Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωρινό προφανώς αφού φαίνεται ότι το σημερινό πρόγραμμα το εκτελεί κανονικά.
 
Εν τελει έμαθα ήταν αλλαγή τροχού
 
  • Like
Reactions: pet
Φαινεται οτι ακομη ενα 321νεο επιστρέφει στην ενεργο δραση. Το SX-NAH έχει δοκιμαστική πτήση αύριο
 
Εχω μια θεωρία ότι κάνουν «μεταμόσχευση» κινητήρων από κάποια 320neo στα 321neo ώστε να εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη χωρητικότητα τους.

Το SX-NEH σταμάτησε τις πτήσεις 11/3, και στις 18/5 δύο μήνες μετά επιστρέφει το NAK
Μια βδομάδα μετά, 26/5 βγαίνει εκτός το NEG και τρεις μήνες μετά 20/8 επιστρέφει το NAH.

Δε θα εκπλησσόμουν αν ακολουθήσουν τα NEB και NEF ώστε να επιστρέψουν τα NAA και NAG
 
Εχω μια θεωρία ότι κάνουν «μεταμόσχευση» κινητήρων από κάποια 320neo στα 321neo ώστε να εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη χωρητικότητα τους.

Λιγο δυσκολο αυτο, αφου τα 320neo φορανε PW1127G-JM
ενω τα 321neo φορανε PW1133G-JM
 
Δεν είναι αδύνατο.Mπορείς να μετατρέψεις έναν PW1127G (27,000 lbs thrust) σε PW1133G (33,000 lb), όπως άλλωστε εναλλάσσονται οι κινητήρες στα A319/320/A321ceo με τους V2500 και CFM56 με μία αλλαγή στο thrust rating.
 
Τι διαδικασία προβλέπεται για αυτό; Είναι τύπου (σχεδόν) plug-and-play με απλό επαναπρογραμματισμό software ή απαιτεί αλλαγές hardware και προσαρμογές στο airframe εκτός από εκείνες στον κινητήρα;
 
Το έψαξα κι εγώ με ChatGPT (thinking mode) οπότε με λίγη επιφύλαξη, και λέει ότι προφανώς δεν είναι flipping a switch η διαδικασία και πως χρειάζεται να γίνει σε συνεργασία με την P&W ως OEM καθώς και να περάσει τα αντίστοιχα paperwork και certifications τα οποία είναι και ο πιο πιθανός λόγος που μπορεί να πάρει 2-3 μήνες αντί για λίγες μέρες πχ.

Ωστόσο από 27 στο 33 δε θέλει αλλαγή hardware
 
Last edited:
Από την άλλη βέβαια, αξίζει τόσο πολύ να βγάζουν εκτός ένα 320 για 3 μήνες εν μέσω καλοκαιριού προκειμένου να εκμεταλλευτούν ένα 321 (αντί 320) το φθινόπωρο/χειμώνα;
 
Είναι σαν να έχεις κόφτη στο μηχανάκι σου και για να τον βγάλεις, ή να τον αλλάξεις, πρέπει να πληρώσεις τον κατασκευαστή. Η αλλαγή thrust rating, αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι πολύ δύσκολη, απλά υπό κανονικές συνθήκες κοστίζει (ας πούμε κάπου 1-2 εκατομμύρια) για να σου δώσει η PW το οκ απο τα 27k ανεβεις στα 33k. Το να αλλάξεις κινητήρα σε ένα αεροπλάνο, πέρα από την αλλαγή thrust rating, επίσης μπορεί να γίνει μέσα σε λίγες ώρες ή μέρες.
 
Top