Recent content by Α3ΑΤΗ

  1. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι η ειρωνία. Η Ινδία είναι μαγευτική χώρα - την έχω επισκεφτεί ήδη δύο φορές. Επίσης είναι η πολυπληθέστερη χώρα στον κόσμο. Μια τεράστια αγορά με μεσαία τάξη που αυξάνεται ραγδαία, έχει αγοραστική δύναμη, και επισκέπτεται όλο και περισσότερο όχι μόνο την Ελλάδα...
  2. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Συμφωνώ. Θετικές οι αλλαγές που αναφέρθηκαν αλλά μου φαίνονται μάλλον λίγες, δεδομένου ότι θεωρητικά θα έχουμε αύξηση του στόλου από φέτος το χειμώνα.
  3. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Ενθαρρυντική η πύκνωση σ’ αυτά τα δρομολόγια. Αντίθετα δεν έχουν ακόμα φορτωθεί πτήσεις προς Ριάντ για το επόμενο καλοκαίρι - περίεργο.
  4. Α

    AIA (Airlines and Destinations)

    Για τις ΗΠΑ υπάρχουν στοιχεία στο τέλος του άρθρου αυτού: https://www.routesonline.com/airports/2360/athens-international-airport-sa-eleftherios-venizelos/news/299664942/6-1-questions-for-the-us-athens-market-performance/
  5. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Προφανώς δεν εννοούσα αυτό. Η εταιρία όταν ξεκινά ένα δρομολόγιο, το κάνει σε συνδυασμό με τα άλλα δρομολόγια που έχει, ώστε να βγαίνει το πρόγραμμα και να πετυχαίνεται μέγιστη παραγωγικότητα του στόλου. Δε μπορεί τόσο απλά αντί για την Κων/πολη να βάλει Μαδρίτη, γιατί το αεροσκάφος ίσως να μην...
  6. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Ενα SKG-IST-SKG απασχολεί το αεροσκάφος 4 ώρες, ενώ για MAD χρειάζονται 8+. Μεγάλη διαφορά στον προγραμματισμό του στόλου. Είμαι σίγουρος πως η Α3 έκανε τους υπολογισμούς της βάσει στοιχείων και κατέληξε σ’ αυτά τα δρομολόγια για τώρα. Kapvit αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για τις...
  7. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Αν ανακοινωθεί το πρόγραμμα προς Ινδία την επόμενη βδομάδα θα έχει ενδιαφέρον. Επίσης τα XLR θα πρέπει λογικά να δοκιμαστούν σε πιο κοντινά δρομολόγια αρχικά - όπως επίσης ίσως τα δούμε και σε άλλα δρομολόγια κι όταν ξεκινήσει η Ινδία, για να εξασφαλιστεί η παραγωγικότητά τους (π.χ. DXB, AUH...
  8. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Για το Αλγέρι έχω αμφιβολίες. Η χώρα δέχεσαι ελάχιστο τουρισμό και δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκονται οι διπλωματικές σχέσεις. Η Καζαμπλάνκα είχε ανακοινωθεί κάποτε, όταν ξεκίνησε και το Μαρακές. Έγιναν πτήσεις ή δεν ξεκίνησε ποτέ το δρομολόγιο;
  9. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Ενδιαφέρουσα η Πράγα από Θεσσαλονίκη. Περίμενα κάποια στιγμή να βάλει κάτι σε ανατολική ή κεντρική Ευρώπη, και για Πράγα αυτή τη στιγμή υπάρχει όντως κενό. Κων/πολη δεν περίμενα η αλήθεια είναι αλλά σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες της ΤΚ για ανταποκρίσεις φαίνεται θα υπάρχουν προοπτικές. Όσο...
  10. Α

    Wizz Air στην Ελλάδα

    Νομίζω δε βλάπτει λίγος σεβασμός προς όλους, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, και προς έναν έναν λαό που χτυπιέται ασύστολα και είναι αντικειμενικά πλέον στα πρόχειρα μαζικής πείνας. Ωστόσο επι του θέματος, η Wizz όπως και κάθε εταιρία, μπαίνει σε μια αγορά βάσει στοιχείων. Και θεωρεί πως...
  11. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Είναι απλά θέμα ασφάλειας. Στην πρόσφατη σύρραξη το Ισραήλ βομβαρδιζόταν (και το Ιράν). Ούτε ο Λίβανος, ούτε το Ιράκ, ούτε η Ιορδανία. Οι Ισραηλινές εταιρίες (και ειδικά η El Al) έχουν καθήκον τους τη διασύνδεση της χώρας, και επίσης το Ισραήλ είναι η βάση τους. Δεν έχουν άλλες αγορές για να...
  12. Α

    Δρομολόγια Aegean

    Με ποια λογική SKG-IST; H TK έχει δυο καθημερινές που μου φαίνονται υπεραρκετές για το δρομολόγιο. Πριν μπει η ΤΚ είχε πτήσεις η ΟΑ που αν θυμάμαι καλά ήταν 2-3 φορές τη βδομάδα με ATR... 1741870773 Η Α3 έχει πρόσβαση σε δεδομένα (π.χ. επιβάτες μεταξύ Αθήνας και Σμύρνης που προέρχονται από ή...
  13. Α

    AIA επεκτάσεις

    Στη σελίδα 18 της παρουσίασης για τα αποτελέσματα του 2024 υπάρχει και απεικόνιση του αεροδρομίου μετά την ολοκλήρωση των επεκτάσεων 33 MAP και 40MAP: https://investors.aia.gr/userfiles/LPFiles/QuarterlyResults/FinancialResults_FY2024.pdf
  14. Α

    American Airlines στην Ελλάδα

    Δε νομίζω να κοπεί το δρομολόγιο. Το “and resume in 2025” το λέει για δρομολόγια που πετούσε όλο το χρόνο αλλά φέτος θα τα κάνει εποχιακά. Με αλλά λόγια το δρομολόγιο σταματάει πχ τον Οκτώβριο αλλά θα επανέλθει το καλοκαίρι του 2025. Η Αθήνα ήταν εποχιακό δρομολόγιο που παραμένει εποχιακό, απλά...
  15. Α

    Aegean's Airbus Α320 Family

    Για δυο λόγους: 1) Γιατί στην περιοχή του Κόλπου, ο ανταγωνισμός (Emirates, Saudia, κλπ) δεν είναι ο ίδιος με την Ευρώπη, και οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι ανώτερου επιπέδου (διακεκριμένη θέση με καθίσματα-κρεβάτια, οικονομική με περισσότερο χώρο και ατομικές οθόνες). Έτσι η Α3 θα μπορεί να...
Top