Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για Νέα Υόρκη έχω δει που η Airbus διαφημίζει το NYC-FCO ωστόσο, το range του XLR είναι 4700 ΝΜ ενώ το ATH-JFK πχ είναι ελάχιστα παραπάνω από 4200. Γιατί να μη μπορεί να πάει;
 
H Wizz Air Abu Dhabi θέλει να ακυρώσει τις παραγγελίες XLR από την Airbus και αυτό μπορεί και παραλαμβάνουν τόσο σύντομα αεροσκάφη.
Η οποία παρεμπιπτόντως σταματάει και ότι operations έχει στο Abu Dhabi και λογικά το joint venture θα διαλυθεί και τα αεροσκάφη θα επανενωθούν στην Ευρώπη.
 
Kαι λίγο off topic αλλά όπως είπες τα αεροσκάφη θα επανενωθούν στην Ευρώπη και μέσα στην βδομάδα θα ανακοινώσει βάση στην Βαρσοβία-Modlin.
 
Για Νέα Υόρκη έχω δει που η Airbus διαφημίζει το NYC-FCO ωστόσο, το range του XLR είναι 4700 ΝΜ ενώ το ATH-JFK πχ είναι ελάχιστα παραπάνω από 4200. Γιατί να μη μπορεί να πάει;
Προφανώς είναι και θέμα ασφάλειας δεν γίνεται να πας με αέρια μέχρι εκεί, πρέπει να υπάρχουν καύσιμα για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη πράγμα που δεν μπορεί να γίνει, θέλει 6 widebodies Α330 η Α350 λόγω Airbus στόλου Νέα Υόρκη Δελχί Μόντρεαλ Αιθιοπία ίσως και Σουηδία Ολλανδία μπορούν να παίξουν μπάλα.
 
πως και τα παραλαμβάνει τα XLR τόσο γρήγορα ΔΕΚ 2025 και ΙΑΝ 2026?
είναι ακυρώσεις από άλλη εταιρεία.?
περιέργο........
Ένα πουλάκι μου σφύριξε ότι θα είναι τα (μελλοντικά) N5003J και N5004J που προορίζονται γαι την Jetblue. Το αφήνω εδώ με επιφύλαξη, δεν έχω καταφέρει να το διασταυρώσω.

Edit: Τα οποία έχουν κινητήρες PW1100, άρα ταιριάζουν και με τον υπόλοιπο στόλο.
 
Last edited:
Και καλά για τα XLR, τα απλά LR από που θα έρθουν; Η B6 έχει ακυρώσει αρκετά απλά neo, δεν ξέρω πόσο εύκολη είναι η μετατροπή τους σε LR
 
Να ρωτήσω κάτι. Η διαρρύθμιση τι σχέση έχει με ποια ΝΤU αεροπλάνα θα πάρει; Τα low capacity εχουν λιγότερες εξόδους; Τα καθίσματα δεν θα είναι αυτά που επέλεξε η Αιγαιου και θα είναι στα χρώματα της;
 
Τα καθίσματα δεν θα είναι αυτά που επέλεξε η Αιγαιου και θα είναι στα χρώματα της;
Τα καθίσματα που βάζει η Jetblue (economy class) στα 321LR και 321XLR είναι τα ίδια που βάζει η AEGEAN στα neo, τα Collins Meridian (με IFE στα XLR). Αν η Α3 δεν αλλάξει την διαρρύθμιση, η μόνη αλλαγή θα είναι στα χρώματα:IMG_4812.jpeg
Το N5003J έκανε την πρώτη του πτήση τον Μάιο, οπότε λογικά νομίζω πως έχει ήδη τα καθίσματα της JetBlue. Και δεν νομίζω η Α3 να μπει στον κόπο να αλλάξει όλα τα καθίσματα για να ξανά βάλει ακριβώς τα ίδια και με ίδια διαρρύθμιση μόνο και μόνο για να είναι τα καθίσματα μπλε.
Αν στο συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν έχει τοποθετηθεί η καμπίνα, θα ήταν πολύ μεγάλη σύμπτωση η Α3 να βάλει κι αυτή 138 θέσεις, όπως θα έκανε και η Β6.
Τώρα ποιος ξέρει, μπορεί να μην είναι σωστό αυτό που λέω.
 
Είδα την συνέντευξη τύπου του Ευτυχιου κάνει και πλακιτσα, δείχνουμε μόνο το range των αεροσκαφών προς Ανατολάς, προς Καναδά Αμερική δεν φτάνει ξεχάστε το έτσι είπε χαχαχα μιλάμε για επιστήμων ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ..
 
Top