in-flight service

  • Thread starter rouho
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για τους Ελληνικούς ( Εσωτερικούς ) και Εξωτερικούς κοντινούς προορισμούς ο καφές και μια πορτοκαλάδα ή νέρο είναι αρκέτο! όπως και ένα μικρό σνάκ κλείστο ! και αυτό βέβαια όχι στην Μύκονο που είναι 25 λεπτά!!
 
Συγγνώμη, αλλά πήγαινε γυρεύοντας...
 
Από σήμερα η Α3 προσφέρει amenity kit στην business class των overnight πτήσεων (κρίμα που δεν έχει το λογότυπο της εταιρείας στα προϊόντα.) π.χ.
LHR – A3609 22:15-03:55
LIS – A3723 23:50-07:00
MAD – A3703 01:45-06:05
BCN - A3713 01:45-05:25
CMN – A3737 01:10-07:05
RAK – A3739 01:10-07:15
DME - A3883 03:40-07:00
LED – A3887 03:45-07:25
RUH – A3953 02:50-06:50
JED – A3951 03:45-07:20
EVN – A3899 04:50-06:45
TBS – A3897 05:15-07:10
Μου κάνει εντύπωση ότι αρκετές overnight πτήσεις από DUB, EDI, OPO, KBP δεν έχουν Business Class. :?:
 
Οφείλω να πω ΜΠΡΑΒΟ στο πλήρωμα της ΟΑαπό ΑΤΗ-SJJ στις 3 Αυγ. :great:
Είχα low salt meal και τους είχαν φορτώσει <σάντουιτς τόνου> προσφέρθηκαν να μου δώσουν το δικό τους μεσημεριανό που ήταν φρουτοσαλάτα. Φυσικά αρνήθηκα αλλά τους ευχαριστώ.
Επίσης στην πτήση επιστροφής τους είχαν φορτώσει χορτοφαγικό σάντουιτς και στο πλήρωμα καμπίνας υπήρχε φροντιστής. :!:
Εύχομαι και η Α3 να αποκτήσει φροντιστές, :?: χορτάσαμε από Barbie’s.
 
AirNamibia":1p2ccifc said:
Εύχομαι και η Α3 να αποκτήσει φροντιστές, :?: χορτάσαμε από Barbie’s.

Σε δύο πρόσφατες πτήσεις μου με την Αιγαίου υπήρχε ένας φροντιστής σε κάθε πτήση. Οπότε ίσως να μην χρειάζονται υπερβολές. Γεγονός είναι ότι θα μπορούσαν να υπάρχει καλύτερη αναλογία αεροσυνοδών προς φροντιστές. Προσωπικά, θα ήθελα να βλέπω τουλάχιστον 2 φροντιστές ανά πτήση.

Μεγαλύτερη ( καί όχι θετική ) εντύπωση μου έκανε ότι και στις δύο μου πτήσεις η Αιγαίου μου θύμησε παλιά ΟΑ ( όσον αφορά τα πληρώματα ). Αν και μου αρέσει η εταιρία, παρατήρησα και στις δύο περιπτώσεις ψυχρή και απόμακρη εξυπηρέτηση και χαμόγελα με το στανιό.

Ειδικά σε πτήση με Α321 στην Αθήνα με το αεροσκάφος τίγκα στους Αμερικανούς, μου έκανε κάκιστη εντύπωση που νεαρό παιδί λούστηκε με νερό από μπουκάλι που έριξε κατά λάθος η αεροσυνοδός από το αμαξίδιο. Αρκετό νερό ώστε το μπλουζάκι στον αριστερό ώμο να έχει κολλήσει και να έχει γίνει ένα με το δέρμα.

Η αντίδραση της αεροσυνοδού; Έβαλε το μπουκάλι πάνω στο αμαξίδιο και συνέχισε να το σπρώχνει προς την αρχή της οικονομικής θέσης. Ούτε καν να προσφέρει μια πετσέτα ή να πει μια επαγγελματική έστω συγγνώμη στο παληκάρι. :wall: Ευτυχώς το παιδί και όλη του η οικογένεια ήταν σε holiday mood από την αρχή και μάλλον το διασκέδασαν...

Υπερασπίζομαι πολύ την Αιγαίου σε αυτό το φόρουμ αλλά ειλικρινά σε αυτές τις τελευταίες μου πτήσεις δεν είδα τίποτα που να δικαιολογεί τις πολύ καλές κριτικές που εισπράττει... :|
 
Έχω ακούσει κάτι ιστορίες σε σερβιρίσματα, άσε καλύτερα και όχι μόνο σε αεροπλάνα. Τι να κάνει η αεροσυνοδός, να δώσει συνέχεια σε ένα non event? Κοτζάμ παληκάρι, μόνος σου το είπες. Είχε σερβίρισμα, το οποίο δεν πρέπει να καθυστερεί. Πριν από τριάντα χρόνια, την εποχή που τα 757 ήταν ακόμα καινούργια -και κάνανε και powerback στην ανάγκη- ένας επιβάτης από ATL προς LGA έριξε ο ίδιος πάνω του καφέ. Η αεροσυνοδός (Δέλτα) που περνούσε τού έριξε ένα έμπειρο γλυκόπικρο βλέμμα «was it done by us? » δηλαδή αλλιώς μην περιμένεις να κάνω κάτι, σερβίρω με την κανάτα στο χέρι, δεν θα σού τρίψω και το μπούτι κοτζάμ άντρας!
 
Πάντως σε πτήση πριν λίγους μήνες όπου υπήρχε παρόμοιο περιστατικό, να χύσει η αεροσυνοδός κάτι πάνω σε επιβάτη και παρ'ότι δεν έφταιγε γιατί την κούνησε άλλος επιβάτης, κάθισε πόση ώρα μέχρι να "διορθώσει" το λάθος της.
 
Αυτό το έχω διαβάσει το 1982 στο περιοδικό High Life τής ΒΑ. Το διηγόταν χιουμοριστικά ένας αρχιφροντιστής. Έριξαν στον επιβάτη μάλλον πρώτης θέσης, ποτό ή σάλτσα, στο παντελόνι του. Τού το πήραν, τού το έπλυναν, το έβαλαν για να στεγνώσει στο φούρνο μικροκυμάτων και τού έκαναν μία ωραία τρύπα. Αλλά (!) τού το παρέδωσαν σε άψογο αγγλικό στυλ σε ασημένιο δίσκο. Συμπέρασμα: μην κατηγορείς τους Έλληνες...
 
Top