LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.677
Likes
624
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Κατασκευάζονται νέες θέσεις σταθμεύσεως αεροσκαφών με hydrants για καύσιμο, εργολαβία J&P AVAX/Rototech.
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
542
Likes
715
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Και φυσικά θα στέλνουν εκεί τις United, Delta, American, Air Canada κλπ όταν θα έρχονται όλες μαζεμένες το πρωί και έτσι θα έχουμε τις φυσούνες για την Ryanair και τις υπόλοιπες Low Cost...:rolleyes:

Τι, όχι;
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
644
Likes
786
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

Intrakat: Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης του Ελ. Βενιζέλος – Τι περιλαμβάνει το έργο​

Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, στο πλαίσιο σύμβασης με την Intrakat, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι το έργο, συνολικού συμβατικού τιμήματος 22 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ περιλαμβάνει την κατασκευή:

  • Νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, βόρεια του τροχοδρόμου Y2, ο οποίος θα φιλοξενήσει έξι θέσεις αεροσκαφών τύπου Code C σε έκταση 25.530 τ.μ., ενώ ο υπάρχων χώρος στάθμευσης General Aviation, θα αναδιαταχθεί για να φιλοξενήσει τέσσερις ακόμη θέσεις αεροσκαφών ιδίου τύπου.
  • Δύο νέων κτηρίων για την φιλοξενία υπηρεσιών υποστήριξης συνολικής επιφάνειας 2.120 τ.μ., τα οποία θα εξυπηρετούν τις λειτουργίες των αεροσκαφών του νέου χώρου στάθμευσης.
  • Νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, βόρεια του κτιρίου 056 της Τεχνικής βάσης που θα καλύπτει συνολική έκταση 23.600 τ.μ. για τη φιλοξενία αεροσκαφών General Aviation & Business Aviation.


Αναλυτικότερα: Intrakat: Προχωρούν οι εργασίες επέκτασης του Ελ. Βενιζέλος – Τι περιλαμβάνει το έργο
 
Last edited:

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
542
Likes
715
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Απορώ για την λογική αυτού του έργου…
Στην ουσία δημιουργούνται / διαμορφώνονται 10 θέσεις σταθμεύσεις για αεροσκάφη έως και Β737 / Α320.
Δηλαδή δημιουργούν υποδομές για αεροσκάφη, αλλά για τους επιβάτες;;;
Οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι ήδη ανεπαρκείς, αυτό το έτος περιμένουμε εκτός απροόπτου 25+ εκατ. επιβάτες… Πότε περιμένουν να ξεκινήσουν έναν νέο τερματικό σταθμό;
Τέτοιου είδους επεκτάσεις θέλουν χρόνια να γίνουν, έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει…
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.244
Likes
939
Περιοχή
Elbonia
Η δυναμικότητα του LGAV στην τρέχουσα διαμόρφωση είναι 26 εκατ. επιβάτες.

Ο ΔΑΑ έχει καταθέσει από το 2019 στις αρμόδιες αρχές το σχέδιο επέκτασης του βόρειου τμήματος του κεντρικού αεροσταθμού ώστε η χωρητικότητα να αυξηθεί σε 33 εκατ., αλλά στο μεταξύ προέκυψε η πανδημία.
 

kelesisk

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/01/2017
Μηνύματα
55
Likes
53
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η λογική λέει ότι θα γίνει εκ νέου κατάθεση στις αρχές με αναδιαμορωμέμνη χωριτηκότητα (ίσως 35-40 εκατ) για να μπορέσει να είναι έτοιμο στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
291
Likes
114
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Και φυσικά θα στέλνουν εκεί τις United, Delta, American, Air Canada κλπ όταν θα έρχονται όλες μαζεμένες το πρωί και έτσι θα έχουμε τις φυσούνες για την Ryanair και τις υπόλοιπες Low Cost...:rolleyes:

Τι, όχι;
Στο Heathrow τα satellite terminals των τέρμιναλ 2 και 5 χρησιμοποιούνται από widebodies και τα κύρια τέρμιναλ από τα narrow bodies. Στο Βενιζέλος πρέπει να κάνουν το ίδιο. Αυτό με την ραιαναιρ να χρησιμοποιεί το satellite για να μην πληρώσει λεωφορεία, ειναι τραγικό. Ούτε ο κύριος χρήστης του αεροδρομίου να ήταν
 

AccelDrag

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/06/2011
Μηνύματα
28
Likes
6
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Η λογική λέει ότι θα γίνει εκ νέου κατάθεση στις αρχές με αναδιαμορωμέμνη χωριτηκότητα (ίσως 35-40 εκατ) για να μπορέσει να είναι έτοιμο στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας
Αυτό το φοβερό ελληνικό γνώρισμα να είμαστε τόσο πίσω από την εποχή μας.
Τέλος δεκαετίας με 35-40 αλλά για τα επόμενα 7 χρόνια θα παρεμείνουμε με την τρέχουσα χωρητικότητα που σημαίνει αδιανόητες καταστάσεις.
 

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.677
Likes
624
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Στο Heathrow τα satellite terminals των τέρμιναλ 2 και 5 χρησιμοποιούνται από widebodies και τα κύρια τέρμιναλ από τα narrow bodies. Στο Βενιζέλος πρέπει να κάνουν το ίδιο. Αυτό με την ραιαναιρ να χρησιμοποιεί το satellite για να μην πληρώσει λεωφορεία, ειναι τραγικό.
Το πρόβλημα στον συλλογισμό σου είναι ότι το satellite στα Σπάτα έχει σχεδιασθεί εξ αρχής με προοπτική χρήσης από locos και για δευτερεύουσες χρήσεις (χουλιγκανικά charters κλπ). Αν ήθελαν να χρησιμοποιείται για διηπειρωτικές πτήσεις θα έπρεπε να είναι προσβάσιμο από την περιοχή ExtraSchengen, τα lounges κλπ.
 

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
291
Likes
114
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Δεκτό. Καποια στιγμή έλεγαν ότι θα κατασκευάσουν γέφυρα από το κεντρικό τερμιναλ στο satellite. Τότε θα μπορούσε να λειτουργήσει έτσι. Να συνδέεται με τα lounges και την extra Schengen περιοχή.
 
Last edited by a moderator:
Top