112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

makedonas":1pva1rgw said:
planespotter":1pva1rgw said:
πως είναι οι πτήσεις με αυτά τα αεροπλάνα; "κουνιέται" πολύ το αεροπλάνο;



Σε γενικες γραμμες, ολα τα Avro ειναι μεσα δραμα. Με τη Swiss νομιζα οτι απο πισω μου ειχε ξυπνησει ενα τερας... ;) Πολυ θορυβωδες εσωτερικο και υποθετω πως ετσι ειναι και στα RJ100 της Α3!!!

Αν και έχω 3-4 χρόνια να ταξιδέψω με RJ100 της Α3, δε θυμάμαι να έχει κανένα ιδιαίτερο θόρυβο, όχι περισσότερο από τα 737 πάντως. Επίσης με RJ100 είχα πάντα τις καλύτερες προσγειώσεις (very smooth)! Όχι σαν τα 737 που "βαράνε" μόλις ακουμπήσουν! :shock:
 
Σε γενικό κανόνα, αεροσκάφη με καλή αναλογία πτερυγιακής επιφάνειας προς βάρος, έχουν καλές και σταθερές πτήσεις.
Όσο πιο 'μεγάλο' το φτερό για το ίδιο βάρος, τόσο καλύτερη η πτήση.

Αυτό συμβαίνει στο ARJ σε μεγαλύτερο βαθμό από τα 737...
 
Τελικά δεν στάθηκα αρκετά τυχερός ώστε να πετάξω με ένα από τα "παραγωγικότερα" Avros της Aegean, όμως οι πληροφορίες μου λένε ότι η καινούρια διαμόρφωση της καμπίνας είναι κι αυτή άνετη και δεν δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στην άνεση του επιβάτη.

Αν κι εκτός θέματος, θα συμφωνήσω ότι -- γενικότερα σαν τύπος -- τα εν λόγω αεροσκάφη προσφέρουν πολύ άνετες πτήσεις και θα ομολογήσω ότι είναι από τα αγαπημένα μου.
 
Αρκετά καλά αεροσκάφη με που καλή σταθερότητα, νομίζω σε σχέση με τα 737 αρκετά πιο σταθερά, και δεν νομιζω πως είναι μόνο θέμα στατιστίκης βάση του αριθμόυ των πτήσεων που έχω πετάξει και με τους δύο τύπους.

Όσο για την Γερμανία θυμάμε χαρακτηριστικά απογευματινή πτήση απο MUC για ΑΤΗ με το RJ100 το Πάσχα του 2004.
 
planespotter":39ee7dxp said:
έχουν στέιλει και για Γερμανία αυτά τα αεροπλάνα;

Ήταν την εποχή που η Α3 έβαλε και δεύτερη πτήση τη μέρα για Μόναχο direct από Αθήνα (εκτός της πρωινής ATH-SKG-MUC). Αρχικά γινόταν με 733 αλλά μετά αντικαστάθηκε με το ARJ.

Δείτε το report μου εδώ :

https://www.airliners.gr/community/viewt ... highlight=
 
Εν έτη 2002 ταξίδεψα MUC-SKG με Avro!
 
Μα κανείς δεν είπε ότι τα ΑRJ είναι μόνο για εσωτερικό! Η χρήση τους καθορίζεται από τις πτητικές ανάγκες της εταιρείας. Εφ' όσον μπορούν να πάνε κάπου, και οι πληρότητες είναι οι κατάλληλες, πάνε.
 
σιγουρα τα avro δεν τα χρησιμοποιει μονο η αγαιοπελαγιτισσα για ευρωπαικες ρουτες..και αλλες εταιριες το κανουν...( flybe) αλλα ειναι κριμα να βλεπεις την πελαγία να μην μπορει να γεμισει ενα 737 σε μια τετοια ρουτα
 
no frills":emd9g5f8 said:
σιγουρα τα avro δεν τα χρησιμοποιει μονο η αγαιοπελαγιτισσα για ευρωπαικες ρουτες..και αλλες εταιριες το κανουν...( flybe) αλλα ειναι κριμα να βλεπεις την πελαγία να μην μπορει να γεμισει ενα 737 σε μια τετοια ρουτα
Mήπως το θέμα μας όμως είναι «112 θέσεις για τα AVRO RJ-100»;

Αλήθεια έχει πετύχει κανείς 112άρι να μας πει πώς είναι από άνεση/στενότητα;
 
tupolev":3e4b0wtr said:
Mήπως το θέμα μας όμως είναι «112 θέσεις για τα AVRO RJ-100»;
Αλήθεια έχει πετύχει κανείς 112άρι να μας πει πώς είναι από άνεση/στενότητα;

Αρχικά να επιβεβαιώσω ότι ΟΛΑ θα γίνουν 112άρια.
Πέταξα πριν λίγες μέρες και και η εικόνα μου άρεσε ! (υποκειμενικό σχόλιο)
Έχουν αφαιρεθεί τα υποπόδια σε όλες τις θέσεις και υπάρχει έτσι πιο άνεση για τους "ψηλούς" και ενώ προστέθηκαν 12 καθίσματα το Pitch δεν μειώθηκε. O διάδρομος όμως "στένεψε" :((κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις). Το αεροπλάνο δε, άλλαξε βάρος κατά -100 κιλά !

Avidriver :cool:
 
Top