Η fraport δεν έχει τηλεφωνικό κέντρο σε κανένα αεροδρόμιο της. Η επικοινωνία γίνεται μόνο με μήνυμα στην ιστοσελίδα. Υπάρχουν ωστόσο δημοσιευμένα τηλέφωνα λοιπών φορέων (αεροπορικών εταιρειών, επίγειας εξυπηρέτησης, ΥΠΑ κλπ), όπως το ανωτέρω, που είναι τηλεφωνικό κέντρο της ΥΠΑ.
Το τέλος αυτό το εισπράττει η αεροπορική εταιρεία και το αποδίδει στο δημόσιο, ο AIA δεν εμπλέκεται στην είσπραξη του, κατατίθεται σε λογαριασμό του δημοσίου στην ΤτΕ απευθείας από τις αεροπορικές. Είναι ουσιαστικά κρατικός φόρος. Η λογική του είναι ότι το κράτος χρησιμοποιεί τις εισπράξεις για...
«Αναφορικά με το περιστατικό που έλαβε χώρα την 28-6-2024 σε πύλη επιβίβασης του αεροδρομίου της Αθήνας εξαιτίας της απαράδεκτης αξίωσης του επιβάτη να επιβιβασθεί σε αεροσκάφος, ο εντεταλμένος στην εξυπηρέτηση της πτήσης υπάλληλός μας, εφήρμοσε τους Κανονισμούς που ισχύουν για όλους τους...
Κανείς δεν είναι άσφαλτος, που λέγαμε παλιά.
Να σημειώσουμε εδώ ότι η Κέρκυρα βρίσκεται στο τοπ 20 των αεροδρομίων παγκοσμίως που απειλούνται σε περίπτωση ακόμα και μικρής ανόδου της στάθμης της θάλασσας (υπάρχει σχετική έρευνα). Με ανυπομονησία περιμένω τις ενέργειες των Φραπορτ, ΥΠΑ, ΑΠΑ...
Οι εεκ αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα γιατί οι σειρές που συνταξιοδοτούνται ή καταθέτουν πτυχίο το τελευταίο διάστημα ήταν τεράστιες και δύσκολα αναπληρώνονται είτε αριθμητικά είτε σε εμπειρία. Επίσης μεγάλος αριθμός έχει καταθέσει πτυχίο και έτσι ενώ φαίνεται στα νούμερα δεν προσφέρει στο...
Airfan είσαι λάθος, στην Διαύγεια ανεβαίνουν πράξεις (αποφάσεις) του δημοσίου. Οι προσφορές ενός ιδιώτη δεν αποτελούν πράξη του δημοσίου. Η νομοθεσία περιγράφει σαφώς ποιες πράξεις είναι υποχρεωτικό να αναρτώνται.
Σταματώ το off topic εδώ και ζητώ συγγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.
Η αλήθεια είναι ότι οι συμβάσεις με ΕΚΑΒ και ΠΥ δεν έχουν δημοσιευθεί. Ζητήθηκαν μάλιστα στην βουλή από κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά οι κυβερνήσεις δεν ενεδωσαν.
Οι οικονομικές προσφορές στον διαγωνισμό δεν επιδέχονται αμφισβήτησης, ούτε οι υποψήφιοι επενδυτές, ούτε κανείς άλλος δεν τις...
Μικρή διόρθωση: τα αεροδρόμια της fraport (όπως και ο AIA) είναι πιστοποιημένα από τα τέλη του 2017, ωστόσο με αποκλίσεις. Για την διαχείριση των αποκλίσεων ο κανονισμός προσφέρει διάφορα εργαλεία. Για όσες από αυτές δεν υπάρχει δυνατότητα άρσης (για λόγους τεχνικούς, οικονομικούς, τοπογραφίας...
Ταξιδιωτικά έγγραφα για ανηλίκους
Πληροφορίες για τα ταξιδιωτικά έγγραφα των ανηλίκων
Έλληνας ανήλικος που ταξιδεύει εκτός Ελλάδας συνοδευόμενος και από τους δύο γονείς, αρκεί να έχει μαζί του ισχύουσα αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο εκδοθέν από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές.
• Στην περίπτωση...
Ωστόσο, σύμφωνα με τον βασικό κανονισμό επίγειας εξυπηρέτησης ο δανεισμός μέσων και προσωπικού μεταξύ των φορέων απαγορεύεται εκτός από εξαιρετικές περιστάσεις και μόνο κατόπιν άδειας της αρμόδιας αρχής. Η δε άδεια μπορεί να αφορά συγκεκριμένο μέσο για εξυπηρέτηση συγκεκριμένων πτήσεων, όχι...
Εγώ θεωρώ ότι πρόκειται για τροχιοδεικτικα βλήματα. Νομίζω ότι είναι αποφασισμένο σε ένα βάθος χρόνου να σταματήσει το κρατικό μονοπώλιο στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας, προς αυτήν την κατεύθυνση μετασχηματίζεται και η ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ (προς το παρόν, στο μέλλον ίσως και ΝΠΙΔ). Η fraport αδυνατω...
Αρμόδια είναι η ΑΠΑ, όχι η ΥΠΑ, μην τα μπερδεύετε. Και στην Γερμανία υπάρχει αντίστοιχη αρχή (όπως σε όλες τις χώρες μέλη), από ότι ξέρω όμως είναι τουλάχιστον αναποτελεσματική. Ωστόσο, τυπικά απευθυνόμαστε στην αρχή του κράτους μέλους όπου βρίσκεται ο αερολιμένας αναχώρησης, άρα στην...
Το ότι εκτελούνται κανονικά πτήσεις σε μια δεδομένη χρονική περίοδο δεν σημαίνει απαραίτητα πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Γνωρίζεις αν οι πτήσεις εκείνη την περίοδο ήταν on time ή με καθυστέρηση; Μπορεί να υπήρχε περιορισμός εναέριας κυκλοφορίας λόγω airport capacity, atc capacity ή staffing ή και...
Είναι βέβαιο ότι τα έργα γίνονται με δαπάνη του δημοσίου; Είχα την εντύπωση ότι το δημόσιο είχε υποχρέωση να καλύψει οικονομικά την αρχική αποκατάσταση των αποκλίσεων από τα πρότυπα, από εκεί και πέρα κάθε συντήρηση, αποκατάσταση, επέκταση κλπ είναι ευθύνη του φορέα διαχείρισης.
ΥΓ επειδή...