Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Από πάντα, γιατί όλες μα όλες οι εταιρείες κάνουν hedging. Εδώ hedging κάνει πλέον και ο διαχειριστής της πολυκατοικίας στην Λάρισα. Αν δεν το κάνεις αναλαμβάνεις το ρίσκο (καμιά φορά σου βγαίνει όπως όποιος περίμενε τον Απρίλιο για να αγοράσει...). Για τις πτήσεις και την Κίνα δεν καταλαβαίνω τι θες να πείς. Ότι και καλά έγλυψε η Α3 την κυβέρνηση; Ο Ευτύχης είναι γνωστό ότι είναι κ@λος και βρακί με την ΝΔ εδώ και χρόνια, θεωρείς ότι αν δεν πήγαινε Κίνα (που τα έξοδα τα κάλυψε η ΕΚΟ βέβαια), δεν θα υπήρχε ''δικαιολογία'' στην κυβέρνηση να τους βοηθήσει; Δεν έχω να προσθέσω κάτι παραπάνω, αλλά βλέπω ότι η ΟΑ πηγαινοέρχεται στην συζήτηση σαν φάντασμα...Μας στοιχειώνει αυτή και ο Ανδρέας σε αυτή την χώρα μου φαίνεται :twisted:
 
Re: Στόλος της Sky Express

καλημερα στην ομαδα...να κανω μια ερωτηση αν γνωριζει καποιος...ποσα χρηματα παιρνει ενας first officer στην sky??
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αν ήταν «από πάντα» και δυσκολεύτηκε ο Ωνάσης με τον στόλο του, φαντάσου τι έχει να γίνει αν βρεθεί στην ίδια θέση η Αιγαίου.

Πάλι μισές αλήθειες λες :

Ειδικότερα, η AEGEAN θα προσφέρει τα αεροπλάνα, πληρώματα και τα υπόλοιπα μεταβλητά έξοδα των πτήσεων, ενώ ο Όμιλος ΕΛΠΕ μέσω της ΕΚΟ θα καλύψει όλο το κόστος των καυσίμων για τις πτήσεις αυτές.

Η ΕΚΟ κάλυψε μόνο τα έξοδα όσον αφορά τα καύσιμα.

Σου έφερα παράδειγμα πως έγινε και η Ολυμπιακή από ιδιωτική εταιρία, πέρασε στο κράτος. Άρα συγκρίνω τις 2 εταιρίες σε ιδιωτικό καθεστώς και περίοδο οικονομικής δυσκολίας.

Αυτό έγινε επι Καραμανλή συμπτωματικά.

Το πως συνδέεις το ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα με
το 1975 είναι δικό σου θέμα.

Ααααα ναι η γνωστή τακτική του αποπροσανατολίζω την κουβέντα και ειρωνεύομαι.
 
Re: Στόλος της Sky Express

Πρώτον εννοείς πόσα έπαιρνε και δεύτερον αν ήταν άπειρος μπορεί και να πλήρωνε για να εργάζεται. Τώρα όλα αυτά θα αλλάξουν προς το χειρότερο.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δεν συνδέω τον Ανδρέα με το 75. Συνδέω την νοοτροπία που πέρα από πολιτικά πιστεύω, πολλοί Έλληνες νιώθουν μια κάποια αυτοκαταστροφική νοσταλγία...Με κορυφαίο το παράδειγμα του που καταθέτει τα λεφτά του ο ΔΥ της ΟΑ :? Πλατιάζουμε όμως.

Τώρα για τα οικονομικά, είναι αστείο να λες ότι η Α3 επιβαρύνθηκε το κόστος καταπόνησης του αεροσκάφους για 20 ώρες πτήσης και τα πτητικά, αν τα καύσιμα είναι πληρωμένα. Και πάλι δεν καταλαβαίνω το point; ; Ότι το έκανε αυτό για να έχει ευμενή μεταχείριση στο πακέτο στήριξης; Αλλιώς δεν θα τα πάρει δηλαδή; Όταν πάει και παίρνει το Άγιο Φως είναι για να έχει την εύνοια του δεσπότη μήπως; Τι καθόμαστε και συζητάμε, PR κάνει, δεν το έχεις ακούσει;

Έχεις κολλήσει σε κάτι που έγινε με την ΟΑ μεταξύ ενός εφοπλιστή και του κράτους που δεν ήταν καν μέλος της ΕΕ τότε, η αγορά ήταν για πολύ λίγους και προστατευμένη κοκ...Και σου φαίνεται αυτό πιο συνεπές παράδειγμα ενώ έγινε 45 χρόνια πριν και ο κόσμος έχει αλλάξει εντελώς, παρά το παράδειγμα της Air Baltic και της LH που γίνεται ακριβώς για τους ίδιους λόγους και στην ίδια αγορά, με το ίδιο νόμισμα (το οποίο πια δεν κόβεις μόνος σου να βάλεις μέσα τους ψηφοφόρους σου) και τους ίδιους πελάτες.
 
Re: Στόλος της Sky Express

ναι σωστος ποσα επαιρνε ηταν η ερωτηση...το αν "πληρωνει" για να δουλευει ισχυει οντως??τελειωσε πριν 6 μηνες την egnatia aviation και μου ειπε οτι παιρνει 2.000 με 2.500 τον μηνα....σιγουρα δεν τον πιστεψα...
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δεν μίλησα για το που καταθέτει ο ΔΥ αλλά που καταλήγουν και πάλι αλλάζεις τα λεγόμενα μου.

Είπα ότι στην μια περίπτωση το μεγαλύτερο ποσό το ξόδευε ο εργαζόμενος στην τοπική κοινωνία / οικονομία όπως θες πες το, άρα το κράτος έπαιρνε ξανά ΦΠΑ, έπαιρνε ξανά φόρο από τον επαγγελματία που πληρωνόταν από έναν ΔΥ.

Στην άλλη περίπτωση έχεις έναν μέτοχο ο ποιος βγάζει εκτός χώρας αρκετά εκατομμύρια € ώστε να γλιτώσει και την νόμιμη φορολογία των επενδύσεων του. Στη δεύτερη περίπτωση περίπτωση, μέρος των εσόδων του μετόχου δεν προέρχεται από μισθούς ΔΥ που ταξίδεψαν με την εταιρία, από χρήματα αγώνων γραμμών, από επιδοτήσεις ΟΑΕΔ κλπ;

Μάλλον δεν ξέρεις τι κόστη έχει μια πτήση και την συγκρίνεις με το κόστος φθοράς του αυτοκινήτου σου σε σχέση με τα κόστος του καυσίμου.

Ίσα ίσα εκείνη την εποχή μια εταιρία που ήταν σε προστατευμένο περιβάλλον κλπ ήταν μια καλή επένδυση για το κράτος και όπως γράφεται τα 3 πρώτα χρόνια μετά την κρατικοποίηση της ήταν κερδοφόρα. Εσύ τώρα υποστηρίζεις ότι ένα καταχρεωμένο κράτος όπως το Ελληνικό πρέπει να ρίξει χρήματα σε μια αεροπορική ; Να μοιραστούμε το χάσιμο όπως έγινε με τις τράπεζες ; Και γώ μαζί σου, αλλά γιατί μόνο για την Αιγαίου ; Άλλες επιχειρήσεις δεν προσφέρουν ;

Το ερώτημα είναι ένα: η «μια φορά» είναι όντως μία ή την επόμενη φορά που θα βρεθούν οι εταιρίες σε δύσκολη κατάσταση, θα υποστηρίξεις ότι το κράτος πρέπει να βοηθήσει και θα είναι διαφορετικό το επιχείρημα στο μέλλον ;

Από ότι φαίνεται ούτε για τον εαυτό σου τον ίδιο δεν μπορείς να δεσμευτείς ότι είναι «μια η φορά» που θα υποστηρίξεις ότι πρέπει το κράτος να στηρίξει την Aegean και μόνο την Aegean κατά τα λεγόμενα μερικών από εσάς. Λες και οι Κρητικές αερογραμμές πχ(τυχαίο παράδειγμα γιατί υπάρχουν και αλλες)δεν είναι Ελληνική εταιρία, δεν πληρώνει εισφορές, δεν έχει εργαζόμενους που θα μείνουν άνεργοι κλπ κλπ κλπ....
 
Re: Στόλος της Sky Express

Πες το όταν κοιμάται να σκεπάζεται για να βλέπει καλύτερα όνειρα.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Κύριοι, βλέπω ότι η συζήτηση και η αντιπαράθεση τραβάει μακριά. Βλέπω επίσης οργανωμένη επίθεση σε άτομα που εκφράζουν αντίθετες απόψεις. Υπάρχει εδώ μέσα μια ομάδα 5-6 ατόμων (προφανώς υπάλληλοι μιας συγκεκριμένης εταιρείας) που για το δικό τους συμφέρον έχουν βάλει παρωπίδες και δεν επιτρέπουν καν την έκφραση άλλης άποψης, πετώντας την μπάλα στην κερκίδα. Έγραψα σε προηγούμενη ανάρτησή μου ότι δεν θα απαντήσω σε προσωπικό επίπεδο και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και τώρα. Έτσι για εισαγωγή θα γράψω ότι η Ολυμπιακή υπήρξε Ιδιωτική Εταιρεία, Κρατικοποιήθηκε, λειτουργούσε όπως λειτουργούσε ως Κρατική Εταιρεία αλλά από το 1980 και μετά οι πολιτικές και οι μέσω την συνδικαλιστών παρεμβάσεις την διάβρωσαν σε σημείο που έπρεπε να κλείσει ή να ιδιωτικοποιηθεί από το 1990. Για να μην μακρηγορώ τελικά ιδιωτικοποιήθηκε όπως-όπως και ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ όχι όμως με αυτό τον τρόπο. Πουλήθηκε άραγε ή ξεπουλήθηκε? Εισπράχθηκαν τα όποια χρήματα? Με το σήμα τι γίνεται? Πουλήθηκε? Νοικιάστηκε? Πόσο? Εισπράχθηκαν τα χρήματα? Αυτά για εισαγωγή και τα γράφω εδώ γιατί έχει άμεση σχέση με αυτή την εταιρεία.. Δεν θέλω απαντήσεις γιατί δεν τις γνωρίζεται.
Από το 1990 και μετά (30 χρόνια τώρα) πολλοί επίδοξοι επενδυτές αποφάσισαν να γίνουν Ωνάσηδες (πάνω από 50 AOC στην Ελλάδα) και να τα αποτελέσματα διότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι (κυβερνήσεις, πολιτικοί, ΥΠΑ). Άνοιξαν, έκλεισαν, φέσωσαν εργαζόμενους, ασφαλιστικά ταμεία, κράτος, συνεργαζόμενες εταιρείες κλπ. Κάποιοι άνοιξαν και ξανάνοιξαν αλλάζοντας την ταμπέλα και ξανά φέσωσαν. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τους υποχρέωσε να ανοίξουν, δεν τους έλεγξε το κεφάλαιο επένδυσης ούτε τον αριθμό και τους τύπους των α/φων, ήταν δικές τους αποφάσεις και τις πλήρωσαν. Σήμερα όμως δεν έχουμε Flag Carrier, έχουνε μια μεγάλη και 5-6 μικρότερες Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες με τα όποια προβλήματά τους.
Η κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας, οι πόλεμοι, ο κατευθυνόμενος τουρισμός, οι πυρκαγιές, οι τιμές των καυσίμων, οι πανδημίες κλπ. είναι απρόβλεπτοι παράγοντες και θα πρέπει να κάνουν ποιο επιφυλακτικούς τους επενδυτές. Τόσες και τόσες εταιρείες άνοιξαν και έκλεισαν αυτό δεν σημαίνει ότι το κράτος θα πρέπει να τις επιδοτεί επειδή κάποιοι εργαζόμενοι θα χάσουν την εργασία τους. Αν δεν είχαν ανοίξει και πάλι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι δεν θα είχαν εργασία. Τώρα επιδοτούμε εργάτες για το μάζεμα της φράουλας, των κερασιών, και των ροδάκινων. Ασχολήθηκε κανείς με την Γεωργία, την Κτηνοτροφία, την Βιοτεχνία, την Βιομηχανία? Εγκαταλείψαμε το πάντα στο βωμό της παροχής υπηρεσιών τουρισμού αποκαλώντας τον μάλιστα και βαριά βιομηχανία. Σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε. Τα πάντα εισάγονται.
Δεν υποχρέωσε κανείς την Αιγαίου να έχει αυτό το στόλο α/φων ή να αντικαταστήσει τον στόλο της (επιμένουν να λένε ότι τα αγόρασε κιόλας, τρομάρα τους !!!) ή να εκτελεί ζημιογόνα δρομολόγια. Κανείς δεν κάνει αγαθοεργίες αν δεν αποσκοπεί κάπου. Το πολύ πρ πρ πρ κάνει και μπάμ μετά. Η εταιρεία είναι Ιδιωτική, εισηγμένη στο ΧΑΑ, έχει μεγαλομετόχους και μικρομέτοχους, ομολογιούχους που πιστεύουν στην βιωσιμότητά της. Δικό τους το ρίσκο της επένδυσης. Τα παιγνίδια του Χρηματιστηρίου και την χειραγώγηση των μετοχών την παρακολουθείτε?
Οι επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν θα βρουν τον τρόπο, το μέσο και την οικονομικότερη για εκείνους επιλογή. Αυτό δεν σημαίνει πως κάποια χώρα που δεν έχει τοπική εταιρεία είναι αποκομμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Δηλαδή αν δεν υπάρχει η Αιγαίου δεν θα έλθουν τουρίστες στην Ελλάδα? Το ότι πληρώνει φόρους στην χώρα-έδρα της εταιρείας αυτό είναι υποχρέωσή της και το γνωρίζει πριν την ίδρυσή της. Ποια όμως είναι η Φορολογική έδρα της κάθε εταιρείας? Είναι όλοι οι εργαζόμενοι στις Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες ακόμη και σε αυτές που έχουν παράρτημα στην Ελλάδα, ασφαλισμένοι, πληρώνουν ασφαλιστικά ταμεία, φορολογούνται για το εισόδημά τους στην Ελλάδα, παίρνουν ταυτόχρονα και σύνταξη, το έχουν γνωστοποιήσει στο ασφαλιστικό τους ταμείο, δεν φέρουν ευθύνη οι εργοδότες που τους καλύπτουν?
Μακρηγόρησα και προφανώς πίκρανα πολλούς. Συνοψίζω λοιπόν. Αφού όλες οι Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες είναι ιδιωτικές ΠΡΟΤΕΙΝΩ: ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους και με τους μετόχους τους ΟΧΙ όμως με χρήματα δικά μου και του Ελληνικού λαού. Ας συρρικνωθούν, ας μειώσουν τον στόλο τους, τους εργαζόμενους, τους μισθούς, το λειτουργικό κόστος, τα δρομολόγια, τους προορισμούς μέχρι να ανακάμψουν τα πράγματα και αν αντέξουν επεκτείνονται πάλι. Στην περίπτωση που το κράτος βοηθήσει, ΟΧΙ ΩΣ ΔΩΡΕΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ με την μορφή εγγύησης δανείου, τότε θα πρέπει να έχει και λόγο στα ΔΣ παίρνοντας και τις αντίστοιχες μετοχές. Γνωρίζω όμως πολύ καλά πως οι πολιτικοί τους φίλοι και συμμέτοχοι θα τους καλύψουν με χρήματα δικά μας φυσικά και δεν θα μπορέσουμε να πούμε τίποτα.
Περιμένω όμως ότι οι μόνοι που θα συμφωνήσουν σε λίγο μαζί μου είναι αυτοί που τώρα με χλευάζουν και σε λίγο θα χάσουν την δουλειά τους. Τότε θα γίνουν οι χειρότεροι εχθροί των εργοδοτών τους. Τώρα δεν μιλάει κανείς διότι φοβάται και πιστεύει πως θα διώξουν τον διπλανό του και όχι αυτόν. Καλή τύχη τους εύχομαι αλλά να μην την πληρώσω εγώ. Είναι κρίμα όμως. Αλλά στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό.
Κάτι τελευταίο. Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούνται να μπλοκάρουν τις μεσαίες θέσεις δικαιολογώντας ότι η οικονομική υγεία των εταιρειών έχει μεγαλύτερη σημασία από την υγεία των υπαλλήλων και των πελατών των. Από βδομάδα λοιπόν μπέστε σκύλοι αλέστε στα αεροπλάνα σαν να μην έγινε τίποτα τους τελευταίους μήνες, ενώ στα άλλα ΜΜΜ κρατάμε αποστάσεις !!!!! Αυτό δεν είναι παροχή μετά από εκβιασμό?
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αγαπητέ Christos55, οι αεροπορικές εταιρίες είναι ιδιωτικές οπότε πρέπει να χρησιμοποιούν όλες τις διαθέσιμες θέσεις.

Τα ΜΜΜ ανήκουν στο κράτος, οπότε πρέπει να κρατάμε αποστάσεις άρα να γίνουν ακόμη πιο ελλειμματικές εταιρίες, να ιδιωτικοποιηθούν ώστε να χρησιμοποιούν όλες τις θέσεις σε μελλοντικές πανδημίες.

Τι δεν καταλαβαίνεις ; :twisted:
 
Top