Στα 320 που έχουν την νεα business (OAU και νομίζω OAΤ) πολύ καλές είναι οι σειρές 9 και 10 που είναι στις εξόδους κινδύνου οπου και κάθεσαι ανετα σταυροπόδι.
Η είδηση αναρτήθηκε και στο AirportHaber, όπου η THY φέρεται να έχει δημοσιεύσει δελτίο τύπου, βάσει του οποίου αναφέρει ότι προέβη σε ενοικίαση ενός Α319 (MSN 3142) από την Wilmington Trust SP Services Ltd., το οποίο θα της παραδοθεί εντός του Ιουνίου 2010.
ATH-->CDG με το SX-OAW : πολύ καθαρά και περιποιημένα γκρί δερμάτινα καθίσματα,μαξιλαράκια πάνω απ΄τα ντουλάπια της εξόδου κινδύνου (δεν ξέρω τι υπάρχει στα άλλα αεροσκάφη) αλλά τουλάχιστον ΤΡΑΓΙΚΗ η μη λειτουργία του IFE.Μάλιστα,όταν ρώτησα την αεροσυνοδό αν δουλεύει το πρόγραμμα ψυχαγωγίας μου απάντησε γεμάτη απορία <<το ποιό?>> Από θέσεις,επειδή την έχω πατήσει κάθομαι πάντα στην έξοδο κινδύνου οπότε δεν μπορώ να πω οτι στριμώχτηκα. Στις υπόλοιπες θέσεις το pitch ήταν στα συνηθισμένα (άθλια) επίπεδα.Όσο γι'αυτά που ακούγονται για τις μπροστινές (σειρά 4) δεν πρόσεξα κάτι αλλά όταν θα ξαναπετάξω μεθαύριο θα δω και θα σας πω.