Recent content by mike69

  1. M

    Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

    Συμβενει μονο στο Α320 και ειναι λογω του PTU. http://renewedpilot.com/2012/01/25/what ... rbus-a320/
  2. M

    Runway Incursion LROP

    Σε πολλα αεροδρομια οπως και σ αυτο της Οτοπενης το ATC clearance δινεται στα αεροσκαφη πριν την εκινηση αλλα εχει γενικο χαρακτηρα περιγραφωντας το σχεδιο πτησης και το αρχικο επιπεδο πλευσης.Αυτο γινεται για διαφορους λογους ο συνιθεστερος αυτων ειναι οτι δε χρησιμοποιουν ta published SID...
  3. M

    Λάθος posts ...

    Re: Hellenic Imperial Airways http://www.youtube.com/watch?v=D60lYlKdx8E
  4. M

    Turkmenistan Airlines

    Ωραιο το 777...αλλα by the way η RAT δεν εχει καμια σχεση με οικονομια..Βρισκεται εκει για αλλους λογους.(emergency generator kai hydraulics)
  5. M

    Ενδιαφέροντα άρθρα/video στο internet

    Re: Ενδιαφεροντα αεροπορικα βιντεο στο Internet. Λαθος..οι Turbofan δεν εχουν καποιο gearbox..Αντιθετως οι Turboprop εχουν...
  6. M

    Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

    Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής? Οταν και απο τις 2 εταιριες υπαρχει πολιτικη κακομοιριας και αμυνας η αεροπορια στην Ελλαδα εχει τελιωσει..το αντε να βγαλουμε και το καλοκαιρινο προγραμμα με τα minimum και μετα βλεπουμε δεν οδηγει πουθενα...κλεισανε τοσες γραμμες και τις πουλισανε σε...
  7. M

    Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

    Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής? Ειναι το ευχαριστω της εταιριας για αυτους που δεν φυγαν..η απολυτη ειρωνια..η ξεφτιλα..ολοι πουλιμενοι.. Πληροφοριακα ο μισθος θα ειναι Κ2 ..απο κει και περα τα τυρακια του τυπου θα φορανε 4 και σε λιγο καιρο θα πανε παλι Κ1 μου ειναι αστεια και αδιαφορα...
  8. M

    Olympic Air A319/A320

    Ναι απεχωρισε το V ...αν δεν κανω λαθος to leasing του ηταν με ωρες πτησης οπου και συμπληρωθικαν...λογικα ασυμφορο..
  9. M

    Olympic Air A319/A320

    SX-OAW δεν υπαρχει.10000%..SX-OAM μαλον ειδες....τα νηολογια της ΟΑ μεχρι V φταναν το οποιο εχει αποχωρισει απο το στολο...
  10. M

    Olympic Air Pilots

    Ετσι ακριβως γινεται σε ολη την Ευρωπη σχετικα με τις προσληπσεις χειριστων..παντου υπαρχουν τα ιδια ελαχιστα κριτιρια...Τωρα αν μου πει καποιος ναι οκ στην Lufthansa αν μπεις σε ενα 320 θα δεις 2 πιτσιρικια μες το πιλοτιριο (Κ1 καινουριος , Κ2 με 500 ωρες) το οποιο θα το δειτε πολλες φορες...
  11. M

    Olympic Air Pilots

    Δε καταλαβα??δηλαδη στην ΠΟΑ ολοι γενιθικαν με 300000 ωρες και με εμπειρια??το οτι η ΠΟΑ ειχε φρακαρει και ειχαν μεινει ολοι που καποτε μπηκαν με 200 ωρες οπως ολοι σε καθε εταιρια να ειναι με πολλες ωρες δε σημαινει κατι.(χωρις να αμφισβιτω την εμπειρια τους)..μην ακουω παρακαλω τετοιες...
  12. M

    Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

    Re: Συνεργασία Αιγαίου - Ολυμπιακής? Μια διορθωση...Ανακοινωση εχει βγει και απο την ΟΑ μεσω του site της MARFIN..
  13. M

    Olympic Air A319/A320

    Εχουν και οθονες κ IFE...IFE επισεις εχουν και αρκετα απο τα υπολοιπα απλα δεν χρησημοποιηται ακομα...
  14. M

    Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

    Nα απαντησω στο θεμα των κινιτηρων γιατι οσον αφορα τη σταθεροτητα ειναι μεγαλο θεμα και πολυπλοκο (βλ. αεροδυναμικη). Και οι 2 τυποι κινιτηρων (φανταζομαι εννοεις jet vs. tourboprop) ειναι εξισου ασφαλεις κ αξιοπιστοι..η διαφορα μεταχι τους ειναι στην ουσια ο τροπος με τον οποιο παραγουν την...
Top