easyjet ATH-LTN, Farnborough&Duxford

  • Thread starter Thread starter George
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
Η σειρά μου να δοκιμάσω low cost έφτασε. Ε, δεν είχα και πολλά περιθώρια: 85 ευρώ ATH-LTN τελική τιμή (όταν οι άλλες είχαν από 150 και πάνω) είναι πρόκληση!!! Η κράτηση μέσω internet γρήγορα, άνετα και, κυρίως, αποτελεσματικά. Στην ουσία τώρα:

ATH 06:40-LTN 08:35, 22JUL2004, EZY2004 (ζήτω το marketing), G-EZJK, seat 19A

Στο "καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης", "του κόσμου" και δεν ξέρω και 'γώ τι άλλο ήμουν ακριβώς στις 05:00. Βλέπω ουρά από μακριά και σκέφτομαι ότι πάλι αργά έφτασα... Αλλά η ουρά ήταν για το διπλανό desk της Air France και στο desk της EZY κανένας :!: Ο ντυμένος στα πορτοκαλί υπάλληλος ήταν ψιλονυσταγμένος (λογικό είναι, τέτοια ώρα...) αλλά με εξυπηρέτησε γρήγορα. Το boarding pass της Goldair Handling (όχι, αυτό δεν ήταν πορτοκαλί) έλεγε ώρα επιβίβασης 05:40, μία ώρα πριν δηλαδή :shock:. Και εκεί που ήμουν χαρούμενος ότι έφτασα νωρίς, πριν τον πολύ λαό, βλέπω ότι ήδη 69 άτομα είχαν κάνει check-in πριν από μένα :!: (καλά, πότε ήρθαν :?: )

Τέλος πάντων, breakfast στο Sbarro και κατά τις 05:45 έλεγχος διαβατηρίων και μετά χειραποσκευών κοντά στο gate A11 (φυσούνα παρακαλώ...).

easyjet σας ευχαριστεί που περιμένετε..." και "...σε λίγο θα είμαστε έτοιμοι για να αρχίσει η επιβίβαση", η οποία τελικά ξεκίνησε στις 06:10. "Η easyjet σας ευχαριστεί που περιμένατε και καλεί τους επιβάτες με αριθμό από 1 έως 30 να επιβιβαστούν". Εγώ δεν ήμουν σ'αυτούς... Μετά ήρθε η σειρά των 31-60. Ούτε σ'αυτούς ήμουν... Μετά ήρθε η σειρά των 61-90 και όσων περίσσευαν από 1-60 (αυτοί που δεν ψάρωσαν με το "05:40" του boarding pass και ήρθαν αργά). Παρά την ανησυχία μου, βρήκα ένα ωραιότατο παράθυρο στην 19Α, γιατί όλοι στριμώχνονταν να κάτσουν στις πρώτες σειρές και πίσω ήταν όλα άάάάάδεια, γεγονός που έκανε το πλήρωμα να λέει και να ξαναλέει κάθε λίγο και λιγάκι "there are plenty of seats at the rear of the aircraft" και πηγαίνετε προς τα πίσω γιατί η επιβίβαση καθυστερεί και βοηθήστε μας να φύγουμε on-time και να βγάλουμε κι εμείς το ψωμάκι μας τίμια...Εγώ, δε, που πήγα πίσω με τη μία, είχα και επιλογή σε ποια σειρά να κάτσω!!! 8)

Push-back ακριβώς στις 06:40, πριν από το οποίο ο captain μας έδωσε πλήρες briefing, ίδιο με αυτό που έδωσε και στο συγκυβερνήτη πιστεύω: "μετά την απογείωση θα ακολουθήσουμε το Athens VOR για 8 μίλια και θα στρίψουμε αριστερά με πορεία για Κόρινθο, Κέρκυρα, Brindisi, Garmish (σύνορα Αυστρίας-Γερμανίας), Luxembourg, Brussels και μετά Luton". Επίσης, η...Αφροδίτη Σημίτη μας καλωσόρισε στην easyjet, μας ενημέρωσε για το έντυπο ασφαλείας και ότι θα έπρεπε να κοιτάξουμε προσεκτικά τη χρήση του σωσιβίου και άλλων μέσων διάσωσης. Το κοίταξα (και ακόμη το κοιτάω) πιο καλά απ' ότι θα περίμεναν... Κατά την τροχοδρόμηση, η προϊσταμένη μας συστήθηκε η ίδια και μας σύστησε και τις άλλες δύο κοπέλες (τυπικές αγγλικές φάτσες, τίποτα το ιδιαίτερο), οι οποίες έκαναν το safety demo σα να ήταν στο στρατό! Τόσο ανέκφραστα πρόσωπα και τέτοια αυστηρότητα στις κινήσεις δεν έχω ξαναδεί. Σε στρατόπεδο τις εκπαιδεύουν???

Η απογείωση από τον 03L έγινε στις 06:50, ο ήλιος μόλις είχε αρχίσει να ανατέλλεικαι τότε μου έφυγε όλη η κούραση και η ταλαιπωρία του πρωινού ξυπνήματος! Το σκηνικό ήταν πανέμορφο. Μετά την αριστερή στροφή φάνηκε και το LGAVπου αφήναμε πίσω μας και μετά από λίγο το Ελληνικό και το λιμάνι του Πειραιά. Στο Ρίο φαινόταν η καινούργια γέφυρα, και ο captain μας έδωσε το δεύτερο briefing (αναμενόμενος χρόνος πτήσης συνολικά 3:30' λόγω headwind και πτήση στο FL380 :!: ), λέγοντας ότι μας αφήνει πλέον να κοιμηθούμε. Την Κέρκυρα ούτε που κατάλαβα πότε την περάσαμε (με πήρε ο ύπνος) και έβλεπα πλέον τις ακτές της Ιταλίας. Η ελληνική λιακάδα είχε αντικατασταθεί από ελαφριά συννεφιάστο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής και στο παράθυρό μου είχε σχηματιστεί πάγος!

Το πλήρωμα περνούσε κατά διαστήματα με καφέ και πλαστικά ποτηράκια (επί πληρωμή φυσικά) και ο χρόνος κυλούσε γρήγορα.

Το αεροπλάνο ήταν καθαρό και σε πολύ καλή κατάσταση, το seat pitch δεν είχε να ζηλέψει πολλά από το αντίστοιχο της Α3 (όχι άψογο αλλά σίγουρα όχι κακό) και τα καθίσματαήταν αρκετά αναπαυτικά, με συνθετικό ύφασμα εύκολο στον καθαρισμό, αλλά η "όρθια θέση" ήταν απολύτως όρθια!!!

Start of descend κοντά στις Βελγικές ακτές και ο captain μας δήλωσε ότι περιμένουμε να είμαστε στο έδαφος με τα chocks τοποθετημένα "25 minutes ahead of schedule". Το UK μας δέχτηκε με "σκοτεινές διαθέσεις"και λίγες αναταράξεις στην προσέγγιση και, τελικά, η προσγείωση έγινε στις 08:25 περίπου. Τροχοδρόμηση δίπλα από πολλά business jets (μεταξύ άλλων 757 και BBJ της PrivatAir) και αποβίβαση κατά τις 08:30. Μεταφορά στο..."terminal" με τα πόδια :1: (βγείτε από το αεροπλάνο και στρίψτε δεξιά για το κτίριο μας είπε το πλήρωμα και αυτό κάναμε) και μετά από μια δαιδαλώδη διαδρομή με σκάλες, διαδρόμους στενούς, φαρδείς, έξοδο από το κτίριο και είσοδο ξανά, φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων. Οι βαλίτσες στην αίθουσα αναμονής -που η εικόνα της θύμιζε την κακή πλευρά του Ελληνικού- εμφανίστηκαν κανένα 10λεπτο αργότερα.

Έξοδος από το κτίριο (τελείως αδιάφορο γενικά, που δίνει την αίσθηση ενός παλιού επαρχιακού αεροδρομίου) και μετά λεωφορειάκι για το σταθμό του τρένου...

Γενικά, λοιπόν, από την easyjet έμεινα μάλλον ευχαριστημένος. Τους παραδέχομαι γιατί προσφέρουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο το προωθούν τόσο καλά, που και οι επιβάτες ξέρουν τι να περιμένουν. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πόσο νωρίς είχαν φτάσει οι περισσότεροι στο check-in, ξέροντας ότι αλλιώς δε θα έπαιρναν κάποια καλή θέση. Και βέβαια, μου έδωσαν αυτά που πλήρωσα. Καθαρό αεροπλάνο, on-time και με όχι κακή άνεση (ιδίως με δεδομένο ότι είχα και μια θέση κενό από τη διπλανή μου κυρία). Θα ξαναπήγαινα αν η τιμή ήταν χαμηλή. Όλα κύλησαν...nice and easy.
 
Εεεεεεεε τα σχόλια για το LTN δεν μου άρεσαν :lol:

Οκ δεν έχω πατήσει στο baggage claim αλλά είναι το "ωραιότερο" τέρμιναλ στο Λονδίνο...το πλέον ήσυχο,ήρεμο κτλπ ...και πολύ βολικό αεροδρόμιο αν θες να πας στο Β.Λονδίνο......


Thanx for sharing


(Τι έγινε? ¨Ολο ταξιδάκια τα παιδιά του φόρουμ :wink: )
 
Ναι, δεν έχεις άδικο. Όντως είναι πολύ βολικό αεροδρόμιο για κάποιες περιοχές του Λονδίνου. Εγώ, ας πούμε, ήμουνα στο City σε περίπου 30 λεπτά με Thameslink (όχι και ό,τι πιο άνετο σε ώρες αιχμής όμως). Check-in δεν έκανα στο LTN, και τους χώρους αναχωρήσεων τους είδα μόνο στα γρήγορα. Αλλά σίγουρα δε θα το προτιμούσα σαν αεροδρόμιο κρίνοντας από το κτίριό του. Βέβαια, δεν έχει μεγάλες καθυστερήσεις λόγω ATC, δε χρειάζεται μεγάλη τροχοδρόμηση κ.λ.π. Είναι αυτό που λέμε ότι απλώς "κάνει τη δουλειά του", χωρίς να έχει τίποτε το ιδιαίτερο όμως.
 
A re George. Krima den se prolava. Next time apo konda. Pandos gia to Terminla tou Luton den thymame kai toso megali ti diadromi alla exo na taksidepso apo ekei since 1997.
 
Trip report μέρος 2ο: Farnborough & Imperial War Museum Duxford.

Κάποιοι το ξέρατε ήδη, όσοι δεν το ξέρατε φαντάζομαι ότι το υποπτευθήκατε. 22-26 Ιουλίου στο Λονδίνο τι καλύτερο έχει να κάνει ένας aviation enthusiast από το να...πεταχτεί μέχρι το Farnborough :?: Τρενάκι, λοιπόν, από London Waterloo για Farnborough Main Station (πολλά και τακτικά τρένα, διάρκεια διαδρομής: 35-45 λεπτά, 10.40 pounds με επιστροφή) και από εκεί λεωφορειάκι για το airshow. Είχα εισιτήρια για Παρασκευή (trade day) και το πλεονέκτημα ήταν ότι ο κόσμος ήταν πολύ λιγότερος από το Σαββατοκύριακο (public days), οπότε η φωτογράφηση ήταν πολύ πιο εύκολη. Από τα highlights:
:arrow: http://www.planepictures.net/netshow.cgi?236891 (Korean Air B737-900 με τα νέα house colours της Boeing)
:arrow: http://www.planepictures.net/netshow.cgi?237981 (An-74, δυστυχώς μόνο σε static display την Παρασκευή)
:arrow: An-140 & DC-10 Global Airtanker Service (photos από αυτά δεν έχω ανεβάσει ακόμα, αλλά υπάρχουν αρκετές στο net).
Αλλά, βέβαια, τίποτε δε συγκρίνεται με τις πτητικές επιδείξεις, διάρκειας τεσσάρων ωρών :!: Τριάντα λεπτά από red arrows για αρχή, μια εντυπωσιακή παρέλαση διαφόρων ιπτάμενων πολεμικών μηχανών (Β1Β Lancer, F16, Eurofighter/Typhoon, Gripen, Harrier, μια εκπληκτική επίδειξη από Apache, μέχρι και B-52H & F117, περαστικά όμως) και από πολιτικά Embraer 190, A318 και A340-600 ( http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=329397 ). Την παράσταση, όμως, έκλεψε το 747-400 της South African από τη στιγμή που ήρθε ( http://www.planepictures.net/netshow.cgi?236819 ), μέχρι τα χαμηλά περάσματα ( http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=330655 ) και τις υπόλοιπες μανούβρες που εκτελούσαν κυβερνήτες της South African.
Όλα αυτά συν τους στεγασμένους εκθεσιακούς χώρους, πραγματικά είναι αδύνατο να τα γυρίσει κανείς από τις 09:30 που ανοίγουν οι πόρτες μέχρι τις 18:00 που κλείνουν... Αλλά το flying display δεν είναι να το χάνει κανείς, οπότε κάποια περίπτερα εκθετών δεν τα είδα ποτέ...

Επειδή, όμως, αυτό δε μου έφτανε, είπα να πεταχτώ και στο Duxford. Τρενάκι πάλι από Λονδίνο για Cambridge αυτή τη φορά (διαδρομή: μία ώρα περίπου) και από εκεί το complimentary bus που κάθε Κυριακή κάνει το δρομολόγιο των 15-20 λεπτών μέχρι το μουσείο δωρεάν (τις άλλες μέρες είναι επί πληρωμή). Τι να πρωτοπώ για το μουσείο; Ότι έχει -εκτός από την πολύ αξιόλογη συλλογή ιστορικών αεροσκαφών του πρώτου και δεύτερου παγκοσμίου πολέμου- μια πολύ σημαντική συλλογή βρετανικών πολιτικών αεροσκαφών :?: VC-10 με χρώματα BOAC, BAC 1-11 της British Airways, Trident με χρώματα BEA, Bristol Britannia της Monarch, Comet με livery DAN AIR και πολλά άλλα, μεταξύ των οποίων και το Concorde 101 ( :thx: ), τα περισσότερα των οποίων είναι επισκέψιμα :!: Επιφυλάσσομαι για photos και από εκεί σύντομα. Με μια φράση: μη βρεθείτε στο Λονδίνο και το αγνοήσετε...

Αυτά τα ολίγα από την παραμονή μου στην Αγγλία (για να πληροφορούνται και μερικοί που τους έπιασα...αδιάβαστους για το Duxford :P :P :P )

Το report της επιστροφής με Hellas Jet είναι στα σκαριά...

Υ.Γ. @LondonAkis: εκείνη τη βουτιά σου τη χρωστάω ακόμα...
 
Το duxford είναι βόρεια του Λονδίνου?.......εγώ το θυμάμαι κάποιο μουσείο της RAF αλλά δεν είχε μόνο αεροσκάφοι της...αν και δεν θυμάμαι να είχε πολιτικά αεροσκάφοι...ή εγώ δεν τα πρόσεξα :lol: ............Ή είναι διαφορετικά μουσεία????
 
Sorry καμμία σχέση.............. http://www.rafmuseum.com/


οπότε το duxford είναι άλλο ένα μέρος για επίσκεψη... :oops:

Πάντως όταν ξαναβρεθείτε προς Λονδίνο μεριά ,να πάτε στο μουσείο της RAF γιατί αξίζει
 
George":1s2r1s18 said:
Αλλά, βέβαια, τίποτε δε συγκρίνεται με τις πτητικές επιδείξεις, διάρκειας τεσσάρων ωρών :!: Τριάντα λεπτά από red arrows για αρχή, μια εντυπωσιακή παρέλαση διαφόρων ιπτάμενων πολεμικών μηχανών (Β1Β Lancer, F16, Eurofighter/Typhoon, Gripen, Harrier, μια εκπληκτική επίδειξη από Apache, μέχρι και B-52H & F117, περαστικά όμως) και από πολιτικά Embraer 190, A318 και A340-600 [...] Όλα αυτά συν τους στεγασμένους εκθεσιακούς χώρους, πραγματικά είναι αδύνατο να τα γυρίσει κανείς από τις 09:30 που ανοίγουν οι πόρτες μέχρι τις 18:00 που κλείνουν...

mikre kai athoe mou, posa liga ksereis...

Royal International Air Tattoo legetai!
 
dtrach":wb232ej7 said:
Πάντως όταν ξαναβρεθείτε προς Λονδίνο μεριά ,να πάτε στο μουσείο της RAF γιατί αξίζει

Ναι βασικά, Το RAF Museum βρίσκεται στο βόρειο Λονδίνο (φτάνεις με το μετρό με τη "μαύρη" Northern Line). Είναι αρκετά ενδιαφέρον και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έναν εξομοιωτή που αναπαριστά πτήσεις με αεροσκάφος του πρώτου παγκοσμίου πολέμου αλλά και με το Tornado (ή το Harrier... - δεν θυμάμαι καλά... έχω να πάω και από το 1995!) 8) :cry:
 
phantomas":3srpsvci said:
mikre kai athoe mou, posa liga ksereis...

Royal International Air Tattoo legetai!
Γνωστό και σεβαστό, αλλά απευθύνεται πολύ περισσότερο (για να μην πω αποκλειστικά) σε λάτρεις πολεμικής αεροπορίας. Εγώ είμαι της πολιτικής σκηνής κατά 95% τουλάχιστον, οπότε μάλλον στο "target group" του Farnborough ανήκω. Τα υπόλοιπα τα θαυμάζω μόνο ως πτητικές μηχανές και όχι τόσο για το σκοπό που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Αλλά αυτό είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση και ξεφεύγει από το trip report...

Μουσεία αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Αγγλία υπάρχουν πάρα πολλά. Το Duxford έχει το πλεονέκτημα ότι έχει και αρκετά πολιτικά αεροσκάφη, που σίγουρα αξίζουν επίσκεψη. Και βέβαια, έχει διάδρομο σε λειτουργία, οπότε μπορεί να δείτε και κανένα σπάνιο ιστορικού ενδιαφέροντος αεροπλάνο εκεί που δεν το περιμένετε...
 
Top