Συνετρίβη αεροσκάφος της Helios

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τα συλληπητηρια μου σε ολους τους συγγενεις των θυματων.

Κριμα
 
To real time του ΑΙΑ,πάντως,περιμένει ακόμα την επιστροφή του απο Πράγα...

ΠΡΑΓΑ HELIOS AIRWAYS ZU 523 14/08/05 17:25
 
seven4seven":29iils95 said:
To real time του ΑΙΑ,πάντως,περιμένει ακόμα την επιστροφή του απο Πράγα...

ΠΡΑΓΑ HELIOS AIRWAYS ZU 523 14/08/05 17:25

Όχι μόνο αυτό, αλλά την αναχώρηση για Πράγα την είχαν στις 1245 περίπου σε status Gate closed!

Τα συλληπητήρια μου στους συγγενής!

Υ.Γ. Το άρθο για το περιστατικό του Δεκεμβρίου με την αποσυμπίεση του θαλάμου επιβατών θα το βρείτε σε αυτό το link!
 
Auto pou mou kanei entipwsh einai oti ta media arxizoun kai rixnoun euthines stis etaireies xamilou kostous pou "sto kinigi tou kerdous vazoun se kindino tis zwes twn epivatwn"..alla auto einai allo thema
 
kai apo mena ta sillipitiria mou, gia tous suggenis ton thimaton,

mia apistevti tragodia kai mia katamabri mera gia ollous tous filous tis aeroporias,
 
Παιδιά, σίγουρα είναι ένα τραγικό συμβάν και σίγουρα οι σκέψεις όλων μας είναι κοντά στους συγγενείς των θυμάτων. Αλλά μην κάνετε post reply μόνο και μόνο για να γράψετε τα συλλυπητήριά σας γιατί στο τέλος θα έχουμε 10 σελίδες και οι 8 θα γράφουν ένα και το ίδιο.
 
Το χρονικό από αυτά που μεταδίδουν τα δελτία ως τώρα έχει ως εξής:

Πτήση ZU522 (Larnaca-Athens-Prague) - αεροσκάφος Β-737-31S 5B-DBY

10:07 Απογείωση από την Λάρνακα. Αναφέρεται ότι το αεροσκάφος είχε κάποιο πρόβλημα το πρωί, το οποίο αντιμετωπίστηκε πριν την απογείωση. Κανονική ώρα απογείωσης ήταν στις 09:00.

10:30 Χάνεται η επικοινωνία του αεροσκάφους με το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Λευκωσίας, λίγο πριν μπει στο F.I.R. Αθηνών. Αρχίζει την εκτέλεση διαδικασίας εκτάκτου ανάγκης (για να δηλώσει ότι έχει απωλεθεί η δυνατότητα επικοινωνίας), πραγματοποιώντας δεξιόστροφες στροφές-ελιγμούς, σε σχήμα τριγώνου.

10:40 Τα δεξιόστροφα τρίγωνα σταματούν. Η Υ.Π.Α. μετά από αυτό, ειδοποιεί το ΥΠ.ΕΘ.Α.

10:55-11:05 Απογειώνονται από το Καστέλλι της Κρήτης (ή από τη Ν. Αγχίαλο κατά άλλη πηγή) 2 μαχητικά F-16 για να ακολουθούν το αεροσκάφος.

11:20 Τα F-16 προσεγγίζουν το αεροσκάφος και αναφέρουν ότι ο συγκυβερνήτης είναι λιπόθυμος πάνω στο πηδάλιο, ο κυβερνήτης δεν φαίνεται στη θέση του, ενώ μια μάσκα οξυγόνου είναι κρεμασμένη από πάνω. Δεν φαίνονται ίχνη ψύχους στα παράθυρα του cockpit, γεγονός που θα δήλωνε την αποσυμπίεση της καμπίνας.

11:45 Δίνεται εντολή για διασπορά εναερίων και πλωτών μέσων διάσωσης.

12:04 Το αεροσκάφος συντρίβεται στο Γραμματικό, 5 μίλια βόρεια του LGAV, ενώ συνοδευόταν ως τελευταία στιγμή από τα F-16. Για 94 λεπτά πετούσε δίχως δυνατότητα επικοινωνίας. Μέσα σε αυτό το διάστημα κάποιοι επιβάτες κατάφεραν να στείλουν SMS, και να ενημερώσουν τους συγγενείς τους στην Κύπρο.

Αυτόπτες μάρτυρες στο Γραμματικό δηλώνουν ότι οι επιβάτες φορούσαν μάσκες οξυγόνου. Το αεροσκάφος πετούσε στο FL340. Τα F-16 κατέγραψαν με τις κάμερες τους, σε βίντεο, όλο το περιστατικό μέχρι την συντριβή του 733.
 
Συμπληρωματικό στοιχείο:

Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα της Υ.Π.Α. κ. Τσολάκη, το αεροσκάφος προσέκρουσε στο έδαφος μόλις τέλειωσαν τα καύσιμα του. Μέχρι εκείνη τη στιγμή κατευθύνονταν από τον "αυτόματο πιλότο".
 
Επειδή δεν υπήρχε κάπου αλλού το σύνολο του στόλου της Helios Airways τον παραθέτω εδώ:

:arrow: Boeing 737-86N, c/r 5B-DBI, c/n 30807/829
:arrow: Boeing 737-31S, c/r 5B-DBY, c/n 29099/2982
:arrow: Boeing 737-86N, c/r 5B-DBH, c/n 30806/790
:arrow: Boeing 737-4Y0, c/r 5B-DBG, c/n 24682/1824 (μετέπειτα παραδόθηκε στην Malev τον 07/2001 με νηολόγιο HA-LEY και αποσύρθηκε τον 01/05.)
 
Top