Υπόστεγο Aegean Airlines

Προσωπικά πάντως από τη συγκεκριμένο blog διαφωνώ με δέκα θέματα που θίγει, αλλά συμφωνώ με άλλα εκατό. Σκοπός που ανέβασα αυτή την "είδηση" δεν ήταν να συμμεριστούμε αυτή την άποψη, αλλά να τη σχολιάσουμε... Εξάλλου η αξιοπιστία ενός οποιουδήποτε blog είναι ένα θέμα που χωράει πολύ συζήτηση... όπως και το υπόστεγο της Aegean !! Ας βλέπουμε τα θετικά και τα αρνητικά στο κάθε τι και απλώς ας μην υιοθετούμε αυτό που διαβάζουμε, αλλά να το κριτικάρουμε.

Εξάλλου και εγώ ως ερασιτέχνης στο airliners και μη γνωρίζοντας για το θέμα περιμένω από άτομα σαν εσάς να κριτικάρετε τέτοιες απόψεις και να μην αφήνετε εμάς τους υπόλοιπους ημιμαθείς!
 
Θα ξεκινήσω με μια υπόθεση εργασίας. Θα δεχθώ ότι όντως έγινε αλλαγή κινητήρα σε 'ανοιχτό ουρανό'. [Το πιο πιθανό είναι να είχε ανοιχθεί ο κινητήρας για κάποιο έλεγχο]. Δέχομαι λοιπόν ότι όντως έτσι έγινε.

Δεν είμαι ειδικός να κρίνω αν πράγματι ακολουθήθηκαν οι διαδικασίες που θα έπρεπε να ακολουθηθούν στην περίπτωση αλλαγής κινητήρα. Σίγουρα, θα προβλέπονται διαδικασίες. Δεν μπορεί να απαγορεύεται κάτι τέτοιο, μιας και ανάγκη αλλαγής κινητήρα μπορεί να απαιτηθεί σε μέρη όπου δεν υπάρχει τεχνική βάση ΟΑ δίπλα σου.

Ας μας διαφωτίσουν οι γνωρίζοντες, λοιπόν.

Και ένα τελευταίο σχόλιο: Μήπως είχε άλλη λύση η Aegean γι' αυτή την αλλαγή, αν έπρεπε αυτή γίνει; Το υπόστεγο είναι υπό κατασκευή, παρά τις όποιες 'αντιδράσεις' από τους ΟΑ-φανς. Αργά ή γρήγορα, αυτό θα γίνεται 'όπως πρέπει'.
 
Φοβάμαι ότι βλέποντας το "δέντρο" χάνουμε το "δάσος".

Επί της ουσίας.

Για την αλλαγή (η ακόμα και για την επισκευή) ώς είναι (ελπίζω) κατανοητό απαιτούνται συγκεκριμένα εργαλεία και διαδικασίες (από πιστοποιημένους μηχανικούς) .
Προφανώς η Α3 για να κάνει αυτή την διαδικασία τα παραπάνω θα τα διαθέτει.
Τώρα αν οι μηχανικοί εργάζονται κάτω από στέγαστρο η κάτω από τα αστέρια , καμία σημασία δεν έχει ώς προς τις διαδικασίες και το αποτέλεσμα.
Φυσικά είναι προφανές ότι η ύπαρξη στεγασμένου χώρου για τις εν λόγω διαδικασίες προσθέτουν στο image της εταιρείας αλλά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω σε άλλο post και αυτό σύντομα θα είναι πραγματικότητα.

Συμπερασματικά.
Το δυσφημιστικό αυτό κείμενο το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι η τόνωση του αυτοβαυκαλισμού των συνδικαλισταράδων της ΟΑ.
 
Τώρα αν οι μηχανικοί εργάζονται κάτω από στέγαστρο η κάτω από τα αστέρια , καμία σημασία δεν έχει ώς προς τις διαδικασίες και το αποτέλεσμα.

Εχει και παραέχει, και παρακαλώ αν δεν γνωρίζετε μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Στη σημερινή εποχή που τα μηχανήματα έχουν τελειοποιηθεί τα human factors σε μηχανικούς και πιλότους είναι ο σημαντικότερος τομέας για την ασφάλεια των πτήσεων. Η συντριπτική πλειοψηφία των αεροπορικών ατυχημάτων σήμερα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.


Το να γίνει μια σοβαρή εργασία συντήρησης όπως η αντικατάσταση κινητήρα στο ύπαιθρο δεν απαγορεύεται και μερικές φορές είναι και αναπόφευκτο, (δεν υπάρχουν σε όλα τα αεροδρόμια υπόστεγα).
Είναι όμως κάτι που πρέπει να αποφεύγεται γιατί οι μηχανικοί έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν λάθος αν ταλαιπωρούνται απο τα στοιχεία της φύσεως, δεν έχουν σωστό φωτισμό, εργαλεία, κλπ.

Η Α3 όντως αλλάζει κινητήρες στην πίστα, και αυτό δεν είναι οτι καλύτερο. Ελπίζω να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν το υπόστεγο.
 
H συμπεριφορά ορισμένων μου θυμίζει το γνωστό ανέκδοτο με το παιδί που σκότωσε τους γονείς του και μετά με κλάματα ζητούσε την επιείκια του δικαστηρίου επειδή είναι ορφανό.

Στα δικά μας: οι γνωστοί 'κύκλοι' απο τη μια προσπαθούν να κάνουν τα πάντα να απαγορεύσουν στην Aegean να αποκτήσει το δικό της 'υπόστεγο', με την αυθαίρετη λογική ότι η ΟΑ έχει δική της τεχνική βάση που πρέπει να είναι αποκλειστικά η μόνη στο αεροδρόμιο, και από την άλλη λοιδωρούν την Aegean, ακριβώς επειδή ακόμα δεν έχει τεχνική βάση.

Άραγε, μήπως, λέω μήπως θα έπρεπε να πληρώσουν και για την Aegean οι έλληνες φορολογούμενοι το κόστος της τεχνικής βάσης, μιας και αυτό έγινε για την ΟΑ, και μετά να απαγορεύσει η Aegean σε οποιοδήποτε άλλο να έχει τεχνική βάση; Έτσι, για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι;
 
Προφανώς ο τύπος που έγραψε το παραπάνω "τεφαρίκι" στο blog δεν ξέρει τη διαφορά μεταξύ αλλαγής, επισκευής και συντήρησης κινητήρα. Το πιθανότερο είναι να είδε το κάλυμμα ανοικτό και έβγαλε το συμπέρασμα. Το άλλο πολύ πιθανό είναι και αυτό που είπε ο Ovelix:
Αυτό που ξέρω και είμαι βέβαιος σε σχέση με το "δημοσίευμα" είναι ότι ο τύπος ήθελε απλώς να κάνει εξυπηρέτηση στην ΟΑ και κάποιους "φίλους" του εκεί μέσα

Καλά έκανε ο priseisA και μας το παρέθεσε, αλλά σε τέτοιου είδους (ο Θεός να τα κάνει) "δημοσιεύματα" πρέπει να έχουμε μεγάλες αμφιβολίες ως προς την εγκυρότητά τους και να σχολιάζουμε περισσότερο τα ίδια τα κείμενα παρά την εταιρεία στην οποία αναφέρονται, όποια και να είναι αυτή.
 
Nontas":wtcwozp8 said:
Εχει και παραέχει, και παρακαλώ αν δεν γνωρίζετε μην βγάζετε αυθαίρετα συμπεράσματα. Στη σημερινή εποχή που τα μηχανήματα έχουν τελειοποιηθεί τα human factors σε μηχανικούς και πιλότους είναι ο σημαντικότερος τομέας για την ασφάλεια των πτήσεων.

Από πού προκύπτει αυτή σου η βεβαιότητα???
Αν δεν γνωρίζεις την ποιότητα της εργασίας και τις διαδικασίες κάποιων , πώς βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα ???

Nontas":wtcwozp8 said:
Η συντριπτική πλειοψηφία των αεροπορικών ατυχημάτων σήμερα οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος.


Φυσικά και τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος αλλά από πού προκύπτει ότι αυτά τα "ανθρώπινα λάθη" έγιναν λόγω εργασιών σε ακάλυπτους χώρους????


Nontas":wtcwozp8 said:
Το να γίνει μια σοβαρή εργασία συντήρησης όπως η αντικατάσταση κινητήρα στο ύπαιθρο δεν απαγορεύεται και μερικές φορές είναι και αναπόφευκτο, (δεν υπάρχουν σε όλα τα αεροδρόμια υπόστεγα).

Η αλλαγή κινητήρα δεν εμπίπτει στις εργασίες συντήρησης........................

Nontas":wtcwozp8 said:
Είναι όμως κάτι που πρέπει να αποφεύγεται.................


Σε ποιόν κανονισμό (η manual ) το λέει αυτό ???
 
aas59: θα σε συμβούλευα για να μην γελοιοποιείσαι άδικα να μην ανακατεύεσαι σε θέματα που έχεις πλήρη άγνοια.

Για όποιον ενδιαφέρεται για το θέμα ας κοιτάξει εδώ ιδίως το κεφάλαιο 5,
και εδώ για γενικότερες πληροφορίες.
 
...και όπως κάθε κυβερνητική ντιρεκτίβα, διαβάζεις πολλές σελίδες για να βγάλεις ένα απλό συμπέρασμα.

για παράδειγμα, σελίδα 44:
Hangars should be available for base maintenance; optional for line maintenance, but hangar availability during inclement weather is
recommended. Hangars should be large enough to accommodate aircraft on planned base maintenance.

Λες και δεν το ξέραμε. Ότι είναι ...recommended. Και κανείς δεν αμφισβητεί ότι θα πρέπει να αποκτήσει hangar η Aegean. Αυτό ακριβώς κάνει, άλλωστε.

Επί του θέματος: Κανείς δεν ξέρει -ούτε ίσως και ο originator του post- αν πράγματι γινόταν αλλαγή κινητήρα. Μπορεί να γινόταν οτιδήποτε από απλή επιθεώρηση μέχρι μια εξειδικευμένη εργασία. Αλλά ακόμα κι αν γινόταν αλλαγή κινητήρα, αυτό, ακόμα και με τις οδηγίες της FAA δεν απαγορεύεται να γίνει κάτω από τον ήλιο.

Αλλά ας φέρουμε και την κοινή λογική να δουλέψει λιγάκι: Χρειάζεται αλλαγή ένας κινητήρας σε ένα 734 της ΟΑ που μόλις προσγειώθηκε στη Μυτιλήνη. Εκεί, απ' όσο ξέρω, δεν υπάρχει hagnar, κανενός. Αν, λέω άν, πρέπει να αλλαχτεί, τι θα κάνουμε; θα φέρουμε τον Nontas να μας το απαγορέψει;
 
Προσοχή σε μια λεπτομέρεια: στα κείμενα αυτού του είδους (κανονισμοί και πρότυπα) υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ "should" και "must".
 
Top