drakkar
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 04/12/2007
- Μηνύματα
- 97
- Likes
- 0
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Υπάρχουν και barman που έχουν πτυχία και μεταπτυχιακά σε διάφορες επιστήμες, αυτό δεν σημαίνει ότι τα απαιτεί το συγκεκριμένο επάγγελμα. Δεν έχω δει σε καμιά προκήρυξη να απαιτείται πτυχίο, μετατυχιακό, διδακτορικό για να γίνει καποια κοπέλα αεροσυνοδος. Αλλωστε θα μου επιτρέψετε να σας παραπέμψω σε παρεμφερη ποστ που πολύ απο τους συμμετέχοντες, οταν πτυχιούχοι τους ρώτησαν για το ενδεχομενο να γίνουν φροντιστες, συνοδοί κλπ, τους απέτρεψαν ακριβώς με το αιτιολογικο: αφού έχεις πτυχιο, κάνε κάτι διαφορετικό.niogr":1jbsxg6w said:fotis νομίζω ότι παραλογίζεσαι
Όσο για το αν υπάρχουν μερικοί Ι-Σ/Φ που έχουν πτυχία, η αεροπορική εταιρεία δεν τους τα ζήτησε για να τους προσλάβει.
Επίσης θα ήθελα να θέσω μια ακόμη παραμετρο στην κουβέντα μας (με τη ρητή επισήμανση ότι όλοι οι κλάδοι πληρώνόνται με απαραδεκτους μισθους και εννοείται ότι πρέπει να γίνουν αυξήσεις σε όλους): με το ζορι δεν "στρατολογούνται" οι συνοδοι και οι φροντιστες. Απ΄ότι έχω δει στο site, αλλά και ξέρω απο γνωστες μου, υπάρχει ουρα με υποψήφιες που με μεγάλη λαχτάρα θέλουν να προσληφθουν. Προφανώς (πέρα απο την αγάπη για τους αιθέρες κλπ) είναι γιατί σε αναλογία με τα προσόντα τους και το τί μπορούνε να πετυχουν στην αγορά εργασίας, αυτά που τους προσφερονται απο τις αεροπορικες εταιρείες τους φαίνονται ελκυστικά. Ναι, οι συνθήκες είναι επιβαρυμένες, αλλά ειναι επίσης επιβαρημένες οι συνθήκες και π.χ. στους ανθρωπους που ασχολούνται με την καθαριότητα (και να σας πω, πόσα παιδιά δουλευουν εκει έχουν πτυχία...). Οποιος νομίζει ότι χωρις πτυχίο μπορει να πετυχει καλύτερο μισθό, γιατί απλα δεν ψάχνει κάτι άλλο?????
Επίσης είναι και ένα άλλο σημείο που μου φαίνεται παράξενο. Ατομα που δουλευουν ως συνοδοι εκνευρίστηκαν στο site απο όσους τις χαρακτήρισαν "ιπταμενες σερβιτόρες" (δεν μου άρεσε ούτε εμένα το απαξιωτικό στυλ του χαρακτηρισμού, το ομολογω)και μας απαρίθμησαν πόσα πολλά εκπαιδεύονται να κάνουν κατά τη διάρκεια μιας πτήσης (μέχρι και την αντιμετώπιση επιληπτικου!). Καταρχην μια διευκρινηση:η αντιμετώπιση ιατρικών περιστατικών απαιτεί εκπαίδευση χρόνων και γνώσεις που δεν αποκομίζει καποιος σε σεμινάρια. Πρώτες βοήθειες για κάποια ιατρικά περιστατικά μαθαινουν οι αεροσυνοδοι (όπως και οι ναυαγοσώστες κλπ) και γι'αυτό όταν την παραμικρή ενόχληση έχει επιβάτης γίνεται αναγγελία για το αν υπάρχει ιατρος on board. Ετι όμως, θα έπρεπε οι αεροσυνδοι να εύχονται όλα να πηγαίνουν καλά στις πτήσεις και ακριβώς το μόνο που να χρειάζεται να είναι να χαμογελούν και να προσφέρουν πορτοκαλάδα. Δεν είναι υποτιμητικό να φροντίζουν τους επιβάτες. Και είναι και οξύμωρο να υπαρχει τέτοιος εκνευρισμός για τον όρο "σερβιτόρα". Υποκρύπτεται ένας ταξικός ρατσισμός εδώ, απο όσους μαλιστα υποτίθεται ότι τον ψέγουν. Δηλαδή τί έχει μια σερβιτόρα λιγότερο και δεν ανέχεται καν να συγκριθεί μαζί της μια αεροσυνοδος? Αξίζει λιγότερο ως επαγγελματίας ή ανθρωπος? Δεν γίνονται τα δικά της πόδια "νταούλια" από την ορθοστασία όλη μέρα? Να σας δειξω επίσης πλείστες όσες σερβιτόρες με πτυχία και αξιέπαινες σπουδές.... 'Η απορρίπτουμε πλήρως τις διακρίσεις μεταξύ "ανωτερων" και "κατωτερων" επαγγελμάτων, ή εφόσον τις κάνουμε σε άλλους κλάδους, τις ανεχόμαστε και για μας και δεν ξυνίζουμε.....