Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα, εγώ χθες επέστρεψα Αθήνα από την Χίο και πραγματικά δεν υπήρχε χρόνος για καθάρισμα αλλά δεν είδα και κάποιο εξωτερικό συνεργείο να μπαίνει στο αεροσκάφος για να καθαρίσει. Γενικότερα η κατάσταση της καθαριότητας θέλει επανεξέταση από τους αρμοδίους. Το γεγονός ότι μεγαλώνει η εταιρεία πτητικά και σε προορισμούς, πρέπει να μεγαλώσει και στις υπόλοιπες ενέργειες / διαδικασίες για να μην απωλέσει ότι έχει κερδίσει μέχρι σήμερα.
 
Last edited by a moderator:
Στα μικρά αεροδρόμια, το «πέρασμα» το κάνει το ίδιο το πλήρωμα της καμπίνας.
 
2 πτήσεις χθες και επιβεβαιώνω ότι τα αεροπλάνα δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση από άποψη καθαριότητας. Το χειρότερο όμως ειναι οτι σε 320Ν και ειδικά στο 321Ν είδα και φθορές. Μοκέτα, τραπεζάκια, καθίσματα κτλ...
 
Ένα ακόμα σχετικό άρθρο με κάτι άσχετους που είναι στην αγορά μόλις 100 χρόνια και επιμένουν να δίνουν ονόματα στα αεροσκάφη. Παλιακά, παλιακά πράγματα και αναχρονισμοί. Κάποια στιγμή ίσως γίνουν και αυτοί μπροοδευτικοί σαν και εμάς. Θου Κύριε ή θου βου για τους άπιστους :mrgreen:


Για την καθαριότητα και την κατάσταση στην καμπίνα και οι δυο πτήσεις που έκανα τις τελευταίες μέρες ήταν στην ίδια κατάσταση με το χαλί σε άθλια κατάσταση και τα τραπεζάκια να λυγίζουν από τους επιβάτες που θεωρούν ότι είναι οκ να κοιμηθούν επάνω στο τραπεζάκι.

IMG_3733.jpeg
 
Last edited:
Καταπληκτική η φωτογραφία σου ενδεικτική και του seat pitch στη σειρά 51 (συγγνώμη 31 ήθελα να πω).
 
Καλά, σου έχετε και το 51 :mrgreen:
Το ότι δεν μπορείς να ακουμπήσεις ένα ποτήρι νερό στο τραπεζάκι για να πάρεις μια ασπιρίνη, ένα Xanax δηλαδή το περνάς στο ντούκου ;)
Το ότι είναι απαραίτητο το demonstration για το πως να κάτσεις σε μια ρημάδα καρέκλα δεν μπορώ να το ξεπεράσω.
 
Επειδή κάθε φορά έχω το ίδιο πρόβλημα είπα να το μοιραστώ. Η Α3 σου δίνει ελάχιστη χειραποσκευή 8 κιλά την μικρή βαλιτσούλα στον light ναύλο. Σε flex, comfort flex έχεις επιπλέον προσωπικό αντικείμενο.
Στα τσεκιν όμως όταν πάω μόνο με ένα μικρό backpack άσχετα με τον ναύλο, καθε φορά μου βάζουν το γαλάζιο αυτοκόλλητο που υποδηλώνει οτι η τσάντα μπαίνει κάτω από το κάθισμα. Αν αντί για το backpack είχα βαλιτσούλα μου βάζουν το σκούρο και πάει πάνω όλα καλά. Γιατί λοιπόν να θυσιάζω το legroom μου ειδικά σε 3ωρες πτήσεις; Αφού αν το αεροπλάνο είναι γεμάτο αρχίζουν και κατεβάζουν τα backpack και ρωτούν ποιανού είναι. Αυτό δεν έχει καμία λογική. Το γαλάζιο αυτοκόλλητο αρχικά ήταν για τους ναύλους comfort - flex για το προσωπικό αντικείμενο. Ως δεύτερη αποσκευή που μπαίνει κάτω από το κάθισμα. Όλοι οι υπόλοιποι έχουν δικαίωμα στα overhead. Αποτέλεσμα πολλών ανθρώπων που γνωρίζω είναι να έχουν το backpack μέσα σε βαλιτσούλα. Εγώ πλέον πάω με μεγαλύτερο backpack ώστε να μη χωράει κάτω. Στα τσεκιν τους λέω ειναι αποσκευή και όχι προσωπικό αντικείμενο. Γιατί μερικές φορές μου έκαναν θέμα στην Αθήνα. Όλα αυτά συμβαίνουν όταν έχεις να δώσεις βαλίτσα και στο ΕΙΝ που το τσεκιν γίνεται εκεί. Επίσης έχω μερικά μπλε σκούρα αυτοκόλλητα που τα έχω χρησιμοποιήσει 2-3 φορές. Μια φορά μάλιστα πλήρωμα καμπίνας με ρώτησε γιατί είναι σκούρο...
 
Ίσως ο χώρος στα ντουλάπια πάνω από το κεφάλι σου να είναι περιορισμένος και να προσπαθεί το πλήρωμα να εξοικονομήσει χώρο, ειδικά σε γεμάτες πτήσεις. Αν πραγματικά περιορίζεται ο χώρος στα πόδια σου ίσως μπορείς πριν καθίσεις να πλησιάσεις διακριτικά κάποια/κάποιον αεροσυνοδό και να ζητήσεις αν μπορούν να τοποθετήσουν κάπου αλλού το σακίδιο. Αν το επιτρέπουν τα οικονομικά σου, μπορείς να το περάσεις ως τσεκαρισμένη αποσκευή. Ή να το βάλεις αρχικά κάτω από το μπροστινό σου κάθισμα και αφού καθίσουν όλοι στις θέσεις τους να ρωτήσεις το πλήρωμα ή κάποιον συνεπιβάτη αν περισσεύει χώρος σε κάποιο ντουλάπι. Μην αγχώνεστε μόνο και μην πανικοβάλλεστε γιατί το πλήρωμα αντιλαμβάνεται κάθε ασυνήθιστη συμπεριφορά και είναι υποχρεωμένο να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια της πτήσης. Ακολουθείτε τις οδηγίες κι όλα θα πάνε καλά.
 
Μάλλον δε κατάλαβες τι γράφω, ούτε αγχώνομαι ούτε έχω πρόβλημα. Ναι λογικό είναι να υπάρχει πρόβλημα αν ο καθένας κουβαλάει 3 βαλίτσες, αλλά δεν αντιλαμβάνεσαι μάλλον τι έγραψα. Δηλαδή αν όλοι οι επιβάτες έχουν βαλίτσα; Λέω απλά το ποσό βλακώδες είναι η κατάσταση.
Δηλαδή αν έχω βαλιτσούλα ολα οκ πάνω, αν δεν έχω υποχρεωτικά η τσάντα κάτω από τα πόδια; Κόσμος από Αθήνα που ταξιδεύει Βέλγιο, Γερμανία, Αγγλία πλέον έχεις μαζί του βαλίτσα μικρή αντί για σακίδιο για να ταξιδεύει πιο άνετα.
Και ξαναλέω γιατί να βάλω στο μπροστινό κάθισμα την τσάντα μου. Εγείρει σίγουρα θέματα ασφαλείας αλλά θέλω την άνεση μου. Δεν ταξιδεύω με εισιτήριο που έχει προσωπικό αντικείμενο αλλά 8κιλη βαλίτσα 56cm...
Να τονίσω οτι οικονομικά επίσης δεν έχουν καμία σχέση. Αυτή είναι η βλακεία του πράγματος. Συνήθως comfort flex έχω αλλά θέλω το backpack πάνω.
Επίσης μάλλον δεν έχεις ταξιδέψει σε γεμάτες πτήσεις Α3 τελευταία...
 
Δεν έχει να κάνει με το τι θεωρεί κάποιος ότι είναι η αποσκευή του. Κάποια μπορεί να έχει μόνο μια μικρή γυναικεία τσάντα ενώ δικαιούται χειραποσκευή 8 κιλών. Αυτό δε σημαίνει πως ότι και να έχεις μαζί σου μπορείς να το βάλεις στα overhead επειδή ο ναύλος σου περιλαμβάνει βαλίτσα μικρή 8 κιλών. Σαν διαστάσεις το σακίδιο συγκαταλέγεται στις αποσκευές που μπαίνουν κάτω από το κάθισμα και ως εκ τούτου εκεί θα σου προτείνουν να το βάλεις μέχρι να ολοκληρωθεί το boarding. Όπως ειπώθηκε ήδη αν μετά το boarding υπάρχει χώρος, τότε βάζεις πάνω ότι θες. Το ίδιο συμβαίνει με τσάντες, λαπτοπ, μπουφάν, προϊόντα duty free κλπ. Εγώ προσωπικά δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό. Αν δε θες να μπει το σακίδιο κάτω από το μπροστινό κάθισμα στην πτήση (σε περίπτωση που τα overhead είναι γεμάτα) τότε παίρνεις βαλιτσούλα. Γιατί δηλαδή πρέπει να βάζουν όλοι τα σακίδια τους επάνω με την πιθανότητα να γεμίσουν τα overhead και να μην υπάρχει χώρος για τις πιθανές βαλίτσες με τις αεροσυνοδούς να μπαίνουν στην χαζή και χρονοβόρα διαδικασία να ρωτάνε πόσες φορές "ποιανού είναι αυτό το σακίδιο" για να κάνουν χώρο;;;;
 
Top