Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
cabin crew":1t5sxukn said:
Πάντως εμένα του έρημου φροντιστή δεν μου φαίνονται πολλά τα λεφτά που παίρνουν οι χειριστές στην EMIRATES.Αν σκεφτεί κανείς ότι φροντιστής με 0 προυπηρεσία ξεκινάει με 1800 ευρώ με δωρεάν διαμονή και μεταφορές,τότε αναλογικά οι χειριστές μάλλον λίγα παίρνουν.

Καλησπέρα σας είμαι καινούργιος στο site και με λένε Κωστή. Το όνειρο μου είναι να γίνω φροντιστής και θα ήθελα να ξέρω αν πραγματικά ισχύει ο μισθός των 1800€ . Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιτέλους βρήκα εσας και άτομα που έχουν τον ίδιο στόχο
 
Γεια σου Κωστή
Λοιπόν αν γινεις φροντιστης στην ΟΑ θα παιρνεις το εξωφρενικο ποσο των 700 ευρω. Κι εμενα ονειρο μου ηταν να γινω και εγινα αλλα η αμοιβη ειναι εξευτελιστικη. Παντως αν σου αρεσει η δουλεια σου ευχομαι να το καταφερεις οπως κι εγω. Φιλικα
 
Μισθοί ιπταμένων χειριστών και φορολογία

Μιάς και λείπω καιρό από Ελλάδα και τα τεκταινόμενα της Ελληνικής πραγματικότητας στον Οικονομικό τομέα και το εν γένει μπάχαλο με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές σε ασφαλιστικά-φορολογίες-κλπ,
κάτι άκουσα ότι το "Προνομιακό καθεστώς" (?) φορολόγησης Ιπτάμενου προσωπικού επικείται σε αλλαγή (προς το χειρότερο βέβαια) αν δεν έχει έχει ήδη συντελεστεί;

Εχει κάποιο μέλος στο forum (πιθανώς) σχετική ενημέρωση επί του θέματος, ή ανήκει και αυτή η φήμη στο γενικώτερο κλίμα των ημερών, του στυλ "προαναγγέλουμε κάτι γιά να δούμε αντιδράσεις" και πράττουμε αναλόγως;
:7:

Επίσης (πιθανότατα φιλοσοφικό ερώτημα) σε περίπτωση αρνητικής εξέλιξης επί του θέματος, υπάρχει περίπτωση αντίδρασης από συναδέλφους, ή θα το φορτωθούμε και αυτό στην καμπούρα μας αδιαμαρτύρητα;
:laola:

Φιλικά,
Καλές Γιορτές και όμορφες πτήσεις σε όλους! :great:
 
Απο τα λιγα που γνωριζω για τα οικονομικα του αεροπορικου χωρου στον τομεα των αμοιβων, επικειται η καταργηση της χαμηλης φορολογιας εισοδηματος των ιπταμενων διοτι εχει παντελως εκλειψει και ο λογος υπαρξης της δηλ η εισαγωγη της μισθοδοσιας με τη μορφη συναλλαγματος.

Αλλωστε στα πληρωματα των υπο ελληνικη σημαια πλοιων εχει προ πολλου καταργηθει η φοροαπαλλαγη αφου αμοιβονται σε ελληνικο (ευρωπαϊκο) νομισμα.

Οσο για το πιθανο επιχειρημα-σκεψη της κυβερνησης "ριχτο Αλογοσκουφη να δουμε αντιδρασεις", δεν νομιζω οτι ιδρωνει κανενα ους σε οποιαδηποτε αντιδραση που δεν εχει ευρυ κοινωνικο ερεισμα.
 
Το έχουν προαναγγείλει. Θα προσπαθήσω να βρω το δημοσίευμα και θα σας το περάσω.
 
Re:

chrispilot":fi9umrdp said:
Γεια σου Κωστή
Λοιπόν αν γινεις φροντιστης στην ΟΑ θα παιρνεις το εξωφρενικο ποσο των 700 ευρω. Κι εμενα ονειρο μου ηταν να γινω και εγινα αλλα η αμοιβη ειναι εξευτελιστικη. Παντως αν σου αρεσει η δουλεια σου ευχομαι να το καταφερεις οπως κι εγω. Φιλικα
Ναι όμως είναι μια εργασία που δεν απαιτεί πτυχίο ΑΕΙ, με ο,τι αυτό συνεπάγεται (πανελλήνιες, έξοδα σπουδών, 4 χρόνια χρόνος από τη ζωή σου). Ποιός άλλος θα σε προσλάβει με απολυτήριο λυκείου με τέτοια ανεργία που υπάρχει και θα σου δώσει 700 ευρώ αρχικό μισθό??? Εδώ ασκούμενοι δικηγόροι, μιλάμε για απόφοιτους μιας από τις δυσκολότερες σχολές ΑΕΙ που υπάρχουν, δουλεύουν 12άωρο για 500 ευρώ!!!Άσε που μετά κάνεις υπερατλαντικά και ανεβάζεις τα κασέ στα ύψη που λέει ο λόγος... 1000 ευρώ αλλά ζεις με ανθρώπινες συνθήκες συνοδού. Γιατί αν πας πχ στην Έμιρεϊτς, μπορεί ο μισθός να είναι ικανοποιητικός για τα δεδομένα της Ελλάδας, αλλά δεν θα έχεις βάση, θα περάσεις όλη σου τη ζωή με μια βαλίτσα στο χέρι... Μια γνωστή μου από τη σχολή μου τα πε, που ήταν συνοδός, είδε κι απόειδε η κοπέλα και αποφάσισε να γίνει δασκάλα...
 
Ενώ οι πιλότοι που πάνε και τα ακουμπάνε στην κάθε Φλόριντα και παίρνουν πτυχίο σε 1.5 χρόνο, ΆΕΙ έχουν τελειώσει και βγάζουν τόσα χρήματα; Λάθος επιχείρημα φίλος.
 
niogr":2k0kvvna said:
Ναι όμως είναι μια εργασία που δεν απαιτεί πτυχίο ΑΕΙ, με ο,τι αυτό συνεπάγεται (πανελλήνιες, έξοδα σπουδών, 4 χρόνια χρόνος από τη ζωή σου). Ποιός άλλος θα σε προσλάβει με απολυτήριο λυκείου με τέτοια ανεργία που υπάρχει και θα σου δώσει 700 ευρώ αρχικό μισθό???
Δηλαδή να ρίξουμε στον Καιάδα όσους δεν γίνουν πτυχιούχοι πανεπιστημίου;
Ή μήπως να τους βάζουμε να δουλεύουν "ήλιο με ήλιο" και να τους δίνουμε ένα ξερό κομμάτι ψωμί και λίγο νερό (όχι για να πίνουν, αλλά για να μουσκεύουν το ψωμί);
niogr":2k0kvvna said:
Εδώ ασκούμενοι δικηγόροι, μιλάμε για απόφοιτους μιας από τις δυσκολότερες σχολές ΑΕΙ που υπάρχουν, δουλεύουν 12άωρο για 500 ευρώ!!!
Ασκούμενοι όπως είπες. Όταν πάψουν να είναι ασκούμενοι θα ζητάνε 400 ευρώ για μια απλή παράσταση στην πιο "απλή" δίκη
niogr":2k0kvvna said:
Άσε που μετά κάνεις υπερατλαντικά και ανεβάζεις τα κασέ στα ύψη που λέει ο λόγος... 1000 ευρώ αλλά ζεις με ανθρώπινες συνθήκες συνοδού.
Υπερατλαντικά;
α) τι ποσοστό των συνοδών των ΟΑ κάνουν υπερατλαντικά;
β) για ποιές ανθρώπινες συνθήκες συνοδού μιλάς (αφού όταν συνέλθεις από το jet lang έχει έρθει η ώρα για την πτήση της επιστροφής);
γ) 1000 ευρώ; Καλές επενδύσεις!
 
Re: Re:

niogr":2wxibx31 said:
Ναι όμως είναι μια εργασία που δεν απαιτεί πτυχίο ΑΕΙ, με ο,τι αυτό συνεπάγεται (πανελλήνιες, έξοδα σπουδών, 4 χρόνια χρόνος από τη ζωή σου). Ποιός άλλος θα σε προσλάβει με απολυτήριο λυκείου με τέτοια ανεργία που υπάρχει και θα σου δώσει 700 ευρώ αρχικό μισθό???

Καλά 700€ δεν είναι τρομερό ποσό.Ο βασικός μισθός υπαλλήλου άνευ προϋπηρεσίας και άγαμου σύμφωνα με την Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας είναι από 01/01/2008 680,59€ μεικτά.Πρόσθεσε και το 5% για ξένη γλώσσα,πας στα 714,61€.Καθαρά δηλαδή 600€ περίπου.Και αν χρησιμοποιείς και Η/Υ τότε πας στα 685€ καθαρά!
 
fotis":3hcpci6p said:
Δηλαδή να ρίξουμε στον Καιάδα όσους δεν γίνουν πτυχιούχοι πανεπιστημίου;
Ασκούμενοι όπως είπες. Όταν πάψουν να είναι ασκούμενοι θα ζητάνε 400 ευρώ για μια απλή παράσταση στην πιο "απλή" δίκη
Συγνώμη, αλλά να έχουμε και κάποιο σεβασμό στον κόπο του άλλου και επίγνωση του τί λέμε! Η εξίσωση των ανίσων οδηγεί σε ανισότητα και δεν προάγει την κοινωνική δικαιοσύνη.
Δεν μίλησε κανείς για Καιάδα μή πτυχιούχων, σαφώς και οι αεροσυνοδοι όπως όλοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει να πληρώνονται καλά, αλλά να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα!
Οι πανεπιστημιακές σπουδες, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά δεν είναι "πλάκα", ούτε και πρέπει να απαξιώνονται έτσι. Αντίθετα οι κάτοχοι τους πρέπει να αμοιβονται αδρα και δίκαια, ανάλογα με τον τεράστιο κόπο που κατέβαλαν. Οντως υπάρχουν έξω στην αγορά ιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί με ζωή ολοκληρη σπουδες, εργασίες, εξετάσεις και στα πρώτα βηματα τους δουλεύοντας όλη μέρα μπορεί να βγαζουν τα ίδια (να μην πω ίσως και λιγοτερα) απο αεροσυνοδους. Συμπαθέστατο το επάγγελμα των αεροσυνοδών, αλλά να ξέρουμε και τί λεμε. Παγκοσμίως η εκπαίδευση, ο χρόνος και η βαρύτητα της επηρεάζουν τις οικονομικές αποδοχές. Αν τώρα εμείς θέλουμε να εξισώσουμε το απολυτήριο λυκείου με τα πτυχία, με τον επιστημονα...αντε...με το καλό...ας τα διαλύσουμε όλα!
Οποιος επίσης νομίζει ότι έχει τα κότσια και τις γνώσεις να δικάζει μόνος του χωρίς δικηγόρο (το ακούσαμε και αυτό..."απλή δίκη"...) ή να κάνει εγχειρήσεις μόνος του ("απλές εγχειρήσεις και εκει...), ας το κάνει να δούμε!!!!!!! Να μην πληρώνει τσάμπα τα 400 ευρώ (700 ευρω μας φαίνονται λιγα για την αεροσυνοδο, αλλά για τον επιστημονα που για να τα κερδίσει περασε μια ζωή σπουδες και εξακολουθεί να επιμορφώνεται διαρκώς με ό,τι αυτό συνεπαγεται και να δουλεύει, στην περίπτωση αυτή μας φαίνονται πολλά!!!!)
Ελεος πια!
 
Top