LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.180
Likes
357
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
IATA/TASOS":1q3br6k8 said:
σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.680
Likes
878
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
flesland":1469zep1 said:
Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν ήταν συνεργασία. Ο 20χρονος έλληνας αστυνομικός ντρεπόταν να μιλήσει μπροστά στον 50χρονο ξένο (δεν γνωρίζω την εθνικότητα) και βασικά δεν άγγιξε καν το διαβατήριο. Αν τα σύνορα της χώρας ελεγχονται από ξένες αρχές, να το κλείσουμε το μαγαζί.

Έχω την εντύπωση, ότι υπεύθυνος για τον έλεγχο (θα έπρεπε να) είναι μόνο ο Έλληνας αστυνομικός (ανεξαρτήτως βαθμού) και ότι ο ρόλος του ξένου (και πάλι, θα έπρεπε να) είναι καθαρά συμβουλευτικός (π.χ. να βοηθήσει στην εξακρίβωση της γνησιότητας ενός εγγράφου). Παρατήρησα κι εγώ τον ίδιο κύριο στο check-in της LX για Ζυρίχη και μετά στο gate, αλλά παρενέβαινε μόνο όταν ζητούσαν τη βοήθεια του Έλληνα αστυνομικού (ο οποίος μιλούσε λιγότερο από τον Ελβετό).
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
359
Likes
104
Ιδού η νεα Β15.
 

Attachments

  • IMG_5797.JPG
    IMG_5797.JPG
    53,6 KB · Προβολές: 3.074

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.512
Likes
61
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
flesland":2soxzhgo said:
IATA/TASOS":2soxzhgo said:
σίγουρα 5+ χρονια, υπάρχουν αστυνομικοί, κυρίως από τη Γερμανία, με πολιτικα που βρίσκονται στα gates κατά την αναχώρηση.
Δεν είναι κάτι το καινούργιο.

Και αυτοί τσεκάρουν και πτήσεις που δεν πάνε Γερμανία; Λίγο κουλό δεν είναι;

Μπορει και ναι, να είναι κουλό, δεν ξερω για ποιο ακριβώς λόγο είναι Γερμανοί. Δεν ξέρω αν έχει μόνο Γερμανους.
Μεχρι στιγμής πέτυχα μόνο Γερμανούς. Παιζει να είναι τύπου φροντεξ ? δεν εχω ιδέα. Μήπως αυτό το πρόγραμμα <<προστασίας>> το εχει αναλάβει το Γερμανικό κράτος? Ποιος ξέρει ?
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.186
Likes
171
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Γενικά ωραίο αποτέλεσμα. Το "15" φαίνεται και στους υαλοπίνακες από πίσω. Δεν ξέρω πώς θα φαίνεται με το φως της ημέρας αλλά πολύ γκρί/σκούρο μου φαίνεται...Λίγο χρώμα παραπάνω (πχ "ύφος" ξύλου στην επένδυση του γκισέ) θα έδινε ακόμα καλύτερα αποτέλεσμα πιστεύω.
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
250
Likes
64
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
θα τοποθετήσουν καθόλου self boarding gates η όχι? Μέχρι και το Eindhoven που ήμουν πρόσφατα έχει.
 

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.186
Likes
171
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Εσωτερικό: 497,604 ( 452,848 το 2017), +9.9%
Εξωτερικό: 1,057,835 ( 972,812 το 2017), +8.7%

Σύνολο: 1,555,439 ( 1,425,660 το 2017), +9.1%

Και το 2018 κλείνει με
Σύνολο : 24,135,736 από (21,736,466 το 2017) αύξηση +11%

Εσωτερικό: 7,730,539 ( 7,322,304 το 2017), +5.6%
Εξωτερικό: 16,405,197 (14,414,162 το 2017), +13.8%

https://aia.gr/userfiles/675393df-ab1a- ... er2018.pdf
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
359
Likes
104
Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;

Ίσως ξεπεράσει Βρυξέλλες, Στοκχόλμη και Ντύσσελντορφ αν συνεχίσει αυτός ο ρυθμός, αλλά και ίσως ξεπεραστεί απο το Βνούκοβο. Με βάση την τάση των αριθμών, αυτά είναι τα ευκολονόητα συμπεράσματα, απλά ρωτάω και όσους απο εσας έχετε μια καλύτερη εικόνα της αγοράς και των προοπτικών του κάθε αεροδρομίου, τάση ανα χώρα, κορεσμό αεροδρομίων κλπ.

Όλα αυτά βασισμένα σε στοιχεία που είδα εδώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_the_busiest_airports_in_Europe
 

STAVROS_ATH

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/11/2009
Μηνύματα
346
Likes
49
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Και πάλι καλά που έχει φτάσει ως εκεί το ΕΛΒΕΝ.Όταν ο κύριος παίκτης ενός αεροδρομίου, βλέπε Α3, δε δραστηριοποιείται σε medium/long haul δρομολόγια αλλά έχει μια περιορισμένη και περιφερειακή βάση τι μπορείς να περιμένεις...Θα ήταν το DFW αυτό που ήταν αν δεν υπήρχε η American? Ή το ATL αν δεν υπήρχε η σαρωτική Delta? Εδώ η Α3 ψιλοκινείται, οι LCC έχουν καλύτερη παρουσία από ότι στο παρελθόν, αλλά όχι κάτι φοβερό.Από που να έρθει η μεγάλη ανάπτυξη, από τη Skyexpress?Ορμώμενο από τη μεγάλη δύναμη του τουρισμού στη χώρα μας, από την παρουσία της FR και τη μεγάλη αεροπορική κίνηση παγκοσμίως, το ΑΙΑ πάει καλά.Αλλά θεωρώ ότι δεν έχει σοβαρές ελπίδες με τα τωρινά δεδομένα να ξεκολλήσει από την 27η θέση, ή τέλος πάντων τις σειρές 26-29.
 
Top