Recent content by jerry

  1. jerry

    Sky Express - Επιδόσεις

    Και ιδού τα αποτελέσματα κίνησης του 2024. Αύξηση 15% των επιβατών (4.77 μύρια) με 31% αύξηση στις πτήσεις εξωτερικού. Παρατήρηση: Τα 5 μύρια που αναφέρουν στη διαφήμιση του προηγούμενου ποστ μάλλον περιλαμβάνουν και τσαρτεριές; Βάσει των παραπάνω, η μέση πληρότητα αυξήθηκε λίγο στο 73.2%...
  2. jerry

    Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

    Η business class είχε έκπτωση 20%. Τα μεγάλα νούμερα (π.χ. 70%) ήταν μόνο για economy.
  3. jerry

    Miles & Bonus

    Δηλαδή τα πρώτα platinum μέλη (από 5/11/2026) θα μπαίνουν με (έως) 8 guests στο τρέχον schengen lounge? Μπουαχαχα Εκτός αν πιστεύουν σε μαγική αποσυμφόρηση έως τότε, καθώς στους όρους για platinum δεν αναφέρεται το bonus μιλίων (500 για πτήσεις εξωτερικού/200 για πτήσεις εξωτερικού) που...
  4. jerry

    Δρομολόγια Aegean

    Πρέπει να πετούσε και η μακαρίτισσα η Astra κάποιο καλοκαίρι (ήταν όταν είχε κάνει expansion σε αρκετά νησιά από SKG).
  5. jerry

    Δρομολόγια Aegean

    Για να τα λέμε όλα, πρώτοι εμείς το γράψαμε εδώ.
  6. jerry

    Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

    Και ως αναμενόταν η ανάθεση στην Α3 3 εβδομαδιαία δρομολόγια για "Πορτ Λουί" και 4 για "Βικτώρια" (δεν εννοούν τον ΗΣΑΠ).
  7. jerry

    Δρομολόγια Aegean

    Τα ATR φαίνεται πως θα δρομολογηθούν στην περιφέρεια, π.χ. στη SKG θα έχουν βάση 3(!) ATR72 (με ενισχυμένες συχνότητες στα περισσότερα δρομολόγια, π.χ. το SKG-KGS θα έχει 2 daily κάποιες μέρες), στο HER επίσης ένα ATR72.
  8. jerry

    Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

    Πάμε για τρέλες στις Σευχέλλες! Η ΑΠΑ έβγαλε πρόσκληση για ανάδειξη αερομεταφορέα σε πτήσεις προς SEZ και MRU. Εικάζω πως η Α3 θα ζητήσει το δικαίωμα, ασχέτως αν δε θα πετάξει σε αυτή τη φάση. Που να πρωτοπάνε πια και τα 2 XLR.
  9. jerry

    Lufthansa

    Πρέπει να κόστισε αρκετά αυτό το livery, γιατί ετοιμάζουν περικοπές. Όλα αυτά έπειτα από τις δηλώσεις του Spohr πως η "ιερή αγελάδα" του group (Lufthansa) δεν τραβάει, και επίσης λανσάρεται το project FOX ("Future Onboard Experience"), με στόχο αλλαγές στο soft product σε όλες τις θέσεις. Για...
  10. jerry

    Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

    Σε όλα αυτά τα πληρωμένα άρθρα, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στα σχόλια για να καταλάβεις τι γίνεται. Μέχρι το Ρίγκαν έχουνε θυμηθεί. Κατά τα άλλα, γνωστό το αφήγημα, κάτι πάει να επιχειρηθεί, επομένως πρώτα πρέπει να πειστεί η κοινή γνώμη πως "υπάρχει πρόβλημα". Ο συντονισμός δε ΑΙΑ και Α3 με...
  11. jerry

    Στόλος ATR της Olympic Air

    Νομίζω πως η συγκεκριμένη τακτική γίνεται ώστε να αποφεύγουν καθυστερήσεις λόγω CΤΟΤ και traffic απλά συνήθως το έχω δει σε πιο κοντινές πτήσεις π.χ. KIT, JSI
  12. jerry

    Airbus A321 Long Range

    Ένα ωραίο άρθρο από το thedesignair.net για την επέλαση του single-aisle long-range και το ρόλο που θα παίξει το σέρβις και η εκτέλεσή του ως "χορογραφία" (ή και όχι) στην επιτυχία του μοντέλου (γιατί δεν είναι μόνο τα καθίσματα που κάνουν τη διαφορά). Συγκρίνει την Etihad με την Iberia...
  13. jerry

    Ryanair

    Η Ισπανική εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων (Aena) απάντησε στους γνωστούς τραμπουκισμούς της Ryanair που "απειλεί" πως θα μειώσει τις θέσεις από/προς ισπανικά αεροδρόμια (και δη) περιφερειακά, με μία πολύ ωραία επιστολή. Στα highlights είναι η κα-τα-πλη-κτι-κή φράση: "the airline is not...
  14. jerry

    Norse Atlantic στην Ελλάδα

    Ε καλά το πάει, ξεκίνησε από 19 ώρες καθυστέρηση στην πτήση στις 24/8 και σήμερα είναι στις 8 ώρες. Κατά τον Οκτώβριο θα έχει ισορροπήσει.
  15. jerry

    Korean Air στην Αθήνα

    Νομίζω υπηρεσίες όπως OAG ή το routes χρησιμοποιούν δεδομένα από έρευνες (π.χ. που κάνουν τα ίδια τα αεροδρόμια) και από προηγούμενες κρατήσεις (leakage από Amadeus, Sabre κτλ) συν άλλα δεδομένα και ρίχνουν τα ζάρια. Στο routes π.χ. φαίνεται πως τα ATH-GRU, ICN, YVR, MNL φιγουράρουν στο top-4...
Top