Recent content by goodfella

  1. G

    LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

    Εμ, μάλλον έχεις χάσει επεισόδια, οπότε δεν σε κατηγορώ. Η ΥΠΑ επί δεκαετίες ήταν ταυτόχρονα πάροχος υπηρεσιών και εποπτική και κανονιστική αρχή. Το στρεβλό αυτό καθεστώς άλλαξε και η ΥΠΑ διασπάστηκε σε δύο κομμάτια. Το όνομα ΥΠΑ διατηρήθηκε για τον πάροχο υπηρεσιών (αεροναυτιλίας και...
  2. G

    LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

    Whataboutism 101 crash course by Karamitros Air. Τριάντα χρόνια θα περάσουν και ακόμα θα μας υπενθυμίζεις τα στραβά της ΥΠΑ έτσι και κάποιος ασκήσει μια οποιαδήποτε κριτική στην λατρεμένη σου (για την οποία στην πραγματικότητα δεν είπα τίποτα, δεν κατάλαβα γιατί μυγιαστηκες). Στάζει το Μακεδονία...
  3. G

    LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

    Σωστά, επειδή άλλωστε η φραπορτ παρέλαβε 1000 άδειους πυροσβεστήρες πριν από πέντε χρόνια είναι υπεράνω κριτικής σήμερα.
  4. G

    LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

    Το ζήτημα της κρατικής εποπτείας στα αεροδρόμια δεν αφορά αποκλειστικά την προστασία του καταναλωτή, θα έλεγα μάλιστα ότι το συγκεκριμένο είναι και από τα λιγότερο σημαντικά θέματα, όσο κι αν πουλάει πιο πολύ στον τύπο. Ζητήματα safety και security είναι πολύ πιο σημαντικά κατά την άποψη μου και...
  5. G

    Συντριβή An-12BK στην Καβάλα

    Το να έχει κάποιον στη συχνότητα (που δεν έχει η Λήμνος) ένα αεροδρόμιο που είναι κλειστό δεν σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετήσει emergency. Η εφαρμογή του ERP ενός αεροδρομίου είναι αρκετά πολύπλοκη υπόθεση ακόμα και για ένα ανοιχτό αεροδρόμιο, πόσο μάλλον για κλειστό. Επίσης εμπλέκονται κι ένα...
  6. G

    Συντριβή An-12BK στην Καβάλα

    http://www.ypa.gr/news/8ema-aeroporiko-dystyxhma-antonov-12 Η ανακοίνωση της ΥΠΑ λύνει κάποιες απορίες για την πορεία του αεροσκάφους. Η Λήμνος είχε κανένα τρίωρο κλειστή, αλλά και ανοιχτή να ήταν δεν είχε νόημα εκεί που ήταν το αεροσκάφος. Τον Αμυγδαλεώνα ποιος τον σκέφτηκε; Είπαμε να έχουμε...
  7. G

    Aπεργία στην ΥΠΑ

    Και Κάρπαθος και Κάσος. Σητεία έχει ΕΕΚ;
  8. G

    Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

    Το τέλος ανάπτυξης αεροδρομίου το εισπράττει ο ιδιώτης στα ιδιωτικά αεροδρόμια. Πέρα από αυτό, πραγματικά θα μπορούσε να υπάρξει μια πιο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική.
  9. G

    Στόλος Ellinair

    Φεύγει και το EMB σήμερα...
  10. G

    Αεροδρόμιο Δράμας

    Πρέπει να λειτούργησε ως πολιτικό για πρώτη φορά στο Μεσοπόλεμο, ίσως το 1934. Την εποχή εκείνη θεωρούνταν πεδίο προσγείωσης στρατιωτικής βοήθειας ανοιχτό σε δημόσια χρήση. Η θέση του ήταν 41 08 Β 24 08 Α, 1,5χλμ ΝΔ της πόλης της Δράμας. Τελούσε υπό τη διοίκηση του στρατιωτικού διοικητή Δράμας...
  11. G

    Στόλος Ellinair

    Φεύγει και το EMA. Για να δούμε.
  12. G

    Volotea στην Ελλάδα

    @GP707 Προφανώς. Υπό αυτό το πρίσμα όλες όμως οι εταιρείες είναι αναξιόπιστες τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, σίγουρα προτιμώ voucher στο 150% της αξίας από ότι στο 100% και οπωσδήποτε προτιμώ refund σε τρεις ή έξι εβδομάδες από ότι σε εννέα μήνες (και μιλάμε και για 700 ευρώ περίπου που...
  13. G

    Volotea στην Ελλάδα

    Εντάξει, ας μην είμαστε υπερβολικοί, μια χαρά διάστημα είναι οι έξι εβδομάδες (αν τηρούνται). Η Αιγαίου για ακυρωθεισες πτήσεις Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2020 δεν έχει επιστρέψει ούτε σεντ ακόμα.
  14. G

    Στόλος Ellinair

    Η αίσθηση που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη είναι ότι δε θα ξαναδούμε την εταιρεία να εκτελεί εμπορικές πτήσεις. Και όσο οι διάφοροι πιστωτές είναι, ας το πούμε κομψά αναστατωμένοι, είναι δύσκολο να φύγουν τα αεροσκάφη. Νομίζω ότι αργά και βασανιστικά θα ακολουθήσει την πορεία της άστρα.
  15. G

    Volotea στην Ελλάδα

    Σε πρόσφατη πτήση (Ιούνιος 2022) μου που ακυρώθηκε μου έδωσε δύο επιλογές, είτε voucher με μεγαλύτερη αξία από το αρχικό αντίτιμο (150% αν θυμάμαι καλά), είτε refund σε έξι εβδομάδες. Δε γνωρίζω αν τηρεί τις έξι εβδομάδες γιατί τελικά χρησιμοποίησα το voucher.
Top