Recent content by spy1

  1. S

    AF-KLM

    Έτσι συμβαίνει καλώς ή κακώς στον ιδιωτικό τομέα για να μπορέσει να διατηρηθεί ανταγωνιστική μια εταιρία. Και ήδη έχει ζητήσει και μειώσεις μισθών ή διατήρηση μισθών με επιπρόσθετες παροχές. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι προ διετίας η KLM είχε ζητήσει από ιπτάμενο προσωπικό, για να μην προβεί σε...
  2. S

    LGAV satelite terminal

    Να κάνω και εγώ με την σειρά μου μια ερώτηση. Είδατε να χρησιμοποιείται ο σταθμός του satellite ή μόνο να σταθμεύουν στα gate τα αεροσκάφη. Από προσωπική εμπειρία, μου έχει τύχει να μας φορτώνουν στις γνωστές νταλίκες για μετάβαση στα Appron, το αεροσκάφος να βρίσκεται σταθμευμένο στο satellite...
  3. S

    Αγνοείται 777 της Malaysia AL

    Να προσθέσω, χωρίς παρεξήγηση, ότι ούτε κάν πρέπει να κάνουμε αναφορά σε εθνικότητα επιβαινόντων, καθόσον πλέον όλοι μας ταξιδεύουμε με αεροπορικές εταιρίες ανά τον κόσμο σύμφωνα με τους κανόνες της προσφοράς και της ζήτησης. Όλο δε και περισσότεροι Έλληνες ταξιδεύοντας σε διάφορους προορισμούς...
  4. S

    Amsterdam Schiphol (AMS/EHAM)

    Είναι θέμα ώρας άφιξης με την διαφορά time zone. Αν φύγει αμέσως, η ώρα άφιξης θα είναι βραδυνή που σημαίνει αδυναμία για connecting flights από τον τελικό της προορισμό
  5. S

    Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

    Καλώς δικαίωμα του καθενός είναι να έχει την άποψή του. Ωστόσο αν δεν βγει τελικό πόρισμα από τους εμπειρογνώμονες, δεν θα δεχθώ αβίαστα ότι περνάει στα media.
  6. S

    Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

    Μην ξεχνάμε ότι και στην αεροπορική τραγωδία του Μονάχου (με την ομάδα της Manchester) επί 10ετία εμφανιζόταν ως υπαίτιος της τραγωδίας ο πιλότος που δεν έκανε αποπαγοποίηση, επειδή η Γερμανία δεν ήθελε να παραδεχθεί ότι αιτία της ζημίας ήταν η χιονολάσπη που είχε σωρευθεί στο διάδρομο...
  7. S

    Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

    Κύριοι, Δηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαι κάθετα αντίθετος με τα γενικά συνομωσιολογικά σενάρια που κατά καιρούς ακούγονται για όλους και για όλα, αλλά με το συγκεκριμένο ατύχημα και μετά όλα τα παράδοξα που με περισσή βιασύνη έχουν ακουστεί σε λιγότερο από 24 ώρες, με κυκλοφορία του περιεχομένου...
  8. S

    Στο Χονγκ Κονγκ μετ' εμποδίων (και ΤΗΥ).

    Αναμένεται πολλά υποσχόμενη η περιγραφή σου αν κρίνω από το πρώτο post... Εν αναμονή...
  9. S

    Το airliners.gr επέστρεψε με ... νέο περιεχόμενο!

    Μπράβο για το νέο look του forum. Πολύ όμορφο
  10. S

    Διαμαρτυρίες περιοίκων για θόρυβο στο LGAV

    Με όλα αυτά που διαβάζω, κατέληξα σ' ένα συμπέρασμα. Είναι αλήθεια .... όντος μας ψεκάζουν, αλλιώς δεν εξηγείται.... :) :) :)
  11. S

    Διαμαρτυρίες περιοίκων για θόρυβο στο LGAV

    Προς απάντηση στα ερωτήματα ακολουθεί το χτεσινό NOTAM, καθώς και το ενημερωτικό NOTAM της Alitalia με σημερινή ημερομηνία έκδοσης. Καλή μελέτη To χτεσινό NOTAM . Στο οποίο υπάρχει ενδιαφέρον για την διαμόρφωσή του Noise Abatment Procedures. NOTAMs Q) LGGG/QMRLC/IV/NBO /A...
  12. S

    AXD-ATH / 26-1-2015-13:30 | Olympic Air Dash8 Q400

    Να συμπληρώσω κάτι που μας διέφυγε όλους. Η συγκεκριμένη πτήση εκτελείται με DASH 8 Q400 όπου τα overhead bins είναι πολύ μικρότερα των A320, ως εκ τούτου όχι μόνο το βάρος αλλά και ο όγκος αποτελούν καθοριστικό παράγοντας για το κατά πόσον η αποσκευή θα τοποθετηθεί στο overhead, ή αν θα...
  13. S

    ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ ΠΡΟΣΓΗΩΣΗΣ

    Συνήθως οι πιλότοι προτιμούν τον 03R για προσγείωση λόγω της εγγύτητάς του με τις θέσεις στάθμευσης του αεροσκάφους. Κυρίως οι "ημεδαποί" πιλότοι, στην προσέγγιση τους στο Ελ.Βενιζέλο, όταν είναι ενεργός ο 03L ζητούν προσγείωση στον 03R. Αν δεν υπάρχει κίνηση συνήθως δίδεται. Εν προκειμένω στην...
Top