Στόλος ATR της Olympic Air

  • Thread starter Thread starter xfagogenis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ OveLix, όταν στέλνεις Δελτίο Τύπου στα Ελληνικά ΜΜΕ με την ορολογία "ένδειξη πυρκαγιάς" , ενώ ξεκάθαρα αποδείχτηκε ότι υπήρχε πυρκαγιά, τότε προσπαθείς να κρύψεις ένα συμβάν και αιτιολογείται (δεν δικαιολογείται) το γιατί το κάνεις διότι προέχει η φύμη της εταιρείας μεσούσης της τουριστικής σεζόν.
Προφανώς και υπολόγιζαν στο ότι θα υπάρξει βίντεο αλλά ερχόταν τριήμερο και θα περιοριζόταν η ζημιά όταν και όποτε θα έβγαινε.
 
Last edited by a moderator:
Το video έπαιξε σήμερα στην εκπομπή Live You του ΣΚΑΙ
 
Επίσης στην ελληνική tv δεν είδα να παίζει κάτι, προφανώς λόγω των μεγάλων διαφημιστικών κονδυλίων από την Αιγαίου.

Ναι παιδιά, πνίγηκε η είδηση στα κανάλια λόγω συμφερόντων.

Screenshot 2025-06-09 at 19.32.01.png
(7 Ιουνίου βράδυ)

Προτού πει ο καθένας την μπούρδα του, ας κάνει τουλάχιστον ένα υποτυπώδες ψάξιμο.
 
Το aftermath:
• Η OA 17 με το OBP έκανε divert JNX λόγω της ένδειξης
• Η ΟΑ 6 που πέταγε εκείνη την ώρα με το ΟΒΙ έκανε divert ATH επειδή έκλεισε ο διάδρομος στη Νάξο λόγω του συμβάντος και ξαναπέταξε μετά από μιάμιση ώρα
• Το OBT πήγε έκτακτα με την 3002 στη Νάξο για να παραλάβει τους επιβάτες της 17 αλλά μάλλον θα γυρίσει αύριο το πρωί με την έκτακτη ΟΑ 5. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει παραπάνω η ήδη καθυστερημένη ΟΑ 78 που ήταν αρχικά να γίνει με το OBT
• Η ΟΑ 18 για κάποιο λόγο έκανε επίσης divert ATH όσο το OBI της ΟΑ 6/7 ήταν προσγειωμένο στη Νάξο και λογικά οι επιβάτες της θα πετάξουν με την έκτακτη ΟΑ 34 αύριο

Γενικά τα μισά δρομολόγια ΟΑ "βούλιαξαν"

Δυο μέρες πριν πετούσα με OBP AXD->ATH...
 
Αγαπητέ OveLix, όταν στέλνεις Δελτίο Τύπου στα Ελληνικά ΜΜΕ με την ορολογία "ένδειξη πυρκαγιάς" , ενώ ξεκάθαρα αποδείχτηκε ότι υπήρχε πυρκαγιά, τότε προσπαθείς να κρύψεις ένα συμβάν και αιτιολογείται (δεν δικαιολογείται) το γιατί το κάνεις διότι προέχει η φύμη της εταιρείας μεσούσης της τουριστικής σεζόν.
Προφανώς και υπολόγιζαν στο ότι θα υπάρξει βίντεο αλλά ερχόταν τριήμερο και θα περιοριζόταν η ζημιά όταν και όποτε θα έβγαινε.

Ε γραφείο τύπου είναι αφού και παίζουν με τις λέξεις. Και το 2023, είχαν πει για "ένδειξη αποσυμπίεσης". Δηλαδή και να είχε λαμπαδιάσει σα το Κολούμπια το ατάρι, αυτοί θα λέγαν για "ένδειξη πυρκαγιάς" (τεχνικά είναι ορθό).
 
Αγαπάμε Δελτία Τύπου του Ομίλου Αιγαίου. Εγώ πάντα διαβάζω ένα-δύο, πριν πάω σε πολύ γνωστό Rage Room της Πρωτευούσης. Πριν την επική «ένδειξη αποσυμπίεσης» του 2023, είχε προηγηθεί το δελτίο για την ανανέωση του στόλου, που έκανε λόγο για επένδυση 4,5 δις ευρώ, που μετά το κράξιμο, προστέθηκε το «σε τιμές καταλόγου», όπως επίσης και το ότι βάφτισαν πτήση εσωτερικού προς Μυτιλήνη με ανύπαρκτο κωδικό ΟΑ αντί για Α3, όταν και πάλι υπήρξε ένδειξη φωτιάς στον κινητήρα (ΟΚ η πτήση γινόταν με ATR, αλλά ήταν Α3 prime).
 
Το OBP παραμένει στην Νάξο, θα τους έχει καταστρέψει το συμβάν ! πιθανολογώ αλλαγή κινητήρα εκεί, δεν ξέρω αν είναι επισκευάσιμη η ζημιά στον ίδιο !
 
Για να δούμε πόσο χρόνο θα μείνει εκτός το OBP...μακάρι να ήταν μόνο tailpipe fire και όχι αστοχία τουρμπίνας....
 
Το OBP παραμένει στην Νάξο, θα τους έχει καταστρέψει το συμβάν ! ......

Πάντως το OBL φαίνεται εδώ και 3 εβδομάδες parkred για maint. και το OBJ εδώ και 2 μήνες parked...
Υπάρχει βέβαια και η επιλογή αλλαγής σε 320 σε δρομολόγια που μπορουν να εξυπηρετήσουν αλλά τώρα γίνονται με 72άρια
(πχ Α3 144/ 145)
 
Top