Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν ήταν medical θα έρθει ένας καλός λογαριασμός στον ασθενή, καθώς η Σερβία είναι χώρα εκτός Ε.Ε., εκτός κι αν είχε ταξιδιωτική ασφάλιση. Θεωρητικά το Ζάγκρεμπ θα μπορούσε να ήταν μια άλλη εναλλακτική εκτός κι αν το medical προέκυψε πριν διέλθουν από την περιοχή Βελιγραδίου και ήταν αρκετά επείγον.
Και πάλι αν ήταν medical...
 
Στη Σερβία, Μαυροβούνιο και βόρειο Μακεδονία ισχύει η ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης σε επείγοντα περιστατικά που συμβαίνουν μετά την άφιξη στις χώρες αυτές. Αν πετούσε πάνω από τον εναέριο χώρο της Σερβίας όταν ανακοινώθηκε medical , θεωρητικά ο ασθενής είναι καλυμμένος...
 
  • Like
Reactions: SK
Από ντροπή και μόνο δεν έβγαλα φωτογραφίες για να δείξω πόσο βρώμικη ήταν η καμπίνα σε ορισμένα σημεία μετά το τελευταίο ταξίδι με την Aegean.
Business,EDDL-LGTS, A321neo, μοκέτες σε πολλά σημεία ξεκολλημενες, λεκέδες από καφέδες στο πίσω μέρος των καθισμάτων , όπου υπήρχε κενό στα καθίσματα υπήρχαν απομεινάρια από φαγητό,ακόμα και οδοντογλυφιδες.
Κρίμα....
 
Και εγώ πέταγα απο Λάρνακα την περασμένη βδομάδα για Αθήνα, τελευταία στιγμή άλλαξαν τον τύπο από neo στο SX-DNG που μάλλον κάνει σκατζες; και πραγματικά ήταν μες τη μπίχλα, οι κάτω θήκες μπροστά απ’τα καθίσματα ξεσκισμένες η βγαλμένες, στις πάνω θήκες είχαν τα left overs των προηγούμενων επιβατών και μονωτικές ταινίες παντού στα καθίσματα..
Επίσης, κάτι πρέπει να κάνουν με το lounge της Λάρνακας που πέρα από την αγενέστατη υποδοχή που δεν σε αφήνει να σκανάρεις το boarding pass αν μιλάει με πελάτη, δεν καλωσορίζουν/ χαιρετάνε ποτέ, το σκουπίδι πήγαινε σύννεφο ενώ δεν έπαιζε ούτε γυάλινο ποτήρι διαθέσιμο και τα περαστα ήταν επίσης λειψά.. όταν κάνανε παρατήρηση κάποιοι επιβάτες με πολύ κόπο σηκώθηκε στραβωμένη η υπεύθυνη να ζητήσει να αντικαταστήσουν τους άδειους δίσκους και αυτά με το lounge μισογεμάτο.. το έχω πετύχει σε άλλες φάσεις με πολύ περισσότερο κόσμο..
 
Από ντροπή και μόνο δεν έβγαλα φωτογραφίες για να δείξω πόσο βρώμικη ήταν η καμπίνα σε ορισμένα σημεία μετά το τελευταίο ταξίδι με την Aegean.
Business,EDDL-LGTS, A321neo, μοκέτες σε πολλά σημεία ξεκολλημενες, λεκέδες από καφέδες στο πίσω μέρος των καθισμάτων , όπου υπήρχε κενό στα καθίσματα υπήρχαν απομεινάρια από φαγητό,ακόμα και οδοντογλυφιδες.
Κρίμα....
Αυτό-καθαριζόμενα αεροσκάφη δεν έχουν τεθεί σε υπηρεσία ακόμα. Αν τα συνεργεία που αναλαμβάνουν να καθαρίσουν κάνουν απλά ένα walk around εε διάολε πως θα καθαρίσει η ρημάδα η καμπίνα; με την δύναμη της σκέψης ή μήπως με καλή πρόθεση; Χωρίς επισταμένη εποπτεία δεν υπάρχει αποτέλεσμα, κακά τα ψέματα.
Και πως να το κάνουμε είναι θεμελιώδες να είναι σε καλή κατάσταση ο χώρος, πρέπει να ξαναδούν λίγο τις ρουτίνες καθαρισμού και να κάνουν deep cleaning
Και η δίκη μου εμπειρία ήταν παρόμοια, το χαλί ήταν λες και είχαν φορτώσει εργάτες να πάνε στο κτήμα για τρύγο :mad: :mad: :mad:
 
Από όσον γνωρίζω σε πτήσεις όπου υπάρχει συσσωρευμένη καθυστέρηση και η εταιρία "παλεύει" να τη φέρει σε ισορροπία, γίνεται ένα γρήγορο walk around από το πλήρωμα προκειμένου να ξεκινήσει άμεσα η επιβίβαση για το επόμενο σκέλος. Στην συντριπτική πλειοψηφία αυτό συμβαίνει στις πτήσεις επιστροφής από έναν προορισμό στην Αθήνα και όχι από Αθήνα. Με την πρώτη ευκαιρία δοθείσης γίνεται και ο κανονικός καθαρισμός από το συνεργείο.
 
George, έχω παρατηρήσει πολλα turn around και στην Αθήνα και σε outstations όπου το συνεργείο περνάει και δεν ακουμπάει και δεν είναι λόγο έλλειψης χρόνου. Αυτό που λες μπορεί όντως να συμβεί και είναι κατανοητό. Αν είναι παρκαρισμένο το αεροπλάνο από το περασμένο βράδυ και η επόμενη πτήση είναι στις 10:00 την επόμενη μέρα, sorry αλλά κάποιος δεν έκανε την δουλειά του, όταν η καμπίνα είναι ακόμα βρώμικη.
 
Νομίζω όλοι μπορούμε να ξεχωρίσουμε τη διαφορά τριματων από κράκερς στα καθίσματα και συσσωρευμένης βρωμιάς ημερών ή και εβδομάδων πχ στους αρμούς των υποβραχιόνιων... Οι ενδείξεις επιφανειακού καθαρισμού της καμπίνας σε συστηματική βάση είναι αυτό που ενοχλεί...
 
Αν είναι παρκαρισμένο το αεροπλάνο από το περασμένο βράδυ και η επόμενη πτήση είναι στις 10:00 την επόμενη μέρα, sorry αλλά κάποιος δεν έκανε την δουλειά του, όταν η καμπίνα είναι ακόμα βρώμικη.
Σωστό. Η επισήμανση μου γνωρίζω ότι ισχύει και έχω τύχει σε παρόμοιες καταστάσεις. Αλλά αν δεν υπάρχει θέμα χρόνου και το συνεργείο μπαίνει κανονικά, τότε σαφώς δεν υπάρχει δικαιολογία.
 
Top