Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το λάπτοπ μπορεί να μπει στις αποσκευές, δεν υπάρχει πρόβλημα με την μπαταρία λιθίου. Αυτό που δεν επιτρέπεται στις αποσκευές είναι επιπρόσθετες/εφεδρικές μπαταρίες λιθίου, οι οποίες μπορούν να μεταφερθούν μόνο στις χειραποσκευές. Ο λόγος που το λάπτοπ δεν θα έπρεπε να μπαίνει στις αποσκευές είναι η σχετικά μεγάλη πιθανότητα να υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά.
Νομιζω ειναι τρομακτικά επικίνδυνο...:( Προσωπική εμπειρία με laptop που υπερθερμάνθηκε μέσα σε δικό μου pilot bag στη καμπίνα....αν δεν ήταν η μπαταρία Sony νομιζω θα είχε ξεκινήσει φωτιά...
 
Διάβασα χθες για μια συμφωνία μεταξύ της A3 και της TUI. Αναφέρθηκε ότι η Α3 θα σταθμεύσει αεροσκάφος στη Λιλ για να εξυπηρετεί προορισμούς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Ισπανία, την Κροατία και το Μαυροβούνιο.
Έχουμε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες;
Παραθέτω ένα απο σχετικά άρθρα.


Και μια ελληνική έκδοση χρησιμοποιώντας εκπληκτικά copy and paste

 
Last edited:
Νομιζω ειναι τρομακτικά επικίνδυνο...:( Προσωπική εμπειρία με laptop που υπερθερμάνθηκε μέσα σε δικό μου pilot bag στη καμπίνα....αν δεν ήταν η μπαταρία Sony νομιζω θα είχε ξεκινήσει φωτιά...
Μήπως το λάπτοπ σου δεν ήταν απενεργοποιημένο, αλλά σε κατάσταση αναμονής; Η οδηγία της IATA λέει:

Checked baggage​

We recommend that you keep all your electronic devices in carry-on baggage. If you prefer to pack these in your suitcase, please check with your airline first and make sure that they are completely switched off - not in "sleep" or "hibernate" mode.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
 
Επέστρεψαν οι ζεστές πετσέτες στην business; Την Πεμπτη δεν μας πρόσφεραν αλλά σήμερα στην επιστροφή είχαμε.
 
Αυτό είναι πολύ ευχάριστο !!
Γεναρη δεν υπήρχαν πάντως που πέταξα για Άμστερνταμ
 
Επέστρεψαν, λογικα μόλις! Σήμερα από HAM προσέφεραν.
 
Μάλλον σχετίζεται με το revenue που προέκυψε από τις πρόσφατες αυξήσεις στη Business Classic, ώστε οι προηγούμενοι ναύλοι της Business Classic να γίνουν business saver :mrgreen:
 
Μήπως το λάπτοπ σου δεν ήταν απενεργοποιημένο, αλλά σε κατάσταση αναμονής; Η οδηγία της IATA λέει:

Checked baggage​

We recommend that you keep all your electronic devices in carry-on baggage. If you prefer to pack these in your suitcase, please check with your airline first and make sure that they are completely switched off - not in "sleep" or "hibernate" mode.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

To mini notebook μου (VGN-TZ31MN) ήταν απενεργοποιημένο αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο έχει το κουμπί on-off εξωτερικά (push type, not sliding) με αποτέλεσμα να πατηθεί απο μόνο του και να εκκινήσει το laptop ....μέσα στη τσαντα του καλυμμένο άρχισε να δουλεύει και το ανεμιστηράκι να προσπαθεί να ρίξει τη θερμοκρασία....όταν κατέβασα από το bin τη τσάντα κατάλαβα οτι καίει εξωτερικά! ... δεν είχε προφανώς προστασία overtemp και το καημένο το CPU θα είχε φτάσει στους 100+ βαθμούς. Συμπερασμα: βγάζω τη μπαταρία από το notebook σε καθε πτήση και τυλίγω με κάτι τους ακροδέκτες της μπαταρίας. Τώρα αν ήταν στο cargo bay δεν ξέρω τι μπορούσε να γίνει αν η πτήση ήταν πάνω από την μόλις 1 ωρα που ήταν η δική μου (Ζυρίχη>Μιλάνο). Αυτό που με τρομάζει σήμερα είναι ο απίθανος αριθμός μπαταριών που "πετάνε" καθε μέρα (laptop, tablets, κινητα, battery packs). Μόλις προχτες έπιασε πάλι φωτιά μπαταρία σε πτήση της UAL.
 
Κοιτάζοντας λίγο τον προγραμματισμό των πρωινών πτήσεων από Αθήνα, με δεδομένο ότι έχει περάσει επαρκές χρονικό διάστημα από όταν το πρωινό κύμα προς την επαρχία έχει μετακινηθεί ποιο κοντά σε ώρες prime time, αναρωτήθηκα αν τελικά το πείραμα πέτυχε. Βλέπω αναχωρήσεις 7-8 ΟΑ και SKY που είναι wingtip to wingtip προς τον ίδιο προορισμό με τον ίδιο τύπο ATR. Δεν υπάρχει κοινό που θέλει να είναι στην επαρχία πριν τις 09:00 και να μην θέλει να φτάσει αντίστοιχα αργά στην Αθήνα; Το schedule δεν μετράει ως διαφοροποίηση πλέον; Όλο copy paste; Και από άποψη συνδεσιμότητας αν το δεις, ούτε τις αεροπορικές βοηθά γιατί τα connections λιγοστεύουν και το αεροδρόμιο και τα lounges φρακαρουν και οι επιβάτες μάλλον χειρότερο επίπεδο υπηρεσιών απολαμβάνουν. Κανένα κίνητρο η αντικίνητρο από τον ΑΙΑ δεν περιμένω, τρουπωσαν οι άνθρωποι όποτε καλή σύνταξη. Αλλά και ο ανταγωνισμός είναι τύπου isnogood τελικά. Δεν θέλω να σκέφτω τίποτα tacit collusion. Ούτε που μου περνά από το μυαλό. Αυτό που σκέφτηκα όμως είναι τι θα γίνει αν αυτός που έχει το πάνω χέρι στην Αθήνα ξυπνήσει ένα πρωί με τίποτα κέφια και πει αυτό το ATR δεν το μπορώ καθόλου πρωί πρωί, κάνει πολύ φασαρία, χαλάει όλη την ώρα, θα βάλω ένα jet. Ο ανταγωνισμός έχει μεγαλώσει την αγορά, θα κρατήσω λίγο τους ναύλους χαμηλα, μιας και τα classic είναι ποιο φτηνά θα πετάω με A320 στις 08:00, έχω την δυνατότητα. Ποσό θα άντεχε ο ανταγωνισμός που απλά αντιγράφει σαν μαθητής από τον διπλανό, 6 μήνες, 1 χρόνο; Δεν είμαι υποστηρικτής των competition wars αλλά λίγη διαφοροποίηση δεν βλάπτει.
 
Top