nsap
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/10/2007
- Μηνύματα
- 370
- Likes
- 273
- Περιοχή
- London
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGLC
Είχα υποσχεθεί οτι θα παραχωρήσω στοιχεία indirect κίνησης απο το ελβελ για το 2024 απο το routes online, αλλά δεν ξέρω αν θα έχω μπλεξίματα με intellectual property κτλ., οπότε θα κάνω ενα γενικό σχόλιο. Το ελβελ τα είχε δημόσια τα στοιχεία στο παρελθον μέσω του aerostat, αλλα πλέον δεν τα δημοσιεύει.
Προς το παρών, φαίνεται ότι εκτος απο LAX και SFO που ειναι τα τοπ unserved routes, ιδιαίτερα το Σικάγο καθώς και αλλα currently served αεροδρομια έχουν ακόμη περιθώριο ανάπτυξης. Έχουν προσθέσει το DFW ως επερχόμενο και εντύπωση κάνει η προσθήκη της Μανίλα.
Αν δεν δούμε SFO απο την UA, το ΙΑΗ έχει την ίδια δυναμική όπως το DFW, και πιστεύω θα το δούμε σύντομα, αν δεν κοιτάξουν πρώτα να επεκτείνουν το EWR και ORD (είτε με αύξηση συχνοτήτων ή με μείωση της εποχικότητας).
Για την DL, δεν την βλέπω να μας φέρνει τίποτα καινούριο. ίσως αύξηση συχνοτήτων στο BOS.
Προς το παρών, φαίνεται ότι εκτος απο LAX και SFO που ειναι τα τοπ unserved routes, ιδιαίτερα το Σικάγο καθώς και αλλα currently served αεροδρομια έχουν ακόμη περιθώριο ανάπτυξης. Έχουν προσθέσει το DFW ως επερχόμενο και εντύπωση κάνει η προσθήκη της Μανίλα.
Αν δεν δούμε SFO απο την UA, το ΙΑΗ έχει την ίδια δυναμική όπως το DFW, και πιστεύω θα το δούμε σύντομα, αν δεν κοιτάξουν πρώτα να επεκτείνουν το EWR και ORD (είτε με αύξηση συχνοτήτων ή με μείωση της εποχικότητας).
Για την DL, δεν την βλέπω να μας φέρνει τίποτα καινούριο. ίσως αύξηση συχνοτήτων στο BOS.