Δεν πάνε και πολύ καλά τα θέματα με τα ατάρια καλοκαιριάτικο και οι καθυστερήσεις θυμίζουν παλιά, ορθόδοξη ΟΑ, τότε που ο "
Ηρόδοτος" και ο "
Θαλής" χτυπούσαν εξάσκελα (και εξάωρες καθυστερήσεις).
Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας "ένα ATR σε κάθε ελληνικό νησί", μετά το SXOBP που πέρασε τη μισή σεζόν στη Νάξο, σειρά είχε
σήμερα το SXOBK που στον πηγαιμό στα Κύθηρα ως ΟΑ42 έμεινε και εκεί: βάσει του ρεπορτάζ, έμεινε ένας κινητήρας, "ένδειξη" θα μας πει το δελτίο τύπου -αν βγει-, συμπερασματικά είναι ακόμα εκεί. Το SXOBM επιστρατεύτηκε να φέρει πίσω τους επιβάτες της πτήσης ΚΙΤ-ΑΤΗ ενώ και το 32χρονο
SXBIP επιστρατεύτηκε από τη "σιέστα" του (πριν βαρέσει κανένα Καστελόριζο) για μία πτήση-αστραπή στα KIT: ίσως να πάρει το πλήρωμα του OBK; ίσως να πάει μηχανικούς

. Εν κατακλείδι, 3 προσγειώσεις είχε η ΟΑ στα KIT σήμερα κάτι που μπορεί να είχε να συμβεί από τις εποχές που πήγαινε Ντορνιέ.
Ως εκ τούτου, με δύο ATR εκτός (OBK, OBP) το πρόγραμμα πήγε στο διάτανο (π.χ. η ΟΑ277 από Χίο αναχώρησε με περίπου 5 ώρες delay), ενώ τη νύφη φαίνεται πως πλήρωσε
η Podgorica που ακυρώθηκε (και που βάσει FR έχει γενικότερα χαμηλό on-time performance τις τελευταίες μέρες).
Ίσως το ψιλομπάχαλο να είναι και ο λόγος που
η Καβάλα αναβαθμίζεται σε 320 και από την ίδια ημερομηνία φαίνεται πως "συγχωνεύονται" και οι ΟΑ240|2 για SMI (που αναχωρούσαν 0630 και 0940 αντίστοιχα) σε ένα 320 (ΟΑ242 με αναχώρηση στις 0755).