Πάντως for the record, στο CPH - ATH μέσω BEG και 2 μόλις μέρες πριν τα Χριστούγεννα (τα δικά μας, όχι τα δικά τους!) η Air Serbia δεν είχε καν web check-in στο site της για τo συγκεκριμένo route.
..δεν είχε καν την ικανότητα να δώσει θέσεις στα boarding pass από το γκισέ, θέσεις δίνονταν στο...
φε
:D :D
ΟΚ, οι "απορίες"/νύξεις μου είχαν στόχο τυχόν "αεροπορικούς πολέμους", σε καθαρά επίπεδο αερογραμμών,
..για την "ιστορία" που αναφέρεις με κάλυψαν οι φίλοι πιό πάνω και η Etihad με το 49% μερίδιο.
Υπάρχει κάποια πληροφόρηση για την αποκτήση επιπλέον δύο Α320 (με οποιαδήποτε μορφή) πέραν των δύο τελευταιών νέων με sharklets που θα παραλάβει η Α3;
Το άρθρο για την Α3 στην wikipedia δείχνει 4 αεροσκάφη για παραλαβή αντί για 2..
...αν έχουν οι Κορεάτισσες όνειρο να παντρευτούν τους καλούς τους στην Σαντορίνη, θα πουν οι άλλοι όχι; :P :D
Γίνονται αυτά τα πράγματα;
Εξ ου και η Korean Air. :D
...μόλις πριν 45 λεπτά αποβιβάστηκα GVA με Α3. Ουφ!
Είχε οθόνες με φουλ πληροφορίες, οδηγίες σε Ελληνικά, Αγγλικά και Γαλλικά... είχε πολύ καλό σέρβις.
'Αντε και στα sharklets! :D
Στις πολύ τακτικές μου πτήσεις, τόσο με Aegean όσο και με Swiss, δεν έχω δει καμία αξιοσημείωτη διαφορά. Και οι δύο με Α320/321 πετούν (Α321 ειδικά τώρα το καλοκάιρι η Swiss). Οκ, αν εξαιρέσουμε τις drop down οθόνες συνήθως. Αλλά αν θυμάμαι καλά έχω πετύχει και Α320 της Α3 με οθόνες. Οπότε.. Τα...
Θα ήταν το τρίτο Α400Μ που θα παραλάμβανε η ΤΗΚ.
Αν δεν κάνω λάθος έχουν να παραλάβουν 10 (δηλαδή 9).
http://www.onalert.gr/stories/tourkiko-to-a400-pou-synetrivi-stin-ispania/42353
'Εχω κάνει πολλές φορές το ATH-SOF-ATH. Η χειρότερη εμπειρία μου ήταν με ένα BAe-146 της Bulgaria Air.
Τώρα γιατι έιναι κρίμα να εξυπηρετεί 4 (παρά κάτι) εκ. επιβάτες τον χρόνο... ξέρω κι εγώ;
Γιατι έχει (το νέο terminal) μόνο 3 conveyor belts ίσως αν θυμάμαι καλά; :lol: