Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Παρατηρώ αύξηση τιμών στην business class εσωτερικού για την καλοκαιρινή περίοδο (όχι για κρατήσεις το W22).
 
Άποψη μου είναι ότι στρατηγικές τύπου αλλάζουμε τις τιμές μας δυο εβδομάδες πριν το επίσημο άνοιγμα του τουρισμού και των διαπεριφερειακών μετακινήσεων είναι τουλάχιστον αστείες, στερούνται της οποίας σοβαρής αντιμετώπισης και σε κάθε περίπτωση δεν ταιριάζουν σε μια well established εταιρεία με σοβαρό management το οποίο διαθέτει πλάνο εξόδου από την κρίση μου μαστίζει τις αερομεταφορές.
 
Θα διαφωνήσω. Δυστυχώς δεν κάνει κοινωνική πολιτική η Aegean. Πέρασε μια κρίση ανευ προηγουμένο ο κλάδος στις αερομεταφορές, στηρίχθηκαν βέβαια απο κράτος/ΕΕ κτλ, με προγράματα ΣΥΝεργασία κτλ, αλλά ολα αυτά έχουν ημερομηνία λήξης. Σιγά σιγά πρέπει να επιστρέψουν σε κερδοφορία που καλώς η κακώς θα έχει θετικά η αρνητικά για τους πελάτες. Και εμένα ακυρώθηκε πτήση για 18/5, μεταφέρθηκα για 25/5 και ακυρώθηκε και αυτή, ΟΚ, τι να κάνουμε, δυστυχώς θα περάσει καιρός ακόμα μέχρι να σιγουρευτούμε οτι ακόμα και το GO light που θα κλείνει κανείς δεν θα χρειαστεί αλλαγή ούτε από μερος της εταιρίας ούτε από δικό μας.

Μέχρι τότε, αν μπορεί να πουλήσει πιο ακριβά ενα business ναύλο, γιατί να μην το κάνει; Η αγορά ακολουθεί κανόνες προσφοράς ζήτησης. Εναλλακτικές υπάρχουν, Sky express, πλοίο, αυτοκίνητο ανάλογα τον προορισμό. Ο καθένας θα κοιτάξει το συμφέρων του, και δυστυχως μιλάμε για χρονιά επιβίωσης. Ελπίζω η εταιρία να ανταπεξέλθει, και οι επιβάτες επίσης.
 
εγω συμφωνω με τον SGM...κερδοφορία θα έχουν αν πετάξουμε ξανα εμείς μαζί τους και αν βλέπω αυξησεις συνεχεια θα πάρω το πλοίο....τα ίδια και η Skyexpress βέβαια...
 
Μα εδώ μιλάμε για Business Class. Η οποία μέχρι πέρσι στα περισσότερα δρομολόγια εσωτερικού ούτε καν υπήρχε. Ενώ πέρσι στην ουσία πλήρωσες λίγο παραπάνω για να έχεις τη διπλανή θέση ελεύθερη. Κατί που σε πτήσεις με κακή πληρώτητα δεν είχε ιδιαίτερο κόστος για την εταιρία. Λογικό ότι σε μία στιγμή που προφανώς ελπίζει σε καλύτερες πληρώτητες δεν θα «ξεπουλάει» πια τόσο φθηνά business class.
 
Πολλές απο αυτές τις θέσεις καταλαμβάνονται απο ξένους επιβάτες που αλλάζουν αεροπλάνο στην Αθήνα και συνεχίζουν για κάποιο εσωτερικό προορισμό. Ειδικά με την αύξηση των πτήσεων απο Αμερική πολλοί εισερχόμενοι τουρίστες θα πληρώσουν για αυτές τις θέσεις.
 
Τι θέλετε να πείτε, ότι δεν υπάρχει αγορά για C class στο ATH-MJT;;; Πάλι καλά να λέμε που η C στα Q400 είναι μόνο σε JMK/JTR.

Εγώ πάντως περιμένω με ανυπομονησία πότε θα αρχίσει το (μερικό ας ελπίσουμε) ξήλωμα του θερινού (αυτό που αρχίζουν Ιούνιο και εντείνονται από Ιούλιο). Με δεδομένο πως υπάρχει το όριο των 14 ημερών βάσει του ΕΚ261 πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στην ημερομηνία που θα αρχίσουν τα μαζέματα σε συχνότητες και ενδεχόμενα σε προορισμούς. Let the voucher2021 season begin!
 
Το ξήλωμα άρχισε ήδη. Ακυρώθηκε Ζάγκρεμπ για τέλη Ιουλίου, σήμερα ήρθε μήνυμα. Πριν 10 μέρες ακυρώθηκε Άμστερνταμ.
 
Έτσι είναι, το πρόγραμμα του Ιουνίου μειώθηκε ήδη αρκετά, ακόμα σε δρομολόγια όπως το ATH-BRU ή το SKG-MUC. Να μη μιλάμε για τα καινούργια / εποχικά όπως το SKG-BRU (που τον Ιούνιο έμεινε μόνο η πτήση του Σαββάτου, εφόσον δεν θα ακυρωθεί κι αυτή).

Και σίγουρα θα έρθουν κι άλλες ακυρώσεις....
 
Τι θέλετε να πείτε, ότι δεν υπάρχει αγορά για C class στο ATH-MJT;;; Πάλι καλά να λέμε που η C στα Q400 είναι μόνο σε JMK/JTR.

Εγώ πάντως περιμένω με ανυπομονησία πότε θα αρχίσει το (μερικό ας ελπίσουμε) ξήλωμα του θερινού (αυτό που αρχίζουν Ιούνιο και εντείνονται από Ιούλιο). Με δεδομένο πως υπάρχει το όριο των 14 ημερών βάσει του ΕΚ261 πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στην ημερομηνία που θα αρχίσουν τα μαζέματα σε συχνότητες και ενδεχόμενα σε προορισμούς. Let the voucher2021 season begin!
Μην ανησυχείς για το ATH-MJT. Αυτό το supportαρω μόνος μου. Ήδη μετράω 14 πτήσεις σε Alpha, Zulu και Delta (booking class) κλεισμένες για Ιούνιο - Αύγουστο.
 
Top