LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κατασκευάζονται νέες θέσεις σταθμεύσεως αεροσκαφών με hydrants για καύσιμο, εργολαβία J&P AVAX/Rototech.
 
Και φυσικά θα στέλνουν εκεί τις United, Delta, American, Air Canada κλπ όταν θα έρχονται όλες μαζεμένες το πρωί και έτσι θα έχουμε τις φυσούνες για την Ryanair και τις υπόλοιπες Low Cost...:rolleyes:

Τι, όχι;
 

Intrakat: Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης του Ελ. Βενιζέλος – Τι περιλαμβάνει το έργο​

Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, στο πλαίσιο σύμβασης με την Intrakat, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι το έργο, συνολικού συμβατικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ περιλαμβάνει την κατασκευή:

  • Νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, βόρεια του τροχοδρόμου Y2, ο οποίος θα φιλοξενήσει έξι θέσεις αεροσκαφών τύπου Code C σε έκταση 25.530 τ.μ., ενώ ο υπάρχων χώρος στάθμευσης General Aviation, θα αναδιαταχθεί για να φιλοξενήσει τέσσερις ακόμη θέσεις αεροσκαφών ιδίου τύπου.
  • Δύο νέων κτηρίων για την φιλοξενία υπηρεσιών υποστήριξης συνολικής επιφάνειας 2.120 τ.μ., τα οποία θα εξυπηρετούν τις λειτουργίες των αεροσκαφών του νέου χώρου στάθμευσης.
  • Νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, βόρεια του κτιρίου 056 της Τεχνικής βάσης που θα καλύπτει συνολική έκταση 23.600 τ.μ. για τη φιλοξενία αεροσκαφών General Aviation & Business Aviation.


Αναλυτικότερα: Intrakat: Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης του Ελ. Βενιζέλος – Τι περιλαμβάνει το έργο
 
Last edited:
Απορώ για την λογική αυτού του έργου…
Στην ουσία δημιουργούνται / διαμορφώνονται 10 θέσεις σταθμεύσεις για αεροσκάφη έως και Β737 / Α320.
Δηλαδή δημιουργούν υποδομές για αεροσκάφη, αλλά για τους επιβάτες;;;
Οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι ήδη ανεπαρκείς, αυτό το έτος περιμένουμε εκτός απροόπτου 25+ εκατ. επιβάτες… Πότε περιμένουν να ξεκινήσουν έναν νέο τερματικό σταθμό;
Τέτοιου είδους επεκτάσεις θέλουν χρόνια να γίνουν, έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει…
 
Η δυναμικότητα του LGAV στην τρέχουσα διαμόρφωση είναι 26 εκατ. επιβάτες.

Ο ΔΑΑ έχει καταθέσει από το 2019 στις αρμόδιες αρχές το σχέδιο επέκτασης του βόρειου τμήματος του κεντρικού αεροσταθμού ώστε η χωρητικότητα να αυξηθεί σε 33 εκατ., αλλά στο μεταξύ προέκυψε η πανδημία.
 
Η λογική λέει ότι θα γίνει εκ νέου κατάθεση στις αρχές με αναδιαμορωμέμνη χωριτηκότητα (ίσως 35-40 εκατ) για να μπορέσει να είναι έτοιμο στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας
 
Και φυσικά θα στέλνουν εκεί τις United, Delta, American, Air Canada κλπ όταν θα έρχονται όλες μαζεμένες το πρωί και έτσι θα έχουμε τις φυσούνες για την Ryanair και τις υπόλοιπες Low Cost...:rolleyes:

Τι, όχι;
Στο Heathrow τα satellite terminals των τέρμιναλ 2 και 5 χρησιμοποιούνται από widebodies και τα κύρια τέρμιναλ από τα narrow bodies. Στο Βενιζέλος πρέπει να κάνουν το ίδιο. Αυτό με την ραιαναιρ να χρησιμοποιεί το satellite για να μην πληρώσει λεωφορεία, ειναι τραγικό. Ούτε ο κύριος χρήστης του αεροδρομίου να ήταν
 
Η λογική λέει ότι θα γίνει εκ νέου κατάθεση στις αρχές με αναδιαμορωμέμνη χωριτηκότητα (ίσως 35-40 εκατ) για να μπορέσει να είναι έτοιμο στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας
Αυτό το φοβερό ελληνικό γνώρισμα να είμαστε τόσο πίσω από την εποχή μας.
Τέλος δεκαετίας με 35-40 αλλά για τα επόμενα 7 χρόνια θα παρεμείνουμε με την τρέχουσα χωρητικότητα που σημαίνει αδιανόητες καταστάσεις.
 
Στο Heathrow τα satellite terminals των τέρμιναλ 2 και 5 χρησιμοποιούνται από widebodies και τα κύρια τέρμιναλ από τα narrow bodies. Στο Βενιζέλος πρέπει να κάνουν το ίδιο. Αυτό με την ραιαναιρ να χρησιμοποιεί το satellite για να μην πληρώσει λεωφορεία, ειναι τραγικό.
Το πρόβλημα στον συλλογισμό σου είναι ότι το satellite στα Σπάτα έχει σχεδιασθεί εξ αρχής με προοπτική χρήσης από locos και για δευτερεύουσες χρήσεις (χουλιγκανικά charters κλπ). Αν ήθελαν να χρησιμοποιείται για διηπειρωτικές πτήσεις θα έπρεπε να είναι προσβάσιμο από την περιοχή ExtraSchengen, τα lounges κλπ.
 
Δεκτό. Καποια στιγμή έλεγαν ότι θα κατασκευάσουν γέφυρα από το κεντρικό τερμιναλ στο satellite. Τότε θα μπορούσε να λειτουργήσει έτσι. Να συνδέεται με τα lounges και την extra Schengen περιοχή.
 
Last edited by a moderator:
Top