EuroAir και επιδοτούμενες πτήσεις

  • Thread starter Thread starter SK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

SK

First-Class-Member
Εγγραφή
20/01/2004
Μηνύματα
627
Likes
91
Περιοχή
Boston, MA and Syracuse, NY
Αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες (μερικές από τις οποίες είχαν γίνει γνωστές και στο παρελθόν) για την προσπάθεια της EuroAir να αναλάβει επιδοτούμενες πτήσεις παρουσιάζει σημερινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας. Το σχετικό απόσπασμα:

"Την ίδια στιγμή η Ο.Α. έχει εμπλακεί σε «αερομαχία» με την ελληνική εταιρεία EuroAir, η οποία διεκδικεί τις επιδοτούμενες πτήσεις προς το Αιγαίο. Ο νέος εγχώριος ανταγωνιστής της Ο.Α. που μέχρι σήμερα ειδικεύεται στις πτήσεις υψηλών προσώπων (VIP), διαθέτει έξι αεροσκάφη, μεταξύ των οποίων τρία 64 θέσεων της βρετανικής British Aerospace με την οποία συνεργάζεται, ενώ από το 1999 εκτελεί τακτικά δρομολόγια προς τις Κυκλάδες.

Την εκτέλεση των 13 άγονων δρομολογίων είχε αναλάβει το 2001 η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα για περίοδο τριών ετών. Η ΥΠΑ προκήρυξε νέο διαγωνισμό τον Δεκέμβριο του 2004. Στις προσφορές εμφανίζεται «ψαλίδα» 40 εκατ. ευρώ αφού οι μεν Ολυμπιακές Αερογραμμές φέρονται να ζητούν 59 εκατ. ευρώ για τις 13 άγονες γραμμές, ενώ η EuroAir μόλις 19 εκατ. ευρώ για τις 12 απ' αυτές.

Η EuroAir αποκλείστηκε σύμφωνα με το πρακτικό της επιτροπής που διενήργησε τον διαγωνισμό (με αιτιολογία ότι δεν πληροί κριτήρια της προκήρυξης) με αποτέλεσμα να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας αναίρεση του πρακτικού, αποκλεισμό της Ολυμπιακής Αεροπορίας, αλλά και να μην κατακυρωθεί ο διαγωνισμός μέχρι να εκδικαστεί η κύρια προσφυγή τον Φεβρουάριο.

Στελέχη της αγοράς ερμηνεύουν την υψηλή προσφορά των Ο.Α. ως προσπάθεια να βγάλει μερικά «σπασμένα» από άλλες γραμμές, ενώ αποδίδουν τη χαμηλή προσφορά της EuroAir στην υποστήριξη της British Aerospace, η οποία την προμηθεύει με αεροπλάνα σε χαμηλή τιμή, σε μια προσπάθεια να τα καθιερώσει στη διεθνή αγορά."

ΥΓ 1: Αν και υπάρχει ήδη θέμα Euroair, νομίζω ότι ήταν μάλλον πιο γενικό, οπότε σκέφτηκα να αρχίσω ένα νέο.
ΥΓ 2: Tο δημοσίευμα αναφέρεται και σε θέματα ΟΑ και Α3, οπότε το παραπέμπω και σε άλλα θέματα στις σχετικές συζητήσεις.
 
ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ειναι αυτη η αεροπορικη εταιρια???
 
BAe den sou leei tipota? ;-)
 
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ έγραψε:
Στελέχη της αγοράς ερμηνεύουν την υψηλή προσφορά των Ο.Α. ως προσπάθεια να βγάλει μερικά «σπασμένα» από άλλες γραμμές, ενώ αποδίδουν τη χαμηλή προσφορά της EuroAir στην υποστήριξη της British Aerospace, η οποία την προμηθεύει με αεροπλάνα σε χαμηλή τιμή, σε μια προσπάθεια να τα καθιερώσει στη διεθνή αγορά."

...καλά, αυτή δε η καθιέρωση των BΑΕ στην διεθνή αγορά με το δεδομένο παράδειγμα...πολύ μου άρεσε για κατακλίδα. Σωστό κερασάκι...στην τούρτα :roll:
 
MAXIM":3dy60m99 said:
ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ειναι αυτη η αεροπορικη εταιρια???

Για το πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η αεροπορική εταιρεία υπεύθυνοι είναι να το διαπιστώσουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του Κράτους -ΥΠΑ, αν δεν κάνω λάθος. Αυτή είναι η δουλειά τους. Και πρέπει να ελέγξουν τα πάντα. Αλλά και δεν πρέπει να αποκλείσουν την εταιρεία αυτή μόνο και μόνο επειδή πριν δεν τους ήξερε κανείς. Αλλοίμονο αν βάζουμε μπροστά μας τέτοιες προκαταλήψεις. Άλλωστε την ...Ολυμπιακή ποιός την ήξερε το 1955? Είναι αυτός λόγος για να μην ξεκινήσει κανείς;;; ΝΤΡΟΠΗ.

Πρέπει λοιπόν, αν πράγματι δεν πληροί τις προϋποθέσεις, να αποκλειστεί. Αν όχι, να της δοθεί η ευκαιρία. Το να μονολογούμε με ανορθόγραφα κεφαλαία δεν δίνει λύση. Και το να αποκλειστεί επειδή δεν είναι γνωστή και πριν ...τη δημιουργία της είναι όχι μόνο ύποπτο, είναι εγκληματικό.
 
george_a":1cnc2cgc said:
MAXIM":1cnc2cgc said:
ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ειναι αυτη η αεροπορικη εταιρια???

Για το πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η αεροπορική εταιρεία υπεύθυνοι είναι να το διαπιστώσουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του Κράτους -ΥΠΑ, αν δεν κάνω λάθος. Αυτή είναι η δουλειά τους. Και πρέπει να ελέγξουν τα πάντα. Αλλά και δεν πρέπει να αποκλείσουν την εταιρεία αυτή μόνο και μόνο επειδή πριν δεν τους ήξερε κανείς. Αλλοίμονο αν βάζουμε μπροστά μας τέτοιες προκαταλήψεις. Άλλωστε την ...Ολυμπιακή ποιός την ήξερε το 1955? Είναι αυτός λόγος για να μην ξεκινήσει κανείς;;; ΝΤΡΟΠΗ.

Πρέπει λοιπόν, αν πράγματι δεν πληροί τις προϋποθέσεις, να αποκλειστεί. Αν όχι, να της δοθεί η ευκαιρία. Το να μονολογούμε με ανορθόγραφα κεφαλαία δεν δίνει λύση. Και το να αποκλειστεί επειδή δεν είναι γνωστή και πριν ...τη δημιουργία της είναι όχι μόνο ύποπτο, είναι εγκληματικό.

ΔΕΝ ειπε κανεις να μην ξεκινηση.....αρκει να ειναι διαφανεις οι διαδικασιες....οσο αναφορα για τον ανορθογραφο μονολογο μου.....συγνομι φιλαι μου αλλα ημε αγγραμματος....αν μπορισ να βοιθισισ......θα το εκτιμουσα......
 
Kαι ασφαλώς πρέπει να είναι και διαφανείς και δίκαιες οι διαδικασίες. Πρέπει να απαιτούμε από το κράτος να κάνει σωστά τη δουλειά του.
 
MAXIM":2fd9538r said:
ΔΕΝ ειπε κανεις να μην ξεκινηση.....αρκει να ειναι διαφανεις οι διαδικασιες....

Σε ενδιαφέρει η διαφάνεια στην EUROAIR αλλα για την ΟΑ δεν σε απασχολεί? Ύποπτο...
 
MAXIM ....οσο αναφορα για τον ανορθογραφο μονολογο μου.....συγνομι φιλαι μου αλλα ημε αγγραμματος....αν μπορισ να βοιθισισ......θα το εκτιμουσα......[/quote said:
καλα κανεις και εισαι ανορθογραφος. αυτο ομως γιατι σε εμποδιζει απο το να εισαι ευγενικος και αξιοπρεπεις? πιστευεις πως ειναι χωρος το forum που χωρα τις ειρωνειες σου? sorry aki gia to off topic....
 
makedonas":1fm8z6qf said:
MAXIM":1fm8z6qf said:
ΔΕΝ ειπε κανεις να μην ξεκινηση.....αρκει να ειναι διαφανεις οι διαδικασιες....

Σε ενδιαφέρει η διαφάνεια στην EUROAIR αλλα για την ΟΑ δεν σε απασχολεί? Ύποπτο...

Μαλλον Στεφο δεν εχεις διαβασει οσα εχω γραψει για την ΟΑ...ειναι υποπτο?
 
Top