LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

jetflight":pfdbjp26 said:
dtrach":pfdbjp26 said:
Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε.


ΥΓ : Mιλάω για Ηράκλειο γιατί το έχω ζήσει....Φαντάζομαι ότι και η Κέρκυρα δεν πάει πίσω

Oi Low Cost exoyn ginei kathestos pleon eite mas aresei eite oxi!
Mellontika endexete na tis doyme ki alloy.Giati h Ellada na einai o ftoxos syggenhs toy tomea aytoy?(Me thn akriveia ton hdh yparxonton eishthrion tha treksoyn).
Kai mallon tha prepei na gnorisete thn panelladikh charter katastash sthn Ellada poy einai poly pio endiaferoysa apo 1kai 2 747 poy theloyme na erxontai sthn Ellada.
Den katalevaino ti exoyn ta 737 kai ta 320 kai ta vlepoyme toso ypotimitika gia mena einai poly pio kala gia thn Ellada opos kai gia oles tis pthseis entos ths Eyrophs.(Eksalloy etsi ginetai).
Prepei na mhn to paizoyme pantognostes alla na vlepoyme ti prokeitai na einai efikto.
Opos epishs na mhn koroideyoyme to AIA os regional einai teleios astoxo kai exoyme dei ta <<kala>> aerodromia ths Eyrophs.
 
Το ότι είναι μακριά η Ελλάδα απο τα hubs των LCC τι σου λέει???


Αυτό που λέει ο 7Four7 είναι ότι τα 737 και τα Α320 στα κύρια τουριστικά αεροδρόμια της Ελλάδας όπως η Κέρκυρα και το Ηράκλειο είναι μειοψηφία λόγω κυρίως των λίγων θέσεων στάθμευσης.

Υ.Γ Κανείς δεν το παίζει ξερόλας,απλώς προσέχουμε τι λέμε ;)
 
Jetflight δεν ξερω απο ποιας πλευρας το εχεις ψαξει το θεμα charter στην Ελλαδα αλλα στα αεροδρομια που μπορουν να δεχτουν heavies, τα 737 και τα 320 σπανιζουν, σε σχεση με τα μεγαλα. Αν το εχεις δει σε πανελληνιο ποσοστο μπορει τα heavies να ειναι μειοψηφια λογω των πολλων μικρων αεροδρομιων σε νησια οπως Μυκονος, Σαντορινη, Σκιαθος ακομα και Ζακυνθος κλπ ,αρα και των πολλων μικρων charter σε αυτα τα αεροδρομια. Στα μεγαλυτερα ομως που προαναφεραν οι 7-4-7 και dtrach τα heavies δινουν και περνουν. Καλα τα στατιστικα και το ψαξιμο που κανει καποιος, αλλα αν θα πας καλοκαιρακι σε πχ Ηρακλειο και Ροδο θα αναθεωρησεις και θα καταλάβεις τι εννοουμε.

υ.γ. Μηπως (ως συνηθως) ξεφυγαμε του αρχικου θεματος???? :?
Αν ειναι να συνεχιστει το θεμα των charter στην Ελλαδα, ας ανοιξει ο επομενος που θελει να πει τη γνωμη του, ενα νεο θεμα με τον τιτλο αυτο και ας συνεχισουμε σε αυτο το topic το θεμα της επεκτασης του LGKR.
 
Επειδή ξεκίνησε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα, έκανα έντιτ τον τίτλο του τόπικ,για να μην είμαστ τόσο οφφ ;)

Λοιπόν: dtrach,η Κέρκυρα πάει σχετικά πίσω απο πλευράς τυπων (πχ τα MD11 και 747 είναι sci-fi εκεί),και αυτο για τους λογους που προανεφερα:δεν έχουν που να τα παρκάρουν! Το 777 της Lauda έκλεινε τις εκατέρωθέν του θέσεις όταν ερχόταν (ευτυχώς το έιχαν δρομολογήσει σε σχετικά ήσυχη ώρα και μέρα, Σάββατο πρωί).

dtrach":1hqtgzhp said:
Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...για767,Α300 κτλπ δεν συζητάμε αφού ο στανταρ προορισμός είναι το Ηράκλειο για όλες τις εταιρίες τσάρτερ....Αν έρθεις Ιούλιο θα δεις και όλον τον στόλο Α330 της Monarch ταυτόχρονα κάποια Τετάρτη......Low Cost στην Ελλάδα εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης?? Που ζεις ....Ας σοβαρευτούμε λίγο......ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε

Aκριβώς αυτό!(για όλα).Προσθέτω μόνο τα MD11 της World και τα L1011 της ΑΤΑ (σε τσάρτερ,όχι πτήσεις του Υπ.Άμυνας οπωςστη Λάρνακα),καθώς και τα 747 της European Air Charter,και τα MD-11 της Finnair.

Αγαπητέ τζετφλάιτ,ακομα να καταλαβω τι προσπαθεις να μας πεις! Εγω είπα οτι θα ηταν ωραια να επεκταθει η πιστα στο "Καποδιστριας" για να κατεβαινει ανετα και κανενα βαρυ,οπως γινεται σε "Διαγορας" και "Καζαντζακης" (οπου ήδη γίνεται κόλαση). Εσυ λες οτι σε πιο μικρα αεροδρομια πετανε πιο μικρα αεροπλανα. Ε,ΟΚ δεν το αρνηθηκε κανεις αυτο. Άρα??? :hello?: Τουλαχιστον νομιζω σε πεισαμε για την κινηση του "Καζαντζακης" (σχεδον ιδια με τον "Διαγορα") ;)

Κλείνω με την ατάκα του dtrach
dtrach":1hqtgzhp said:
...ας ενημερωθούμε λίγο και μετά μιλάμε

[/b]
 
dtrach":1qeq3g8s said:
Ποιες ελαχιστωτατες εξαιρέσεις??? Ηράκλειο έχει 742 απο Air Atlanta,743 Corsair και 744 qantas τουλάχιστον μέχρι πέρυσι το καλοκαίρι...MD11 από Martinair και KLM ...\

Ehoume kai LY 742/743/744 sth Rodo ??
 
Σωστός,Κυριάκο. 742 και 744! (Καί στην Κώ)
 
Sigoyra den exo paei na kano spotting sta HER kai RHO alla ego eipa oti ena meros kapoion Charter pthseon se ayta h kai se alla aerodromia ginetai me Heavies opos eseis ta lete.
Den ekalamvano oti ta 737 kai 320 meopshfoyn apokleietai kati tetoio alla ean ginetai ayto tote pao paso kai to metafero se panelladiko epipedo opoy isxyei ayto poy leo.
Oso gia ta Hubs ton Low cost den nomizo oti apexoyn ola poly makria apo thn Ellada.
Ta BGY, CIA kathos kai TXL,SXF kai STR einai konta.
H Smartwings tha petaei gia SKG kai HER apo thn PRG giati dhladh na to kanei?
Me thn logikh oti ta Hubs einai makria apo thn Ellada tote th doyleia exei h Easyjet sthn Athina?(Toylaxiston apo thn Agglia)
Den stekei ayto toylaxiston gia thn Easyjet gia thn Ryanair mporei isos an kai h Italia kai Germania einai opos proanefera konta me thn Ellada.
 
NOTAM για Κέρκυρα (LGKR) 5-25.11.06

NOTAM για Κέρκυρα (LGKR) 5-25.11.06

(A2024/06 NOTAMN
Q)LGGG/QFAAP/IV/NBO/A/000/250/3936N01954E005
A)LGKR
B)0611050001
C)0611252359
E)GENERAL AVIATION FLIGHTS DESTINED TO LGKR WILL
BE ACCEPTED ON PRIOR NOTICE.
AIRPORT CAN ACCEPT ONLY ONE A/C AT A TIME WHICH MUST DEPART
IMMEDIATELY DUE TO PARKING POSITIONS SHORTAGE AFTER
PROVIDED SERVICE.)

(A2030/06 NOTAMR A2025/06
Q)LGGG/QMRHW/IV/NBO/A/000/250/3936N01954E005
A)LGKR
B)0611050001
C)0611252359
E)KERKIRA/IOANNIS KAPODISTRIAS/INTL.
1.WORK IN PROGRESS AT FIRST 1263M OF RWY 17
2.THRESHOLD OF RWY 17 WILL BE MOVED FOR 1423M,MARKED BY
WHITE STRIPE 1.2M WIDE,VERTICAL TO RWY AXIS AND WILL BE
LIGHTED.
3.MACHINERY 3M HEIGHT WILL BE MOVING ON RWY 17/35 SECTION
UNDER WIP.
4.NEW OPERATIONAL DATA OF RWY 17 WILL BE:
TORA-TODA-ASDA=1010M LDA=950M
5.NEW OPERATIONAL DATA OF RWY 35 WILL BE:
TORA-TODA-ASDA=1010M LDA=950M.
6.END OF RWY 35 LIGHTED
NO ACCESS IN PARKING POSITION IS ALLOWED
AND A/C HANDLING WILL BE PROVIDED ON RWY 17/35.)
(A2026/06 NOTAMN
Q)LGGG/QLPAS/IV/BO/A/000/250/3936N01954E005
A)LGKR
B)0611050001
C)0611252359
E)PAPISÂ RWY 17/35 UNSERVICEABLE)

(A2027/06 NOTAMN
Q)LGGG/QLIAS/IV/BO/A/000/250/3936N01954E005
A)LGKR
B)0611050001
C)0611252359
E)RTILS RWY 17 UNSERVICEABLE)


Η LTU στο διάστημα αυτο θα σταθμεύει στο ’Ακτιο/Πρέβεζα
 
Παίζει να ανέβω 28η Οκτωβρίου αλλά ακόμα δεν θα έχουν ξεκινήσει τα έργα οπότε δεν θα έχω να βγάλω φώτο τίποτα.. Εκτός και αν ξαναπάω το τετραήμερο(και βάλε) της 17 Νοέμβρη.. Για να δούμε τι επέκταση θα κάνουν..

Πέρα από το apron θα κάνουν και τίποτα άλλο;;

Σε αυτή την φώτο αν και πολύ μακρινή (από τον Παντοκράτορα) φαίνεται ο χώρος που θα επεκταθεί το apron (αυγουστος 2006):
https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=8971
(προφανώς το κομμάτι που έχει ακόμα νερό δεν πρόκειτε να αποτελεί μέρος του apron :p)
 
MerNion":27nzsm2f said:
(προφανώς το κομμάτι που έχει ακόμα νερό δεν πρόκειτε να αποτελεί μέρος του apron :p)

Μην το λες....εχουμε κ τα Θαλασσοπουλια :D (αστειευομαι)
 
Top