Είναι γεγονός ότι οι ίδιοι που τώρα παραπονιόμαστε για τη μετριότητα/αθλιότητα του inflight catering της Αιγαίου, αν αύριο βγουν και ανακοινώσουν το μοντέλο Buy-on-Board, θα είμαστε οι πρώτοι που θα βγούμε να τους κράξουμε στα σόσιαλ ή να το σχολιάσουμε μεταξύ μας ως κάτι αρνητικό. Κανείς δε θα...