Σχόλια για Α3

Οι υπόλοιπες όλη την ώρα μιλούσαν με την συνάδερφο επιβάτη.
Απογειωση και προσγείωση η τσάντα του κολλητού στην σειρά 1 χύμα μπροστά του ενώ πάντα τις βάζουν στα ντουλάπια.
Το ακόμα χειρότερο, μια τρίτη σύνοδος την είδε πήγε να πει κάτι αλλά δεν το έκανε.
Για μένα το θέμα με την αναβάθμιση σε Business είναι η μια διάσταση του προβλήματος. Ας το λύσει η εταιρία εσωτερικά, αν μας διαβάζει.
Έχοντας ζήσει παλιά, σε εποχές κρατικής ΟΑ, ανάλογες συμπεριφορές πληρώματος, θα εστίαζα κυρίως στα άλλα δυο σκέλη της "μαρτυρίας".
Αν για κάποιο λόγο η Α3 κατάφερε να επιβληθεί απέναντι στην ΟΑ ήταν πάντα το άψογο πλήρωμα καμπίνας, το καλό και επαγγελματικό σέρβις, η συνέπεια της εταιρίας στην τήρηση του πτητικού προγράμματος και η αίσθηση ασφάλειας που εξέπεμπε.
Φαινόμενα όπως τα περιγράφει ο φίλος δεν είχαν μέχρι πρόσφατα θέση σε αεροσκάφος της Αιγαίου και ήταν αυτός ο λόγος που εγώ προσωπικά την επιλέγω συχνά.
Αν τώρα οι ιπτάμενες προτιμούσαν να κουβεντιάζουν με την συνάδελφο, αντί να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στου επιβάτες και μέλιμα τους ήταν πως θα κάνουν "χάρες" σε γνωστούς και φίλους σίγουρα είναι λάθος εικόνα προς τον επιβάτη/πελάτη.
Όσο για το θέμα της τήρησης των κανονισμών, εδώ κι΄ αν είναι λάθος.
Αυτό το "έλα μωρέ και τι έγινε" είναι που οδηγεί κάποτε σε τραγωδίες...
 
Να είστε σίγουροι ότι η Α3 παρακολουθεί το φόρουμ και ότι το περιστατικό που αναφέρθηκε είναι ήδη υπό διερεύνηση. Καλό είναι επίσης, να έχουμε κατά νου ότι τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται και ίσως να μη γνωρίζουμε ακριβώς τι οδηγίες έχουν δοθεί στο πλήρωμα από τη διοίκηση για συγκεκριμένες περιπτώσεις ή συγκεκριμένους επιβάτες. Αυτά ως προς τα περί «ευνοϊκής μεταχείρισης» επιβατών. Ως προς τα περί ασφάλειας, αν κρίνετε ότι υπήρξε κάποιο σοβαρό περιστατικό, καλό είναι να ενημερώνετε απ' ευθείας την εταιρεία μέσω της φόρμας της ιστοσελίδας και όχι μέσω αυτού του φόρουμ (έχει τύχει να χάσει τη δουλειά του το πλήρωμα καμπίνας μιας ολόκληρης πτήσης λόγω ενός ποστ εδώ μέσα).
 
Let me present you exhibits 1 & 2:
Το ακόμα χειρότερο, μια τρίτη σύνοδος την είδε πήγε να πει κάτι αλλά δεν το έκανε.
(έχει τύχει να χάσει τη δουλειά του το πλήρωμα καμπίνας μιας ολόκληρης πτήσης λόγω ενός ποστ εδώ μέσα).

Για να λέμε και αλήθειες βέβαια, ΑΥΤΗ είναι η κουλτούρα της εταιρείας. "Ομερτά" στο προσωπικό "για να μη χάσει κανείς τη δουλειά του" και αδιαφάνεια. Και μετά μιλάμε για consistency στο service.
 
Μα πραγματικά γιατί να ασχολούμαστε με το τι κάνουν οι άλλοι. Να κάνετε παράπονα μόνο όταν δεν σας προσφέρονται οι υπηρεσίες για τις οποίες πληρώσατε και όχι για το που κάθονται και τι έχουν πληρώσει οι υπόλοιποι 200 επιβάτες.

Επίσης η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να κάνει χάρη σε κανέναν, επειδή είναι Gold, επειδή πετάει κάθε μέρα κτλ. Δεν αναγράφεται κάτι στους όρους και ευτυχώς που υπάρχουν οι όροι και βγάζουμε άκρη.
 
Αν τώρα οι ιπτάμενες προτιμούσαν να κουβεντιάζουν με την συνάδελφο, αντί να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στου επιβάτες και μέλιμα τους ήταν πως θα κάνουν "χάρες" σε γνωστούς και φίλους σίγουρα είναι λάθος εικόνα προς τον επιβάτη/πελάτη.
Ε δε νομίζω να άφησαν τις προβλεπόμενες υπηρεσίες για να κουβεντιάζουν με τη συνάδελφο τους. Φαντάζομαι εννοείται ότι το έκαναν την ώρα που είχαν κενό στην εξυπηρέτηση. Που και εδώ δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα από τη στιγμή που έχουν τελειώσει οι υποχρεώσεις της εξυπηρέτησης των επιβατών. Θα μπορούσαν να συζητούν και μεταξύ τους. Το ίδιο μου κάνει.
 
Δεν παύει ποτέ να με εκπλήσσει η προθυμία κάποιων να αφιερώσουν χρόνο για να ποστάρουν 10 μηνύματα στο φόρουμ για ένα ζήτημα που τους φάνηκε (ή ήταν όντως) στραβό, αντί να το αναφέρουν απευθείας στην εταιρεία - ή και στις αρμόδιες αρχές, αν κρίνουν ότι το ζήτημα είναι σοβαρό και άπτεται της ασφάλειας.

Τα ανώνυμα ποσταρίσματα στο φόρουμ σπάνια φέρνουν αποτέλεσμα***. Αν πραγματικά με έχει πειράξει κάτι ως πελάτη ή αν πραγματικά έγινα μάρτυρας μη τήρησης κανονισμών ασφαλείας, θα το αναφέρω εκεί όπου πρέπει επωνύμως και επισήμως.

Ως προς τους αστερίσκους:
(έχει τύχει να χάσει τη δουλειά του το πλήρωμα καμπίνας μιας ολόκληρης πτήσης λόγω ενός ποστ εδώ μέσα).
Προφανώς δεν την έχασε λόγω ενός ποστ μόνο, αλλά επειδή ερεύνησαν και διαπίστωσαν ότι το ποστ ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα (πες μου αν ισχύει αυτό, αν γνωρίζεις τα πραγματικά περιστατικά). Αυτό εμένα μου φαίνεται μάλλον σωστή προσέγγιση. Και οι ανώνυμες καταγγελίες δεν παύουν να είναι καταγγελίες.
 
Ε δε νομίζω να άφησαν τις προβλεπόμενες υπηρεσίες για να κουβεντιάζουν με τη συνάδελφο τους. Φαντάζομαι εννοείται ότι το έκαναν την ώρα που είχαν κενό στην εξυπηρέτηση. Που και εδώ δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα από τη στιγμή που έχουν τελειώσει οι υποχρεώσεις της εξυπηρέτησης των επιβατών. Θα μπορούσαν να συζητούν και μεταξύ τους. Το ίδιο μου κάνει.
Έγραψα "αν" γιατί δεν ήμουν μπροστά στο περιστατικό και η μόνη πηγή είναι η εξιστόρηση του chr04.
Εγώ προσωπικά -όπως τόνισα και στο προηγούμενο μύνημά μου- όλα αυτά τα χρόνια έχω σχηματίσει μια διαφορετική εικόνα για την συμπεριφορά των πληρωμάτων της Α3, άκρως άψογη και επαγγελματική.
Επειδή όμως έχω ζήσει ανάλογα σκηνικά στην πΟΑ, όπου πχ η Προϋσταμένη σαλιάριζε αδιάκοπα σε 3ωρη πτήση με τον σύντροφό της που τον είχε πάρει μαζί βόλτα, δύο άλλες είχαν πίασει κουβέντα και έβαφαν τα νύχια τους και τελικά το σέρβις το έβγαλε μόνη της ΄κουτσά στραβά η 4η αεροσυνοδός, δε θα το απέκλεια a priori.
Γι΄αυτό αν έχει γίνει παρόμοια το περιστατικό είναι κατακριτέο και χρήζει διόρθωσης εν τη γενέσει του.
 
Προφανώς δεν την έχασε λόγω ενός ποστ μόνο, αλλά επειδή ερεύνησαν και διαπίστωσαν ότι το ποστ ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα (πες μου αν ισχύει αυτό, αν γνωρίζεις τα πραγματικά περιστατικά). Αυτό εμένα μου φαίνεται μάλλον σωστή προσέγγιση. Και οι ανώνυμες καταγγελίες δεν παύουν να είναι καταγγελίες.

Ο aakunz αναφέρεται σε δική μου ανάρτηση πριν από αρκετά χρόνια όπου εξιστορούσα κάποια πραγματικά περιστατικά σε μια πτήση από Ιταλία. Τα όσα ανέφερα ήταν αλήθεια αλλά με μια δόση υπερβολής, καθώς επιχείρησα μια χιουμοριστική προσέγγιση..

Επικοινώνησε μαζί μου με μήνυμα εδώ μέσα μια κοπέλα του πληρώματος περίπου 1 χρόνο αργότερα και με πληροφόρησε ότι εξαιτίας μου και τα 4 μέλη του πληρώματος απολύθηκαν. Ήταν μια από τις χειρότερες μέρες της ζωής μου και κάτι για το οποίο ακόμη και σήμερα στενοχωριέμαι καθώς ποτέ μου δεν έχω κάνει τόσο μεγάλο κακό σε άνθρωπο...

Από τότε κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να παραλείπουμε στοιχεία που θα μπορούσαν να ενοχοποιήσουν κάποιον άθελά μας όπως νηολόγια και ημερομηνίες πτήσης....

Θεωρώ δε την Αιγαίου μια πολύ καλή εταιρία με άψογα πληρώματα που ίσως να αστοχούν κάποιες - λίγες - φορές σε λεπτομέρειες και όχι στην ουσία. Πουθενά δεν υπάρχει άλλωστε τελειότητα.

Ελπίζω η Αιγαίου πέρα από την "βίτσα" να έχει και κάποιο πρόγραμμα επιβράβευσης των πληρωμάτων καμπίνας που κάνουν μια εξαιρετικά απαιτητική εργασία και μέχρι τώρα αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση της.
Κορίτσια της Α3655 εκείνου του Αυγούστου, σας ζητώ ξανά μια τεράστια συγγνώμη...:4:
 
Μιας και σχολιάζουμε τα αρνητικά, σημερινή πτήση η προϊσταμένη της καμπίνας αναβάθμισε σε business έναν φίλο της, έτυχε να είναι και μια αεροσυνοδός με τον σύζυγο και το μωράκι τους, αναβαθμίστηκαν και αυτοί...

Με όλα τα προνόμια της business ή μόνο ως μετακίνηση?

Ο aakunz αναφέρεται σε δική μου ανάρτηση πριν από αρκετά χρόνια όπου εξιστορούσα κάποια πραγματικά περιστατικά σε μια πτήση από Ιταλία. Τα όσα ανέφερα ήταν αλήθεια αλλά με μια δόση υπερβολής, καθώς επιχείρησα μια χιουμοριστική προσέγγιση..

Αν ήταν τότε με την "Αγαθούλα", την "Αόρατη" κλπ πραγματικά ήταν πολύ γλαφυρή αφήγηση. Κρίμα που είχε τέτοια εξέλιξη.
 
Ο aakunz αναφέρεται σε δική μου ανάρτηση πριν από αρκετά χρόνια όπου εξιστορούσα κάποια πραγματικά περιστατικά σε μια πτήση από Ιταλία. Τα όσα ανέφερα ήταν αλήθεια αλλά με μια δόση υπερβολής, καθώς επιχείρησα μια χιουμοριστική προσέγγιση..

Επικοινώνησε μαζί μου με μήνυμα εδώ μέσα μια κοπέλα του πληρώματος περίπου 1 χρόνο αργότερα και με πληροφόρησε ότι εξαιτίας μου και τα 4 μέλη του πληρώματος απολύθηκαν. Ήταν μια από τις χειρότερες μέρες της ζωής μου και κάτι για το οποίο ακόμη και σήμερα στενοχωριέμαι καθώς ποτέ μου δεν έχω κάνει τόσο μεγάλο κακό σε άνθρωπο...

Από τότε κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να παραλείπουμε στοιχεία που θα μπορούσαν να ενοχοποιήσουν κάποιον άθελά μας όπως νηολόγια και ημερομηνίες πτήσης....

Θεωρώ δε την Αιγαίου μια πολύ καλή εταιρία με άψογα πληρώματα που ίσως να αστοχούν κάποιες - λίγες - φορές σε λεπτομέρειες και όχι στην ουσία. Πουθενά δεν υπάρχει άλλωστε τελειότητα.

Ελπίζω η Αιγαίου πέρα από την "βίτσα" να έχει και κάποιο πρόγραμμα επιβράβευσης των πληρωμάτων καμπίνας που κάνουν μια εξαιρετικά απαιτητική εργασία και μέχρι τώρα αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση της.
Κορίτσια της Α3655 εκείνου του Αυγούστου, σας ζητώ ξανά μια τεράστια συγγνώμη...:4:
μάλλον κρίμα για τις κοπέλες αλλά τελικά μπορεί να βρήκαν κάτι καλύτερο. Δεν παύει όμως να είναι ενα δραματικό γεγονός από το πουθενά.
Τίμια η παραδοχή, δεν ξέρω πόσοι θα παραδέχονταν τέτοιο πράγμα.
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι σωστή αντιμετώπιση από την A3 η οποιαδήποτε άλλη εταιρία. Η υπερβολική αυστηρότητα και οι απολύσεις δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τις διαδικασίες, την επιτήρηση, συνεχόμενη εκπαίδευση.
Δεν περίμενα ότι όντως κάποιος από την Α3 ασχολείται αλλά καλό είναι να γνωρίζουν ότι δεν μεταφέρουν μόνο πρίγκιπες αλλά και παρά πολλές λινάτσες.
Έχω δει παρά πολλές απρεπείς συμπεριφορές σε πληρώματα.
Ας θυμόμαστε λίγο ότι οι front line workers δεν είναι σάκοι του μποξ για τα ψυχολογικά μας, τα καπρίτσια μας και πρέπει να δείχνουμε τον σεβασμό που απαιτούμε από αυτούς.
 
Top