Στόλος ATR της Olympic Air

  • Thread starter Thread starter xfagogenis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μέχρι και πριν μια εβδομάδα ήταν ακόμα στην Νάξο αν δε κάνω λάθος.
 
Ο κινητήρας είναι στην τεχνική βάση και επισκευάζεται
 
Δεν πάνε και πολύ καλά τα θέματα με τα ατάρια καλοκαιριάτικο και οι καθυστερήσεις θυμίζουν παλιά, ορθόδοξη ΟΑ, τότε που ο "Ηρόδοτος" και ο "Θαλής" χτυπούσαν εξάσκελα (και εξάωρες καθυστερήσεις).

Στα πλαίσια της πρωτοβουλίας "ένα ATR σε κάθε ελληνικό νησί", μετά το SXOBP που πέρασε τη μισή σεζόν στη Νάξο, σειρά είχε σήμερα το SXOBK που στον πηγαιμό στα Κύθηρα ως ΟΑ42 έμεινε και εκεί: βάσει του ρεπορτάζ, έμεινε ένας κινητήρας, "ένδειξη" θα μας πει το δελτίο τύπου -αν βγει-, συμπερασματικά είναι ακόμα εκεί. Το SXOBM επιστρατεύτηκε να φέρει πίσω τους επιβάτες της πτήσης ΚΙΤ-ΑΤΗ ενώ και το 32χρονο SXBIP επιστρατεύτηκε από τη "σιέστα" του (πριν βαρέσει κανένα Καστελόριζο) για μία πτήση-αστραπή στα KIT: ίσως να πάρει το πλήρωμα του OBK; ίσως να πάει μηχανικούς;). Εν κατακλείδι, 3 προσγειώσεις είχε η ΟΑ στα KIT σήμερα κάτι που μπορεί να είχε να συμβεί από τις εποχές που πήγαινε Ντορνιέ.

Ως εκ τούτου, με δύο ATR εκτός (OBK, OBP) το πρόγραμμα πήγε στο διάτανο (π.χ. η ΟΑ277 από Χίο αναχώρησε με περίπου 5 ώρες delay), ενώ τη νύφη φαίνεται πως πλήρωσε η Podgorica που ακυρώθηκε (και που βάσει FR έχει γενικότερα χαμηλό on-time performance τις τελευταίες μέρες).

Ίσως το ψιλομπάχαλο να είναι και ο λόγος που η Καβάλα αναβαθμίζεται σε 320 και από την ίδια ημερομηνία φαίνεται πως "συγχωνεύονται" και οι ΟΑ240|2 για SMI (που αναχωρούσαν 0630 και 0940 αντίστοιχα) σε ένα 320 (ΟΑ242 με αναχώρηση στις 0755).
 
Last edited:
Αυτή η υπεραισιοδοξία ότι το ATR μπορεί να αξιοποιηθεί σε αυτούς τους ρυθμούς και να βγάλει αυτό το πτητικό έργο είναι εντυπωσιακή ή κάτι άλλο :rolleyes:
Τώρα και να πληρώνεις (για τις καθυστερήσεις) και να μην μαθαίνεις, μου θυμίζει το ανέκδοτο που τελειώνει ως εξής: παραδέξου ότι δεν έρχεσαι στο δάσος για κυνήγι :oops:
Αφού υπάρχει A320 για να εκτελεί συγχωνευμένες πτήσεις για Σάμο, Χίο και λοιπές προοδευτικές δυνάμεις πάλι καλά να λες. Μήπως, λέω μήπως ο σχεδιασμός να ήταν έτσι εξ αρχής για αποφύγουμε τον αλληλοσπαραγμό. Να μην υπάρχουν και τόσα πολλά sold out βρε παιδί μου, άσχετα που σαν να έχουν βολέψει.
 
Στην πρόσφατη παρουσίαση των Α321LR & XLR ο Ευτύχιος Βασιλάκης αναφερόμενος στον αριθμό των συνολικών neo που θα παραλάβουν έως το 2030, είπε ότι έως τότε θα παραλάβουν και κάποια νέα ATR.
 
Α μάλιστα, τώρα σωθήκαμε :mrgreen:
Αντί να έχουν καμία προπέλα σε αναμονή, έτοιμη να την κουμπώσουν για να μην βγαίνουν εκτός παραγωγής για εβδομάδες τα ATRs σου λέει θα πάρω καινούριο …
Όλα καλά πάνε μήλα της … της ATR να δούμε τι θα πάρεις και πότε :1:
 
Πάντως τα Q400 δε μας είχαν χαρίσει τέτοιες συγκινήσεις. Κακώς γκρινιάζαμε.
 
@aakunz:
οταν έφυγαν τα Q400 οι εκπρόσωποι της aegean ειπαν ότι τους είχαν ταράξει στις βλάβες
 
Μία είναι η λύση και λέγεται Α220-100 .
Εκτός από Μήλο Νάξο ( έχουν προοπτικές για επέκταση με αύξηση μήκους και πλάτους διαδρόμου και συνδετήριου )
Καστελόριζο πιθανόν Αστυπάλαια Κάλυμνο λόγω ότι ίσως έχουν εξαντλήσει το μήκος που μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω οι διάδρομοι
Κάσο ? Λέρο ?
( τα δύο τελευταία με ερωτηματικό λόγω της ιδιομορφίας του εδάφους στο τέλος ενός εκ των διαδρόμων για περαιτέρω αύξηση μήκους διαδρόμου )μπορεί να επιχειρεί σε ολη την επικράτεια .
Βλέπε αεροδρόμιο City του Λονδίνου.
Και οι αποστάσεις που διανύει από Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τα νησιά και πίσω δεν το καθιστά αδύναμο να προσγειωαπογειωθεί σε κανένα αεροδρόμιο ( βλέπε παράδειγμα Χίου με το βαρύτερο Α320 τα καλοκαίρια ).
Και δεν χρειάζονται 7 με 8 πτήσεις πχ το καλοκαίρι με ATR ημερησίως διαλύοντας τα ανά σκέλος και πέφτουν σε 4 με 5 πτήσεις μαξ στα νησιά λόγω αύξησης χωρητικότητας και το χειμώνα γίνεται καλύτερη αξιοποίηση του στόλου με τι μαμά εταιρεία σε διάφορους προορισμούς Ελλάδος και εξωτερικου.
Ε ας κρατήσει μερικά ATR μέχρι να γίνουν οι κατάλληλες υποδομές και για τα αεροδρόμια που ανέφερα .:mrgreen:
 
Last edited:
Γιατι το Α221 και οχι τα Ε-jets που ειναι ελαφρυτερα και χρειαζονται λιγοτερο διαδρομο σε takeoff/landing?
Οχι οτι η Α3 θα παρει ποτε RJs...Eιναι κολλημενο σε ενα μοντελο χωρις ευελιξια
 
Top