Πόσο γαμάτο! Αααχχ...
    2019-01-22 - 1000Z - sxoleio.mp3
    (117.98 KiB) Μεταφορτώθηκε 99 φορές
  • Aegean SX-DVH με callsign A36400 (fr24) έρχεται από την Αθήνα για.... 14 touch and go! Για εκπαίδευση ίσως; Στη μέση επειδή ανέβηκε ο αέρας (180/16, δηλαδή όλο crosswind) βγήκανε προληπτικά τα πυροσβεστικά. Δεν γνώριζα ότι έχουν τέτοια πολιτική.
    2019-01-23 - A36400 fourteen touch & go.mp3
    (1.08 MiB) Μεταφορτώθηκε 80 φορές
3 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 26 Ιαν 2019, 13:27

  • Η γαργαλάει ο ένας τον άλλο στον πύργο, ή κάποιος έφαγε τούμπα.
    2019-01-24 - 1800Z - gargalita.mp3
    (73.41 KiB) Μεταφορτώθηκε 80 φορές
  • Αναφορά για λανθασμένη μέτρηση του ανεμόμετρου. Γενικά οι μετρήσεις του αέρα στο Ηράκλειο είναι προβληματικές γιατί η αρχή του 27 είναι στην άκρη στα βράχια και από κάτω η θάλασσα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τοπικές αέριες μάζες κατά το touchdown (βλέπε στο χριστουγεννιάτικο clip που αναφέρθηκε το φαινόμενο "μας έσκασε την τηγανιά"), οπότε ο αέρας εκεί που είναι το ανεμόμετρο μπορεί να είναι τελείως διαφορετικός σε σύγκριση με 50 μέτρα πιο πίσω.
    2019-01-24 - 2000Z - OAL3ER - inaccurate wind.mp3
    (171.28 KiB) Μεταφορτώθηκε 47 φορές
  • Σπάνια λαμβάνει απρογραμμάτιστη κλήση το ATC από αεροσκάφος, δηλαδή χωρίς flight plan, ή handover από το sector radar. Στην προκειμένη, δυο γαλλικές φρεγάτες πλέουν βόρεια της Κρήτης και ένα ελικόπτερο NH90 σηκώθηκε για να πάει από τη μια φρεγάτα στην άλλη.
    2019-01-25 - 0500Z - french navy NH90 switching frigate.mp3
    (640.55 KiB) Μεταφορτώθηκε 51 φορές
  • Εχτές είχαμε δυνατούς νοτιάδες που φέρνουν σκόνη από την Αφρική, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν οι πτήσης λόγω των δυνατών πλάγιων ανέμων και της χαμηλής ορατότητας. Καθυστερήσεις και divertions. Εδω η OAL32Η έκανε missed approach δυο φορές, αλλά επειδή δεν προβλεπόταν βελτίωση επέστρεψαν στην Αθήνα. Η ορατότητα ήταν 2km, αλλά η πολιτική της εταιρίας είναι 2.4km minimum.
    2019-01-25 - 1500Z - OAL32H diverts to ATH.mp3
    (624.59 KiB) Μεταφορτώθηκε 81 φορές
  • Αντίστοιχα η OAL305 στο έδαφος περιμένει να πέσουν οι άνεμοι. 170 μοίρες, 28, gusts 40 (!). Στο ενδιάμεσο και μια bluebird.
    2019-01-25 - 0900Z - OAL305 waits for wind.mp3
    (655.17 KiB) Μεταφορτώθηκε 41 φορές
  • Αναφορά στις εργασίες που γίνονται ήδη στο διάδρομο, και από δευτέρα συρρικνώνεται το ενεργό κομμάτι του για τη συνέχεια των εργασιών. Και σχετικά NOTAM.

    2019-01-26 - 0900Z - OAL305 asks for runway construction work.mp3
    (119.81 KiB) Μεταφορτώθηκε 39 φορές

A0224/19 - EXISTING WHITE ARROW MARKINGS OF RWY 27 CENTERLINE AND RWY 27 DISPLACED THR AND EDGELINES NOT TO BE FOLLOWED. 25 JAN 08:00 2019 UNTIL 27 JAN
22:00 2019. CREATED: 25 JAN 07:57 2019

A0190/19 - DUE TO WIP AT THRESHOLD RWY 27 FOLLOWING PARTS OF MANOEUVRING AREA (REF AIP GREECE AD2 LGIR ADC) ARE AFFECTED:

1. FIRST 300M RWY 27 UNSERVICEABLE AND MARKED WITH CLOSED RUNWAY MARKING
2. NEW RWY 27 START LOCATED 300 METRES INWARDS FROM RWY 27 EXTREMITY MARKED APPROPRIATELY
3. TURNING PAD AT RWY 27 NOT AVAILABLE. BACKTRACK VIA TWYLINK E EXPECTED
4. NEW DISPLACED THRESHOLD RWY 27 LOCATED 700M INWARDS FROM RWY 27 EXTREMITY MARKED APPROPRIATELY
5. DECLARED DISTANCES:
RWY 09 TORA-TODA-ASDA 2414M LDA 1937M
RWY 27 TORA-TODA-ASDA 2414M LDA 2014M
6. RWY MARKING BEFORE DISPLACED THRESHOLD NOT OBSCURED
7. TWY D BEYOND TWY LINK H U/S
8. CONSTRUCTION EQUIPMENT MAX HEIGHT 5M OPERATING DURING DAYTIME
IN CLOSED PART OF RWY 27
9. PAPI RWY 27 U/S
10. APAPI RWY 27 PROVIDED AT 3DEG ON TEST

REMARK: RWY EDGE, THRESHOLD, END LIGHTS PROVIDED. 27 JAN 22:00 2019 UNTIL 06 FEB 22:00 2019.
CREATED: 22 JAN 09:51 2019
0 x


Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 29 Ιαν 2019, 12:26

ATC Clips:
  • Μπήκε σε εφαρμογή η προσωρινή ελάττωση του ενεργού τμήματος του διαδρόμου 27/09, αλλά με μερικές αναποδιές. Τα markings του displacement γίνανε αργότερα μέσα στην ημέρα, αντίθετα με το τι έγραφε το NOTAM. Και η φρασεολογία που χρησιμοποιούταν για τις οδηγίες δεν ήταν και η πιο ξεκάθαρη. Τέλος τα προσωρινά PAPI που μπήκαν αρχικά δεν δίνανε glide path 3 μοίρες αλλά βγάζανε πιο ψηλά. Ουσιαστικά δεν είχε γίνει προετοιμασία τη νύχτα που δεν υπήρχαν πτήσεις. Οι εργασίες ξεκίνησαν μαζί με τις πρωινές πτήσεις.
    2019-01-28 - rwy construction work mishaps.mp3
    (1.03 MiB) Μεταφορτώθηκε 47 φορές
  • Η SEH155 έφτασε στο σταθμό την ώρα που το SX-CCA (Cessna 172 εκπαιδευτικό) ήθελε και αυτό να προσγειωθεί, και επειδή έκλεινε ο καιρός δόθηκε προτεραιότητα στο ελαφρύ, με τη SkyExpress να περιμένει σε hold, πράγμα που θεώρησαν λάθος χειρισμό.
    2019-01-26 - 1400Z - SEH155 complains about VFR taking priority.mp3
    (727.88 KiB) Μεταφορτώθηκε 93 φορές
0 x

Άβαταρ μέλους
danmilon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 08 Ιουν 2018, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
x 45

Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Δημοσίευσηαπό danmilon » 07 Φεβ 2019, 11:31

ATC Clips:

  • Κοινωνικές στιγμές μεταξύ πιλότων & ελεγκτών.
    2019-02-01 - OAL31H χαιρετούρες.mp3
    (117.84 KiB) Μεταφορτώθηκε 64 φορές
  • Πολλά οχήματα σε διαδρόμους και τροχοδρόμους λόγω των εργασιών, μην έχουμε καμία τράκα.
    2019-02-04 - 1700Z - μην εχουμε καμια τρακα χαχα.mp3
    (135.98 KiB) Μεταφορτώθηκε 44 φορές
  • Το N446JP (Cessna 208B Caravan) καθ' οδόν για Ηράκλειο από Αθήνα, χωρίς να του δοθεί οδηγία αλλάζει στη συχνότητα του approach του Ηρακλείου. Υποθέτω η Αθήνα ζητάει από την OAL575 που βρίσκεται στην περιοχή να προσπαθήσει να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος, εμείς ακούμε τις προσπάθειες στην emergency συχνότητα στα 121.500MHz. Τελικά το ηράκλειο βρίσκει το αεροσκάφος στην approach συχνότητα, και το ενημερώνει για να γυρίσει στην Αθήνα.

    Σε αναζήτηση στο internet για το αεροσκάφος, βρήκα και ένα post για emergency field landing που έκανε στο Texas το '16.
    2019-02-04 - 1800Z - N446JP communication loss.mp3
    (139.52 KiB) Μεταφορτώθηκε 40 φορές
  • Το SX-TEN της SkyExpress κάνει κάποιου είδους εκπαίδευση με την πυροσβεστική του αεροδρομίου.
    2019-02-05 - 0800Z - SkyExpress SX-TEN firefighters training.mp3
    (107.3 KiB) Μεταφορτώθηκε 35 φορές
  • SkyExpress με callsign SEH043B (Κάρπαθος - Κάσος) για κάποιο λόγο ήρθε Ηράκλειο, και γίνεται μια μικρή αναφορά γιατί υπήρξε μπέρδεμα από που έρχεται και που ήταν να πάει τελικά.
    2019-02-05 - 1200Z - SEH043B.mp3
    (153.91 KiB) Μεταφορτώθηκε 48 φορές
  • Καπνοί κοντά στο αεροδρόμιο γιατί..... καίνε κάτι καλώδια σε ένα καταυλισμό Ρομά εκεί δίπλα.
    2019-02-05 - 1400Z - καίνε οι γύφτοι κάτι καλώδια.mp3
    (90.49 KiB) Μεταφορτώθηκε 51 φορές
  • Η OAL300 (Αθήνα - Ηράκλειο) προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο, και υπάλληλος της goldair handling αναφέρει οτι είδε κάποια λάμψη στον αριστερό κινητήρα. Κινητοποιήθηκαν προληπτικά κατευθείαν τα πυροσβεστικά, και εντωμεταξύ ο πύργος αναζητάει το αεροσκάφος αλλά δε λαμβάνει απάντηση. Τελικά δεν υπήρχε καμία ένδειξη προβλήματος στα όργανα, και η πυροσβεστική δεν βρήκε τίποτα, αλλά προληπτικά έγινε μια εκκίνηση σε idle με την πυροσβεστική παρούσα για παν ενδεχόμενο. Τώρα, τι πραγματικά συνέβη, ποιος ξέρει.. Πάντως, καλά έκανε ο άνθρωπος και το δήλωσε, ακόμη και ας μην ήταν σίγουρος.
    2019-02-06 - 0600Z - OAL300 handler reports flash inside engine.mp3
    (377.79 KiB) Μεταφορτώθηκε 75 φορές


Τέλος, μας επισκέπτεται συχνά το TF-SIF (photos, Icelandic Coast Guard) τελευταία που άκουσα οτι εκτελεί αποστολές της Frontex, αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα.
0 x



Επιστροφή σε “Planespotting-Monitoring”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες