LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 44

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 25 Ιαν 2019, 14:23

Η γραμμή ATH-SKG θα πέσει ήδη κατακόρυφα από Απρίλιο και μετά (ή έστω σημαντικά) από την αποχώρηση της FR. Και πάλι όμως μια απώλεια της τάξεως 200000-300000 συνολικά επιβατών ετησίως δεν είναι ικανή να αλλάξει ρισποζαστικά την εικόνα ενός τέτοιου αεροδρομίου.Θα έχει σίγουρα μεγαλύτερο αντίκτυπο στο ρυθμό ανάπτυξης του Μακεδονία.
Άνθρωποι που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν κάνει αεροπορικώς το συγκεκριμένο δρομολόγιο, ξεκίνσαν να το χρησιμοποιούν κατα κόρον με την είσοδο της FR και προβλέπεται τώρα να γυρίσουν πάλι στο τρένο ή το ΚΤΕΛ.
1 x


Άβαταρ μέλους
6circles
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 21 Σεπ 2006, 08:37
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): NZAA
x 61

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό 6circles » 25 Ιαν 2019, 16:14

YCNZ έγραψε:Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;


Εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν διψήφιοι αριθμοί αύξησης. Εάν, όπως σωστά ανέφερε ο φιλος STAVROS_ATH δεν κάνει κάτι η Αιγαίου, δεν θα μπούμε ποτέ στην πρώτη 20αδα στην Ευρώπη.

Βασικές προϋποθέσεις:
1. Ανάπτυξη δικτύου μακρινών προορισμών από Αιγαίου.
2. Αύξηση συχνότητας πτήσεων σε υφιστάμενους προορισμούς της Αιγαίου με μικρότερο τύπο αεροσκάφους .
3. Προσέλκυση νέων εταιριών ειδικά από Ασία.
4. Αύξηση και προσθήκη νέων δρομολογίων από LCC.
5. Last but not least πολιτική και οικονομική σταθερότητα.

Συμπερασματικά, πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η καλή πορεία χωρίς έναν ισχυρό home carrier που να είναι σε θέση να δημιουργήσει hub με δύο τουλάχιστον κύματα αφίξεων / αναχωρήσεων.
Το μέλλον του αεροδρομίου θα κριθεί από το αν θα εξελιχθεί σε hub. Οι point to point πτήσεις δεν μπορεί να έχουν μέλλον με βάση τα πλυθησμιακά και οικονομικά δεδομένα της Αθήνας.
2 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 19
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό lewton » 25 Ιαν 2019, 17:29

Πολύ δύσκολη η 20άδα.
Στόχος πρέπει να είναι να φτάσει και να διατηρηθεί πάνω από το 25.
2 x
no more FlyBaboo........ :(

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 21

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 25 Ιαν 2019, 18:12

Άρα, δεδομένου του οτι δεν έχουμε σχεδιασμένη καμία ιδιαίτερη αλλαγή σε κάποιο απο τα προαναφερθέντα σημεία τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο, τότε για φέτος ίσως δούμε απλά μία αύξηση, αλλα σε καμία περίπτωση της τάξης του 11%.
0 x


Άβαταρ μέλους
ale3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2011, 21:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 68

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό ale3 » 05 Φεβ 2019, 09:06

Καλή χρονιά...και με άνοδο!

Ιανουάριος

Εσωτερικό: 449,758 ( 416,827 το 2018), +7.9%
Εξωτερικό: 943,334 ( 867,577 το 2018), +8.7%

Σύνολο: 1,393,092 ( 1,284,404 το 2018), +8.5%
2 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 131

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Φεβ 2019, 18:19

Ένα σχόλιο σχετικά με τα duty free: ειδικά σε κάποια προϊόντα οπως πχ κρασιά και μετά τις πρόσφατες αλλαγές στα ΚΑΕ (που αν δεν κάνω λάθος πήγαν σε Ελβετική εταιρεία), οι τιμές τείνουν στην αισχροκέρδεια. Ένα μπουκάλι που κοστίζει 11ΕΥΡ στα ΚΑΕ είναι 18! :shock: Δεν μου έκανε εντύπωση ότι ήμουν μόνος μου και χάζευα.
2 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 44

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 12 Φεβ 2019, 18:26

Ξέρεις εσύ κανένα αεροδρόμιο που στα μαγαζία οι τιμές δεν τείνουν προς την αισχροκέρδεια; Και που παρ'όλ'αυτά δυστυχώς είναι γεμάτα από κόσμο(ειδικά σε καφέ,φαγητό); Κανονικά θα έπρεπε να τα τιμάμε δεόντως με την απουσία μας όλα αυτά, όλοι οι ταξιδιώτες παγκοσμίως, μπας και σταματήσει ο παραλογισμός.
3 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 131

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό flesland » 13 Φεβ 2019, 11:54

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στα ΚΑΕ. Δεν νομίζω ότι έχω δει πουθενά στον κόσμο αλκοολ/κρασί να είναι 80-90% πιο ακριβό από την τιμή στην αγορά. Συνήθως μάλιστα είναι ελάχιστα πιο φτηνά. Το ίδιο ήταν στην προ-αλλαγής εποχή στα ΚΑΕ του ΑΤΗ, όπου ένα κρασί των 10Ε άντε να έκανε 12. Και αναφέρομαι ειδικά στο αλκοολ γιατί ως γνωστόν είναι αυτό που δεν μπορείς να αγοράσεις απ' εξω αν δεν έχεις αποσκευή, τα εστιατόρια κλπ δεν με ενδιαφέρουν αν είναι πιο ακριβά (αλλά συμφωνώ ότι είναι παραλογισμός να πληρώνεις έναν χυμό 100ml 7ευρω).
0 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης