δεν ειναι θεμα ωρων των πιλοτων.ειναι θεμα παλαιοτητας-seniority στην εταιρεια.Ειναι αρκετα μπερδεμενο το θεμα μεταξυ των 2 εταιρειων.καλα κανανε και την πεταξανε εξω την ALPA.Συμφωνω και εγω.
Ωρε τεστοστερονη εδω μεσα......χεχε
Να πω και εγω την δικη μου γνωμη? http://www.erau.edu Αν θελεις να γινεις κατι πολυ καλο και ανωτερο.επισης σκεψου το αν θελεις να εισαι φανταρος για μια ζωη οπως και αν θα εισαι και τυχερος να σε διαλεξουν για ιπταμενο και οχι για εδαφους...
οπως επισης και η πορτα του πιλοτηριου δεν ανοιγει απο την μερια της καμπινας των επιβατων,παρα μονο αν το επιτρεψουν οι πιλοτοι.η πορτα αυτη ειναι επισης θωρακισμενη σε περιπτωση πυροβολισμου.
flight_instructor
Αυτα ειναι που λεω....παραπληροφορηση στο full και ολα αυτα για τισ εντυπωσεις.
Οσον αφορα την αποκτηση F-ATPL JAR μεσω της αμερικης.
εχεις το πτυχιο σου PPL-JAR στελνεις μια αιτηση στην FAA (αν δεν την εχεις μπορω να σου την στειλω,η πηγαινε στο http://www.faa.gov) για το λεγομενο FAA...
Λοιπον φιλε Νικολακη και eco.
Προφανως κατι προσωπικο εχετε μαζι μου και ασχολειστε συνεχεια.Δεν πειραζει ομως γιατι αυτα που ισχυριζεστε δεν ειναι τιποτα παραπανω απο Γελειες τοποθετησεις σας για να κερδισετε τι εντυπωσεις μεσα στο forum.
Θα ξαναπω για ακομα μια φορα οτι δεν εχω καμια σχολη...
Συμφωνω με τον φιλο τον κυπριανο.η ουσια ειναι οτι στην αμερικη σε εκπεδευουν απο την πρωτη μερα στα δυσκολα π.χ (κυκλοφορια κακοκαιρια βλαβες εποικινωνιες,δυσκολες καταστασεις.) και οχι οταν μπεις στο αεροπλανο με επιβατες που κανουν στην ευρωπη.βλεπε 100 ωρες line traning που κανουν στην...
παιδια υπαρχουν σχολες πολυ καλυτερες απο την FLIGHT SAFETY. τωρα πια αυτη η σχολη ειναι μυθος.παλια κατι ελεγε αλλα τωρα ολες οι σχολες ειναι περιπου τα ιδια στην αμερικη και το πιο σημαντικο ειναι οτι οπου αλλου και να πας στην αμερικη ειναι πολυ πιο φθηνα και ποιοτικα καλυτερα.εχω ξαναπει και...
δεν νομιζω οτι τα πραγματα ειναι ετσι σε αυτη την σχολη.πολλα παιδια εχουν παει και εχουν φυγει δυσαρεστημενοι.εχετε τον νου σας παιδια.
ενα ειναι ομως το σιγουρο.εκπεδευση πιλοτου στην ελλαδα μην ξεκινατε.χαμενα λεφτα
flight_instructor
Γεια σας και παλι απο USA.
Για ολα τα παιδια που μου στελνουν (πμ) και για οσα παιδια ενδιαφερονται για τα FAA-JAA και γενικοτερα για την εκπεδευση πιλοτων θα ειμαι στην Αθηνα για μερικες μερες στο τελος του μηνος. Απο 27-02 μεχρι 04-03.θα οργανωσω καποια συναντηση για ερωτησεις και οτιδηποτε...
Παιδια να κανω και εγω μια μικρη παραθεση.
Η Αγγλικη υπηρεσια αεροποριας ηρθε σε επαφη με ALPA (Airline Pilots Association,USA) για το ιδιο θεμα πριν 2 μηνες.γινονται συζητησεις για το θεμα απο οτι ξερω και θα σας κρατησω ενημερους αν κατι αναγγελθει.απο οσα καταλαβα οι αγγλοι για πρωτη φορα...
Με σεβασμο στον φιλο μου θα πω οτι καλα θα ειναι να πας στον στρατο πρωτα αν δεν εχεις παει ακομα και μετα να φυγεις στο εξωτερικο για καποια σχολη.επισης θα διαφωνησω λιγακι στο σχολιο του περι παρα πολυ διαβασματος.Δεν νομιζω οτι χρειαζεται και τοσο πολυ διαβασμα ρε παιδια.Αυτο ειναι το μεσων...
Φιλε μου για να πας σε ξενη χωρα να πεταξεις με στρατιωτικα αεροπλανα πρεπει να εισαι πολιτης της χωρας αυτης.Γιατι ας υποθεσουμε οτι υπηρχε σχολη ικαρων στην τουρκια και ηθελες να πας εκει να μαθεις να πετας (υποθετικα παντα μιλαμε) ,δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να σου δωσουν F-16 να πεταξεις...