George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Η σειρά μου να δοκιμάσω low cost έφτασε. Ε, δεν είχα και πολλά περιθώρια: 85 ευρώ ATH-LTN τελική τιμή (όταν οι άλλες είχαν από 150 και πάνω) είναι πρόκληση!!! Η κράτηση μέσω internet γρήγορα, άνετα και, κυρίως, αποτελεσματικά. Στην ουσία τώρα:
ATH 06:40-LTN 08:35, 22JUL2004, EZY2004 (ζήτω το marketing), G-EZJK, seat 19A
Στο "καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης", "του κόσμου" και δεν ξέρω και 'γώ τι άλλο ήμουν ακριβώς στις 05:00. Βλέπω ουρά από μακριά και σκέφτομαι ότι πάλι αργά έφτασα... Αλλά η ουρά ήταν για το διπλανό desk της Air France και στο desk της EZY κανένας
Ο ντυμένος στα πορτοκαλί υπάλληλος ήταν ψιλονυσταγμένος (λογικό είναι, τέτοια ώρα...) αλλά με εξυπηρέτησε γρήγορα. Το boarding pass της Goldair Handling (όχι, αυτό δεν ήταν πορτοκαλί) έλεγε ώρα επιβίβασης 05:40, μία ώρα πριν δηλαδή :shock:. Και εκεί που ήμουν χαρούμενος ότι έφτασα νωρίς, πριν τον πολύ λαό, βλέπω ότι ήδη 69 άτομα είχαν κάνει check-in πριν από μένα
(καλά, πότε ήρθαν
)
Τέλος πάντων, breakfast στο Sbarro και κατά τις 05:45 έλεγχος διαβατηρίων και μετά χειραποσκευών κοντά στο gate A11 (φυσούνα παρακαλώ...).
"Η easyjet σας ευχαριστεί που περιμένετε..." και "...σε λίγο θα είμαστε έτοιμοι για να αρχίσει η επιβίβαση", η οποία τελικά ξεκίνησε στις 06:10. "Η easyjet σας ευχαριστεί που περιμένατε και καλεί τους επιβάτες με αριθμό από 1 έως 30 να επιβιβαστούν". Εγώ δεν ήμουν σ'αυτούς... Μετά ήρθε η σειρά των 31-60. Ούτε σ'αυτούς ήμουν... Μετά ήρθε η σειρά των 61-90 και όσων περίσσευαν από 1-60 (αυτοί που δεν ψάρωσαν με το "05:40" του boarding pass και ήρθαν αργά). Παρά την ανησυχία μου, βρήκα ένα ωραιότατο παράθυρο στην 19Α, γιατί όλοι στριμώχνονταν να κάτσουν στις πρώτες σειρές και πίσω ήταν όλα άάάάάδεια, γεγονός που έκανε το πλήρωμα να λέει και να ξαναλέει κάθε λίγο και λιγάκι "there are plenty of seats at the rear of the aircraft" και πηγαίνετε προς τα πίσω γιατί η επιβίβαση καθυστερεί και βοηθήστε μας να φύγουμε on-time και να βγάλουμε κι εμείς το ψωμάκι μας τίμια...Εγώ, δε, που πήγα πίσω με τη μία, είχα και επιλογή σε ποια σειρά να κάτσω!!!
Push-back ακριβώς στις 06:40, πριν από το οποίο ο captain μας έδωσε πλήρες briefing, ίδιο με αυτό που έδωσε και στο συγκυβερνήτη πιστεύω: "μετά την απογείωση θα ακολουθήσουμε το Athens VOR για 8 μίλια και θα στρίψουμε αριστερά με πορεία για Κόρινθο, Κέρκυρα, Brindisi, Garmish (σύνορα Αυστρίας-Γερμανίας), Luxembourg, Brussels και μετά Luton". Επίσης, η...Αφροδίτη Σημίτη μας καλωσόρισε στην easyjet, μας ενημέρωσε για το έντυπο ασφαλείας και ότι θα έπρεπε να κοιτάξουμε προσεκτικά τη χρήση του σωσιβίου και άλλων μέσων διάσωσης. Το κοίταξα (και ακόμη το κοιτάω) πιο καλά απ' ότι θα περίμεναν... Κατά την τροχοδρόμηση, η προϊσταμένη μας συστήθηκε η ίδια και μας σύστησε και τις άλλες δύο κοπέλες (τυπικές αγγλικές φάτσες, τίποτα το ιδιαίτερο), οι οποίες έκαναν το safety demo σα να ήταν στο στρατό! Τόσο ανέκφραστα πρόσωπα και τέτοια αυστηρότητα στις κινήσεις δεν έχω ξαναδεί. Σε στρατόπεδο τις εκπαιδεύουν???
Η απογείωση από τον 03L έγινε στις 06:50, ο ήλιος μόλις είχε αρχίσει να ανατέλλεικαι τότε μου έφυγε όλη η κούραση και η ταλαιπωρία του πρωινού ξυπνήματος! Το σκηνικό ήταν πανέμορφο. Μετά την αριστερή στροφή φάνηκε και το LGAVπου αφήναμε πίσω μας και μετά από λίγο το Ελληνικό και το λιμάνι του Πειραιά. Στο Ρίο φαινόταν η καινούργια γέφυρα, και ο captain μας έδωσε το δεύτερο briefing (αναμενόμενος χρόνος πτήσης συνολικά 3:30' λόγω headwind και πτήση στο FL380
), λέγοντας ότι μας αφήνει πλέον να κοιμηθούμε. Την Κέρκυρα ούτε που κατάλαβα πότε την περάσαμε (με πήρε ο ύπνος) και έβλεπα πλέον τις ακτές της Ιταλίας. Η ελληνική λιακάδα είχε αντικατασταθεί από ελαφριά συννεφιάστο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής και στο παράθυρό μου είχε σχηματιστεί πάγος!
Το πλήρωμα περνούσε κατά διαστήματα με καφέ και πλαστικά ποτηράκια (επί πληρωμή φυσικά) και ο χρόνος κυλούσε γρήγορα.
Το αεροπλάνο ήταν καθαρό και σε πολύ καλή κατάσταση, το seat pitch δεν είχε να ζηλέψει πολλά από το αντίστοιχο της Α3 (όχι άψογο αλλά σίγουρα όχι κακό) και τα καθίσματαήταν αρκετά αναπαυτικά, με συνθετικό ύφασμα εύκολο στον καθαρισμό, αλλά η "όρθια θέση" ήταν απολύτως όρθια!!!
Start of descend κοντά στις Βελγικές ακτές και ο captain μας δήλωσε ότι περιμένουμε να είμαστε στο έδαφος με τα chocks τοποθετημένα "25 minutes ahead of schedule". Το UK μας δέχτηκε με "σκοτεινές διαθέσεις"και λίγες αναταράξεις στην προσέγγιση και, τελικά, η προσγείωση έγινε στις 08:25 περίπου. Τροχοδρόμηση δίπλα από πολλά business jets (μεταξύ άλλων 757 και BBJ της PrivatAir) και αποβίβαση κατά τις 08:30. Μεταφορά στο..."terminal" με τα πόδια
(βγείτε από το αεροπλάνο και στρίψτε δεξιά για το κτίριο μας είπε το πλήρωμα και αυτό κάναμε) και μετά από μια δαιδαλώδη διαδρομή με σκάλες, διαδρόμους στενούς, φαρδείς, έξοδο από το κτίριο και είσοδο ξανά, φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων. Οι βαλίτσες στην αίθουσα αναμονής -που η εικόνα της θύμιζε την κακή πλευρά του Ελληνικού- εμφανίστηκαν κανένα 10λεπτο αργότερα.
Έξοδος από το κτίριο (τελείως αδιάφορο γενικά, που δίνει την αίσθηση ενός παλιού επαρχιακού αεροδρομίου) και μετά λεωφορειάκι για το σταθμό του τρένου...
Γενικά, λοιπόν, από την easyjet έμεινα μάλλον ευχαριστημένος. Τους παραδέχομαι γιατί προσφέρουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο το προωθούν τόσο καλά, που και οι επιβάτες ξέρουν τι να περιμένουν. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πόσο νωρίς είχαν φτάσει οι περισσότεροι στο check-in, ξέροντας ότι αλλιώς δε θα έπαιρναν κάποια καλή θέση. Και βέβαια, μου έδωσαν αυτά που πλήρωσα. Καθαρό αεροπλάνο, on-time και με όχι κακή άνεση (ιδίως με δεδομένο ότι είχα και μια θέση κενό από τη διπλανή μου κυρία). Θα ξαναπήγαινα αν η τιμή ήταν χαμηλή. Όλα κύλησαν...nice and easy.
ATH 06:40-LTN 08:35, 22JUL2004, EZY2004 (ζήτω το marketing), G-EZJK, seat 19A
Στο "καλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης", "του κόσμου" και δεν ξέρω και 'γώ τι άλλο ήμουν ακριβώς στις 05:00. Βλέπω ουρά από μακριά και σκέφτομαι ότι πάλι αργά έφτασα... Αλλά η ουρά ήταν για το διπλανό desk της Air France και στο desk της EZY κανένας
Τέλος πάντων, breakfast στο Sbarro και κατά τις 05:45 έλεγχος διαβατηρίων και μετά χειραποσκευών κοντά στο gate A11 (φυσούνα παρακαλώ...).
"Η easyjet σας ευχαριστεί που περιμένετε..." και "...σε λίγο θα είμαστε έτοιμοι για να αρχίσει η επιβίβαση", η οποία τελικά ξεκίνησε στις 06:10. "Η easyjet σας ευχαριστεί που περιμένατε και καλεί τους επιβάτες με αριθμό από 1 έως 30 να επιβιβαστούν". Εγώ δεν ήμουν σ'αυτούς... Μετά ήρθε η σειρά των 31-60. Ούτε σ'αυτούς ήμουν... Μετά ήρθε η σειρά των 61-90 και όσων περίσσευαν από 1-60 (αυτοί που δεν ψάρωσαν με το "05:40" του boarding pass και ήρθαν αργά). Παρά την ανησυχία μου, βρήκα ένα ωραιότατο παράθυρο στην 19Α, γιατί όλοι στριμώχνονταν να κάτσουν στις πρώτες σειρές και πίσω ήταν όλα άάάάάδεια, γεγονός που έκανε το πλήρωμα να λέει και να ξαναλέει κάθε λίγο και λιγάκι "there are plenty of seats at the rear of the aircraft" και πηγαίνετε προς τα πίσω γιατί η επιβίβαση καθυστερεί και βοηθήστε μας να φύγουμε on-time και να βγάλουμε κι εμείς το ψωμάκι μας τίμια...Εγώ, δε, που πήγα πίσω με τη μία, είχα και επιλογή σε ποια σειρά να κάτσω!!!
Push-back ακριβώς στις 06:40, πριν από το οποίο ο captain μας έδωσε πλήρες briefing, ίδιο με αυτό που έδωσε και στο συγκυβερνήτη πιστεύω: "μετά την απογείωση θα ακολουθήσουμε το Athens VOR για 8 μίλια και θα στρίψουμε αριστερά με πορεία για Κόρινθο, Κέρκυρα, Brindisi, Garmish (σύνορα Αυστρίας-Γερμανίας), Luxembourg, Brussels και μετά Luton". Επίσης, η...Αφροδίτη Σημίτη μας καλωσόρισε στην easyjet, μας ενημέρωσε για το έντυπο ασφαλείας και ότι θα έπρεπε να κοιτάξουμε προσεκτικά τη χρήση του σωσιβίου και άλλων μέσων διάσωσης. Το κοίταξα (και ακόμη το κοιτάω) πιο καλά απ' ότι θα περίμεναν... Κατά την τροχοδρόμηση, η προϊσταμένη μας συστήθηκε η ίδια και μας σύστησε και τις άλλες δύο κοπέλες (τυπικές αγγλικές φάτσες, τίποτα το ιδιαίτερο), οι οποίες έκαναν το safety demo σα να ήταν στο στρατό! Τόσο ανέκφραστα πρόσωπα και τέτοια αυστηρότητα στις κινήσεις δεν έχω ξαναδεί. Σε στρατόπεδο τις εκπαιδεύουν???
Η απογείωση από τον 03L έγινε στις 06:50, ο ήλιος μόλις είχε αρχίσει να ανατέλλεικαι τότε μου έφυγε όλη η κούραση και η ταλαιπωρία του πρωινού ξυπνήματος! Το σκηνικό ήταν πανέμορφο. Μετά την αριστερή στροφή φάνηκε και το LGAVπου αφήναμε πίσω μας και μετά από λίγο το Ελληνικό και το λιμάνι του Πειραιά. Στο Ρίο φαινόταν η καινούργια γέφυρα, και ο captain μας έδωσε το δεύτερο briefing (αναμενόμενος χρόνος πτήσης συνολικά 3:30' λόγω headwind και πτήση στο FL380
Το πλήρωμα περνούσε κατά διαστήματα με καφέ και πλαστικά ποτηράκια (επί πληρωμή φυσικά) και ο χρόνος κυλούσε γρήγορα.
Το αεροπλάνο ήταν καθαρό και σε πολύ καλή κατάσταση, το seat pitch δεν είχε να ζηλέψει πολλά από το αντίστοιχο της Α3 (όχι άψογο αλλά σίγουρα όχι κακό) και τα καθίσματαήταν αρκετά αναπαυτικά, με συνθετικό ύφασμα εύκολο στον καθαρισμό, αλλά η "όρθια θέση" ήταν απολύτως όρθια!!!
Start of descend κοντά στις Βελγικές ακτές και ο captain μας δήλωσε ότι περιμένουμε να είμαστε στο έδαφος με τα chocks τοποθετημένα "25 minutes ahead of schedule". Το UK μας δέχτηκε με "σκοτεινές διαθέσεις"και λίγες αναταράξεις στην προσέγγιση και, τελικά, η προσγείωση έγινε στις 08:25 περίπου. Τροχοδρόμηση δίπλα από πολλά business jets (μεταξύ άλλων 757 και BBJ της PrivatAir) και αποβίβαση κατά τις 08:30. Μεταφορά στο..."terminal" με τα πόδια
(βγείτε από το αεροπλάνο και στρίψτε δεξιά για το κτίριο μας είπε το πλήρωμα και αυτό κάναμε) και μετά από μια δαιδαλώδη διαδρομή με σκάλες, διαδρόμους στενούς, φαρδείς, έξοδο από το κτίριο και είσοδο ξανά, φτάσαμε στον έλεγχο διαβατηρίων. Οι βαλίτσες στην αίθουσα αναμονής -που η εικόνα της θύμιζε την κακή πλευρά του Ελληνικού- εμφανίστηκαν κανένα 10λεπτο αργότερα. Έξοδος από το κτίριο (τελείως αδιάφορο γενικά, που δίνει την αίσθηση ενός παλιού επαρχιακού αεροδρομίου) και μετά λεωφορειάκι για το σταθμό του τρένου...
Γενικά, λοιπόν, από την easyjet έμεινα μάλλον ευχαριστημένος. Τους παραδέχομαι γιατί προσφέρουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο το προωθούν τόσο καλά, που και οι επιβάτες ξέρουν τι να περιμένουν. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πόσο νωρίς είχαν φτάσει οι περισσότεροι στο check-in, ξέροντας ότι αλλιώς δε θα έπαιρναν κάποια καλή θέση. Και βέβαια, μου έδωσαν αυτά που πλήρωσα. Καθαρό αεροπλάνο, on-time και με όχι κακή άνεση (ιδίως με δεδομένο ότι είχα και μια θέση κενό από τη διπλανή μου κυρία). Θα ξαναπήγαινα αν η τιμή ήταν χαμηλή. Όλα κύλησαν...nice and easy.
), τα περισσότερα των οποίων είναι επισκέψιμα