Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
Agostino
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 15 Ιαν 2015, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): QTR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
x 6

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό Agostino » 10 Ιαν 2019, 23:07

Χωρίς να γνωρίζω το συγκεκριμένο θέμα πολύ καλά, σαν "αντισταθμιστικά ωφελίματα" αναφέρεται ο όρος της συμφωνίας που επιβάλλει υποχρεωτικά ένα μέρος της αξίας του συμβολαίου να εκτελεστεί αποκλειστικά από τοπικές/εθνικές εταιρίες (προμηθευτές ή εργολάβους). Ο προφανής σε μένα λόγος των διαμαρτυριών είναι γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε ενάντια σε κάθε ίχνος ανταγωνισμού να αποκλείσει τους ιδιώτες από την πρόσβαση(!) σε αυτό το ποσό με το να φροντίσει να αναθέσει το μεγαλύτερο μέρος του αντικειμένου που προκύπτει από τα αντισταθμιστικά στον εαυτό της, δλδ στην ΕΑΒ. Επομένως η πίκρα δεν προκύπτει από το ότι αποκτά η ΕΑΒ φόρτο εργασίας αλλα από το ότι αποκλείονται οι υπόλοιποι.

Επίσης, χωρίς πάλι να γνωρίζω με βεβαιότητα, αυτός είναι και ο λόγος που καταργείται η πρακτική των αντισταθμιστικών, ώστε να μην γίνονται απευθείας αναθέσεις συμβολαίων και να μην αποκλείονται εταιρίες τρίτων χωρών και να αποκτούν κάποιες άλλες πλεονέκτημα επειδή απλά και μόνο έχουν την έδρα τους σε μια χώρα. Εκφράζω την αμφιβολία μου για το κατά πόσο η κατάργηση των αντισταθμιστικών αφορά εξοπλιστικά, που χρηματοδοτούνται μάλιστα από εθνικους και όχι Ευρωπαικούς πόρους και στη συγκεκριμένη περιπτωση συνάπτεται με χώρα εκτός ΕΕ.
Τελευταία επεξεργασία από Agostino σε 10 Ιαν 2019, 23:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Makromits
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 23 Απρ 2016, 08:33
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
x 1

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό Makromits » 10 Ιαν 2019, 23:09

Από πότε η εθνική ασφάλεια είναι σπατάλη; Τα 230 μύρια θα δωθουν από την Lockheed Martin για να δημιουργηθούν υποδομές στην ΕΑΒ και στις μικρές εταιρείες ωστε να πραγματοποιηθεί η αναβάθμιση των F-16 σε επίπεδο viper.
0 x

diontheo
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: 06 Ιαν 2006, 02:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 9

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό diontheo » 11 Ιαν 2019, 13:30

Η Εθνική 'Αμυνα δεν είναι σπατάλη. Το να πληρώσουμε "230 μύρια" στη Lockheed τα οποία εν συνεχεία θα σκορπιστούν σε διάφορους (αδιάφορους) αδιαφανώς είναι σπατάλη.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 843
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 131

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 11 Ιαν 2019, 14:26

Αφήστε την παραμύθα, διαβάστε και το άρθρο

«Υπάρχει η εντύπωση ότι μπορούσαμε να επιδιώξουμε να μειώσουμε το τίμημα. Να πούμε, για παράδειγμα, ότι τα 260 εκατομμύρια, η ελληνική πλευρά δεν τα θέλει για την ΕΑΒ και αν θα μπορούσαμε να μειώσουμε το τίμημα για τα αεροσκάφη».
color=#FF0000]]«Το ερώτημα αυτό τέθηκε επανειλημμένα» είπε ο εκπρόσωπος της Lockheed και πρόσθεσε ότι τα 263,7 εκατομμύρια είναι όφελος της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας.


https://www.naftemporiki.gr/story/14334 ... ropologias

Το είπε και ο Δ. Πλέσσας και το επιβεβαιώνει και η κυβέρνηση των ΗΠΑ, το συνολικό τίμημα που θα πληρώσει η κυβέρνηση της Ελλάδος δεν επρόκειτο να μειωθεί κατά $230 εκατ.
«η συνολική ωφέλεια την οποία θα αντλήσουν οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, η Αμυντική Ελληνική Βιομηχανία, εκτιμήθηκε από την Lockheed Martin, σε 263,7 εκατομμύρια δολάρια»


Φωνάζουν οι ιδιώτες γιατί δεν πήραν το μεγάλο μερίδιο, γι΄ αυτό βάζουν κωλύματα.

http://www.onalert.gr/stories/anaba8mis ... reis/75256

Αυτοί που φωνάζουν, τι επιδιώκουν; :?: Να πάει η δυνατότητα αναβάθμισης και οι μελλοντικές (εν δυνάμει) πωλήσεις της ΕΑΒ στην Ολλανδία; :?:
0 x


Makromits
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 23 Απρ 2016, 08:33
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
x 1

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό Makromits » 13 Ιαν 2019, 12:02

Πιστεύω ότι εντός Ελλάδος μόνο η ΕΑΒ έχει την δυνατότητα να αναλάβει ένα τέτοιο έργο. Η ΕΑΒ έχει αναβαθμίσει παλιότερα και Αμαερικανικα F-16. Υπάρχει άλλη Ελληνική εταιρεία που έχει αεροδρόμιο και τέτοιου μεγέθους εγκαταστάσεις; Η ΕΑΒ κάνει δομική αναβάθμιση σε C-130. Σπατάλη θα ήταν να επενδυθούν χρήματα σε κάποια μικρή ιδιωτική εταιρία η οποία θα έπρεπε να δημιουργηθεί στην ουσία από την αρχή. Ο Air Namibia παραθέτει σωστά στοιχεία.
Το ότι αγαπάμε τον χώρο της αεροπορίας δεν σημαίνει ότι ξέρουμε και θέματα μαχητικών, εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας. Και να είστε σίγουροι ότι το πρόγραμμα των F-16 προέκυψε για τα δύο τελευταία. Καλό είναι να μην υιοθετουμε τις βλακειες που λένε άσχετοι δημοσιογράφοι ή σαϊτ τάχα σχετικά με την άμυνα που το μόνο που κάνουν είναι να έχουν βαριγδουπους τίτλους για να κερδίσουν κλικαρισματα αλλά τελικά είναι οι μάστερ των fake news.
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 20

Re: Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Δημοσίευσηαπό KGP » 13 Ιαν 2019, 15:14

https://www.youtube.com/watch?v=ssrD2z-9_LA

take it with a pinch of salt


οσο αφορα τις "διαμαχες" που γινονται θα ηθελα να επισημανω οτι σε γενικες γραμμες η αμυντικη "βιομηχανια" εχει την ιδια δομη (οσο αφορα το "process") οπως πχ η "βιομηχανια" κατασκευης αεροσκαφων (για να σας το "φερω" σε πιο "γνωριμα" επιπεδα") ή κατασκευης αυτοκινητων....

απλα ο "δακτυλος/α" των πολιτικων σε αυτον τον τομεα ειναι πιο "ενεργα" γιατι ο "παραληπτης" δεν μπορει να κανει (?) ή -μαλλον καλυτερα- να "δωσει" (στον κοσμο) σωστη τελικη... "αποτιμηση" (ας το πουμε "πεζοδρομιακα" ROI)
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης